LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hoeveel verdienen MLM'ers?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Johnny? Sobeit? Energetix? Alex? Ray-Dorco? ReneW? Introlife? Bart1970? En al de andere MLM'ers op dit forum?

1. Hoeveel verdien je, per maand, netto?
2. Hoeveel uren per week steek je in je MLM business?
3. Hoelang ben je al actief?
4. Heb je extra legale voordelen zoals auto, gsm, betaalde vakantiedagen, hospitalisatieverzekering, pensioensparen of andere?
5. Wat is je opleiding/kwalificaties?

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door Walter van V »

verwacht je echt hier eerlijke open en volledige antwoorden op te krijgen?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Als er al antwoorden komen ...

E-nergetix
Berichten: 504
Lid geworden op: 12 nov 2004 14:06

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door E-nergetix »

Mijn antwoord staat in deze topic....

http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=42095

Doei!

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door Walter van V »

ok dat is 1....

je kent mij wel!
Berichten: 98
Lid geworden op: 08 jul 2005 13:57

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door je kent mij wel! »

1. Hoeveel verdien je, per maand, netto?

32000 eurootjes.
2. Hoeveel uren per week steek je in je MLM business?

25uur


3. Hoelang ben je al actief?

In mlm bedoel je? In September 8 jaar.
4. Heb je extra legale voordelen zoals auto, gsm, betaalde vakantiedagen, hospitalisatieverzekering, pensioensparen of andere?

Legaal? Niet zo achterdochtig. Ik heb een carplan. Betaalde vakantie dagen? Ja, natuurlijk. Als je dit soort vragen gaat stellen, moet je toch echt jezelf eens gaan verdiepen in mlm. Weleens van passief gehoord?
Ziekenfonds? Kom op nou, man!
PensiOEN!


5. Wat is je opleiding/kwalificaties?

Praktisch niks. Geld verdienen leer je niet in de schoolbanken.

Tevreden met de antwoorden?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door mlmangel »

Legaal? Niet zo achterdochtig.
Wel heel vlug op je teentjes getrapt...

"Extra legale voordelen" is een vaak gebruikte term om extra's als auto, gsm e.d. aan te duiden. Ook de term "secundaire voorwaarden" kan gebruikt worden.
Ik heb een carplan.
Ik ook, nl. een gratis auto. Zelfs de diesel moet ik niet betalen. Noch het onderhoud en dergelijke. En wat houdt dat carplan in, dat ze een deel van de auto betalen? Hoeveel?
Ziekenfonds? Kom op nou, man!
Weer snel op je teentjes getrapt??
In vele bedrijven worden een deel van de werknemers ingeschreven bij een hospitalisatieverzekering, meestal gratis en voor niets! Krijg je ook zulk een voordeel bij MLM? 'k Dacht het nie...
Laatst gewijzigd door mlmangel op 28 aug 2006 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Jij mag nog niet eens mee achterop de bagagedrager van mijn fiets......!
(Hoewel......, ik weet nog wel een hobbelig paadje! )
Ik vroeg het dan ook aan de netwerker en niet aan jou. Als iemand moet illustreren hoe mlm disfunctioneert dan ben jij het wel als ervaringsdeskundige met 27 jaar mlm achter de rug maar desalniettemin de hele dag sappelend om je alarmpjes geïnstalleerd te krijgen. Dat jij het na al die tijd nog steeds niet in de gaten hebt dat het systeem niet werkt gaat al mijn begrip te boven. Dat je het niet graag hoort en verzandt in de meest merkwaardige gedachtenkronkels in irreële pogingen om je ontkenning gestand te doen begrijp ik des te beter.

Mijn verzoek om met het jacht mee te varen heeft zoals je weet al een langere historie en is veeleer bedoeld om deze fantast telkens weer andere excuses te ontlokken dan mijn wens in vervulling te zien gaan me op deze schuit op het water te begeven. Want zoals je begrijpen zult is het grote verschil met dit jacht en sinterklaas dat die laatste wél regelmatig op de nederlandse wateren wordt gesignaleerd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

@ S.

De "vragen" die hier worden gesteld hebben hebben geen ENKEL nut om te weten hoe mlm in elkaar zit , of er geld mee verdient KAN worden, wat vóór- en nádelen zouden kúnnen zijn, etc.

In goed geregelde mlm krijgt men alleen een "titel" voor een stabiele, veroorzaakte omzet en niet voor een éénmalige grote "inkoop"......

