LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM Telexfree

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door puma73 »

lazer op met je gespam, doe dat maar ergens anders dat zieltjes winnen. Bericht gemeld als spam, reclame en onzin

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door kuklos »

@easycoins, je doet opnieuw een aantal beweringen, maar nog steeds is niet duidelijk waar we die beweringen nu kunnen verifiëren.

easycoins
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2014 00:49

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door easycoins »

mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen, wat info betreft wat op blogs wordt geschreven, is 99,9 % crap, dit enkel alleen om de zakken te vullen voor de blog schrijvers om zoveel mogelijk traffic naar hun webstite te kunnen verkrijgen.... de meeste die hier alleen maar commentaar geven op TelexFree zijn ook meestal mensen die niet eens in TelexFree participeren... laat staan dat zij niet eens weten waar zij het over hebben en gaat vaak over het feit dat zij iets ergens hebben gelezen.. en doen dan vanuit daar hun vooroordeel. mijn bronnen stel ik hier niet bloot aan de velen die hier zo onprofessioneel te werk gaan die de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt, en nogmaals TelexFree is niet veroordeeld in Brazili voor ponzi, maar is hun verboden de MLM voor te zetten in dat land, in heel verschil dus. bekend is dat dat land ook niet echt MLM toe laat. hoop punten zijn al van tafel geveegd in voordeel van Telexfree tijden de zitting... even geduld nog, mocht het zijn dat het positief uitpakt dan staat TelexFree nog sterker op zijn benen dan voorheen. kwestie van tijd dus....

easycoins
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2014 00:49

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door easycoins »

het is een kwestie van tijd, ook ik heb daar geen inzage in we hopen op het beste het is niet anders. de info die ik krijg is echt goed info en komt niet van blog site's ect. maar persoonlijk contact

stfwlk
Berichten: 181
Lid geworden op: 06 mei 2012 14:01

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door stfwlk »

Als ik info wil over een rechtszaak tegen een bedrijf dat van oplichting wordt beschuldigd, welke informatie is dan het meest betrouwbaar? Informatie van mensen actief binnen dat bedrijf? Of berichten van buitenstaanders die linken naar officiële documenten van de rechtbank om hun uitspraken te staven?

Je hebt wel gelijk op één punt; het is slechts een kwestie van tijd.

easycoins
Berichten: 5
Lid geworden op: 26 jan 2014 00:49

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door easycoins »

stfwlk schreef:Als ik info wil over een rechtszaak tegen een bedrijf dat van oplichting wordt beschuldigd, welke informatie is dan het meest betrouwbaar? Informatie van mensen actief binnen dat bedrijf? Of berichten van buitenstaanders die linken naar officiële documenten van de rechtbank om hun uitspraken te staven?

Je hebt wel gelijk op één punt; het is slechts een kwestie van tijd.
ja dat bedoel ik,,, wie.. wat..waar.. geeft ons nu voor 100% zekerheid dat de aanklacht oplichting is?, ook weer iets uit de lucht gegrepen... en dat bedoel ik met het internet iedereen hoort de klok luiden maar weet bij god niet vaar de klepel hangt. tenzij je inside information hebt..

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

easycoins schreef:Marlborough, Massachusetts, april 19, 2014 / PRNewswire / - TelexFREE LLC gaf de volgende verklaring:
Je citeert een gelogen stukje van Telexfree waarin ze goed proberen te praten dat een van hun directeuren met 38 miljoen euro probeerde te vluchten. Een nuchter persoon zou zeggen dat dat niet goed is. Waarom geloof jij de leugens van Telexfree?

easycoins schreef:tenzij je inside information hebt..
Deze zogenaamde inside information is slechts propaganda om de meute stil te houden. Je doet er beter aan door onafhankelijke informatie te checken in plaats van de informatie die de oplichters jouw voor houden voor waar aan te nemen.
easycoins schreef:mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen, wat info betreft wat op blogs wordt geschreven, is 99,9 % crap, dit enkel alleen om de zakken te vullen voor de blog schrijvers om zoveel mogelijk traffic naar hun webstite te kunnen verkrijgen
Deze blogs zijn onafhankelijk en daarom al 100x betrouwbaarder dan diegene die jouw oplicht en jou voorliegt, oftewel Telexfree zelf. Je zegt dat blogs hun zakken willen vullen. Dat is ten eerste niet waar, en ten tweede is het Telexfree die haar zakken vult door goedgelovige, simpele zielen op te lichten door ze te laten denken dat ze geld verdienen als ze eerst even hun geld aan Telexfree geven. Het is dus Telexfree die 99,9% crap brengt en slechts hun zakken willen vullen.
de meeste die hier alleen maar commentaar geven op TelexFree zijn ook meestal mensen die niet eens in TelexFree participeren
Dat klopt, wij informeren mensen over dat ze hun geld kwijt raken als ze aan ponzischema's zoals Telexfree mee doen, zoals jij aan den lijve ondervindt. Al lijk je dat nog niet echt in te willen zien.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Niels2010 »

@ easycoins:

Wow, jij bent behoorlijk gehersenspoeld.

