LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Keiharde feiten over EurExcel...

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
L Damen

Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door L Damen »

EurExcel Telecom is aangesloten bij: de OPTA, GeschillenComissieTelecom, Belastingdienst, Kamer van Koophandel etc...

Kijk op http://www.EurExcel.eigenstart.nl/ en doe uw eigen onderzoek/huiswerk. :)

H.Smit

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door H.Smit »

L. Damen,

Bedankt voor deze site. Ik ben nogal skeptisch om te beginnen, maar deze info had ik net even nodig.
Ik ben begin oktober benaderd voor EurExcel en het ziet er naar uit dat ik nu de stap neem.

Succes.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Osiris »

Hallo,

Even een tip. Eurexcel is een MLM of netwerkmarketing bedrijf en verhalen cq topics hierover horen bij de sectie MLM. :lol:

Gr,

Osiris

H.Smit.

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door H.Smit. »

Ok.

L Damen

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door L Damen »

H.Smit,

Wil je definitief beginnen dan kan dat bij de persoon die je getipt heeft. Meld je je echter bij mij aan dan levert dat direct een groter voordeel op. Hoe groot? Neem contact met mij op en kom er achter. Je zult aangenaam verast zijn.

L Damen.

Kristina
Berichten: 294
Lid geworden op: 15 aug 2004 20:43

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Kristina »

H.Smit,

Wil je definitief beginnen dan kan dat bij de persoon die je getipt heeft. Meld je je echter bij mij aan dan levert dat direct een groter voordeel op. Hoe groot? Neem contact met mij op en kom er achter. Je zult aangenaam verast zijn.

L Damen.
L Damen,

Ik reageer bijna nooit op berichten bij topic "piramidespelen" maar nu vond ik het toch echt wel even nodig.
Ik moet nu helaas constateren dat jij één van de rotte appels bent binnen NWM.....waarom? omdat jij, door zo'n berichtje te verzenden aan een potentiële collega, bewijst dat jij totaal geen ethiek hebt.
H. Smit is benaderd door iemand anders (collega) bij Eurexcel en jij tracht hem/haar te "lokken" door "een groot voordeel" in de groep te gooien. Dit is niet professioneel te werk gaan en hoort zeker niet bij het concept networkmarketing.

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Hoe moet hij anders aan mensen komen ??

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Osiris »

Hoe hij zelf aan mensen moet komen?

Te eerste. Niet de mensen inschrijven cq wegkapen bij zijn collega's.
Ten tweede. Zelf mense benaderen. Er zijn eerlijke Methodes zat.

Osiris :lol:

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Als je werkelijk wat geld kunt verdienen met deze oplichterij dan zou het niet moeilijk om mensen te werven :D

H.Smit

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door H.Smit »

Als je werkelijk wat geld kunt verdienen met deze oplichterij

Lekker inhoudelijk. Oplichterij is verboden in Nederland.
Als je niets zinnigs te zeggen hebt, houd dan je mond.
Het is zeker niet moeilijk in deze tijd om serieuze mensen te werven.
Ik heb de eerste presentatie achter de rug en er zijn 23 mensen(warme contacten) begonnen. Dat was 1.5dag werk.

Kristina,

Bovenstaande is duidelijk naar L.Damen.
Ik ben, mede door mijn vele en goede contacten al bijna weggekaapt door ACN.
Mijn keuze is gevallen op Eurexcel, puur door de visie en het bonusplan.
Acn, Euphoney en Aspider vielen bij mij al snel af.Ik wil altijd het beste van het beste....dus kom je al snel bij Eurexcel uit.

Iedereen succes.

H.Smit

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door H.Smit »

Ik wil het gesprek eventueel doorzetten onder mlm.
Ik heb het idee dat dit hetzelfde is als je over zeehondjes zit te praten onder het kopje verzekeringen.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat een geweldig toneelspel.
Moeten mensen dit geloven?

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Maar ik wil geen ander nummer.

anoniem26

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door anoniem26 »

Argument van een van de deelnemers: Het is geen piramide, want je krijgt maar tot de zevende trap betaald.

En degene die na jou komt dan?

Het piramidespel is in nederland verboden, maar door mensen niet te verplichten om een minimaal aantal "slachtoffers" te zoeken wordt dit vrij eenvoudig omzeild.

Er zijn zelfs mensen die hun (minderjarige) kinderen onder de naam van de ouders klanten laten werven.
Met als gevolg dat ik sinds enige tijd belaagd word door 17 jarige jongetjes en meisjes die zonder enige kennis van zaken proberen mij een telefoonabonnement aan te smeren. Ook prberen ze met man en macht om mij naar een meeting te slepen om ook als "businesspartner" aan de slag te gaan. "Want wie wil er nou niet slapende rijk worden."

