LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

sake1987 schreef:hebben we in deze extreem mooie mei maand dus niet nodig.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D
Dat geldt niet voor ouderen en mensen met een donkere huid: De huid van een 70-jarige kan 75% minder vitamine D omzetten in vergelijking tot een 20-jarige:
https://www.gezondheidsplein.nl/dossier ... /item43736
https://www.gezondheidsraad.nl/sites/de ... mine_D.pdf

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

sorry maar ik wil iedereen waarschuwen voor deze product ik heb gelukkig niets aan mensen verkocht maar aub koop ook niets ik heb op de site van nvwa alleen een document gevonden over citrus vruchten maar zodra je kritisch ben en je mening geef hoe je er over denkt word je zo gezegd ontslagen.. uit de whats ap groep gegooid.. negative reacties en revieuws mogen niet.... ook niety van de klanten .. gelezen op de viva site

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Dan staat hier een mooi verhaal voor het internet geheugen.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door kuklos »

19vosje75 schreef:maar zodra je kritisch ben en je mening geef hoe je er over denkt word je zo gezegd ontslagen.. uit de whats ap groep gegooid.. negative reacties en revieuws mogen niet.... ook niety van de klanten .. gelezen op de viva site
Dat hadden wij je ook wel kunnen vertellen. Het is mlm en kritiek is daar verboden.

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

scontra schreef:
newmikey schreef:
19vosje75 schreef:Ik ben nog niet gestart met de verkoop wil eerst meer van dit product weten en hoe mensen er over denken.
Het is een mlm-scam met claims over het product die het bedrijf niet kan waarmaken en een spoor van vernieling wat al bijna 10 jaar bekend is. Meer hoef je er niet over te weten, alles is na te lezen op internet, tientallen wetenschappelijke onderzoeken en andere publicaties. Wie zich als verkoper en/of distributeur van dit produkt inzet, wordt dus onderdeel van een frauduleus businessplan wat erop gericht is de onzekerheden van mensen uit te buiten en ze veel geld afhandig te maken.
En ook de distributeur zal tot de slachtoffers behoren.
Het product is ondergeschikt aan de verkoopmethode en de wederverkopers, die n.l. zelf eerst moeten investeren in geld en tijd, maar het product aan geen straatsteen kunnen slijten. :idea:
Komt puur omdat ik geen actie voor de verkoop heb genomen en ik zal het ook nooit nemen... Nee ik ben geen slachtoffer van deze troep. Maar je heb gelijk qua scam... ze claimen dat het goed go or spieren en diabetes mogen gewoon gebruiken o ja je mag niks door vertellen.

Bientje2
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2018 10:57

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Bientje2 »

Ben benieuwd of Radar dit dubieuze bedrijf kan onderzoeken. Een aantal 'vrienden' in mijn Facebook tijdlijn claimen een hoop over Juice Plus. Als mensen reageren wat er dan precies in zit, hoeveel het kost, wordt het enkel via PB verteld. Geen enkele distribiteur is open en eerlijk over de producten.
Het lijkt behoorlijk op mlm. Juice Plus voorkomt dit doordat je een eigen KVK nummer moet aanvragen, waardoor je een 'eigen business' hebt. Op deze manier kan Juice Plus zelf niet aansprakelijk worden gesteld. Regelmatig posten ze "wil jij 500-5000 euro per maand verdienen door vanuit je telefoon te werken? Reageer dan met.." als er vervolgens gevraagd wordt hoe dat dan precies zit, heb je een PB. De business en aanhangers van Juice Plus lijkt wel een sekte. Ze werken op basis van piramide. Hoe meer distribiteurs jij onder jouw naam hebt, hoe meer geld je krijgt van Juice Plus. Mensen die het kopen, worden gevraagd om distribiteur te worden. Alsjeblieft, klinkt als een oplichterij dit. Doe er niet aan mee.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door newmikey »

Bientje2 schreef: Het lijkt behoorlijk op mlm.
Het is ook MLM en daarmee is alles gezegd.

Bientje2
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 jun 2018 10:57

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Bientje2 »

newmikey schreef: Het is ook MLM en daarmee is alles gezegd.
Ik blijf het bizar vinden dat zulke claims via MLM in Nederland gewoon zijn toegestaan.

sarah.muller
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 mar 2019 18:53

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door sarah.muller »

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou er voorzichtig mee omspringen. Je wilt namelijk niet op je geweten dat een middel meer kwaad dan goed doet. Onderzoek zeker of het ECHT enkel natuurlijke middelen bevat.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door kuklos »

sarah.muller schreef:
10 mar 2019 18:59
Onderzoek zeker of het ECHT enkel natuurlijke middelen bevat.
Leuk zo'n loze opmerking. Hoe moeten we dit dan precies onderzoeken?
En wat voor garantie geeft enkel natuurlijke middelen ons?

BL2
Berichten: 4774
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door BL2 »

Er zijn heel wat natuurlijke middelen welke je beter niet kunt eten....

Neeltje1985
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 sep 2020 15:24

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Neeltje1985 »

Altijd oppassen met zulke verhalen

Petra1987
Berichten: 524
Lid geworden op: 28 aug 2018 21:17

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Petra1987 »

Als je gezond eet, dan heb je geen voedingssupplementen nodig. Alles wat je nodig hebt zit in je voeding. Het heb mij onlangs ingelezen over dit onderwerp, je hebt geen pillen nodig om gezond te zijn. Als je teveel pillen slikt kan het nog schadelijk zijn ook, Er wordt door de commercie en de fabrikanten een vraag gecreëerd om supplementen te verkopen. Als wij niet zouden kopen, hebben deze bedrijven geen bestaansrecht.

https://www.avrotros.nl/actualiteit/ite ... ie-maffia/

Gesloten