LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
onderzoeker

geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door onderzoeker »

ik wil graag horen of iemand nu al echt eens iets heeft verdiend of mensen die het ook hebben geprobeerd en niks of zeer weinig er aan hebben verdient ik hoef niet te weten hoe het systeem in elkaar zit dat heb ik nu al duizend x gelezen hier in dit forum en nu niet met fatale overdreven bedragen komen kom je er wel mee bewijs het dan ook en laat een foto of scan zien en haal A.U.B u persoonlijke gegevens wel weg maar dat snapt u natuurlijk zelf ook .

groetjes,

onderzoeker

sculpture
Berichten: 3
Lid geworden op: 20 feb 2004 08:19

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door sculpture »

Hoi onderzoeker,

Even een reactie op jou bericht. Ik ben sinds kort begonnen met een MLM bedrijf. Ik heb hier nog niet echt veel mee verdiend (kan dus ook niets laten zien), echter weet ik dat het aan mijn eigen inzet ligt, ik kan mezelf er (nog) niet toe zetten om net zo actief bezig te zijn als andere mensen in mijn groep (waarschijnlijk omdat ik ook niet echt gemotiveerd word.)
Er is mij nooit 1 gouden berg beloofd, ik weet dat het me niet komt aanwaaien, maar dat ik er ontzettend hard voor moet werken.
Een kennis van mij is een eigen bedrijfje begonnen (niet MLM) en hij heeft er ook heel hard voor moeten werken. Dus waarom zou iemand die met MLM begint er niet hard voor hoeven werken???

In ieder geval ga ik er wel heel erg mijn best voor doen, dus zodra er geld binnenkomt via deze methode zal ik het je laten weten.

Doe er je voordeel mee

onderzoeker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door onderzoeker »

hoi sculpture bedankt voor je reactie

ik hoor het graag van je als het lukt!

Gast

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Gast »

beste onderzoeker,

ik doe nu 2jr mlm, ik doe dit naast een normale 40 urige werkweek, veel geld verdien ik er niet mee maar elke maand tussen de 200 en 400 euro, veel is het niet maar ik ga hier wel twee keer per jaar van op vakantie, als ik er meer tijd in zou steken zal ik waarschijnlijk meer verdienen, maar mijn vaste baan bied ook mogelijkheden tot groei en geeft me vastigheid. Ik vind het een goed concept, degenen die negatief zijn over mlm zijn vaak degenen die er niet zo goed in zijn en daar is ook niks mis mee ik vind het alleen jammer dat mensen dan direkt tegen zo'n bedrijf aanschoppen, lijkt me ook niet nodig, ik zeg ook niet dat ik voetballen dom en belachelijk vind omdat ik niet kan voetballen en een ander wel.

succesvolle netwerker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door succesvolle netwerker »

Beste onderzoeker,

Een vaststaand feit in MLM is , dat de grote groep (70%), gewoon een leuke bijverdiensten genereerd. Ongeveer tussen de 400&1000europ/m.
Deze mensen wilden dit ook, omdat het voldoet aan hun doelstelling.
Er is ook een grote groep die het niet snel genoeg vindt gaan en die haken af.Dat ze vervolgens hun frustratie laten blijken op dit forum zegt denk ik genoeg over deze groep.Een kleinere groep verdient goed, zo tussen de 2000&8000euro p/m.Dit zijn mensen met een lange adem en laten zich niet beinvloeden. Dan blijft er een nog kleinere groep over die gewoon erg veel verdienen. 25.000 of 100.000euro p/m zijn geen uitzonderingen.Maar let wel, dit zijn NIET mensen die bovenaan de top staan, Nee, gewoon kei en keiharde werkers!! Jarenlang zijn ze bezig geweest om dit te bereiken. En geloof mij, die gaan echt geen moeite doen om dat te scannen en te laten zien.Dat laten ze zien in hun life-style.Nogmaals , dit zijn alombekende feiten.

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

Jaja, dat is allemaal algemeen bekend. Dat wisten we al lang....

Maar eh.. die 100.000 per maand. Reken dat eens eventjes voor hoe je aan zo'n inkomen kan komen? Neem als voorbeeld de verkoop van telefoonabonnenten, een wilde gok van mij is dat jij daar alles van weet. Van bv. Moberg of Scheepbouwer weet ik hoe ze het doen. Niet dat ik het daarom ook kan, maar het moet mogelijk zijn om aan mij uit te leggen hoe e.e.a. in zijn werk gaat...

