LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ik zal even niet reageren

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen en ik hiervan melding heb gemaakt bij de redactie zal ik een aantal dagen niet reageren om de redactie de kans te geven zichzelf eens aan de forumregels te houden. Doet de redactie dit niet dan is mij daarmee bewezen dat de redactie zeer vooringenomen is jegens MLM.

Ik wens een ieder die eerlijk zaken wenst te doen een goede en gelukkige toekomst.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door Econometrist »

Nou, dat was kort maar krachtig, jouw verblijf hier op het forum.
Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen
Ik heb geprobeerd te achterhalen welke mensen er na jouw komst zijn bijgekomen. Ik heb speciaal gezocht naar 'ongure' personen, maar ik zie helemaal niemand die er voor jouw tijd ook al niet was.
Als jij zo snel uit het lood geslagen bent en vertrekt vanwege 2 mensen die hier al lang waren, vraag ik me af waarom je hier überhaupt gekomen bent. Had je gehoopt dat de mensen waarop je doelt hier zouden vertrekken omwille van jouw komst?
Ik wens een ieder die eerlijk zaken wenst te doen een goede en gelukkige toekomst.
Daar kan ik me dan ook weer bij aansluiten, en tevens wens ik dit de mensen toe die de capaciteiten niet hebben om zaken te doen.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Opnieuw een onvervalst staaltje mrtelecom gedrag. Ik had al besloten op dit "heer"schap niet meer te reageren, vandaar mijn gebrek aan reacties de laatste tijd.

Opnieuw echter ontbreken weer alle bewijzen, maar wel de beschuldigende vinger wijzen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Hahaha, kan het ff niet laten maar je laat me wel lachen; wie ben ik nou eigenlijk? Ik heb al een aantal namen voorbij zien komen.
D'r zijn echt wel meer mensen die jullie de oortjes wassen hoor. En mrtelecom gaf helemaal nooit op tot hij vanwege een vuile aanval van Econometrist verwijdert werd. Bijzonder, de dader mocht blijven, het slachtoffer moest ophoepelen.

Ik wou dat ik het doorzettingsvermogen had dat mrtelecom vertoont heeft.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Zeg Rene, ik vraag me af, nu we alweer jouw spelletje doorzien, zit je weer met witte fijngeknepen vuistjes thuis te huilen dat het opnieuw niet gelukt is, of maak je jezelf wijs dat we het niet doorhebben?

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Jun 2008 16:20 door antileugens

Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen en ik hiervan melding heb gemaakt bij de redactie zal ik een aantal dagen niet reageren om de redactie de kans te geven zichzelf eens aan de forumregels te houden. Doet de redactie dit niet dan is mij daarmee bewezen dat de redactie zeer vooringenomen is jegens MLM.

De Tros-Mods zijn absoluut niet vooringenomen alleen zolang men anderen niet beledigd en ontopic blijft mag heel veel ( geldt ook voor voorstanders). Zelf heb je in korte tijd veel offtopic-reactie's gegeven en mensen leugenaars genoemd die je helemaal niet kent.Dit topic is dus offtopic en daardoor nutteloos.Een IP-Nummer controleren zou tot de mogelijkheden behoren want het onder meerdere nickname's aanwezig zijn is tegen de forumregels,let op, ik zeg niet dat dit zo is, maar toch.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 20 Jun 2008 16:20 door antileugens

Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen en ik hiervan melding heb gemaakt bij de redactie zal ik een aantal dagen niet reageren om de redactie de kans te geven zichzelf eens aan de forumregels te houden. Doet de redactie dit niet dan is mij daarmee bewezen dat de redactie zeer vooringenomen is jegens MLM.
De ongure personen zoals jij ze noemt zijn nog gewoon op het forum aanwezig.Toch is het natuurlijk flauwekul om de redactie van zeer vooringenomheid te betichten enkel omdat deze personen anti-mlm zijn.Voor de rest zijn jou reactie's ook niet echt netjes, mensen voor leugenaar uitmaken/oftopic reageren/dreigen met een klacht.Kortom, en glas en een plas en alles bleef zoals het was.
Toch is er nu een eerste strafrechtelijke veroordeling. Die bedenkelijke eer is weggelegd voor ACN Communications Belgium, een onderdeel van de Amerikaanse telefoniegroep ACN International. Het Antwerpse hof van beroep veroordeelde de firma tot een boete van 55.000 euro en een symbolische schadevergoeding van 1 euro voor burgerlijke partij Belgacom.