Aan de hand van die "titel" of %-tage kan iemand die onderzoek heeft gedaan, keurig bepalen wat de inkomsten ongeveer zijn....

Voor mij alleen maar een teken dan mensen zoals mlmscammer en Econometrist geen enkel onderzoek hebben gedaan en dit ook helemaal niet van plan zijn....... :oops:

En dan mlm-ers, die zielige mensen die al 70 uur per/week werken voor € 0,50 per uur...., nog eens belasten dat ZIJ "bewijzen" moeten gaan leveren?

SLAVENDRIJVERS!!!! :lol: :wink:

So be it

Walter van V
Berichten: 1995
Lid geworden op: 31 jul 2006 09:38

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door Walter van V »

:| zucht.......

het is duidelijk dat er een patstelling is, serieuze antwoorden worden toch niet gegeven (in ieder geval niet door SBI)....
en de rest heeft blijkbaar ook redenen even stil te zitten.

oftewel ik schei er mee uit hier mijn tijd aan te besteden..

(hoewel het nu ook geen erg lekker weer is om op de boot te gaan zitten...)

doei!

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door S. »

@ So be it,

Weird...je geeft antwoord, maar mijn oorspronkelijke vraag is verdwenen. :lol:
Moet wel zeggen dat ik dat een knap staaltje vind, zou bijna in bijzondere krachten gaan geloven (grapje).

Wat mijn oorspronkelijke vraag was (ook even voor de duidelijkheid voor diegenen die geen Jomanda-vermogens bezitten :wink: )
- Aan het eind van de maand zie je toch een bedrag op je rekening bijgeschreven en hoe hoog is dat gemiddeld na zo'n 20 uur werk?
(hoewel het nu ook geen erg lekker weer is om op de boot te gaan zitten...)
Dat is zo, maar een behoorlijk jacht heeft een dak.
Laatst gewijzigd door S. op 28 aug 2006 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

Walter....,

Een mening geven ergens over, zonder kennis, is niet erg bij de hand.

Erg veel van "jullie'', weten best wel "wat" van mlm, maar ik vind het vreemd, erg vreemd dat vaak halsstarrig aan een eerder gevormde mening wordt vast gehouden en dat wij, de vóórstanders opeens dingen moeten gaan bewijzen die jullie, de tegenstanders... "stellen".

Jullie geven de stelling:
"mlm is crimineel"(Ik weet het, bedoelt wordt: a-sociaal) en laat de voorstanders nu maar bewijzen dat het NIET zo is!

En dat klopt niet. Is niet eerlijk.

So be it

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door S. »

Daar zit wat in, SBI.
Ben wel bekend met Oriflame (is volgens Wikipedia ook MLM) en daar krijg ik niet direct het beeld bij van a-socialen en criminelen.
Deelnemers zijn hoofdzakelijk vrouwen die een centje bij willen verdienen en het leuk vinden om zich te verdiepen in verkooptechnieken.

Geloof ook stellig dat ze veel plezier hebben tijdens de bijeenkomsten.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econometrist,

Heel veel woorden en weinig inhoud.

Allemaal veronderstellingen, boosheid, proberen anderen omlaag te halen.
Niet iets dat ik "proef", want je slingert het er wel uit. :lol:

Is daar nu mee ''bewezen'', Econometrist, dat mlm niet werkt?
Al 50 jaar niet natuurlijk?
Je gelooft ook nog in Santa? :roll:

En ik weet niet in wat voor rollenspel je me probeert te duwen, maar zolang je zo weinig weet over mlm, zullen we er maar niet inhoudelijk op in gaan, vind je niet?

So be it
(Anderen kan ik nog een beetje begrijpen, maar jij blaast altijd zo hoog van de toren en probeert met mooi taalgebruik indruk te maken....
Wel, die HEB je gemaakt! :?)

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

@ S.
Ben wel bekend met Oriflame (is volgens Wikipedia ook MLM) en daar krijg ik niet direct het beeld bij van a-socialen en criminelen.
Deelnemers zijn hoofdzakelijk vrouwen die een centje bij willen verdienen en het leuk vinden om zich te verdiepen in verkooptechnieken.

Geloof ook stellig dat ze veel plezier hebben tijdens de bijeenkomsten.
Je pakt het aardig samen!

Daar komt het zo'n beetje WEL op neer!
Je kunt dan, al naar gelang de producten van een mlmbedrijf, invullen, mannen, vrouwen... en /of mannen en vrouwen, maar daar komt het WEL op neer!