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

En trouwens, succesvolle netwerker, je had de vraag directer kunnen beantwoorden door te vermelden hoe het jou zelf af gaat in plaats van maar weer eens de oncontroleerbare successtories van niet te traceren anonieme mlm-helden te overbelichten. Want dat is waar de threadstarter juist expliciet niet om had gevraagd.
Te oordelen naar je gekozen naam maar desondanks toch je aanwezigheid op dit forum hoor je niet tot de club van afvallers en niet tot de grootverdieners, maar de groep er tussenin die nog zieltjes kan gebruiken. Kunnen die zich nog steeds melden op het bekende adres?

sucesvolle netwerker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door sucesvolle netwerker »

Er wordt een vraag gesteld en ik geef antwoord. Maar op een een of andere manier ben je het er niet mee eens. Mag ik je vragen WAAROM je graag wilt weten wat er zoal verdient wordt? Ik heb namelijk geen zin in welles/nietes spelletjes.

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

Er wordt een vraag gesteld en ik geef antwoord. Maar op een een of andere manier ben je het er niet mee eens. Mag ik je vragen WAAROM je graag wilt weten wat er zoal verdient wordt? Ik heb namelijk geen zin in welles/nietes spelletjes.
Werkelijk ELKE zin die je schrijft klopt niet. Gelukkig zijn het er maar 4 dus het blijft gelukkig nog een beetje opsombaar.
- wat je schrijft is geen antwoord op de vraag, sterker, je gaat specifiek in op wat de threadstarter met naam en toenaam noemde dat hij niet wilde horen en is daarmee geen antwoord op de vraag. - het gaat niet er om op eoa. manier ergens mee eens te zijn, maar dat het helemaal geen antwoord IS. Dat ik van wat je wel schrijft geen hol geloof is blijkbaar wel overgekomen maar daar gaat het ook niet om.
- het was de threadstarter die wilde weten wat er zoal verdiend (heb je die voltooid deelwoord 'd' weer) wordt, niet ik.
- je doet niks anders dan welles/nietes spelletjes spelen. En niet alleen dat, ook speel je verstoppertje met feitelijkheden en je eigen belang in deze.

Verder, buiten wat je WEL schrijft wil ik opmerken wat je vooral NIET schrijft; De feitelijk gevraagde cijfers zonder oncontroleerbare poespas eromheen, het maar dan ook maar in de vaagste vorm aangeven van de totstandkoming van de cijfers waar jij het over hebt, je persoonlijke mate van succes en de toelichting op de reden van je aanwezigheid hier. Kortom; op ALLES wat er aan vraagstellingen open staat ga je niet in, uiteraard omdat er dan weerlegbare verhalen over tafel komen. Tegenvraagstellingen formuleren, feitelijkheden achterhouden en megasucces verhalen opdissen, dat is de gebruikelijke handelswijze bij het vinden van nieuwe mlm-ers. Wordt het niet eens tijd je email te gaan noemen of kunnen geinteresseerden nog steeds bij het bekende adres terecht?
Ik denk dat ik er niet zo ver naast zit als ik vermoed dat dit alles geen andere reden heeft dan zoveel mogelijk pro-mlm geluid te produceren?

succesvolle netwerker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door succesvolle netwerker »

Econometrist,

Ik wisd nied dad je leraar nedelandts was.

Wat wil je nu eigenlijk? Wat is je doel om op dit forum te verschijnen?
Ik heb al veel over je gelezen op dit forum en ik weed(oeps),weeT inmiddels genoeg. Volgens jou ben ik zieltjes aan het winnen.Het ligt voor de hand dat in natuurlijk direct roep : NEE HOOR!! Ben jij een soort mlm-Robin Hood, die zijn medemens wil behoeden voor mlm-bedrijven?
En als ONDERZOEKER iets vraagt, waarom balk jij er dan tussendoor? Je maakt een hele grote denkfout. Jij en nog een paar proberen op dit forum mlm dwars te zitten. Hoe komt dat toch? Heb je wel eens aan mlm gedaan? Ben je gefaald( of is het een T? )Zit het je dwars dat je erin bent gestonken? Wat is je probleem nu eigenlijk? Zit je de hele dag achter je pc om Nederland te waarschuwen voor mlm? Krijg je daarvoor betaalt? Als iemand verteld dat hij of zij goed verdient met mlm, haal je dat direct onderuit. Dus wat schiet dat op. Ik heb een ander voorstel. Geef je tel.nummer aan alle mlm-ers, ga erheen en kijk wat ze verdienen.DAN! ben je een vent.Ook bij mij mag je een kijkje nemen in mijn villa van 1.2miljoen, mijn boot van 275.000euro,mijn auto,een mercedes CL420. Of ga je nu zeggen dat het gelogen is? En weet je, dat heb ik allemaal verdient met mlm,en met doorzettingsvermogen. En oja, als je gaat zeggen, ja, ja , over de rug van een ander......nou, dat ben je niet op de hoogte over mlm. Ik kan dat nooit doen als mijn downline (in jouw woorden die sukkels die erin zijn gestonken ),niet succesvol zijn. 35% van mijn organisatie verdient meer dan 3000euro p/m.Welk bedrijf? Nou, ik mag geen reclame maken, dus doe ik dat ook niet.(Heb ik ook niet nodig ), maar ik kan wel zeggen dat ik werk met gezondheidsproducten. En dat zal volgen jou/jullie wel weer troep zijn, maarja, ga maar eens voor 2miljard p/j aan troep verkopen.......en dat meer als 25jaar!! Zou toch een mooie stunt zijn...of niet? En ja, het is allemaal vaag en niet te bewijzen, dus nogmaals, zien is geloven. O, en als je het gezien hebt, zet je jou bevindingen dat ook op dit forum? Of heb je dan weer een ander argument? En kijk, daarom blijven we in rondjes lullen.JIJ vind mlm niks,..prima. Maar maak geen fout om onwaarheden te vertellen. Succes met het opsporen fan taalvoute.