Het dossier in een notendop. ACN ontwikkelde het verkoopsysteem 'Team Trainer Succes System'. Elke klant kon mits betaling van een toetredingsvergoeding 'verkoper' worden door nieuwe klanten aan te brengen. Als verkoper verdien je meer naarmate het netwerk van verkopers dat jij genereerde groter wordt. ACN beloofde zo 'oneindige inkomensmogelijkheden'.

Volgens ACN was er geen sprake van kettingverkoop. Het verwees daarvoor naar haar globaal bedrijfsresultaat in Europa, waarbij 90 procent voortkomt uit de verkoop en slechts 10 procent uit de bijdragen van de 'verkopers'. Maar het hof oordeelt dat kettingverkoop plaatsvindt uit het perspectief van de ACN-klanten/verkopers, die wel degelijk meer winsten haalden uit de groei van de klantenpiramide dan uit de verkoop van telefoonabonnementen.
Laatst gewijzigd door jor op 24 jun 2008 21:12, 1 keer totaal gewijzigd.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door mlmangel »

Geplaatst op 20 Jun 2008 16:20 door antileugens

Aangezien er momenteel wederom twee zeer ongure personen op het forum rondlopen en ik hiervan melding heb gemaakt bij de redactie zal ik een aantal dagen niet reageren om de redactie de kans te geven zichzelf eens aan de forumregels te houden. Doet de redactie dit niet dan is mij daarmee bewezen dat de redactie zeer vooringenomen is jegens MLM.
Wel, dit getuigd wel van een ongehoorde grofheid!

Eerst alle tegenstanders de huid volschelden en ze uitmaken voor leugenaars, hierbij een aantal fundamentele forumregels overtredend.

Daarna pertinent weigeren in te gaan dit op een of andere overtuigende manier hard te maken.

En bij de minste tegenwind gaat hij klagen bij de moderators en hen bevelen wat ze moeten doen.

Deed je dat vroeger ook als je op school gepest werd, naar huis rennen en onder je moeder's rok kruipen?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Wou je soms zeggen dat de post van Econometrist niet zeer onguur was.
Wou je soms zeggen dat fektief niet vanwege wangedrag onder een andere nick is verbannen.

Er staat dus niks onwaar in die post.
Er lopen hier personen rond die leugens verspreiden. Er lopen hier mensen rond die anderen bedondert hebben (en dat hebben toegegeven).
Er lopen hier mensen rond die voor geld hun principes aan de kant zetten.
Of wou je dat ontkennen?

Overigens ben ik absoluut niet bij machte de moderator tot iets te dwingen. Ik heb ze verzocht om de eerdere waarschuwingen aan de personen ten uitvoer te brengen.

Een leuke laatste zin plaats je overigens. Wat zegt dat over jezelf?!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 25 Jun 2008 10:01 door antileugens

Wou je soms zeggen dat de post van Econometrist niet zeer onguur was.
Wou je soms zeggen dat fektief niet vanwege wangedrag onder een andere nick is verbannen.

De post van Econometrist zijn helemaal niet onguur, wel doen ze pijn omdat E de pijnpunten prima kan omschrijven en dat valt voor de doorsnee mlmér niet mee.

Over het wangedrag van fektief kan je kort wezen, wie zegt dat fektief onder een andere naam hier was?.En waarom komen JOU verhaaltjes zo bekend voor bij de posters die hier langer aanwezig zijn?.Ik zette al neer dat een IP-check van jou ook kan laten zien wie nu achter antileugens zit, al is dat de meeste wel duidelijk.Toch zal ik die niet proberen ter achterhalen door te klagen bij de moderators.Jammer dat jij die weg koos want intussen is het wel duidelijk dat niemand een waarschuwing kreeg.
olgens ACN was er geen sprake van kettingverkoop. Het verwees daarvoor naar haar globaal bedrijfsresultaat in Europa, waarbij 90 procent voortkomt uit de verkoop en slechts 10 procent uit de bijdragen van de 'verkopers'. Maar het hof oordeelt dat kettingverkoop plaatsvindt uit het perspectief van de ACN-klanten/verkopers, die wel degelijk meer winsten haalden uit de groei van de klantenpiramide dan uit de verkoop van telefoonabonnementen.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Sorry, je hebt natuurlijk helemaal gelijk: In jouw perceptie zijn laster, smaad, leugens en aanvallen op personen die zich niet verdedigen kunnen niet guur en het vervalsen van personeelsdocumenten (wat Ad heeft toegegeven) natuurlijk niet onguur.

