LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Informatie ACN

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en weet niet of ik dit in de goede sectie post, maar probeerde wel mijn best te doen.

Nou mijn verhaal is dat ik laatst via Facebook werd benaderd door iemand die ik ken vanuit mijn stad. Hij vroeg om mijn nummer en we kwamen in contact via de telefoon. Hij vertelde een leuk verhaal over dat ze een kleine onderneming waren begonnen die samenwerkt met succesvolle zakenmannen.
Hij nodigde me uit voor een presentatie in een hotel in Arnhem.

Hij zei van tevoren niet echt veel van wat het in zou houden en dat het bij de presentatie wel allemaal duidelijk zou zijn
Toen ik daar aankwam bleek het om ACN te gaan, een bedrijf van Donald Trump. Ze kwamen met allerlei verhalen zoals een 19/20 jarige jongen die dankzij dat werk rijk is geworden en zijn moeder op pensioen zou hebben gestuurd. Buitenlanders met accenten en het uiterlijk alsof ze nooit aangenomen zouden worden bij een sollicitatie gesprek, die zogenaamd in een Mercedes of Benthley rijden en allerlei andere dingen die erop neer kwamen dat je makkelijk rijk werd. (Het viel me trouwens op dat er voor een groot deel buitenlanders op af kwamen)

Ze brachten het alsof het heel makkelijk is, maar er mochten geen vragen worden gesteld om discussies te voorkomen. Alleen als iets niet duidelijk was werd je vraag beantwoord.
Ze kwamen dan ook ermee dat je een inleg bedrag moet betalen. Ongeveer 500 euro zeiden ze.
Je moest medewerkers gaan werven en nieuwe telecom klanten binnenhalen of voor gas en stroom omdat het bedrijf samenwerkt met KPN en andere bedrijven volgens hun. Er werd gewerkt met een puntensysteem en als je 10 punten had kreeg je een bonus van 200 euro. Als je iemand over liet stappen voor gas en stroom had je 2 punten en als je iemand een of andere tripple pakket van internet telefoon en televisie aansmeerde kreeg je 4 punten. Ze benadrukte trouwens er wel steeds op dat deze pakketten van de KPN zijn, maar dat ze goedkoper zijn dan bij de KPN zelf. Ze gaven ook als tip om vrienden en familie over te halen.

Wanneer je iemand hebt binnengehaald stijg jij in de orde en heb je die mensen onder je en krijg je een percentage van de winst.

Nou ben ik zelf student bedrijfseconomie en terwijl ik naar dit luisterde dacht ik gewoon bij mezelf dat dit oplichting is. Aan het einde kon je je inschrijven en dat bedrag van 500 euro zou je dan over een paar maanden pas moeten betalen en je kon al beginnen met medewerkers te werven, zodat je al geld kon verdienen voordat je inleg had betaald. Zo kwam het tenminste over. De onderneming zou nog pas nieuw zijn in de omgeving Gelderland dus er werd op gedrukt dat de kans op succes groter is omdat we een van de eerste zouden zijn.

Heeft iemand hier nou ervaring mee? Ik bedoel ik geloof eigenlijk geen woord van wat ze zeggen. Mensen die daar niet zo lang zouden werken zouden nu al 2000 euro hebben verdient. Een persoon die normaal bij een sollicitatie gesprek al zou worden afgewezen vertelde dat hij in een benthley rijd. Een andere jongen die even oud is als mij zou zijn moeder op pensioen hebben gestuurd en nog meer dingen. Zouden die dingen die ze vertellen toevallig kunnen kloppen of was het waarschijnlijk allemaal een act? Het kwam heel raar over, want ik hoorde alleen verhalen die te mooi waren met gebrekkig Nederlands en dergelijke. Een jongeman van 19 jaar die vertelde dat hij zijn moeder op vakantie heeft gestuurd vertelde dat hij de jongste miljonair is in Nederland op dit moment, maar het bewijs ontbrak.

Op een leugen betrapte ik ze wel en dat was dat degene die mij benaderde vertelde dat we een van de eerste zijn en dat de kans op succes hoog was, maar terwijl ze met verhalen kwamen van mensen die er al 2 tot 7 maanden werkten.

