LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Forever Living Products

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door The asgard »

Voor het attenderen op de gedragsregels. Zoals je ziet is de reactie verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Lambert

Jan1957
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2012 19:48

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Jan1957 »

d

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Toolboy »

tijd schreef:info kan alleen mooi lullen en geen aktie ondernemen.
Deze meneer heeft geen praktijk gehad.Ten tweede iemand die nog maar weinig bereikt heeft anders hoefte hij niet sávonds/s'nachts te werken. Overal op deze site geeft hij een mening.een mening kun je alleen vormen wanneer je het zelf in het praktijk hebt meegemaakt.

Al die losers of de 16 miljoen experts in nederland lullen precies het zelfde.

Het rare is dat steeds meer mensen met hoge inkomens met MLM bezig gaan houden. alleen de meesten hier op de site komen niet in aanraking met mensen die zeer goed verdienen. Want losers trekken losers aan. Ga eens met andere mensen om dan ga je wel anders denken. Zo niet dan blijf je hoe je was. Dat is een keuze.


Negatief mag je van mij zijn.Maar mensen die met mlm bezighouden afschilderen als domme mensen zegt genoeg over je eigen capiciteiten.

Wanneer je een produkt afkraakt of hoe die promoot wordt zegt niks over het marketing MLM.
Hoevele slechte winkels en verkopers bestaan er?
of zijn nu dan alle winkels slecht.
Slechte mensen/bedrijven verliezen op lange duur. Dus zal de mlm bedrijven die meer dan 10 of 20 jaar bestaan al lang weggeweest zijn.

hoevele slechte verzekeringsagenten bestaan er wel?
ga eens naar een autodealer........

Wij zoeken geen mensen die het niet willen,maar die het wel willen.
(zoeken?=vinden) Dat is het verschil.
Dat is niets verkeerd aan,net zoals met veel gestarte bedrijven is het ook een uitdaging om nieuwe klanten of agenten te vinden.

Ja ik ga geen produkten aan bekenden verkopen...aan onbekenden wel?
Dus als het slecht zal zijn mag je het wel aan onbekenden verkopen.???? jouw familie en bekenden gebruiken meestal de zelfde produkten doordat je het zelf gebruikt en koopt.
Mijn vader rijdt opel daarom rijd ik ook opel.
Je bent volwassen genoeg wanneer je een slechte ervaring met een produkt hebt meegemaakt om het niet meer te kopen of dat het van je bekende of onbekende is.

wanneer mlm bedrijven zoveel jaren slechte produkten verkoopt dan bestonden ze niet meer of maakten ze geen miljarden euro's omzet.


Maar goed wil je beinvleod worden door reclame op tv (brainwash)
of op een verjaardag van je vrienden etc
Dan is er geen enkele probleem van je goede kameraad een produkt te kopen waar hij een goede ervaring mee heeft.

Een gebrandde cd je koop je wel van hem?? lekker goedkoop he....

Deze mensen zijn gewoon enthousiast over het produkt en filosofie van het bedrijf mag dat niet??.

je staat wel te juichen en oranje gekleed tijdens ek voetbal. Dat is maf.
Je verdient er niks aan alleen de jongens op het veld.


Misschien kun je wel een discussie beginnen over de topman van ahold.
10 miljoen euro per jaar inkomen.OOK als hij de karwei niet afmaakt!!!
Maar goed als hij de karwei echt waarmaakt mag hij wel 20 miljoen euro verdienen. Wat doen Nederlanders weer ....oooh ik ga niet meer naar AH
Waar bemoeien ze mee. Dat komt dat de meeste tegenstanders onderaan in de piramide zitten.,,,en de mensen in de top verdienen zoveel. DOE ER ZELF WAT AAN!!!!!!!!!!!! Voor de baas blijven werken
zou altijd het zelfde blijven . Ben je te vreden hoe je mond dan dicht.

Leiders zijn geld waard. Wil je veel verdienen ga een leider worden.
Hoe word je een leider? De zaken zelf hebben uitgevoerd en opdrachten uitvoeren die je gevraagd worden. Net zoals meneer de Zweed van Ahold
Klasse!!!!!!


Info :door het vele schrijven op internet zijn de jouwe teksten vele malen beter geschreven.!!!!!! Maar het werk dat ik met vele plezier uitvoer zou nooit willen ruilen laatstaan het inkomen. Wat dat kun jij niet in 24 uur verdienen.


Je bent net een slechte onderzoeker ,,,je onderzoekt alleen de losers en negatievelingen. Zoek en ga eens positieve mensen onderzoeken.

Nee niet doen anders word je nog gebrainwash tot positieveling.
of je ego wordt gekrenkt.
dat is het mooie van dit vak negatieveling sorteert zich zelf.
Leuk dat Jan dit topic na jaren een kick heeft gegeven waardoor ik deze bijdrage las.
Bedankt Jan

Valerie50
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2014 14:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Valerie50 »

