LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

Ik ben erg nieuwsgierig wat juice plus doet? Het zou natuurlijke voedingssupplementen moeten zijn. Tot nu toe lees ik positie verhalen maar ik ben op zoek naar de werkelijk ervaring en van mensen. Aan gezien in distributeur er van kan worden heb ik mijn twijfels over deze producten.. voor als als je een boost pakket koopt en je betaald 189€ voor.. ik lees op Facebook en in een WhatsApp groep dat mensen met diabetes en /of spierziekte dit gewoon zouden kunnen gebruiken zonder overleg met een arts... Dit vind ik on verantwoord. Ik zou heel graag willen horen van jullie hoe je dit product ervaar. Positief en negatieve verhalen graag. Ook graag weten reageren.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 jun 2018 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast zodat deze het bericht beter samenvat

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Als u wederverkoper wordt van dat spul, zult u gauw door uw vrienden en kennissen heen zijn,

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

Dat zal wel interesseerd me niet.ok wil weten wat ik ga verkopen en wat het bij mensen doe ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand dood ziek word van jou en in het ziekenhuis beland.

sake1987

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Ziet er gelikt uit, maar gebruik zelf nooit extra vitamines of dure producten. Met gezond en gevarieerd eten krijgt men meer dan genoeg vitamines binnen.
Maar goed dit is of topic. Als je een franchise met dit bedrijf aangaat, bedenk dan dat je moet verkopen en goed op de hoogte moet zijn wat je verkoopt.
Je geeft al aan dat mensen met bepaalde ziektes dit kunnen eten zonder overleg met de arts. Dit vind ik al een gevaarlijk iets, want de producent gaat op de stoel van de arts zitten. Hebben ze hier gedegen onderzoek naar gedaan, kunnen ze deze onderzoeken staven met bewijzen? Wordt u als franchisers hier in getraind? Je doet een investering van 189 euro, maar heeft u ook een markt voor dit product of moet het worden verkocht onder de familie en kennissen? Heb zelf een familielid die veganisme te pas en onpas probeert te verkopen, kan u vertellen dat dit geen geziene gast meer is op verjaardagen enz.
En tot slot, als ik de prijzen van de producten bekijk, heb zelf een redelijk inkomen, maar zou hier failliet op gaan. Dus neem een wel overwogen besluit en luister niet naar de jubel van het bedrijf zelf.

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door BL2 »

Bij gezond en afwisselend eten heb je geen voedingssupplement nodig. Voor E 198,- (!) kan je heel wat appels, sinaasappels, bananen, kersen en kiwis kopen.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door newmikey »

19vosje75 schreef:Ik ben erg nieuwsgierig wat juice plus doet?
En je gebruikt nog géén Google? Zie bijvoorbeeld bij de concurrentie: https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoo ... juice-plus

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door scontra »

19vosje75 schreef:Dat zal wel interesseerd me niet.ok wil weten wat ik ga verkopen en wat het bij mensen doe ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand dood ziek word van jou en in het ziekenhuis beland.
Het interesseert u niet dat u uw vrienden en kennissenkring zal zien slinken, maar u wilt ook niet dat ze ziek worden van de producten die u aan hen zal proberen te slijten.
Want uw vrienden en kennissen zullen eerder ziek worden van uw pogingen om hen deze middelen in de maag te splitsen dan van het product zelf.
U zult eerst zelf moeten investeren in de aankoop van de producten en er dan maar weer van zien af te komen en als dat om de e.o.a. reden niet lukt, dan ziet u met een kast vol pillen en een lege portemonnee.

En "iedereen" kan distributeur worden, als je maar eerst met geld voor je eerste en de daarop volgende aankoop over de brug komt.
Ongeacht of het een goed of slecht product is, begin er niet aan want u zult weinig of niets met uw investering, in geld en tijd, opschieten.