Graag zou ik eerdere ervaringen willen horen of mensen die andere kennen die ermee te maken hebben! Ik ben zelf niet van plan hoor om hieraan mee te werken. Ik ben niet zo gek om 500 euro in te leggen om vervolgens vrienden en kennissen te benaderen 500 euro te betalen zodat ik hogerop komt, want daar komt het op neer volgens mij. Ik heb het al opgezocht natuurlijk voor ik op Fok aankwam, maar nergens zie ik ook positieve verhalen en als je er eentje ziet is het iemand die reageert op een post van 1 jaar geleden en uit het niets komt vertellen hoe geweldig het bedrijf is.

Ik heb me niet ingeschreven voor dit project, maar mijn neef en vrienden wel. Mijn probleem is nu ook eigenlijk dat aangezien ik en mijn neef dezelfde familieleden hebben, dat hij ze zal proberen diensten aan te smeren en ze ook over te halen om er te komen werken, maar ik zie geen logica in hun verhaal. Ik kan me alleen maar voorstellen dat de top steeds rijker word. Op het internet lees ik veel commentaar tegen hun, maar niemand komt met eigen ervaringen of bewijs dat is wel jammer..
Ik wil er trouwens op drukken dat ik geen reclame maak voor het bedrijf!

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door newmikey »

Wel eens van "zoeken" gehoord? Het forum staat vol van deze mlm-toko's en de ervaringen.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

newmikey schreef:Wel eens van "zoeken" gehoord? Het forum staat vol van deze mlm-toko's en de ervaringen.
Klopt, maar zoals ik zeg iedereen gaat een richting op. Iedereen zegt "het zal vast niet waar zijn", maar niemand komt echt met bewijs of met ervaringen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door newmikey »

Jenice113 schreef:
newmikey schreef:Wel eens van "zoeken" gehoord? Het forum staat vol van deze mlm-toko's en de ervaringen.
Klopt, maar zoals ik zeg iedereen gaat een richting op. Iedereen zegt "het zal vast niet waar zijn", maar niemand komt echt met bewijs of met ervaringen.
Ach, je bent er zó één! Ik zeg: gewoon doen! Niet aarzelen, prak die €500 erin, wat kan jou het schelen? :twisted:

