LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Goh...., het lijkt wel mlm.......

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.

Hoe staat u, na zóveel, al dan niet correcte info, tegenover mlm?

Ronduit positief
11
19%
Positief kritisch
9
16%
Onverschillig of neutraal
2
4%
Negatief kritisch
8
14%
Ronduit negatief
27
47%
 
Totaal aantal stemmen: 57

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Waarom deemoedig? Ik was onder de indruk dat je mensen de juiste info wilde geven. Tenminste, dat beweerde je altijd. Dan is dit toch geen reden deemoedig te worden?

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

@mlmangel

Hieronder een link die ik vond met daarin gebruikerservaring van mensen (vaak met telefoonnummer zodat je ze zelf eens kunt bellen om te vragen of het werkt).

http://www.aloe-info.nl/ volg daarna de tabs "product academie" en "testimonials"

Ik hoop dat je er iets aan hebt (het is weliswaar niet op wetenschappelijke basis). Dit zijn de soort van reacties die ik ook krijg van gebruikers, en die er voor zorgen dat ik dit werk zo geweldig vind om te doen.

Met vriendelijke groet,

Lambert

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Mhm, het punt is dat testimonials niet echt betrouwbaar zijn. Zo goed als altijd valt er wel iets op af te dingen. Neem bijvoorbeeld de eerste testimonial (Een geval van verbranding met een strijkbout ), de man laat er eerst urenlang water over loopt, pas daarna er gelly op gedaan. Dus kan het best zijn dat dankzij het water het ergste reeds voorbij was. En stel dat het dan toch de gel was die het 'm deed. Kan het niet zijn dat bijvoorbeeld tandpasta hetzelfde effect zou hebben? Of is het misschien de liefdevolle aandacht van de vrouw die het 'm deed? Niet te vergeten natuurlijk dat testimonials per definitie alleen maar positief zijn, een bedrijf zou wel gek zijn een negatieve opmerking te plaatsen.

Daarom verkies ik af te gaan op wetenschappelijke onderzoeken waar met controlegroepen wordt gewerkt.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Tja, als we zo blijven redeneren zijn we natuurlijk snel uitgesproken. En dat terwijl er toch wel degelijk wetenschappelijke onderzoeken zijn aangedragen door AL, hier en elders op de fora.

Het valt me in deze dan ook wel op dat -net zoals AL al menigmaal beweerd heeft - wanneer het om deze onderzoeken gaat er door de tegenstanders niet of nauwelijks op ingegaan wordt en deze dus al heel snel de doofpot ingaan.

Ik ben geen arts, geen wetenschapper en ook geen dokter. Ik kan alleen putten uit de gegevens die ik heb (en gelukkig ook put uit de links die AL post) en uit de ervaringen van mensen die de producten ook daadwerkelijk gebruiken.

Als jij zoals je zegt verkiest af te gaan op wetenschappelijke onderzoeken met controlegroepen, waarom geef je dan geen reacties op die linken die AL post.
Als het goed is geven die al voldoende wetenschappelijk bewijs. Zo niet dan zie ik jou tegenwerpingen graag tegenmoet.

Met vriendelijke groet,

Lambert

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik ben geen arts, geen wetenschapper en ook geen dokter.
En voor een kwakzalver mis je de geslepenheid. Je bent niets meer dan de zoveelste naiveling die hier zijn smeerseltje komt slijten.
Als jij zoals je zegt verkiest af te gaan op wetenschappelijke onderzoeken met controlegroepen, waarom geef je dan geen reacties op die linken die AL post.
De vraag is waarom jij niet met die onderzoeken komt. Jij komt hier toch die troep aan de man brengen?
Als het goed is geven die al voldoende wetenschappelijk bewijs
Helaas. Zoals al eerder betoogd missen we onderzoeken die de werking va de flp producten aan tonen.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Zo die komt ook even binnenvallen zeg.

Van de toon die jij in je post aanslaat ben ik niet gediend

Smeerseltje, troep, heb jij ze al ooit gebruikt dan?
Ik vind jouw reactie meer lijken op dat van een kind dat zijn zin niet krijgt dan dat van een volwassene die een discussie voert.

Je kunt toch ook wel op een normale manier reageren?

Of ligt dat niet in je sociale vermogen zoals we al eerder besproken hebben?

In dat geval neem ik je deze post niet kwalijk, dan stop ik echter wel met op jouw posten te reageren.

P.S. Ook voor jou stonden er nog een aantal vragen open Kuklos

Met vriendelijke groet,

Lambert
Laatst gewijzigd door The asgard op 18 aug 2009 23:30, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door kuklos »

Ga een ander proberen te overtuigen met je hypocriete gehuil. In deze thread ging het nergens over flp. Totdat jij hier even kwam pitchen.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Mag ik je er dan toch even op wijzen, mijn beste Kuklos, dat het jouw medestander MLMAngel is geweest die deze post een draai heeft gegeven van de bedrijfs-kant naar de producten-kant? In eerste instantie heb ik alleen informatie gegeven over het bedrijf in het algemeen en hoe ik daarmee werk.