Ook de Anti's zouden zich hier mee moeten kunnen verenigen, want ongetwijfeld zijn er legio mensen die in mlm zijn gestapt, omdat ze toch éven hebben "gedag-droomd" over een grote verbetering in hun inkomen, maar zoals hier al in besproken, moeten daar offers voor gebracht worden!

Verder weet ik niet of Oriflame inmiddels ook mlm is.
Ik heb begrepen dat iedereen bij Wikipedia zomaar aanvullende info kan plaatsen, maar aan de andere kant zou het dan een soort "forum" worden.
Ik zal er eens gaan kijken.

So be it

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door Econometrist »

Allemaal veronderstellingen, boosheid, proberen anderen omlaag te halen.
Bespaar je deze krokodillentranen hierover. Meng jijzelf je niet in een discussie tussen mij en iemand anders met je opmerking dat ik nog niet op je bagagedrager mee mocht? Als jij jezelf niet anders dan door dit soort opmerkingen uit, kom dan niet met dit soort huilgedrag als je van repliek wordt gediend.
En ik weet niet in wat voor rollenspel je me probeert te duwen, maar zolang je zo weinig weet over mlm, zullen we er maar niet inhoudelijk op in gaan, vind je niet?

Als ik dan al weinig weet van mlm heb ik tenminste wel de bevestiging van mijn mening dat mlm volgens mijn berekening niet KAN werken als ik in beschouwing neem hoe het voor jou heeft uitgepakt in 27 jaar. Totaal niets merkbaars opgeleverd, en toch moet jij hier komen verkondigen als de grote representant van mlm hoe alles in elkaar steekt? Schei nou uit, je bevestigt exact wat ik schreef in de post waar je op reageert dat je wel uitkijkt om er inhoudelijk op in te gaan, en er de meest buitenissige gedachtenkronkels voor hanteert om maar te voorkomen dat je zelf het falen van het systeem onder ogen zou moeten zien. 'Zolang ik weinig weet van mlm ga je er niet op in' zeg je deze keer, maar wat zou nou logischer zijn dat jij als grote conaisseur op dit gebied JUIST die lacune in mijn kennis zou aanvullen? Als ik immers alles over mlm wist zou het niet meer noodzakelijk zijn om inhoudelijke uitleg te geven, is het wel?
De uitweg die jij kiest is een beetje zoals wanneer je bij de dokter komt omdat je je niet lekker voelt en die zegt dan dat je te ziek bent en maar terug moet komen als je beter bent.

Voorlopig hou ik het er maar bij te beschouwen wat de mlm voor jou in die verdomd lange tijd heeft gebracht om mijn conclusies te trekken over het nut wat het uiteindelijk heeft.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door S. »

Econometrist en SBI kennen elkaar ook van buiten dit forum om?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

@ S.,

Econometrist schijnt mij erg goed te kennen.
Nog beter dan hij van mlm af weet? :lol:

De ellenlange replieken kunnen mij niet boeien.
Ik houd niet van veel bombarie: "Oh, kijk eens hoe goed ik ben!!!!!"

weet je iets niet van mlm?
Stel een duidelijke vraag.
Maar hij moet niet een spelletje gaan spelen zodat wij ons vingers blauw zitten te typen voor info voor mensen die het geen moer interessseert.....

Hij is een tegenstander van mlm..., nou en?
Ben er niet van onder de indruk.
Ken ook "tegenstanders'' van Mc. Donalds. Nou en?
Moet ik mijn tijd gaan zitten verdoen omdat hij wil weten hoe lang er wordt gewerkt aan een hamburger?

So be it :wink:

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door So be it »

@ Econometrist,
Als ik immers alles over mlm wist zou het niet meer noodzakelijk zijn om inhoudelijke uitleg te geven, is het wel?
Dan moet je niet steeds pretenderen dat je het beter weet! Erg simpel! :lol: (Ja, ik vind het om te lachen!)
En in dezelfde zin waarin je zogenaamd een vraag stelt, probeer je altijd gelijk weer iemand belachelijk te maken.

So beat it

BLS
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 jul 2005 16:58

Re: Hoeveel verdienen MLM'ers?

Ongelezen bericht door BLS »

Ik verdien met MLM een riant inkomen en begrijp niet waarom MLM-ers reageren op zo\'n forum ;)

http://www.crm-marketing-centre.nl/inde ... entID=3067

Gesloten