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

newmikey schreef:
Jenice113 schreef:
newmikey schreef:Wel eens van "zoeken" gehoord? Het forum staat vol van deze mlm-toko's en de ervaringen.
Klopt, maar zoals ik zeg iedereen gaat een richting op. Iedereen zegt "het zal vast niet waar zijn", maar niemand komt echt met bewijs of met ervaringen.
Ach, je bent er zó één! Ik zeg: gewoon doen! Niet aarzelen, prak die €500 erin, wat kan jou het schelen? :twisted:
Haha, nee bedankt! Ik heb me niet ingeschreven voor dit, maar zoals ik zei mijn neef wel en ik wil eigenlijk niet dat hij hierin verder gaat, want hij zal familie benaderen. Voordat ik hem dat duidelijk kan maken moet ik het wel eerst goed kunnen onderbouwen vind ik.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Newmikey heeft gelijk. En nee, niet iedereen gaat een andere kant op. Er zijn twee kanten. De mlm-ers die zeggen doen, en de anderen die zich afvragen waarom je het zou moeten gaan doen en weleens bewijs willen zien van al die succesvolle mensen.
Jenice113 schreef:Nou mijn verhaal is dat ik laatst via Facebook werd benaderd door iemand die ik ken vanuit mijn stad. Hij vroeg om mijn nummer en we kwamen in contact via de telefoon. Hij vertelde een leuk verhaal over dat ze een kleine onderneming waren begonnen die samenwerkt met succesvolle zakenmannen.
Hij nodigde me uit voor een presentatie in een hotel in Arnhem.
Kijk, dat begint al goed. Uitgenodigd worden door een vage kennis, geen functieomschrijving, maar op een presentatie wordt alles duidelijk gemaakt. Ja, zo kom ik ook aan een baan en begin ik een bedrijf.
Jenice113 schreef:Hij zei van tevoren niet echt veel van wat het in zou houden en dat het bij de presentatie wel allemaal duidelijk zou zijn
Goed zo, hoe vager, hoe betrouwbaarder.
Jenice113 schreef:Toen ik daar aankwam bleek het om ACN te gaan, een bedrijf van Donald Trump.
Ah, de leugens worden er ook al bijgehaald om jou te overtuigen. Donald Trump is geen eigenaar van ACN, Donald Trump werkt niet met ACN en zijn bedrijf doet geen zaken met ACN. De man heeft wel een paar presentaties gegeven voor een ACN publiek, en is daarvoor betaald.
Jenice113 schreef: Ze kwamen met allerlei verhalen zoals een 19/20 jarige jongen die dankzij dat werk rijk is geworden en zijn moeder op pensioen zou hebben gestuurd. Buitenlanders met accenten en het uiterlijk alsof ze nooit aangenomen zouden worden bij een sollicitatie gesprek, die zogenaamd in een Mercedes of Benthley rijden en allerlei andere dingen die erop neer kwamen dat je makkelijk rijk werd. (Het viel me trouwens op dat er voor een groot deel buitenlanders op af kwamen)
Verhalen, verhalen en verhalen. Bewijzen, die moeten ze leveren. Iedereen kan wel een verhaal ophangen.
Jenice113 schreef:Ze brachten het alsof het heel makkelijk is, maar er mochten geen vragen worden gesteld om discussies te voorkomen. Alleen als iets niet duidelijk was werd je vraag beantwoord.
Kijk, het toppunt van betrouwbaarheid is gegeven. Vragen zijn verboden. Dan weet je dat het wel goed moet zitten.
Jenice113 schreef:Ze kwamen dan ook ermee dat je een inleg bedrag moet betalen. Ongeveer 500 euro zeiden ze.
En wat krijg je voor de 500 euro?
Jenice113 schreef:Je moest medewerkers gaan werven en nieuwe telecom klanten binnenhalen
Dus jij mag betalen om voor hun te werken. Ja, het wordt steeds betrouwbaarder.
Jenice113 schreef:Nou ben ik zelf student bedrijfseconomie
Het verbaast me dat je überhaupt bent meegegaan naar die presentatie. Als student (economie zelfs) accepteet jij dat je wordt benaderd voor een geweldige kans, maar waarvoor ze niks kunnen/mogen zeggen? En dat pas doen op een presentatie?
Jenice113 schreef: en terwijl ik naar dit luisterde dacht ik gewoon bij mezelf dat dit oplichting is.
Gelukkig ben je nog op tijd wakker geworden. Mooi, ver wegblijven van die zooi.
Jenice113 schreef:Heeft iemand hier nou ervaring mee?
Waarom wil je nog weten of mensen er ervaring mee hebben als alle rode vlaggetjes al gehesen zijn? Toch de hoop snel rijk te worden en dus maar het gezonde verstand en jouw opleiding negeren?
Jenice113 schreef:Een jongeman van 19 jaar die vertelde dat hij zijn moeder op vakantie heeft gestuurd vertelde dat hij de jongste miljonair is in Nederland op dit moment, maar het bewijs ontbrak.
BINGO. JUIST. Dus, wegwezen. Het eerste wat je zou moeten meenemen van jouw opleiding qua kennis is dat een dergelijke bewering zonder bewijs per definitie niet waar is. Meer is toch niet nodig?

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jolijn »

Jenice113 schreef: Haha, nee bedankt! Ik heb me niet ingeschreven voor dit, maar zoals ik zei mijn neef wel en ik wil eigenlijk niet dat hij hierin verder gaat, want hij zal familie benaderen. Voordat ik hem dat duidelijk kan maken moet ik het wel eerst goed kunnen onderbouwen vind ik.
Onderbouwen?

Nou ben ik zelf student bedrijfseconomie

Ik niet, maar met huis-tuin-en-keuken logica kom je een heel eind.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

Jolijn schreef:
Jenice113 schreef: Haha, nee bedankt! Ik heb me niet ingeschreven voor dit, maar zoals ik zei mijn neef wel en ik wil eigenlijk niet dat hij hierin verder gaat, want hij zal familie benaderen. Voordat ik hem dat duidelijk kan maken moet ik het wel eerst goed kunnen onderbouwen vind ik.
Onderbouwen?

