LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goh...., het lijkt wel mlm.......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Hoe staat u, na zóveel, al dan niet correcte info, tegenover mlm?

Ronduit positief
11
19%
Positief kritisch
9
16%
Onverschillig of neutraal
2
4%
Negatief kritisch
8
14%
Ronduit negatief
27
47%
 
Totaal aantal stemmen: 57

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Netto houd ik op dit moment meer over dan bij mijn voormalige werkgever.
Zegt eigenlijk niet veel, daar we niet weten hoeveel je bij je vorige werkgever verdiende. Maar goed, zelf ben je blijkbaar tevreden over je inkomsten.

Wat je uitspraak "De werking van onze producten hebben daar zeker een positief aandeel in." betreft, wat is de werking van jullie producten? Waar zijn ze goed voor, welk resultaat leveren ze op, voor wat kan je ze gebruiken?

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Hahaha, da's een goede zet van je MLMAngel!

Als Kuklos dit leest zal de discussie over Wetenschappelijk of Zichtbaar bewijs wel weer losbarsten en dan zal ook deze topic dood lopen.

Welnu, ik zal proberen het zo goed mogelijk uit te leggen:
Aloë Vera bevat ruim 200 verschillende voedingsstoffen zoals vitaminen, mineralen, aminozuren etc.
Een aantal daarvan worden niet door het lichaam zelf aangemaakt, maar zijn wel belangrijk voor onze gezondheid. Ik treed hierover niet in detail, daarvoor is deze post te kort, maar in een persoonlijk gesprek ben ik hiertoe uiteraard bereid.
Een belangrijk kenmerk van de stoffen in Aloë Vera is dat ze een huidherstellende werking hebben. In (bijna) alle producten van Forever zit een zeer hoog gehalte aan Aloë Vera (tot 96,1%) met daarin meestal nog een toegevoegde waarde. Zo zijn er producten die helpen bij muggenbeten, insectensteken, acne, wondjes, verbrande huid, littekens, ouderdomsvlekken en ga zo maar door.
Verder heeft de Aloë in drankvorm (ja, die bestaat ook) een reinigende werking in de darmen. Zie het maar als een tandenborstel voor je darmen.
Het zorgt er voor dat de afvalstoffen die zich in de loop der tijd hebben opgehoopt in je darmen, afgevoerd worden.
Daardoor wordt het opnameoppervlak in je darmen vergroot zodat meer voedingsstoffen uit je eten en uit de Aloë drank in het lichaam kunnen worden opgenomen voordat ze via de gangbare weg het lichaam verlaten.
Over het algemeen voelen mensen die onze drank gebruiken zich dan ook energieker dan daarvoor.
Er zijn verschillende dranken (allen echter op dezelfde basis), onder andere voor spieren en gewrichten, problemen met ontlasting en problemen met het plassen.
Verder hebben we make-up, gezichts- en huidverzorgingsartikelen, tandpasta, en nog veel meer alles gebaseerd op Aloë Vera.
Ook hebben we een groot scala aan voedingssuplementen en bijen producten.

Even voor de duidelijkheid:
-Onze producten zijn geen medicijnen, zij zorgen voor de conditie van het lichaam, welke daardoor zichzelf vaak beter kan helpen.
-Tevens kan bij medicijngebruik altijd het beste de dokter eerst raadplegen voordat men onze producten gebruikt.
-En in het geval dat men producten met propolis gebruikt, gelieve vooraf een beetje op de pols te doen (minder dan 0,1 procent van de bevolking kan er namelijk allergisch voor zijn.


Ik hoop je hiermee weer voldoende geïnformeerd te hebben,

Met vriendelijke groet

Lambert
LVGHealth

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig dat mlmangel nu in ander topic omhoog haalt waarin hij doet of de bewijzen niet allang zijn geleverd. Daarmee loopt hij weer op de rand van het overtreden van de forumregels.
En ondertussen staan zijn misleidende verhalen nog steeds op zijn site (blog! al is het helemaal geen blog maar een linkverzameling)

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Wat echt humor is, dat de crisis vooral niet toeslaat bij MLM. Nou ik ken iemand die al jaren Oriflame verkoopt en vertelde dat zij al maanden geleden last kreeg van de crisis en gisteren vertelde zij mij dat haar hele handel bijna stillicht. Het zijn juist die dingen waar mensen op gaan letten. Een schoonmaakmiddel 6x zo duur als normaal in de supermarkt, mensen gaan nu gewoon letten op aanbiedingen.