En dan heb je helemaal gelijk.

Nogmaals, mijn excuses.

En zeggen dat je het bent plus dezelfde nick als je bedrijfsnaam gebruiken is natuurlijk in die perceptie ook niet toegeven dat je degene bent die ik zeg dat je bent.

Dat een aantal van de personen die hier rondlopen hun slip helemaal in de knoop kregen van verontwaardiging over die waarschuwing en hierover uitgebreid op dit forum posten is natuurlijk mijn perceptie en in het geheel niet de waarheid.

Het is natuurlijk ook volledig mijn eigen perceptie dat ik de vragen beantwoord en Maarschalk doet of zijn neus bloed.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door Maarschalk »

is natuurlijk mijn perceptie
Gelukkig heb je het dit keer wel bij het rechte eind, rene. Laster en smaad is strafbaar en kan je een aanklacht voor indienen, doch dat is nooit gedaan. Ook die zogenaamde waarschuwing bleek nogal een wassen neus. Na eerst spreken van belasteren kwam de redactie na tegengas daarop terug en werd vermeld dat we een naam niet meer mochten noemen, omdat de persoon in kwestie niet meer op dit forum actief zou zijn, wat hijzelf later logenstrafte door hier toch weer te posten.

Nu gaan we even terug naar jou. Jij hebt gesteld dat mrtelecom is verbannen na leugens van econometrist. Bewijs dit eens. Anders is het namelijk ook laster.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Ik zal je waandenkbeeld dat ik rene ben maar ff aan de kant schuiven want ik neem aan dat je het tegen mij hebt (de naam is Aad overigens wat ik niet erg prettig vind in dit kader omdat één enkel typefoutje mij meteen associeert met iemand met wie ik zeker niet wil worden geassocieerd).

Er is volgens de persoon waarover het hier gaat wel degelijk aangifte gedaan en er is zelfs een aangifte nummer gepost.

En je tweede stukje is ook al een hele leuke interpretatie van wat er werkelijkheid. Bewijs het eens (dat is natuurlijk vragen om een post van Maarschalk die dat van mij eist).

En alweer beantwoord M de vraag niet. Doen alsof hij de vraag niet meer weet is dan zijn standaard antwoord.

Goed, dan nog maar een keer:
Waarom is regiobescherming noodzakelijk anders dan dat je je collega's niet kunt vertrouwen? (want dat impliceert dat in een franchiseformule je collega's niet te vertrouwen zijn; iets waar Pruim zich niet in kan vinden).

En waarom is regiobescherming tot aan de voordeur bij een franchise wél en bij MLM géén regiobescherming? (hoe dan ook ben je het door één en misschien wel beide antwoorden oneens met je medestanders).

Is het niet zo dat een goede relatie een veel betere bescherming biedt dan regiobescherming ooit kan bieden? En wat doet een netwerker?!

Oh, je laatste vraagje nog ff: Bewijs dat mrtelecom is verbannen kan IK je niet geven want dan trek je het toch weer in twijfel. Gemakzuchtig als je bent heb je mijn eerdere suggestie een mailtje naar de moderator met die vraag te sturen naast je neergelegd (of je hebt het gedaan maar het antwoord past niet in je straatje; iets waar ik van iemand die zijn principes toegeeft te verkopen voor een hoog genoeg bedrag niet van zou staan te kijken).

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dit is lachwekkend, een topic openen om te melden dat je een aantal dagen niet zult reageren... :roll:

Laten we een nieuwe topic annex poll houden over de meest nutteloze topic. Deze is alvast genomineerd! :lol:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Ik zal even niet reageren

Ongelezen bericht door antileugens »

Heb je gedronken?! De moderator heeft intussen actie genomen.

Gesloten