Nou ben ik zelf student bedrijfseconomie

Ik niet, maar met huis-tuin-en-keuken logica kom je een heel eind.
Om hem te overtuigen wel!

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

kuklos schreef:Newmikey heeft gelijk. En nee, niet iedereen gaat een andere kant op. Er zijn twee kanten. De mlm-ers die zeggen doen, en de anderen die zich afvragen waarom je het zou moeten gaan doen en weleens bewijs willen zien van al die succesvolle mensen.
Jenice113 schreef:Nou mijn verhaal is dat ik laatst via Facebook werd benaderd door iemand die ik ken vanuit mijn stad. Hij vroeg om mijn nummer en we kwamen in contact via de telefoon. Hij vertelde een leuk verhaal over dat ze een kleine onderneming waren begonnen die samenwerkt met succesvolle zakenmannen.
Hij nodigde me uit voor een presentatie in een hotel in Arnhem.
Kijk, dat begint al goed. Uitgenodigd worden door een vage kennis, geen functieomschrijving, maar op een presentatie wordt alles duidelijk gemaakt. Ja, zo kom ik ook aan een baan en begin ik een bedrijf.
Jenice113 schreef:Hij zei van tevoren niet echt veel van wat het in zou houden en dat het bij de presentatie wel allemaal duidelijk zou zijn
Goed zo, hoe vager, hoe betrouwbaarder.
Jenice113 schreef:Toen ik daar aankwam bleek het om ACN te gaan, een bedrijf van Donald Trump.
Ah, de leugens worden er ook al bijgehaald om jou te overtuigen. Donald Trump is geen eigenaar van ACN, Donald Trump werkt niet met ACN en zijn bedrijf doet geen zaken met ACN. De man heeft wel een paar presentaties gegeven voor een ACN publiek, en is daarvoor betaald.
Jenice113 schreef: Ze kwamen met allerlei verhalen zoals een 19/20 jarige jongen die dankzij dat werk rijk is geworden en zijn moeder op pensioen zou hebben gestuurd. Buitenlanders met accenten en het uiterlijk alsof ze nooit aangenomen zouden worden bij een sollicitatie gesprek, die zogenaamd in een Mercedes of Benthley rijden en allerlei andere dingen die erop neer kwamen dat je makkelijk rijk werd. (Het viel me trouwens op dat er voor een groot deel buitenlanders op af kwamen)
Verhalen, verhalen en verhalen. Bewijzen, die moeten ze leveren. Iedereen kan wel een verhaal ophangen.
Jenice113 schreef:Ze brachten het alsof het heel makkelijk is, maar er mochten geen vragen worden gesteld om discussies te voorkomen. Alleen als iets niet duidelijk was werd je vraag beantwoord.
Kijk, het toppunt van betrouwbaarheid is gegeven. Vragen zijn verboden. Dan weet je dat het wel goed moet zitten.
Jenice113 schreef:Ze kwamen dan ook ermee dat je een inleg bedrag moet betalen. Ongeveer 500 euro zeiden ze.
En wat krijg je voor de 500 euro?
Jenice113 schreef:Je moest medewerkers gaan werven en nieuwe telecom klanten binnenhalen
Dus jij mag betalen om voor hun te werken. Ja, het wordt steeds betrouwbaarder.
Jenice113 schreef:Nou ben ik zelf student bedrijfseconomie
Het verbaast me dat je überhaupt bent meegegaan naar die presentatie. Als student (economie zelfs) accepteet jij dat je wordt benaderd voor een geweldige kans, maar waarvoor ze niks kunnen/mogen zeggen? En dat pas doen op een presentatie?
Jenice113 schreef: en terwijl ik naar dit luisterde dacht ik gewoon bij mezelf dat dit oplichting is.
Gelukkig ben je nog op tijd wakker geworden. Mooi, ver wegblijven van die zooi.
Jenice113 schreef:Heeft iemand hier nou ervaring mee?
Waarom wil je nog weten of mensen er ervaring mee hebben als alle rode vlaggetjes al gehesen zijn? Toch de hoop snel rijk te worden en dus maar het gezonde verstand en jouw opleiding negeren?
Jenice113 schreef:Een jongeman van 19 jaar die vertelde dat hij zijn moeder op vakantie heeft gestuurd vertelde dat hij de jongste miljonair is in Nederland op dit moment, maar het bewijs ontbrak.
BINGO. JUIST. Dus, wegwezen. Het eerste wat je zou moeten meenemen van jouw opleiding qua kennis is dat een dergelijke bewering zonder bewijs per definitie niet waar is. Meer is toch niet nodig?
Dank u wel voor je bijdehante opmerking, maar ik begrijp het wel, maar zoals ik al zei het is om me neef te overtuigen en eventueel wat vrienden die zich wel hebben ingeschreven. Bij de eerste presentatie was ik zelf aanwezig en toen vertelden ze dat je die inleg geld over een paar maanden al kon betalen als je het al had verdient volgens hun. Nou bij al mijn vrienden is het geld er na een paar dagen afgehaald!