RIJK WORDEN DOE JE ZO:

VROEG OPSTAAN EN KEIHARD WERKEN. (dus niet slapend)

Het is gebakken lucht.

Osiris
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 okt 2004 09:08

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Osiris »

He Anoniem26,

Heeft hier iemand gezegd dat je slapend rijk wordt :?:

Volgens mij niet. MLM is absluut GEEN snel rijk methode of iets dergelijks. Als dit door mensen verteld is of wordt mag je ze keihard in hun gezicht uitlachen :lol:

En dit zelfde mogen zij dan bij hun sponsor of upline ook doen, want die heeft het dan aan hun vertelt dat dit kan.

Ik als MLM'er vertel je het volgende:

Trap niet in de sprookjes van mensen die zeggen dat je met MLM snel en slapend rijk kunt worden. Die hebben mijnsinzien te lang en te vaak naar de fabeltjeskrant gekeken toen ze nog klein waren.

Osiris :lol:

Aqua

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Aqua »

Voor die persoon die graag hard wil werken heb ik wel een tip: Werk hard, maar ook "smart" dan wordt je rijk!

Maar is rijk worden nu echt de enige doelstelling voor iemand die MLM doet??

In mijn geval is dat beslist niet het geval, ik wil door middel van MLM een situatie voor mijzelf creëren van financiële onafhankelijkheid zodat ik meer tijd krijg om dingen te doen waar ik nu niet aan toe kom, omdat er gewerkt moet worden om de rekeningen te betalen.

En nog even dit, ik denk niet dat een rep. van ACN iemand probeert weg te kapen van een ander MLM bedrijf. 1 van de hoofdpunten die bij ACN in het vaandel staan is naast Vision, Opportunity ook Integrity, wellicht toch iets genuanceerder dan wegkapen is het tonen van het compensatieplan van ACN dat wellicht (ik ken het plan van Eurexel niet) betere voorwaarden kent.

Maar wanneer eurexcel stopt met haar activiteiten neem dan gerust contact op met mij, ACN is altijd op zoek naar kundige en gepassioneerde netwerkmarketiers.

[email protected] is mijn e-mailadres voor mensen die willen reageren.

Goede zaken voor iedere MLM-er toegewenst.

Groetjes

Theo

Madeleine

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Madeleine »

Wat mij nog steeds verbaast is dat de voorstanders MLM een geweldige opportunity vinden om een "eigen" bedrijf te kunnen beginnen voor slechts x Euro. Wij tegenstanders weten dat de grote baas de grootste spekkoper is. Geen vast personeel, geen lasten maar heel veel lusten. En dan zeggen dat een directeur van een regulier bedrijf aan het personeel verdient. OK, die (hij/zij) heeft een hoger salaris maar wel de verantwoording dat er werk en omzet is voor het personeel. Ik zou wel eens een salarisbriefje willen zien van de top-MLM. 1000-voudig van Nederlandse directeuren?

In iedere thread komt regelmatig naar voren dat het een kans is om zelfstandig ondernemer te worden. Dat ben je dus helemaal niet. Je hebt geen keuze in product. En iedere zelfstandige ondernemer zal er wel voor waken om business te delen met nog eens 30 "zelfstandige" ondernemers. Ja, als je zo'n geweldig concept zelf hebt bedacht, neem je personeel aan en dan heb je een bedrijf.

gm27

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door gm27 »

Ik ben, mede door mijn vele en goede contacten al bijna weggekaapt door ACN.
Mijn keuze is gevallen op Eurexcel, puur door de visie en het bonusplan.
Acn, Euphoney en Aspider vielen bij mij al snel af.Ik wil altijd het beste van het beste....dus kom je al snel bij Eurexcel uit.
Ik weet niet of dit een moment is om te vertellen dat EurExcel het beste bedrijf is. Ik denk dat je op zeer korte termijn er achter zult komen dat de buitenkant niet altijd de binnenkant is...

Gast

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door Gast »

Het lijkt erop dat jij zo'n persoon bent die iets hebt gehoord , maar niet weet hoe de vork in de steel zit.
Tja....acn is een ster in mensen wegkapen.Ze betalen daar zelfs een miljoen voor, en geven die snuiver ook nog eens een positie waar de meeste acn-ers alleen maar van kunnen dromen.Lekker om te weten.
Ik zou niet graag met zo'n bedrijf willen werken. Als ze de concurrentie niet aan kunnen, kopen ze topmensen bij een ander weg. Het meest domme wat je kunt doen.

gm27

Re: Keiharde feiten over EurExcel...

Ongelezen bericht door gm27 »

Ze betalen daar zelfs een miljoen voor, en geven die snuiver ook nog eens een positie waar de meeste acn-ers alleen maar van kunnen dromen
Ietwat gefrustreerd ...? :(

Gesloten