Maar ik vind het geweldig dat de hele economie op z'n kop licht maar MLM gaat prima en meneer heeft er een dik maandsalaris aan.

Ik schaam mij niet om te vertellen wat ik verdien:

Netto per maand € 2100 + € 266 uitkering van de verzekering van mijn overleden echtgenoot.

Weet je waarom ik er geen problemen mee heb om mijn inkomsten in centjes te vertellen? Omdat ik dat ontvang iedere maand op mijn rekening.

Maar goed, jouw hele verhaal dat je meer verdient kan. 2 uur per week schoon maken, 6 uur vakken vullen. Makkelijk gezegd dat je meer verdient.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Bedankt voor je uitvoerige uitleg. Klinkt allemaal zeer vaag vind ik. Ook je site geeft er niet veel meer over. Is er wetenschappelijk bewijs voor? Of is het allemaal gebaseerd op persoonlijke bevindingen? Nu, los daarvan, ik twijfel er niet aan dat AV zou kunnen helpen bij huidirritaties. Tandpasta ook. En wat het reinigen van de darmen betreft, hm, is gewoon eens goed poepen niet voldoende om alles te reinigen? Eerlijk gezegd komt het bij mij allemaal over als kwakzalverij.
Laatst gewijzigd door mlmangel op 17 aug 2009 17:39, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Garppig Madeleine, dat je niet op deze topic reageert: http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=73250

Weer een bewijs dat de anti-MLM fanaten graag zorgen dat de topics waarin de bewijzen staan die ze niet aanstaan naar onderen willen laten zakken zodat hun meningen lijken op feiten. Tja, dat krijg je als de bewijzen keer op keer die meningen onderuit halen. Dan moet je wat. Weer een bewijs dat jouw eerdere verhaaltje over sektarische fanaten meer op jezelf sloeg dan op anderen.
En weer een bewijs dat jullie, als de grond te heet onder je voeten word, onderduiken om later weer op te duiken en andere topics omhoog te halen om te doen of er niks gebeurt is en gewoon door te gaan met jullie niet te onderbouwen meningen.

Ach, je zou er depressief van worden als je van de slachtofferrol zou houden.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Rijk (willen) worden via de achterdeur: Herbalife, NSA, Piramide, Vitall of toch Richonu, Ripofriend?

http://www.net.info.nl/ego/multilev.htm

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Alleen dit zinnetje al
Multi-Level Marketing is op zichzelf niet `fout', maar het kan een gevaarlijk spelletje zijn, waarbij onderaan op de lijst slachtoffers vallen en waarbij de materiële instincten van de deelnemers zodanig worden aangescherpt dat ze het zicht op de bredere werkelijkheid kunnen verliezen.
laat zien dat de schrijver zich niet heeft verdiept in het fenomeen MLM en het verhaal dus beslist niet onafhankelijk is.
Grappig overigens dat je een artikel moet aanhalen dat uit een blad komt dat sinds de jaren 90 niet meer verschenen is

http://www.net.info.nl/ego/
En dat pal nadat Madeleine vol trots verteld
€ 266 uitkering van de verzekering van mijn overleden echtgenoot
.
Daar moet je echt trots op zijn, daar heeft ie dan het grootste deel van zijn leven voor gewerkt. Geen enkele serieuze MLM'er die ik ken verdient zo weinig passief (dat is dus waar je niks, noppus, nada meer voor doet en dat overerfbaar is.