Ik sprak ze er al op aan dat het niet klopt, maar de een heeft iemand boven hem die einde van de maand 2000 euro gaat ontvangen dus hij gelooft hem heilig, de ander werd een bonus van 400 euro beloofd als hij klanten lokt voor gas en stroom etc. En mijn neef is nu langs familie aan het gaan om mensen dit aan te smeren.....

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door newmikey »

Jenice113 schreef: Ik sprak ze er al op aan dat het niet klopt, maar de een heeft iemand boven hem die einde van de maand 2000 euro gaat ontvangen dus hij gelooft hem heilig, de ander werd een bonus van 400 euro beloofd als hij klanten lokt voor gas en stroom etc. En mijn neef is nu langs familie aan het gaan om mensen dit aan te smeren.....
En waarom maakt u zich daar nu zo druk over? Ze zitten al in de val en u gaat ze ècht niet van het tegendeel overtuigen. Lekker laten gaan zou ik zeggen.

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Jenice113 schreef:Dank u wel voor je bijdehante opmerking, maar ik begrijp het wel, maar zoals ik al zei het is om me neef te overtuigen en eventueel wat vrienden die zich wel hebben ingeschreven. Bij de eerste presentatie was ik zelf aanwezig en toen vertelden ze dat je die inleg geld over een paar maanden al kon betalen als je het al had verdient volgens hun. Nou bij al mijn vrienden is het geld er na een paar dagen afgehaald!
ME neef? Had verdienT?
Ik klap er heel bewust hard in omdat ik schrik van hetgeen jij hier laat zien. Mijn oma zaliger had alleen lagere school en maakte dergelijke taalfouten niet en toonde meer gezond verstand.

Je zegt dat jouw neef en vrienden beloofd is dat het geld niet direct geïncasseerd ging worden en dat dat vervolgens doodleuk wel werd gedaan. Goh nee, eerst krijg je wat vage verhaaltjes te horen om je naar een presentatie te lokken. Waar je op die presentatie geen vragen mag stellen en na afloop gelijk moet tekenen. Tevens worden je flink wat leugens verteld, maar dan nog wel verwachten dat ze eerlijk gaan zijn en hun belofte gaan houden aangaande iets?
Zoals newmikey al zei, lekker in zijn sop laten gaarkoken dat neefje en die vrienden. Als ze zelfs nu nog te stom zijn om in te zien wat er gebeurt dan kan jij ze ook niet overtuigen.
En die rest van je familie die iets aangesmeerd wordt door jouw neef, niks aan doen. Als ze gezond verstand hebben zeggen ze nee, en als ze dat niet hebben kan jij ze toch niet tegenhouden. De enige die je moet beschermen zijn eventuele oude familieleden en geestelijk onbekwame familieleden.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

kuklos schreef:
Jenice113 schreef:Dank u wel voor je bijdehante opmerking, maar ik begrijp het wel, maar zoals ik al zei het is om me neef te overtuigen en eventueel wat vrienden die zich wel hebben ingeschreven. Bij de eerste presentatie was ik zelf aanwezig en toen vertelden ze dat je die inleg geld over een paar maanden al kon betalen als je het al had verdient volgens hun. Nou bij al mijn vrienden is het geld er na een paar dagen afgehaald!
ME neef? Had verdienT?
Ik klap er heel bewust hard in omdat ik schrik van hetgeen jij hier laat zien. Mijn oma zaliger had alleen lagere school en maakte dergelijke taalfouten niet en toonde meer gezond verstand.

