LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Info over Organo Gold

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
PMA
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2010 10:19

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door PMA »

Amarandus schreef:Kan iemand mij iets vertellen, liefst uit eigen ervaringen, over Organo Gold? Het schijnt ook een soort MLM te zijn met koffieproducten.

Graag objectieve informatie. Geen veroordelingen of betogen waarom het niet of wel te doen.

Dank je!
Beste Amarandus,
Ik heb de hele topic, die jij bent gestart met bovenstaande vraag, goed doorlezen. Jammer genoeg zijn antwoorden verwatert in de strijd om woordgebruik en interpretatie. Ik denk dat het grootste percentage van geregistreerde gebruikers van dit forum, ooit wel eens een negatieve ervaring hebben gehad, wat ze uiteindelijk naar radar heeft geleid. Dankzij radar zijn er al talloze conflicten tussen consumenten en leveranciers opgelost. Uiteindelijk is het ontstaan van een probleem een voortvloeisel uit een potentiële oplossing :D

Jou oplossing is een oprecht antwoord op je bovenstaande vraag, en die kan ik je geven, want ik ben één van de mensen die OrganoGold naar Nederland heeft gebracht. Ik zit al meer dan 25 jaar in de retail business en ben hiervoor nog nooit in aanraking geweest met netwerk marketing.

Wachtende of je nog steeds de hoop hebt op een antwoord, zal ik je graag een gedegen uitleg geven over het bedrijf OrganoGold met de bedoeling om jou tevreden te stellen en niet om potentiële consumenten te zoeken, want dan ben ik op dit forum op de verkeerde plaats.

Met vriendelijke groeten uit Zeeland.

Amarandus
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 sep 2007 21:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Amarandus »

Uit Zeeland? Met een beetje mazzel woon je om de hoek...

Ik wil er wel wat meer over weten inderdaad. Wellicht een informatieve afspraak, maar geen idee hoe je dat via deze site kunt doen? Suggesties?

In ieder geval al bedankt!

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door trebelski »

Amarandus schreef: Ik wil er wel wat meer over weten inderdaad. Wellicht een informatieve afspraak, maar geen idee hoe je dat via deze site kunt doen? Suggesties?
Misschien een optie om even elkaar via de optie "PB" aan de linkeronderzijde van de (reactie van PMA in dit geval) te benaderen? je kunt daar zonder dat anderen kunnen meelezen afspraken maken.
Succes verder.

PMA
Berichten: 2
Lid geworden op: 05 sep 2010 10:19

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door PMA »

Bedankt Trebelski voor de tip :D

Amarandus, probeer deze optie even uit, dan kunnen we van daaruit verder gaan.

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door bobcat »

@amarandus
Over Organo Gold, ik heb de opportunity bekeken,heb 2 heren op bezoek gehad, ziet er in de 1e instantie leuk uit. MAAR...doe eens onderzoek naar de koffie met reishi, lingzi en je ziet dat je bij de eerste beste Toko dit voor een fractie van hun prijs kunt kopen. Ik heb dit 2 jaar geleden al op een bekende huis tuin en keukenbeurs gezien.Dus niet zo uniek. Tel daarbij op dat mensen de dure koffie moeten verkopen om hun geld terug te krijgen e voila, Ebay staat weer vol. Zo gaat het met veel van die zgn gezondheidsdranken. Eerst frontloading daarna dumpen via de veilingsites.
Mi geen opportunity waarmee je serieuze inkomsten voor langere tijd op kunt bouwen.
Ik neem aan dat je wel op zoek bent naar iets waar je langer een passief inkomen mee kunt verwerven.

Daarnaast iemand gesproken die er ook ingestapt was en nu al spijt heeft omdat hij met een pakket koffie voor de komende jaren zit, die hij waarschijnlijk zelf op moet gaan drinken.

Succes in je zoektocht. Persoonlijk niets voor mij. Mocht je meer opportunityreviews willen horen, ik heb er nogal wat bestudeerd, stuur dan een PB.

Bob C

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ Amarandus:

Ben je nog voor OrganoGold gaan werken? Hoe bevalt het?