Overigens is het ook grappig dat je niet reageert op mijn commentaar. Heb je je lesje geleerd en weet je inmiddels dat je met die uitdaging keer op keer onderuit gehaald word door feiten?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Multi-level marketing (MLM), or network marketing, is a nonsustainable business model because it does not provide a valuable service but simply a product that has been marked up in price.

http://www2.dailyprogress.com/cdp/busin ... ing/43452/

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Een pracht staaltje doen of je neus bloed:
Bedankt voor je uitvoerige uitleg. Klinkt allemaal zeer vaag vind ik. Ook je site geeft er niet veel meer over. Is er wetenschappelijk bewijs voor? Of is het allemaal gebaseerd op persoonlijke bevindingen? Nu, los daarvan, ik twijfel er niet aan dat AV zou kunnen helpen bij huidirritaties. Tandpasta ook. En wat het reinigen van de darmen betreft, hm, is gewoon eens goed poepen niet voldoende om alles te reinigen? Eerlijk gezegd komt het bij mij allemaal over als kwakzalverij.
Kijk hier maar eens hoe mlmangel deze discussie al heeft gevoerd (en hopeloos verloren): http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... &start=495 vanaf 22 juli 22.08. De ene na de andere link met bewijs waarop mlmangel het weerwoord schuldig moet blijven.

Maar we weten dat mlmangel wel vaker bewijs dat hem niet aanstaat onder de tafel schuift en bewijs dat helemaal niks met de producten waar we het over hebben als bewijs van zijn stellingen gebruikt. Is dat nou liegen of misleiden?! Eerlijk is het in elk geval niet.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

In elk geval een recent artikel. Al is het natuurlijk volledig een mening zonder enige feitelijke onderbouwing. Vooruit, op die manier proberen de feiten die je niet aanstaan onder proberen te sneeuwen kan ik nog wel accepteren. Nu snap ik ook waarom je 3 weken foetsie was.... zoeken, zoeken, zoeken naar iets dat in elk geval nog iets van de schade die door alle bewijslast tegen je mening werd aangedragen. Ik vind het heerlijk dat je in elk geval nog wat linkjes die je meningen lijken te onderbouwen hebt kunnen vinden.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

@mlmangel

Ik vind het knap dat jij het kwakzalverij durft te noemen zonder dat je het eens geprobeerd hebt.
Als je er nou ervaring mee had en het voor jou niet gewerkt had en je opgelicht was zou ik deze uitspraak nog kunnen respecteren, maar aangezien mensen het 30 dagen mogen uitproberen, we er altijd bij zeggen dat het niet bij iedereen werkt en jij het nog niet uitgeprobeerd hebt vind ik dat je op dit moment die mening gerust bij je mag houden.

Wat de boer niet kent dat eet hij niet.

Met vriendelijke groet,

Lambert

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Oh Lambert, maar mlmangel weet allang dat die FLP producten wel werken. Maar hij heeft nu eenmaal iets tegen MLM en daarom schroomt hij er niet voor om te doen of de overweldigende bewijslast die in een ander topic tegen hem ingebracht is, gewoon te negeren....nee, sterker nog, om de lezer te misleiden en te doen of hij die info helemaal niet gezien heeft. Dat truucje heeft hij al heel wat keren eerder uitgehaald waarbij hij het zelfs presteerde om tot drie (3!!!!) toe te doen of een bepaald artikel dat hij zelf geplaatst had niet bestond en om te doen of hij niet zelf had gezegd dat het positief was. Keer op keer werd bewezen dat dit wél het geval was waarna hij een aantal weken onderdook om dan weer gewoon in een ander topic hetzelfde ontkennende verhaal te beginnen. Precies zoals hij nu wéér doet.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

@cyntia51
meneer heeft er een dik maandsalaris aan.
Ik heb zo het idee dat jij de zaken nogal opblaast en je drukker maakt dan nodig is.
Punt 1 heb ik jou niet verteld hoe hoog mijn maandsalaris is dus weet jij niet of het een dik maandsalaris is en
Punt 2 kan ik je ook meteen uit die droom helpen, het is (nog) niet zoveel als jij beweert netto te ontvangen in de maand

Volgende keer dus niet te snel reageren als je jezelf druk maakt en te snel conclusies trekt.

Met vriendelijke groet

Lambert

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

@ antileugens, Ik was op vakantie. Uit je voorgaande reactie meen ik te kunnen afleiden dat jij je persoonlijke hetze tegen mij verderzet. En zie ik dat je schaamteloos andere deelnemers aanvalt op een zeer persoonlijk punt. Shame on you! Succes ermee, ik ga er niet meer op in.

