LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mani
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2005 23:36

Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Mani »

Oké, help me out here.
Mijn vriend is "vertegenwoordiger" geworden van ACN.
Er is hem veel goeds beloofd en hij is zeer enthousiast. Ik wil hem hier uiteraard mee helpen en ik ben dan ook druk bezig mijn familie zover te krijgen om met ACN te bellen.

Nu heb ik gelezen dat ACN oplichterij zou zijn en als dat zo is....dan is dat zo en dan is mijn vriend zijn 400 euro kwijt. Jammer, maar er zijn ergere dingen.

Wat mij wel zorgen baart is het volgende; Is mijn familie ook de *** ? Zijn hun straks geld kwijt aan iets wat "niet bestaat", of betalen ze écht minder voor hun gesprekskosten ?

Dat wij erin stinken, boeit niet. Maar mijn familie en vrienden moeten hier niet de dupe van worden.

Wie kan me hier wat over vertellen ?

student26
Berichten: 1389
Lid geworden op: 30 mei 2004 14:40

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door student26 »

Product is vast goed, kan bijna niet anders in de telecomsector met de intensieve concurrentie vandaag de dag. Ik ben verre van gecharmeerd van het MLM-systeem, maar dat is een andere discussie. Zie ook de threads onder Multi Level Marketing op dit forum. Denk dat je daar meer zinnige info kunt vinden.

ondernemer_
Berichten: 23
Lid geworden op: 24 apr 2005 21:59

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door ondernemer_ »

Ik bel al bijna 4 jaar met ACN tot mijn volle tevredenheid.
Probeer het gewoon een maand uit, bevalt het niet, zit je nergens aan vast.

suc6

Mike_C
Berichten: 10
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:09

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Mike_C »

@ondernemer

ik lig in de deuk van je reply hahaha. dit is precies wat ze je leren als direct seller wanneer je bij een potentiele klant ben. zo heb je alsnog een klant binnen he? probeer ff uit....lol...grappenmaker

netje261267
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 apr 2006 22:41

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door netje261267 »

Hoi,
ik ben zelf vertegenwoordiger geweest voor ACN. Ik heb mijn inleg terug verdiend door 20 klanten binnen 1 maand binnen te brengen bij ACN en ik heb mijn bonus toen ook echt ontvangen. Mijn hele familie en ikzelf bellen nog steeds allemaal via ACN en dat scheelt behoorlijk in mijn gesprekskosten. Ik ben er al lang mee gestopt maar heb absoluut geen nare arvaringen.
Annet

edwinabeket
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2007 18:39

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door edwinabeket »

hoi

acn zit gewoon goed in mekaar er is echt geen oplichting maar je moet er wel voor doen om je centen te krijgen wij hebben onse eerste betaling al gehad afgelopen maand

en het viel niet tegen bij een ander bedrijf krijg je helemaal niks bijvoorbeeld tupperware en amway

ik zal graag met je een afspraak willen maken om een keer op zo avond te laten zien wie we zijn en wat we doen

vriendelijke groet

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

Fijn dat jij je geld hebt gehad. Begrijp alleen niet dit het nodig is over de rug van andere bedrijven die je nu gewoon afkraakt. Slaat ook helemaal nergens op omdat dit topic al sinds 2006 stillag, Nutteloze reactie dus. :!: :idea:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door So be it »

Als je een beetje zou hebben gewerkt Edwina..., dan zou je bij tupperware en amway óók geld hebben verdiend......!

Of heb jij nu geld "gekregen" omdat een aantal mensen hebben ingeschreven bij jou?
Denk je dat wat jij hebt betaald gekregen betaalt kan worden uit de de belminuten die ze hebben verbruikt... of van het geld van hun inschrijvingen??

Denk daar maar eens over na....... :wink:

So be it

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Je schrijft over de duvel dat die het altijd weer presteren om met hun reclame weer hier op de Voorpagina te komen en verdomd, nog geen 2 minuten later weer het beginverhaal, nu zogenaamd een vriend van een beginnend MLM-er maar zoals gewoonlijk ook weer gevolgd door alle juichkreten daaromheen.

Ten eerste, HET IS RECLAME MAKEN en één van de regels hier is toch dat dit verboden is.

Bovendien, wie zich zo op de voorgrond dringt heeft altijd wel veel te verbergen.

En voor de nuchterlingen onder ons een kleine moeite om even ACN in te tikken en de kreten die wij van dat hele MLM-gebeuren en de alternatieve "genezers" kennen er gelijk weer te zien!!

Maar ja, het is de domme die belazerd wil worden omdat deze nog steeds maar weer geloofd in wat dan ook; god,kabouters,spoken, Dracula, aardstralen, handoplegging, met een speciale stof van papier eurobiljetten maken, de wederopstanding en het geloof dat MLM hen rijk zal kunnen maken.

Wat zielig!!

Grootvader

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door So be it »

Ha! Duikboot! :lol:
Hoeizzie? :wink:
Alles kits? Mooi...... Je bent nog even opgewekt als altijd!

Geloof jij in "handoplegging"......? :shock:

Da's toeval.....!
Heb je misschien een relatie die ik kan helpen?
Ik doe sinds kort "borstvergroting door handoplegging"....!