Wat je uitspraak "De werking van onze producten hebben daar zeker een positief aandeel in." betreft, wat is de werking van jullie producten? Waar zijn ze goed voor, welk resultaat leveren ze op, voor wat kan je ze gebruiken?
Naar boven

Ik heb antwoord op zijn vragen gegeven, zoals dat ook hoort in een forum.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

:lol:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door jor »

Nee hoor,Kuklos heeft gelijk. Jij bent begonnen met reageren in dit topic dat toen een maand stil lag. Kennelijk vond je het weer eens tijd om van je te laten horen en dat mag natuurlijk, alleen niet de boel omdraaien. Kan je misschien ook stoppen met het verwijzen naar antileugens? Mag toch hopen dat jij zelf ook al de juiste info/links hebt. Niet dat er iets mis is met de info van antileugens maar het staat knap lullig dat je niet de moeite neemt ( of niet kan ) zelf hier de juiste info te geven. Jij pitcht hier wel degelijk door te reageren in dit ( verkeerde? ) topic.


Geplaatst op 17 Aug 2009 03:07 door Verstuur mail The asgard
Hoi Selena en AL

Tja, op het FLP forum is het inderdaad al niet erg druk meer dus ik dacht: ik ga maar eens verder kijken.

Ik zal me nog even voorstellen voor Selena, AL en ik kennen elkaar al:D .
Geplaatst op 19 Jul 2009 16:48 door antileugens
Jij reageerde na een maand dus op AL.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Hij reageerde in het algemeen en vertelde enkel dat hij tevreden was. Het was mlmangel die, hoewel hij eerder al bewijzen te over gekregen dat er niks mis is met de producten, de producten begon af te kraken.
Het is dus niet echt asgard die over de producten begon maar mlmangel. Wel even de feiten goed neerzetten Jor.
En klaarblijkelijk ben ik beter in het zoeken van bewijsmateriaal dan Asgard. Wat is daar mis mee?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 19 Aug 2009 08:10 door antileugens
En klaarblijkelijk ben ik beter in het zoeken van bewijsmateriaal dan Asgard. Wat is daar mis mee?
Het blijft een feit dat dit topic een maand stil lag en door asgard werd vervolgt kennelijk omdat het ergens anders stil was.

Met jou manier van zoeken is inderdaad niets mis maar ik dacht dat degene die er zijn dagelijks brood mee verdient dit ZELF HOORT te weten. In een gesprek met klanten ben jij er toch ook niet om bij te springen met relevante links.Maar goed,als asgard in 1 reactie 4 maal naar jou wijst is het onkunde of gemakzucht.

het gaat teveel offtopic ( ook door mij ) dus laat het het hierbij.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt gelijk dat hij die links zelf voorhanden zou moeten hebben en zijn sponsor en FLP laten hier duidelijk een steekje vallen. Maar ja, de wereld is nu eenmaal niet perfect.

Back on topic.

The asgard
Berichten: 64
Lid geworden op: 04 jun 2009 15:37

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door The asgard »

Hallo allemaal,

Inderdaad ben ik niet zo'n held in het zoeken op internet. Toen ik toendertijd (23 jaar geleden) op een computercursus ging (op school kregen we dat nog niet) bestond windows nog niet. Wij werkten alleen met MS-Dos. Tegenwoordig zijn er schijnbaar allerlei verschillende manieren om in Google te zoeken, ik heb me daar echter niet verder in verdiept.

Ik zag deze topic voor het eerst toen ik mijn post plaatste. Als er na een maand niet meer gepost mag worden kun je beter de topic sluiten. In eerste instantie was mijn reactie ook bedoeld voor Selena, die twijfelde of ze in MLM zou gaan of niet. Ik heb daarop mijn ervaring gepost, waarin ik niets verkeerds zie.

De reactie van Kuklos daarentegen, vond ik veel te ver gaan. Op die manier is het geen wonder dat voorstanders stoppen met posten, dat was gewoon een kwestie van agressief uitvallen, en daarvan zijn de meeste mensen (waaronder ik) niet gediend.

Indien ik niet volgens de regels heb gepost mijn excuses, ik zal me verder on topic houden.

Met vriendelijke groet,

Lambert

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Je hebt niet tegen de regels gehandeld. Kuklos daarentegen wel.
Maar daar zullen we het maar bij laten; die is toch onverbeterbaar.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 19 Aug 2009 14:18 door Verstuur mail The asgard
Tegenwoordig zijn er schijnbaar allerlei verschillende manieren om in Google te zoeken, ik heb me daar echter niet verder in verdiept.
Kan je in het weekend mee beginnen :wink:
Het forum gaat namelijk een paar daagjes offline ( tijdens het weekend )!!

Maar goed als antileugens het voor je kan vinden is het toch ook goed. Althans hier dan en daarom zou ik mezelf er wel in verdiepen voor de gelegenheid dat een klant je dergelijke vragen stelt.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Toch vreemd, hier op dit forum uitgebreid participeren, maar Google niet kennen?! Hoe ben je hier dan terechtgekomen?

Ene, op officiële feestdagen is het forum ook gesloten naar het schijnt. :lol:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door antileugens »

Google kennen is wat anders dan er goed mee weten te zoeken.
En er zijn zat andere manieren om hier te komen.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door jor »



Geplaatst op 20 Aug 2009 22:17 door Verstuur mail mlmangel

Ene, op officiële feestdagen is het forum ook gesloten naar het schijnt. Laughing
Ik hoop dat je een grapje maakt want het forum is DIT weekend echt offline.Zie de boodschap op de voorpagina.

Dit weekend : Forum offline
Aankomend weekend zijn er werkzaamheden aan onze website.
Helaas kunt u dan geen gebruik maken van het forum.
Onze excuses voor de overlast. Tros Radar.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Goh...., het lijkt wel mlm.......

Ongelezen bericht door mlmangel »

Con couple finally lands behind bars

http://timesofindia.indiatimes.com/news ... 965931.cms

Gesloten