@ asgard, je openheid over je inkomsten dwingt respect af. Eindelijk iemand die een (correcte?) indicatie geeft.

Zoals ik al schreef, dat AV ongemak kan verlichten bij huidirritaties wil ik best geloven. Net zoals het smeren van tandpasta of een andere gel zal helpen als je huid om een of andere reden geirriteerd is. M.a.w., het maakt m.i. niet zo veel uit welke gel je op je huid smeert indien deze licht geirriteerd is. Let wel, bij ernstige irritatie natuurlijk een dokter raadplegen.

Ik apprecieer sterk je raadgeving bij twijfel een arts te raadplegen. Huis, tuin en keukenmiddeltjes kunnen meestal geen kwaad, maar bij ernstige aandoening is consultatie bij een arts aangewezen.

Ik hoef de producten niet gebruikt te hebben om enige van je uitspraken in twjfel te trekken. Ik heb artikelen over AV gelezen. Artikelen uit bronnen die ik betrouwbaar acht, dus vandaar dat ik het als kwakzalverij meen te mogen omschrijven. Nu, dat is slechts mijn mening natuurlijk, als jij er anders over denkt, ook goed. Maar zeg me niet wat ik hier wel of niet mag zeggen, dat hoort niet.

In die artikelen staat of dat de interne werking schromelijk overdreven wordt, of dat er gewoon niets van aan is. Of dat andere, goedkopere producten even of efficienter zijn. Ook lees ik dat verkeerd of overmatig gebruik (ivm darmspoeling) gevaarlijk is. Maar goed, dat geld ook voor andere middeltjes. Let wel, uit het lezen van de studies meen ik te besluiten dat er wel enig effect te is bij oppervlakkige irritaties. Al is tandpasta wellicht goedkoper. Maar ja, als iemand meer geld wil uitgeven aan een middeltje met AV in.

Je uitspraak over de huidherstellende effect van AV trek ik in twijfel. Reguliere bedrijven claimen dit ook, ondertussen lees ik af en toe dat die werking niet bewezen is, en dat het eigenlijk helemaal niet waar is. M.a.w., er is geen middel dat de huid permanent, op lange termijn kan herstellend. Kan je onderbouwen dat jullie middelen echt helpen? Of is het resultaat slechts van korte duur doordat de huid opzwelt naa applicatie van de gel en er daardoor een (korststondig) effect lijkt te zijn?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