Gast

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Gast »

Goede wijn behoeft geen krans.
dat geldt dus wel voor dat bedrijf waar je werkt

maar als je jezelf succesvol medewerker noemt......
dan hang je een heel grote krans om een fles van de supermarkt, in mijn ogen.

Eigen roem stinkt! en het maakt je ongeloofwaardig, wat ook het geval is wanneer je niet eens een zin fatsoenlijk Nederlands kan schrijven.

succesvolle netwerker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door succesvolle netwerker »

Zo gast. Kom je ff helpen?
Dus jij zit in de wijnverkoop.

Jouw reactie is precies wat ik verwacht had. Ongeloofwaardig en vooral zeggen dat ik niet goed ben in mijn taalgebruik.Is dat belangrijk ofzo???
Weet je wat de grap is....? Ik pas mij aan aan de verhalen die hier woorden GETYPT. Dus niet geschreven!!!! zoals jij zegt. Foutje..?
Waarom denk jij dat ik lieg? Afgunst? Laat die kransen er buiten alsjeblieft.

PS.Er zitten een paar fouten in. Zoek ze op en.......aanvallen!!
Zucht.................................

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wel, succesvolle netwerker, ik ben onder de indruk hoor. Vooral van het feit dat je blijkbaar na 3 posts met een beetje tegengas al over de rooie gaat, en dat terwijl je toch over de capaciteiten beschikt die je een villa, boot en Mercedes opleveren.
Nee, ik was niet van plan te zeggen over de rug van anderen. Dat zou ik misschien overwegen -en dan zou ik onder die 'anderen' de blijkbaar teveel betalende klanten verstaan- als ik er ook maar 1 woord van zou geloven. Maar ook grootspraak kom je voortdurend tegen in de mlm-scene. Voor iemand die zo vanuit de garage onder zijn villa in zijn Mercedes rolt reageer je niet bijzonder relaxed.
En waarom ik hier schrijf, tsja, het is een forum he, en net als mlm mag iedereen daar aan meedoen. Wat is mijn hele grote denkfout? Zelf ben ik uiteraard nooit in zo'n schijnvoorstelling gestapt; toon mij de mlm voorwaarden en het marktvolume en ik reken je precies voor in welk level het vast loopt.
Ik heb het wel in mijn omgeving zien mislukken inderdaad. Stellen die volgens een grove schatting van mezelf tot 2019 aan de herba-shakes zitten en als ik meelezers daar van kan weer houden zou het me zeker niet onwelkom zijn, nee.
En wat die uitwisseling van telefoonnummers betreft; maak die van de succesvolle mlm-ers maar lekker bekend aan de eventueel geinteresseerden, want mij zal het helemaal worst zijn. En geloven... dat doe je juist zolang je het niet gezien hebt, zoals in alle beweringen van jou. Zien is weten, en successtories van mlm-ers uit de eerste hand? Ik heb ze nog nooit gezien!

succesvolle netwerker

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door succesvolle netwerker »

Ik over de rooie?? Nou, je moest eens zin hoe ik in een deuk lig hier.
Ik smul van die verhalen. Heerlijk!!
Mij is een ding duidelijk. Je snapt niets, echt niets van mlm.
En die berekeningen ken ik allang.Theorie en praktijk liggen mijlen ver uit elkaar.Maarre, ik ga even een rondje rijden in de auto van mijn vrouw. Een mercedes SL500. Ongeloofwaardig? Je moest eens weten!!
Successtory's zijn er genoeg, maar dat wil je niet horen.En waarom geef je geen antwoord op mijn vragen? Weet je het niet meer?

student26

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door student26 »

Geef je adres dan maar eens, als het niet te ver is kom ik wel kijken. Zal wel een of andere achterstandswijk zijn in Rotterdam want ik ben ook niet zo goedgelovig.