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

scontra schreef:
19vosje75 schreef:Dat zal wel interesseerd me niet.ok wil weten wat ik ga verkopen en wat het bij mensen doe ik wil niet op mijn geweten hebben dat iemand dood ziek word van jou en in het ziekenhuis beland. De
Het interesseert u niet dat u uw vrienden en kennissenkring zal zien slinken, maar u wilt ook niet dat ze ziek worden van de producten die u aan hen zal proberen te slijten.
Want uw vrienden en kennissen zullen eerder ziek worden van uw pogingen om hen deze middelen in de maag te splitsen dan van het product zelf.
U zult eerst zelf moeten investeren in de aankoop van de producten en er dan maar weer van zien af te komen en als dat om de e.o.a. reden niet lukt, dan ziet u met een kast vol pillen en een lege portemonnee.

En "iedereen" kan distributeur worden, als je maar eerst met geld voor je eerste en de daarop volgende aankoop over de brug komt.
Ongeacht of het een goed of slecht product is, begin er niet aan want u zult weinig of niets met uw investering, in geld en tijd, opschieten.
het interesseert me niet dat ik vrienden verlies omdat ik zeg wat het product werklijk doet en ik vind het belangrijker dat mensen niet ziek er van worden. Ik heb dit ook bij kassa neer gezet maar via google vind ik alleen maar positieve reacties.... Als het mensen gaat schaden dat stap ik uit de Whatsapp groep en stop ik er gelijk mee en waarschuw iedereen die het maar kan

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

U weet helemaal niet wat het product werkelijk doet. Maar u hebt een kassa, dus bent ondernemer, die verkopen wel meer spullen die niets doen. ;-)

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door newmikey »

19vosje75 schreef:...maar via google vind ik alleen maar positieve reacties....
U kunt dus niet behoorlijk googlen, daar zijn wel online cursussen voor! Twee voorbeelden van zoekopdrachten waar niet alleen positieve reacties uitkomen:
https://www.google.nl/search?q=juice+pl ... e&ie=UTF-8

https://www.google.nl/search?ei=yGkWW6G ... eQXUJCHoNs

Eerlijk gezegd hoort dit hele topic thuis in het MLM subforum.

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

Lady1234 schreef:U weet helemaal niet wat het product werkelijk doet. Maar u hebt een kassa, dus bent ondernemer, die verkopen wel meer spullen die niets doen. ;-)

Klopt ik weet nog niets van het product en ik heb nog niets verkocht en zolang ik niet weet wat het is en of het mensen kan schade. Zal ik geen stappen onder nemen naar mensen om dit product te gebruiken... Dus geen verkoop praatje van mijn kant...

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door kuklos »

19vosje75 schreef:Als het mensen gaat schaden dat stap ik uit de Whatsapp groep en stop ik er gelijk mee en waarschuw iedereen die het maar kan
Je vrienden en familie bombarderen tot commercieel object is al schade. Of vind jij dat wel in orde?

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

kuklos schreef:
19vosje75 schreef:Als het mensen gaat schaden dat stap ik uit de Whatsapp groep en stop ik er gelijk mee en waarschuw iedereen die het maar kan
Je vrienden en familie bombarderen tot commercieel object is al schade. Of vind jij dat wel in orde?
Ik heb nog geen reclame gemaakt voor deze supplementen... Aan gezien ik niks kan vertellen over het product.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door kweenie »

Het komt op mij over als het standaard mlm verhaal. Een op zich prima product dat tegen een veel te hoge prijs via mlm aan de man wordt gebracht. Waarbij mensen toch enigszins de sociale druk voelen om het product van die kennis te kopen in plaats van het veel goedkopere product van de drogist. Als ze überhaupt al van plan waren om zulke spullen te kopen...

Icasheb
Berichten: 243
Lid geworden op: 27 nov 2017 15:35

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Icasheb »

Klinkt heel erg mlm achtig. Zoals forever living. Een meisje op mijn fb begon er recentelijk over. Continue statussen over wat voor wondermiddel het niet was en dat je er veel van zou afvallen (zijzelf is broodmager, dus heeft het niet nodig) en het zou ook acne verhelpen. Iedereen die geïnteresseerd was kon haar via messenger een bericht sturen. Ook had ze een bedrijfspagina opgericht. Uiteindelijk heb ik haar verwijderd.