@ antileugens, Ik was op vakantie. Uit je voorgaande reactie meen ik te kunnen afleiden dat jij je persoonlijke hetze tegen mij verderzet. En zie ik dat je schaamteloos andere deelnemers aanvalt op een zeer persoonlijk punt. Shame on you! Succes ermee, ik ga er niet meer op in.
Als de feiten op een rijtje zetten een persoonlijke aanval inzetten is, dan heb je gelijk. Overigens valt het me op dat je het halve forum (niet enkel het MLM deel) hebt afgestruind en enkel op de topics waar ik gereageerd heb hebt gereageerd en daar onmiddelijk de aanval hebt ingezet. De pot en de ketel dus, maar dat zie je niet en dat zul je ook niet gaan zien.
@ asgard, je openheid over je inkomsten dwingt respect af. Eindelijk iemand die een (correcte?) indicatie geeft.
Laat eens zien waar iemand dat dan niet gedaan heeft.
Ik hoef de producten niet gebruikt te hebben om enige van je uitspraken in twjfel te trekken. Ik heb artikelen over AV gelezen. Artikelen uit bronnen die ik betrouwbaar acht, dus vandaar dat ik het als kwakzalverij meen te mogen omschrijven. Nu, dat is slechts mijn mening natuurlijk, als jij er anders over denkt, ook goed. Maar zeg me niet wat ik hier wel of niet mag zeggen, dat hoort niet.
Klaarblijkelijk vind je artikelen over producten die uit een andere variant van een type plant gemaakt worden of die via een ander productieprocess gemaakt worden betrouwbaar.
In die artikelen staat of dat de interne werking schromelijk overdreven wordt, of dat er gewoon niets van aan is. Of dat andere, goedkopere producten even of efficienter zijn. Ook lees ik dat verkeerd of overmatig gebruik (ivm darmspoeling) gevaarlijk is. Maar goed, dat geld ook voor andere middeltjes. Let wel, uit het lezen van de studies meen ik te besluiten dat er wel enig effect te is bij oppervlakkige irritaties. Al is tandpasta wellicht goedkoper. Maar ja, als iemand meer geld wil uitgeven aan een middeltje met AV in.
Dat staat enkel in de artikelen die over iets anders gaan dan waar we het hier over hebben en die jij probeert te verkopen als zijnde artikelen die over dezelfde producten gaan.
Je uitspraak over de huidherstellende effect van AV trek ik in twijfel. Reguliere bedrijven claimen dit ook, ondertussen lees ik af en toe dat die werking niet bewezen is, en dat het eigenlijk helemaal niet waar is. M.a.w., er is geen middel dat de huid permanent, op lange termijn kan herstellend. Kan je onderbouwen dat jullie middelen echt helpen? Of is het resultaat slechts van korte duur doordat de huid opzwelt naa applicatie van de gel en er daardoor een (korststondig) effect lijkt te zijn?
Je trekt iets in twijfel maar onderbouwt het niet. Tot zover verkoop je niks anders dan je mening en herhaal je je verhaal uit een ander topic. Dat is tegen de forumregels.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Eerlijk gezegd komt het bij mij allemaal over als kwakzalverij.
vind ik dat je op dit moment die mening gerust bij je mag houden
Hiermee verbied ik je dus niet om het te zeggen zoals jij suggereert. Mijn producten echter zijn van een uitstekende kwaliteit en ik wens dan ook niet te lezen dat ze onder de categorie kwakzalverij zouden vallen. Ook ik geef hier net zoals jij puur mijn mening .

Maar zeg me niet wat ik hier wel of niet mag zeggen, dat hoort niet.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet

Ten eerste vraag je mij een beschrijving te geven van de werking van mijn producten (wat ik dan ook met plezier voor je doe), dan kraak je ze af door ze onder de noemer kwakzalverij te zetten, en vervolgens mag ik jou er niet op wijzen dat ik dat niet op prijs stel? Rare manier van gesprek voeren vind je zelf ook niet?

Overigens kan ik me er niet aan onthouden even te vermelden dat er wel degelijk een rapport over de werking van Aloë Vera producten is gepost in een ander forumpost over FLP door AL. Lees die maar eens na, daarin worden een aantal testresultaten tussen behandeling met Aloë Vera en andere middelen vergeleken.


Met vriendelijke groet

Lambert
Lvghealth

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ok, we hebben beide onze meningn en mogen deze beide uiten. Dank om dit duidelijk te stellen.

Je uitspraak over de huidherstellende effect van AV trek ik in twijfel. Reguliere pharmaceutische bedrijven die huidzalven op de markt brengen claimen dit ook, ondertussen lees ik af en toe dat die werking niet bewezen is, en dat het eigenlijk helemaal niet waar is. M.a.w., er is geen middel dat de huid permanent, op lange termijn kan herstellend. Kan je onderbouwen dat jullie middelen echt helpen? Of is het resultaat slechts van korte duur doordat de huid opzwelt naa applicatie van de gel en er daardoor een (korststondig) effect lijkt te zijn?

Overigens kan ik me er niet aan onthouden even te vermelden dat het vermelden van de naam van je bedrijf in strijd is met de forumregels, het is niet toegelaten reclame te maken.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

http://www.internethealthlibrary.com/Pl ... search.htm
http://scholar.google.com/scholar?hl=en ... era+tumors

Overigens is hij niet in strijd met de forumregels
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum, of om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
want hij maakt geen reklame. Wat wel gebeurt is dat hij zijn bedrijf verdedigd tegen ongefundeerde meningen en dat zijn mening onderbouwd word door feiten.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ik moet deemoedig toegeven dat ik tegen zoveel studies weinig kan inbrengen.

Gesloten