Je zegt dat jouw neef en vrienden beloofd is dat het geld niet direct geïncasseerd ging worden en dat dat vervolgens doodleuk wel werd gedaan. Goh nee, eerst krijg je wat vage verhaaltjes te horen om je naar een presentatie te lokken. Waar je op die presentatie geen vragen mag stellen en na afloop gelijk moet tekenen. Tevens worden je flink wat leugens verteld, maar dan nog wel verwachten dat ze eerlijk gaan zijn en hun belofte gaan houden aangaande iets?
Zoals newmikey al zei, lekker in zijn sop laten gaarkoken dat neefje en die vrienden. Als ze zelfs nu nog te stom zijn om in te zien wat er gebeurt dan kan jij ze ook niet overtuigen.
En die rest van je familie die iets aangesmeerd wordt door jouw neef, niks aan doen. Als ze gezond verstand hebben zeggen ze nee, en als ze dat niet hebben kan jij ze toch niet tegenhouden. De enige die je moet beschermen zijn eventuele oude familieleden en geestelijk onbekwame familieleden.
Maar jij hebt zelf ook geen ervaring met het bedrijf? Je komt nu met argumenten die zijn onderbouwt door de dingen die ik heb verteld. Ik hoopte dat er iemand zou reageren die ook echt ervaring heeft met ACN

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Jenice113 schreef:Maar jij hebt zelf ook geen ervaring met het bedrijf?
Natuurlijk heb ik geen ervaring met het bedrijf. Er zijn genoeg rode vlaggetjes geweest, in het verre verleden al, om ver weg te blijven bij deze zogenaamde kans.
Jenice113 schreef:Ik hoopte dat er iemand zou reageren die ook echt ervaring heeft met ACN
Want? Als er iemand komt die wel ervaring heeft en die ervaring is positief, dan is ineens alles bonton?

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

By the way, onderbouwD is met een D. Als je echt een student bent, laat dat dan zien middels correct d/t gebruik.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

kuklos schreef:By the way, onderbouwD is met een D. Als je echt een student bent, laat dat dan zien middels correct d/t gebruik.
Sorry, maar als ik dingen op een forum type waar de meeste mensen toch alleen leuke reacties geven ga ik me niet focussen op mijn spelling. Dat doe ik wel bij me opdrachten op school

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door newmikey »

"m'n opdrachten op school" of "mijn opdrachten op school", niet "me opdrachten op school"...

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

Jenice113 schreef:Sorry, maar als ik dingen op een forum type waar de meeste mensen toch alleen leuke reacties geven ga ik me niet focussen op mijn spelling. Dat doe ik wel bij me opdrachten op school
Je wordt altijd geacht correct te spellen. Dat is niet iets wat je even moet doen als het voor school nodig is. En zeker als je een student bent aan het hoger onderwijs.
Net zoals je altijd geacht wordt op te letten en gezond verstand te gebruiken, niet alleen als het voor een schoolopdracht nodig is. Als meer mensen dat zouden doen had Maddof niet zoveel schade veroorzaakt en zou mlm niet zoveel mensen zien instappen.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

@Kuklos, sorry als ik het verkeerd heb, maar jij reageerde toch ook op andere berichten op dit forum over ACN?
Heb je het zelf meegemaakt of ken je iemand in de omgeving die hiermee te maken heeft gehad?

kuklos
Berichten: 9762
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door kuklos »

@Jenice113, ik ben benaderd voor ACN. Vervolgens een snelle analyse gedaan en een aantal kritische vragen gesteld. Na de analyse en het gebrek aan antwoorden op mijn vragen die persoon verzocht om op te donderen en me nooit meer lastig te vallen.
Dus ik ben nog nooit distributeur geweest. Omdat niemand mij een fatsoenlijke onderbouwing kon geven om mee te gaan doen. En ook niemand de voorgespiegelde inkomsten kon aantonen.

Jenice113
Berichten: 14
Lid geworden op: 21 feb 2013 18:01

Re: Informatie ACN

Ongelezen bericht door Jenice113 »

[Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Gesloten