Amarandus
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 sep 2007 21:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Amarandus »

Hallo Niels,

Ik heb een prettig gesprek gehad met PMA onder het genot van een paar bakjes perfecte koffie. Het verhaal zat goed in elkaar verder, maar achteraf heb ik toch gekozen voor de optie waar ik al eerder aan dacht. Ik moet daarbij wel vermelden, dat ik min of meer mijn keuze al gemaakt had. OrganoGold is in mijn optiek zeer zeker een gedegen en betrouwbare mogelijkheid in de nieuwe markt.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Amarandus schreef:OrganoGold is in mijn optiek zeer zeker een gedegen en betrouwbare mogelijkheid in de nieuwe markt.
Toch wel? Bobcat vond het maar niets geloof ik..
Amarandus schreef:achteraf heb ik toch gekozen voor de optie waar ik al eerder aan dacht. Ik moet daarbij wel vermelden, dat ik min of meer mijn keuze al gemaakt had.


Ok, mag ik vragen op welk bedrijf je keuze gevallen is?
Amarandus schreef:Ik heb een prettig gesprek gehad met PMA onder het genot van een paar bakjes perfecte koffie.
Dat is al fijn - woonde PMA daadwerkelijk om de hoek, of viel dat tegen?

Amarandus
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 sep 2007 21:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Amarandus »

Mijn keuze is gevallen op Amway, omdat ik de grote diversiteit van het assortiment en daarmee de grotere doelgroep kansrijker vond. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat de doelgroep voor OrganoGold beperkter is, of in ieder geval bestaat uit mensen die ik in mijn kring niet snel tegen kom. Maar als je zelf bijvoorbeeld een gezondheidsfreak bent en jezelf ook in zo'n milieu begeeft, dan zou je best ver kunnen komen.

PMA woonde inderdaad om de hoek hahaha!

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

@Amarandus, had je deze link en deze cijfers al gezien:

http://business.timesonline.co.uk/tol/b ... 951266.ece

Pas op met hoeveel je investeert erin.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Amarandus schreef:Mijn keuze is gevallen op Amway, omdat ik de grote diversiteit van het assortiment en daarmee de grotere doelgroep kansrijker vond. Maar dat is mijn mening. Ik denk dat de doelgroep voor OrganoGold beperkter is, of in ieder geval bestaat uit mensen die ik in mijn kring niet snel tegen kom. Maar als je zelf bijvoorbeeld een gezondheidsfreak bent en jezelf ook in zo'n milieu begeeft, dan zou je best ver kunnen komen.

PMA woonde inderdaad om de hoek hahaha!
MLMvoorstanderNL stelt in een ander topic dat Amway voornamelijk voor vrouwen is. Hoe sta jij daar in?

Amarandus
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 sep 2007 21:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Amarandus »

Gedeeltelijk kan ik me vinden in die stelling. Al is het alleen omdat het past in het traditionele denkbeeld over de rolverdeling tussen mannen en vrouwen, die mijns inziens stamt uit het jaar stillekes. Veel producten die door Amway worden aangeboden liggen in die lijn. De make-up, de schoonmaakproducten, de persoonlijke verzorging. Anderzijds denk ik dat de tijden zijn veranderd en ook mannen tegenwoordig eisen stellen aan producten die in het verleden aan vrouwen waren voorbehouden, zoals shampoo en allesreiniger.

Ik denk ook niet dat je een systeem op poten kunt zetten, dat "mangericht" is en toch continuïteit biedt. De continuïteit zit toch meestal in goederen voor dagelijks gebruik en dat zijn nu eenmaal die producten.

Wel denk ik dat een koppel een voorsprong heeft in deze. Vaak zie je dat de vrouw zich richt op de verkoop en informatievoorziening betreffende de producten, terwijl de man zich vaak richt op het systeem en de uitbouw van de business. Bovendien kun je elkaar motiveren.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ Amarandus,

bedankt voor de reactie, erg verhelderend.
Amarandus schreef:Wel denk ik dat een koppel een voorsprong heeft in deze. Vaak zie je dat de vrouw zich richt op de verkoop en informatievoorziening betreffende de producten, terwijl de man zich vaak richt op het systeem en de uitbouw van de business. Bovendien kun je elkaar motiveren.
Sta jij er zelf ook als koppel in? Lukt het trouwens allemaal een beetje daar bij Amway?