Ik moet niks van dit soort dingen hebben. Krijg er een onderbuikgevoel van.

19vosje75
Berichten: 8
Lid geworden op: 05 jun 2018 10:38

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door 19vosje75 »

Icasheb schreef:Klinkt heel erg mlm achtig. Zoals forever living. Een meisje op mijn fb begon er recentelijk over. Continue statussen over wat voor wondermiddel het niet was en dat je er veel van zou afvallen (zijzelf is broodmager, dus heeft het niet nodig) en het zou ook acne verhelpen. Iedereen die geïnteresseerd was kon haar via messenger een bericht sturen. Ook had ze een bedrijfspagina opgericht. Uiteindelijk heb ik haar verwijderd.

Ik moet niks van dit soort dingen hebben. Krijg er een onderbuikgevoel van.

Dat gebeurt ook. Puur zo dat jij klant word en de producten koopt. Maar ben blij dat heet niet gekocht heb aan gezien we niet weten wat het product is maar de ingrediënten is voor de klant ook niet duidelijk. Daarom heb ik dus deze post neer gezet. Ik ben nog niet gestart met de verkoop wil eerst meer van dit product weten en hoe mensen er over denken.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door newmikey »

19vosje75 schreef:Ik ben nog niet gestart met de verkoop wil eerst meer van dit product weten en hoe mensen er over denken.
Het is een mlm-scam met claims over het product die het bedrijf niet kan waarmaken en een spoor van vernieling wat al bijna 10 jaar bekend is. Meer hoef je er niet over te weten, alles is na te lezen op internet, tientallen wetenschappelijke onderzoeken en andere publicaties. Wie zich als verkoper en/of distributeur van dit produkt inzet, wordt dus onderdeel van een frauduleus businessplan wat erop gericht is de onzekerheden van mensen uit te buiten en ze veel geld afhandig te maken.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door scontra »

newmikey schreef:
19vosje75 schreef:Ik ben nog niet gestart met de verkoop wil eerst meer van dit product weten en hoe mensen er over denken.
Het is een mlm-scam met claims over het product die het bedrijf niet kan waarmaken en een spoor van vernieling wat al bijna 10 jaar bekend is. Meer hoef je er niet over te weten, alles is na te lezen op internet, tientallen wetenschappelijke onderzoeken en andere publicaties. Wie zich als verkoper en/of distributeur van dit produkt inzet, wordt dus onderdeel van een frauduleus businessplan wat erop gericht is de onzekerheden van mensen uit te buiten en ze veel geld afhandig te maken.
En ook de distributeur zal tot de slachtoffers behoren.
Het product is ondergeschikt aan de verkoopmethode en de wederverkopers, die n.l. zelf eerst moeten investeren in geld en tijd, maar het product aan geen straatsteen kunnen slijten. :idea:

Cornelis7
Berichten: 435
Lid geworden op: 02 nov 2008 14:56

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door Cornelis7 »

BL2 schreef:Bij gezond en afwisselend eten heb je geen voedingssupplement nodig. Voor E 198,- (!) kan je heel wat appels, sinaasappels, bananen, kersen en kiwis kopen.
Dat geldt niet voor vitamine D3: https://www.gezondheidsraad.nl/nl/taak- ... vitamine-d

sake1987

Re: Juice Plus Voedingssupplementen: verantwoord of niet?

Ongelezen bericht door sake1987 »

Cornelis7 schreef:
BL2 schreef:Bij gezond en afwisselend eten heb je geen voedingssupplement nodig. Voor E 198,- (!) kan je heel wat appels, sinaasappels, bananen, kersen en kiwis kopen.
Dat geldt niet voor vitamine D3: https://www.gezondheidsraad.nl/nl/taak- ... vitamine-d
hebben we in deze extreem mooie mei maand dus niet nodig.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Vitamine_D

Gesloten