€ 5,00 per keer.... en met de garantie dat het na tien keer werkt... of je krijgt je geld terug!! (lijkt wel mlm! 8) ) (Heb IK in elk geval een leuke tijd gehad! :lol:)
Tja... als mlm-er ben je tóch een oplichter.., toch? :wink:

SBI

talk-fusion
Berichten: 6
Lid geworden op: 12 mei 2007 20:39

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door talk-fusion »

hallo zou graag met iemand die acn doet in contact willen komen,
mijn emailadres is

[email protected]

alvast bedankt

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

tik gewoon acn in op google en je hebt meteen tientalle hits. Kun je er een uitzoeken die bij je in de buurt zit.

debby73
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2007 16:41

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door debby73 »

Ik bel al jaren met Acn en heb nog nooit problemen gehad!!! En mn rekening is altijd laag!!!
:lol: :D

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door jor »

[quote]Maar ............. het goede nieuws voor jou is, dat jij vanaf nu niet meer hoeft te behoren bij deze 95%. Vanaf nu kun je een zeer succesvolle, geldproducerende ACN business opbouwen, en dat is eigenlijk heel simpel als je weet WAT je moet doen en HOE je dat moet doen.

"Deze Exclusieve En Streng Bewaakte
Marketing Geheimen Zijn Pertinent Noodzakelijk Om
Jouw ACN Business Zeer Succesvol Te Bouwen ......



........En De Waarheid Zal Soms Behoorlijk Schrikken Zijn .........

.... Maak Nu De Meest Belangrijke Zakelijke Beslissing Ooit
Door Dit Gratis Rapport Nu Aan Te Vragen ......
En Je ACN Business Zal Nooit Meer Hetzelfde Zijn "






Dit gratis rapport met exclusieve en streng bewaakte Marketing geheimen gaat over meer dan 30 jaar marketing ervaring. Het heeft duizenden en duizenden mensen geholpen, net als jij en ik, in meer dan 22 verschillende landen om hun business te laten groeien (ongeacht wat zij voor product, dienst of business hadden). Veel mensen die deze marketing geheimen gelezen en geïmplementeerd hebben, die jij nu ook in jouw bezit krijgt, hebben ieder voor zich gigantische resultaten. Iedere keer weer. Zo geregeld als de klok.


Hier Alvast Een Tipje Van De Sluier Waar Je
Direct Toegang Tot Krijgt :







è 3 simpele dingen die je DIRECT kunt doen om de komende week meer RVP's in jouw ACN business toe te voegen dan je de laatste 60 dagen hebt gedaan.
è Een bewezen en simpele techniek die 42 seconden in beslag zal nemen, om letterlijk de woorden : "Ik ben niet geïnteresseerd" van elke prospect die je vanaf nu spreekt om te zetten in "Hoe kan ik bij jou inschrijven" ?
è De meeste krachtige vormen van marketing die ertoe leiden dat prospects jou benaderen in plaats van hen achterna zitten (hint : je hoeft nooit meer je vrienden en familie te smeken of 3-weg gesprekken te voeren).
è Hoe je een hongerig publiek creërt die niet kunnen wachten om van ACN diensten én business te horen, zonder je huis te hoeven verlaten.
è Hoe honderden, zelfs duizenden mensen zich vanaf nu aan je vastklampen voor jouw ACN diensten én business, nog voordat je met ze gesproken hebt.
è Hoe je een meester in marketing wordt en hoe je een 6 of zelfs 7 cijferig inkomen per jaar verdiend en zo veel andere, zeer krachtige, levensveranderende technieken...................

:D :D :D :D [quote]
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
afdeling geweldige verhalen voor bij de open haard, ( kunnen ze gelijk in ).Die debby73, Zich speciaal aanmelden voor acn

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Ja, en dat rapport heeft dus helemaal niks met ACN te maken. Je kunt, als je ff onderzoek had gepleegd, zien dat dat rapport voor elk netwerkmarketing bedrijf te vinden is.

avivito
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2007 15:18

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door avivito »

Ja, en dat rapport heeft dus helemaal niks met ACN te maken. Je kunt, als je ff onderzoek had gepleegd, zien dat dat rapport voor elk netwerkmarketing bedrijf te vinden is.
Dat rapport heeft alles met ACN te maken. ACN is toch een netwerkmarketingbedrijf?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Wat telecomvriend rene bedoelt te zeggen in de bewoordingen van zijn standaardvocabulaire van je-weet-er-niks-van en het-heeft-er-niks-mee-te-maken is dat dit rapport er ook is voor herbalife-leurders om binnen een maand een miljoenenomzet te realiseren, en voor amway verkopers zodat ze door klanten worden gemolesteerd om het laatste flesje zeep te mogen bemachtigen. En voor alle andere mlm' s ook. Kortom, zonder dit rapport was de mlm niet zo bijzonder succesvol geweest en waren veel vertegenwoordigers niet verder gekomen dan op de diverse fora te vermelden hoe geweldig de mlm-business is. Zonder dit rapport had mlm niet de wereldstatus die ze nu heeft.
Oja, en dat rapport moet je zélf ook weer doorverkopen natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

En....nog een zinnige bijdrage aan de maatschappij geleverd E'tje. Of ben je weer blijven steken bij 'met dit en dat en jij en jou is van alles mis, maar ik kijk vooral niet naar mezelf'?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door Econometrist »

En....nog een zinnige bijdrage aan de maatschappij geleverd E'tje
Oh, dit belooft een leuke discussie te gaan worden als plebejers zich over dit soort filosofische onderwerpen gaan buigen! Zeg eens rené, hoe definiëer jij eigenlijk het begrip "zinnige bijdrage aan de maatschappij"?

mrtelecom

Re: Hoe zit dat met klanten van ACN ?

Ongelezen bericht door mrtelecom »

Wanneer is de laatste keer dat jij getracht hebt om iemand te helpen vooruit te komen in de maatschappij. En als je dat al gedaan hebt, hoe vaak heb je in verhouding iemand plannen afgekraakt? En dat nog wel van iemand die nog nooit echt iets op poten heeft gezet.

Ach E, je snapt het echt niet he?!

Gesloten