Oh en nog even over Organo Gold (dan blijf ik toch nog een beetje ontopic): ik kreeg de indruk dat dat een vrij 'nieuwe' opportunity was, maar toen ik pas een lijst van de bestverdienende MLM-ers onder ogen kreeg, zag ik dat iemand van Organo Gold in de top 10 stond (nummer 4, geloof ik..). Had ik een verkeerde indruk of is dit gewoon een bijzonder geval?

Anne T
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2012 19:02

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Anne T »

Aan Amarandus, ben hier nieuw, vond jullie via het Forum over Organo. Weet niet of je dit nog volgt. Maar kan je wellicht wat extra info geven over de laatste ontwikkelingen - volgens mij een vrij typische aanpak die snel vruchten afwerpt, moest de Amway niet geven wat je er van verwacht. Info over de pro's en cons kan geen kwaad, en ik heb al wel wat ervaringen opgedaan door 5 jaar Nu Skin/Pharmanex . anne at esperanto be

Jordo
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2012 21:14

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Jordo »

Jouw informatie klopt inderdaad over Organogold. Het klopt dat deze meneer in de top 10 zit. Ik heb het product ook enige tijd geleden gezien en ik moet zeggen dat het product op mij goed over komt. Diverse producten heb ik geprobeerd en ik denk dat het best een kans van slagen heeft.

Het begint al langzaam om ons heen te groeien. Mochten mensen meer informatie willen weten dan kan dat zeker.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door brokkel »

En 2 mensen (als het niet 1 persoon is die ook onder de naam oreganagold al een paar dagen geleden ook al probeerde te spammen) die gaan vertellen over hoe goed het product wel niet is. Maar dan vooral die laatste zin.
Als je meer wilt weten kan je ze natuurlijk altijd om meer info vragen.

Als je een product vertegenwoordigt zeg dat dan gewoon dan kunnen we het gelijk aanmelden als spam.

Want het product groeit niet en dat doet het al niet sinds 2008 en dat zal het nooit gaan doen ook want 3 tot 4 x teveel betalen voor koffie zal nooit veel klanten trekken.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door kuklos »

Jordo schreef:en ik denk dat het best een kans van slagen heeft.
Waarom?
Jordo schreef:Het begint al langzaam om ons heen te groeien.
Oooh? Ik merk er namelijk helemaal niets van. Dus, heb je daar een onderbouwing voor?

Jordo
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2012 21:14

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Jordo »

Ik zal je vertellen waarom. Omdat ik merk dat het product in de randstad steeds meer bekent raakt onder de mensen. Dat is iets wat ik constateer.

Ik zie ook het aantal mensen groeien die zich aanmelden om dit product te gebruiken of wel te promoten/verkopen. Laatst ben ik namelijk bij een lezing van Organogold geweest.

Ik hoop dat dit de antwoord is op jouw vraag.

brokkel
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 mar 2011 13:11

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door brokkel »

Jordo schreef:Ik zal je vertellen waarom. Omdat ik merk dat het product in de randstad steeds meer bekent raakt onder de mensen. Dat is iets wat ik constateer.

Ik zie ook het aantal mensen groeien die zich aanmelden om dit product te gebruiken of wel te promoten/verkopen. Laatst ben ik namelijk bij een lezing van Organogold geweest.

Ik hoop dat dit de antwoord is op jouw vraag.
Oftewel omdat jij door een "consultant" van OreganoGold bent uitgenodigd en je er ook ingetrapt bent is het succesvol?

Hoeveel verkoop jij al per maand?
Hoeveel downline heb jij nu al?
Hoeveel mensen verdienen een acceptabel bedrag aan de verkoop van die te dure koffie?

Om het kort te houden aan "Hearsay" hebben we niets.
Kan je het ook onderbouwen met werkelijk bewijsbare getallen?

Jordo
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 mei 2012 21:14

Re: Info over Organo Gold

Ongelezen bericht door Jordo »

Het is uiteraard afhankelijk hoe productief jij hier zelf mee bezig bent. Het verkopen van het product en het aanmelden van nieuwe klanten helpt hierbij. Het is ook niet zo dat je grote inversteringen moet doen om winst te maken. Tevens groei je door middel van je verkoop en aanmeldingen binnen het bedrijf.

Ik kan je vertellen en laten zien dat ik er een leuke cent mee bij verdien en dat het wel mogelijk is. Er is op dit moment een team in de randstand bezig die elke dag groeit. Nieuwe mensen worden door hun opgevangen en begeleidt om dit product te verkopen.

Gesloten