LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lifeplus: goed product en ethische MLM

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door Niels2010 »

encore schreef:Fraai beantwoord. Alleen jammer dat dit topic nu niet meer door een LifePlusser wordt ge-update. De MLM-ers gooien altijd een balletje op, reageren een tijdje heel consequent en heel fel en zijn daarna *poef* weg... alsof ze ineens wakker zijn geworden :mrgreen:
Tja dat is inderdaad jammer, maar zo werkt dat helaas nu eenmaal. Wakker worden doen ze helaas niet gauw; tot hun geld helemaal op is, of het hele gebeuren instort. Ik denk eerder dat een 'upline' hen adviseert niet langer hun tijd te verdoen aan onwetende, ongemanierde horken die liever arm blijven.

Anderzijds hebben we hier inmiddels wel voldoende MLM-ers voorbij zijn komen (allemaal hetzelfde scriptje citerend) dat we met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid de verhalen en antwoorden van MLM-ers kunnen voorspellen. In dat kader wil ik mezelf dan ook graag als vrijwilliger opgeven om bij afwezigheid van de echte MLM-ers voor huisMLM-er te spelen...

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

lol, en in welke ontkenningsfase zit je nu dan? :lol:

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Ik ben een tevreden consument. Ik heb vele merken voedingssupplementen gebruikt en die van Lifeplus werkt echt heel goed. Ik heb van een aantal dingen helemaal geen last meer. Ik heb geen business, ben slechts consument.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

Fijn voor je...
Gezond, gevarieerd eten en voldoende bewegen helpt ook en dan heb je die placebo's niet nodig...

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door ruud_a »

IF68 schreef:Ik ben een tevreden consument. Ik heb vele merken voedingssupplementen gebruikt en die van Lifeplus werkt echt heel goed. Ik heb van een aantal dingen helemaal geen last meer. Ik heb geen business, ben slechts consument.
van uw spaarrekening?

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Gewoon van mijn betaalrekening

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

Joh....wat een licht.....teveel voedingssupplementen zijn dus niet goed voor je hersens....

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Ik ben na een mishandeling 9 maanden behandeld in het ziekenhuis. Volgens 2 artsen moest ik met de restklachten aan mijn hand leren leven. Masseren (mijn beroep) ging niet meer. Ik heb na de behandeling een product van Lifeplus gebruikt. Om een reden die ik hier aan een skeptici die mij probeert te beledigen niet uit wil leggen. Mijn hand functioneert weer prima. Dus ja wat een licht ..... niet alles is met gevarieerd eten en beweging op te lossen. En zo heb ik wel meer ervaringen!

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

Uiteraard kun je een lichamelijke beperking aan een hand oplossen met wonderpilletjes..Misschien durf je dat product hier te noemen want dat zou de redding zijn voor iedereen die met fysieke klachten kampt.

Sinterklaas bestaat ook.

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Mensen die oprecht geïnteresseerd zijn kunnen mij een berichtje sturen en dan vertel ik ze graag alles wat zij willen weten. Ik heb mijn ervaring gedeeld. Die geloof je of die geloof je niet

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Voor de mensen met gewrichtspijn: hyaluronzuur

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

Ah, de typische MLM smoes....roeptoeteren dat "iets"werkt maar niet het lef hebben dat publiek te maken.
Scheer je weg, belachelijke praatjesmaker.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door dhc »

IF68 schreef:Voor de mensen met gewrichtspijn: hyaluronzuur
Toch noemen dus...dat spul kun je ook bij de drogist kopen, hoeft niet via zo'n oplichtersbende..
Zie je wel dat ik gelijk had? Het tast je denkvermogen aan....

