LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living Products?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door brokkel »

Brokkel, dank voor het opzoeken van de cijfers. Maar het is zelfs nog erger. Dat is gemiddeld 235 dollar omzet per jaar per distributeur. Iets minder dan 20 dollar per maand dus.

Ik weet het, ik had het ruim genomen om ze, zeg maar, het voordeel van de twijfel te geven. Dus die 2 miljard ruim (2,5) en dan afronden naar boven.

monique D
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2015 10:12

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door monique D »

Ik wil toch even reageren op alle negatieve verhalen omtrent MLM. Ik zit al jaren in deze branche en het werpt zeer zeker de vruchten af. Bij deze manier van werken heb je div. optie's. Je kan gaan voor de retail en je kan gaan voor teambilding. Ik heb voor t laatste gekozen. Je hoeft absoluut niet met een groot pakket in te stappen maar voor een paar tientjes kan je al beginnen. Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen! Wel ben ik het eens dat er vele bedrijven zijn die je met een groot pakket gouden bergen beloven . Waardoor onwetenden distributeurs blijven zitten met vele producten die ze moeten zien te slijten. Er zijn genoeg MLM bedrijven waar dat NIET zo is zodat je ook daadwerkelijk kan verdienen. Ik verdien meer als dat ik bij een 40 uurige werkweek zou kunnen verdienen en mijn totale team heeft een leuke bijverdienste met de verkoop vd producten. Je moet je inderdaad niet blind staren op bedragen waar je mee om de oren gegooid wordt. Het is gewoon hard werken. Maar hier wordt hard werken wel beloont. Als ik voor een baas heel erg hard werk dan heb ik aan t einde vd mnd niet meer verdiend als mijn maandloon. Het is een vrije keuze die je maakt. Dus er bestaan ook goede bedrijven :-)

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

monique D schreef:Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen!
Onzin.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door tenormin »

Julie4444 schreef:
monique D schreef:Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen!
Onzin.
Misschien onzin, misschien heeft dit nieuwe forumlid :( een goede ervaring. Kan ook natuurlijk.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door Julie4444 »

tenormin schreef:
Julie4444 schreef:
monique D schreef:Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen!
Onzin.
Misschien onzin, misschien heeft dit nieuwe forumlid :( een goede ervaring. Kan ook natuurlijk.
Natuurlijk is dat technisch gezien mogelijk, maar het niet kunnen terechtkomen in een negatieve spiraal is natuurlijk onzin.

Het kan altijd foutgaan. ;)

monique D
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 jul 2015 10:12

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door monique D »

ik bedoel daarmee te zeggen , als je klein kan beginnen met bijv 1 artikel dat dan weer verkoopt en daarmee je volgende inkoop doet dan kan t wat investeringen niet fout gaan! Je bent dan nm van je winst in en verkopen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door newmikey »

monique D schreef:Ik wil toch even reageren op alle negatieve verhalen omtrent MLM. Ik zit al jaren in deze branche en het werpt zeer zeker de vruchten af. Bij deze manier van werken heb je div. optie's. Je kan gaan voor de retail en je kan gaan voor teambilding. Ik heb voor t laatste gekozen. Je hoeft absoluut niet met een groot pakket in te stappen maar voor een paar tientjes kan je al beginnen. Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen! Wel ben ik het eens dat er vele bedrijven zijn die je met een groot pakket gouden bergen beloven . Waardoor onwetenden distributeurs blijven zitten met vele producten die ze moeten zien te slijten. Er zijn genoeg MLM bedrijven waar dat NIET zo is zodat je ook daadwerkelijk kan verdienen. Ik verdien meer als dat ik bij een 40 uurige werkweek zou kunnen verdienen en mijn totale team heeft een leuke bijverdienste met de verkoop vd producten. Je moet je inderdaad niet blind staren op bedragen waar je mee om de oren gegooid wordt. Het is gewoon hard werken. Maar hier wordt hard werken wel beloont. Als ik voor een baas heel erg hard werk dan heb ik aan t einde vd mnd niet meer verdiend als mijn maandloon. Het is een vrije keuze die je maakt. Dus er bestaan ook goede bedrijven :-)
Ik heb wel eens eerder zichzelf tegensprekende MLM'ers gezien, maar deze reactie is toch wel weer uniek!

Mucha

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door kuklos »

monique D schreef:Maar hier wordt hard werken wel beloont. Als ik voor een baas heel erg hard werk dan heb ik aan t einde vd mnd niet meer verdiend als mijn maandloon.
En we hebben weer een bingo in het grote mlm onzin bingospel.
1) Hard werken wordt niet beloond in mlm. Omzet draaien en nieuwe deelnemers vinden die inkomsten genereren, dat wordt beloond. Maar hard werken zonder resultaat boeken wordt niet beloond.
2) Bij je baas krijg je inderdaad niet ineens meer na 1 maand hard werken. Ook daar wordt resultaat beloond, niet inspanning. En bij je baas kan resultaat wel leiden tot promotie, hoger inkomen etc.

Jacky2006
Berichten: 87
Lid geworden op: 21 jun 2010 20:43

Re: Forever Living Products?

Ongelezen bericht door Jacky2006 »

monique D schreef:Ik wil toch even reageren op alle negatieve verhalen omtrent MLM. Ik zit al jaren in deze branche en het werpt zeer zeker de vruchten af. Bij deze manier van werken heb je div. optie's. Je kan gaan voor de retail en je kan gaan voor teambilding. Ik heb voor t laatste gekozen. Je hoeft absoluut niet met een groot pakket in te stappen maar voor een paar tientjes kan je al beginnen. Je kan dus Niet in de negatieve spiraal terecht komen! Wel ben ik het eens dat er vele bedrijven zijn die je met een groot pakket gouden bergen beloven . Waardoor onwetenden distributeurs blijven zitten met vele producten die ze moeten zien te slijten. Er zijn genoeg MLM bedrijven waar dat NIET zo is zodat je ook daadwerkelijk kan verdienen. Ik verdien meer als dat ik bij een 40 uurige werkweek zou kunnen verdienen en mijn totale team heeft een leuke bijverdienste met de verkoop vd producten. Je moet je inderdaad niet blind staren op bedragen waar je mee om de oren gegooid wordt. Het is gewoon hard werken. Maar hier wordt hard werken wel beloont. Als ik voor een baas heel erg hard werk dan heb ik aan t einde vd mnd niet meer verdiend als mijn maandloon. Het is een vrije keuze die je maakt. Dus er bestaan ook goede bedrijven :-)
Leuk praatje, maar daar trap ik uiteraard niet in. Als het echt zo makkelijk was, dan was iedereen wel zo rijk geweest. Of deze mevrouw zit zelf achter dit bedrijf, of ze is ingehuurd door dit bedrijf en krijgt een vette bonus voor het plaatsen van een positieve recensie. Daarnaast is deze mevrouw zo vaak als een deur.

Gesloten