En wat het vastlopen betreft: als het in de praktijk heel anders werkt dan in de (vastlopende) theorie, dan betekent dat dus dat er niet zo goed verdiend wordt he... Anders was het al vastgelopen namelijk.

Gast

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Gast »

'succesvolle' medewerker.

vind jij jezelf nou niet ontzettend zielig?

Gast

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Gast »

'succesvolle' medewerker.

vind jij jezelf nou niet ontzettend zielig?

Slim

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Slim »

Ook bij mij mag je een kijkje nemen in mijn villa van 1.2miljoen, mijn boot van 275.000euro,mijn auto,een mercedes CL420. Of ga je nu zeggen dat het gelogen is? En weet je, dat heb ik allemaal verdient met mlm,en met doorzettingsvermogen. En oja, als je gaat zeggen, ja, ja , over de rug van een ander......nou, dat ben je niet op de hoogte over mlm. Ik kan dat nooit doen als mijn downline (in jouw woorden die ******s die erin zijn gestonken ),niet succesvol zijn. 35% van mijn organisatie verdient meer dan 3000euro p/m.Welk bedrijf? Nou, ik mag geen reclame maken, dus doe ik dat ook niet
Blablablablablablablablablablablablabla........................................!!!!
:lol: :roll: :lol: :roll: :lol: :roll:

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

Maarre, ik ga even een rondje rijden in de auto van mijn vrouw. Een mercedes SL500. Ongeloofwaardig? Je moest eens weten!!
Successtory's zijn er genoeg, maar dat wil je niet horen.En waarom geef je geen antwoord op mijn vragen? Weet je het niet meer?
Volgens mij zie jij wat dingen verkeerd om. Ik ben voor zover ik weet op al jouw vragen ingegaan en jij op geen enkele van mij of anderen. Alleen komt er per posting anderhalve ton aan successtory bij. Maar al moet ik doorgaan tot aan een learjet op je oprijbaan, de lastige vragen blijven jouw richting op komen.
Overigens is elke bijdrage van jouw kant een probaat medicijn voor mensen die eventueel overwegen om in iets dergelijks te stappen. Want zo goedgelovig om in jouw fantasieën te geloven bestaat er geen mens!
Ook wil ik even ingaan op de vorige vragensteller en ventileren hoe zielig IK denk dat jij bent; twee mogelijkheden, je miljoenenverhaal is waar of het is niet waar. Als het niet waar is, dan zijn we snel uitgepraat. Dan hoor je niet op dit forum maar in een dwangbuis, opgesloten tussen andere no-lifes aan wie de zin van het bestaan totaal voorbij gaat. Dat zou zielig zijn voor je.
De andere mogelijheid is dat het wél waar is, en dat zou nog veel zorgwekkender zijn. Dan heb je blijkbaar nog niet genoeg aan deze meer dan gemiddeld materiële zaken die voor jou blijkbaar zo belangrijk zijn -anders noemde je ze hier niet zo vlot- en blijven je niet nog een hoop frustraties bespaard, en kom je deze in dit forum spuien in plaats van naast je drukke werkzaamheden lekker op je terras van een longdrink te genieten en de rest in hun sop gaar laten koken. Dat is tenminste wat IK zou doen. Denk je dat ooit iemand in een forum Fentener van Vlissingen is tegen gekomen die eventjes zijn autotype kwam vermelden? Dat jij deze behoefte wel hebt is ook zielig. Zo, en nou ga ik even fietsen op de fiets van mijn vriendin, want de mijne is weer eens gepikt. Zijn we allebij een beetje zielig...

Econometrist

Re: geen verkopers praatjes of spam a.u.b

Ongelezen bericht door Econometrist »

Gesteelt. GESTEELT?? Bedankt Tros, nou denkt iedereen dat we samen de basisschool niet hebben afgerond. Ik geef toe dat mijn oorspronkelijke tekst een vage overeenkomst vertoonde met een bargoense uitdrukking voor een uitwendig lichaamsdeel. Maar als er dan toch zo nodig geëdit moet worden door de automatische hoofdredacteur, leer hem dan ten minste hoe hij op de juiste manier zijn werkwoorden moet vervoegen!!

Gesloten