Ik ben erg positief maar zal mensen toch even uit de droom helpen dat iedereen een poppetje is in het piramide clubje Forever. Het enige wat telt is je netwerk verruimen door een 100+ namenlijst en werkelijk iedereen die je spreekt of benaderd dien je van zijn telefoonnummer of mailadres te ontfutselen, want mensen zijn geen mensen meer maar potentiele prospects. Zo word je getraind en gebrainwashed in Forever zaaltje, met Forever mensen, op Forever vakantie enz enz. Vreemd om je zo te verwijderen van de maatschappij is het niet. Doordat al die provisie en commissie en zaaltjes betaald moeten worden is het veel te duur. Om het product gaat het al lang niet meer al waren het paddenstoelen. Meneer rex maughan is met een partner in Arizona Forever begonnen als MLM bedrijf en pas na de start van het bedrijf op zoek gegaan naar een product(met product is het namelijk legaal en omzeil je de wetten van Pirmaide), dat werd aloe omdat MLM nu eenmaal goed scoort in de gezondheid en welness sector. De aanhangers zelf zijn zo ver heen dat ze alles geloven, maar feit is dat soortgelijke producten gewoon in de betere winkels te verkrijgen zijn veel goedkoper. De distributuer is in feite de beste klant van zichzelf. De Antillen en de Canarische eilanden hebben al jaren succesvolle Aloe producten. Succesvol wordt je niet, rijk ook niet wel gevangen in een club waarbij je volledig afhankelijk wordt van mensen werven. Tijd over onzin eigen tijd indelen ook, je bent er 24/7 van de dag mee bezig en dan nog. De upline verteld je lang niet alles en er wordt goed gezocht naar mensen die getraind kunnen worden en wat minder sterk in de maatschappij staan. Zij kunnen immers op cursus en ook gekloond worden tot iemand van de Forever sekte, want dat is het. ben je skeptisch dan wordt er zo snel mogelijk korte metten met je gemaakt want je zo eens een smet kunnen leggen op de ander goedgelovigen die ook aan het twijfelen zijn. Dus iedereen blijf ver weg van dit soort praktijken, het is eng en heeft zelfs banden met scientology, en distributeurs worden vaak naar therapeuten gestuurd zogezegd om persoonlijk te ontwikkelen en aan jezelf te werken, ik weet wel beter. In ieder zaaltje zie je dezelfde succesvolle mensen die allemaal het zelfde praatje houden, ik ben die en die en forever kwam op mijn pad, oh wat werk ik gezond en wat een kans, die kans wilde ik graag ook andere mensen bieden qua gezondheid en vooral de business zo standaard en oh wat zijn ze enthousiast en worden ze blij met zijn alle.
Laatst gewijzigd door Valerie50 op 10 jul 2014 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door puma73 »

Kansloos bericht, laatste reactie is 2 jaar oud. Net zo kansloos als FLP

juansamsel
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2014 11:19

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door juansamsel »

Hi friends, yesterday, one of my friend has been trying to convince me to join the marketing of forever living product, she says I have to invest 150,000 at initial level. So please if any, over here has got any information about forever living products or company, share your thoughts whether this is a viable offer.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door kuklos »

@juansamsel, lees deze discussie maar eens door. Doch als jij hier moet komen vragen of 150.000 euro investeren een goed idee is, dan ben je waarschijnlijk zo goedgelovig dat ze jou alles kunnen aansmeren.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door dhc »

Moet je wel ff in het Engels doen......anders snapt ie er nog geen biet van...

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door dhc »

juansamsel schreef:Hi friends, yesterday, one of my friend has been trying to convince me to join the marketing of forever living product, she says I have to invest 150,000 at initial level. So please if any, over here has got any information about forever living products or company, share your thoughts whether this is a viable offer.
If you would like tot spend so much money, let me give you my bank account...

Dream on dude...do you have a fairytale park like we have? Visit it!!

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door kuklos »

dhc schreef:Moet je wel ff in het Engels doen......anders snapt ie er nog geen biet van...
Het is een Nederlandstalig forum. Hij gebruikt Google Translate maar. :mrgreen:

Valerie50
Berichten: 4
Lid geworden op: 30 jun 2014 14:10

Re: Forever Living Products

Ongelezen bericht door Valerie50 »

Ik voel het als mijn plicht om te waarschuwen tegen Vrouwen kiezen voor Kansen, ik ben er destijds ook ingetuind en er werd met geen woord over Forever gerept want daar gaat het hier om Forever Living Products een netwerkingmarketingbedrijf(piramide). Het wordt zo mooi verteld maar ze willen je alleen maar distributeur maken om hun eigen inkomsten en netwerk veilig te stellen, via jou kunnen zij weer verder. Dus een gewaarschuwd mens telt voor twee. Laat je niet verleiden door succes, passie, hoe het op hun pad kwam, hoe ze mensen helpen en allerlei andere mooie praatjes. het is gebakken lucht en allemaal ingestudeerd. je dient eerst zelf te investeren en dan zou er al een belletje moeten gaan rinkelen. Ze plaatsen zelf advertorials, en dat hele vrouwen kiezen voor kansen is dus Forever Living products waar de destbetreffende dames senior managers zijn en inderdaad op kosten van Forever allerlei reisjes maakt met Forever in Forever zaaltjes, maar dat wordt niet gezegd , de schrijfster van de artikelen zijn vaak ook distributeurs van Forever. Ze willen je maken tot dat wat zij zijn en worden getraind op dit soort verhaaltjes. Vrouwen kiezen voor kansen is iedere week in een hotelzaal zitten en je vrienden ervan te proberen te overtuigen hoe geweldig Aloe Vera is, dat is het ook maar te koop bij de tuinen, puur eerlijk en vooral veel goedkoper. Kijk eens naar andere distributeurs en kijk eens hoe ze zich voorstellen allemaal hetzelfde dat gaan ze jou ook leren. NIET DOEN! Vrouwen kiezen voor kansen een wolf in schaapskleren, alle vrouwen die daarbij zitten zijn distributeur van Forever.

Gesloten