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

Jij weet wel vrienden te maken. Ik ben blij dat mijn hand weer werkt en de prijs ..... die was gelijk aan een gelijkwaardig product in de winkel dat echter geen phyto-zyme basis heeft

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

smijten met teveel moeilijke woorden kan ik ook:
Hyaluronan (volgens oudere nomenclatuur ook hyaluronzuur of hyaluronaat genoemd) is een glycosaminoglycaan dat veelvuldig in bindweefsel, epitheelweefsel en zenuwweefsel voorkomt. Het is een van de belangrijkste componenten van de extracellulaire matrix, en draagt in belangrijke mate bij aan de celproliferatie en -migratie en is wellicht ook betrokken bij de progressie van sommige tumoren.
:mrgreen:

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door puma73 »

IF68 schreef:Jij weet wel vrienden te maken. Ik ben blij dat mijn hand weer werkt en de prijs ..... die was gelijk aan een gelijkwaardig product in de winkel dat echter geen phyto-zyme basis heeft
IK heb even op google gezocht naar de wazige kreet phyto-zyme basis, ik krijg geen enkele normale zoekreactie, dus ik denk dat die kreet net zoveel zegt als het product. Kletsverhaal van de bovenste plank.

IF68
Berichten: 7
Lid geworden op: 14 jun 2014 19:13

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door IF68 »

hyaluronzuur wordt in de ziekenhuizen in knieen gespoten, maar ik ben uitgepraat met jou. Probeer eens een product bevalt het niet dan stuur je het terug en krijg je geld terug, maar dan weet je in ieder geval waarover je praat. Ik spreek uit ervaring en ik heb onderzoek gedaan naar hyaluronzuur. Jij roept maar wat en googelt even wat

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door puma73 »

IF68 schreef:hyaluronzuur wordt in de ziekenhuizen in knieen gespoten, maar ik ben uitgepraat met jou. Probeer eens een product bevalt het niet dan stuur je het terug en krijg je geld terug, maar dan weet je in ieder geval waarover je praat. Ik spreek uit ervaring en ik heb onderzoek gedaan naar hyaluronzuur. Jij roept maar wat en googelt even wat
En in welk wetenschappelijk tijdschrift is dat "onderzoek" van jou gepubliceerd??

gilas
Berichten: 897
Lid geworden op: 04 dec 2013 09:09

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door gilas »

IF68 schreef:hyaluronzuur wordt in de ziekenhuizen in knieen gespoten, maar ik ben uitgepraat met jou. Probeer eens een product bevalt het niet dan stuur je het terug en krijg je geld terug, maar dan weet je in ieder geval waarover je praat. Ik spreek uit ervaring en ik heb onderzoek gedaan naar hyaluronzuur. Jij roept maar wat en googelt even wat
Alleen wordt die behandeling niet vergoed door de zorgverzekering omdat de resultaten wisselend zijn en daarom doen een heleboel ziekenhuizen die behandeling ook niet meer.
Verder kan je heel duur doen over dat woord,het is niets meer of minder dan een smeermiddel in je gewrichten.
Het wordt ook gebruikt in oogdruppels,soms in neusdruppels om het slijmvlies vochtig te houden en in de cosmetica wordt het gebruikt in oa antirimpelcrèmes
Daarnaast kan je hyaloraan voedingsupplemente gewoon kopen bij de drogist of apotheek wat een stuk veiliger is dan een vaag MLM bedrijfje.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Lifeplus: goed product en ethische MLM

Ongelezen bericht door encore »

Zoals ik al zei
hyaluronzuur is wellicht ook betrokken bij de progressie van sommige tumoren.
En daarom wordt het niet en nergens in Nederland zomaar in gewrichten gespoten. Dat heb ik gewoon gevraagd aan mijn huisarts. Maar ja, wat weet hij er nou van?

En als het in ziekenhuizen in gewrichten werd gespoten, waarom werd het dan niet in jouw hand/pols gespoten? Was je nog niet klaar met je onderzoek?
Afijn, we weten nu 110% zeker dat er weer een fabeltje van een Lifeplusser met bewijs is ontkracht. Wachten we nog even op de laatste stuiptrekkingen (oa " ik reageer niet meer op jullie" eventueel met wat scheldwoorden ) en daarna is het weer even stil in dit topic. Allemaal hetzelfde, met een ander naampje. Ik blijf het gek vinden.

Gesloten