Zoek hulp:

http://sektesignaal.nl

trail46
Berichten: 1071
Lid geworden op: 17 jul 2012 10:51

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door trail46 »

easycoins schreef:mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen, wat info betreft wat op blogs wordt geschreven, is 99,9 % crap, dit enkel alleen om de zakken te vullen voor de blog schrijvers om zoveel mogelijk traffic naar hun webstite te kunnen verkrijgen.... de meeste die hier alleen maar commentaar geven op TelexFree zijn ook meestal mensen die niet eens in TelexFree participeren... laat staan dat zij niet eens weten waar zij het over hebben en gaat vaak over het feit dat zij iets ergens hebben gelezen.. en doen dan vanuit daar hun vooroordeel. mijn bronnen stel ik hier niet bloot aan de velen die hier zo onprofessioneel te werk gaan die de klok horen luiden maar niet weten waar de klepel hangt,
De zoveelste pleiter van een (MLM)systeem ( tot nu ook in mijn ogen een ponziscam ) maar als er dan om uitleg of onderbouwing word gevraagd zich verschuilt achter uitvluchten en goedpraten van iets wat krom is ( of in ieder geval uitleg behoefd ).De enige ''crap'' zijn jou verhaaltjes die zonder bewijzen niets waard zijn. Tenslotte kan ik hier ook plaatsen dat ik €22000.- per maand verdien maar zolang ik dat niet bewijs is het net zulke onzin als jij roeptoetert.MLM Telexfree? Doe maar ni. :arrow:

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door encore »

easycoins schreef:mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen, wat info betreft wat op blogs wordt geschreven, is 99,9 % crap, dit enkel alleen om de zakken te vullen voor de blog schrijvers om zoveel mogelijk traffic naar hun webstite te kunnen verkrijgen.... en nogmaals TelexFree is niet veroordeeld in Brazili voor ponzi, maar is hun verboden de MLM voor te zetten in dat land, in heel verschil dus. bekend is dat dat land ook niet echt MLM toe laat. hoop punten zijn al van tafel geveegd in voordeel van Telexfree tijden de zitting... even geduld nog, mocht het zijn dat het positief uitpakt dan staat TelexFree nog sterker op zijn benen dan voorheen. kwestie van tijd dus....
Dus de antiMLM-blogs genereren volgens jou veel inkomsten door leugens te verspreiden?
Have I got news for you, want ik doe wel onderzoek met zeer betrouwbare bronnen:
klik... En kijk eens wat er staat > The Secretary for Economic Monitoring of Brazilian Treasury Ministry (SEAE/MF) released the Memorandum 118/GABIN/SEAE/MF,[34] on March 5, 2013, about Ponzi scheme activities carried on by Telexfree Brazilian subsidiary, "Ympactus Comercial Ltda".

Maar goed, jij vindt natuurlijk dat ik dit uit mijn duim zuig. En natuurlijk lok ik nu iedereen naar mijn blog.
Nog gekker is het als je weet dat de "producten" van Telexfree helemaal NIET in Nederland zijn te vinden en/of kunnen functioneren. En MLM zonder product is euhmm...euhmm...even denken, wat was dat ook alweer...een pyramide-spelletje! En? Wat zeg je dan? Dat mijn bedrijf ook een pyramide is natuurlijk, die discussie kennen we nu onderhand wel. de dag dat er een MLM-er met nieuwe argumenten komt moet helaas nog komen. Jullie praten allemaal hetzelfde. Net een stel papegaaien. en jullie pretenderen allemaal dat jullie "hard werken" en bakken met geld verdienen. Nou ja, je verdient het misschien wel, maar je krijgt het niet.
Wanneer is het ook alweer tijd om te gaan schelden op ons negatieve soort?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door kuklos »

easycoins schreef:mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen,
Vandaar dat je die bronnen niet noemt en geen link geeft.

volley
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 jul 2013 22:59

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door volley »

Wat mij opvalt in bepaalde topics worden gegeven links verwijderd en hier worden om links gevraagd. En als iemand dan een link geeft, wordt dat ook weer verwijderd.
Een beetje hutspot dus.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door encore »

easycoins schreef:mijn info komt van zeer betrouwbare bronnen...
Ben ik met deze zeker warm?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door kuklos »

volley schreef:Wat mij opvalt in bepaalde topics worden gegeven links verwijderd en hier worden om links gevraagd. En als iemand dan een link geeft, wordt dat ook weer verwijderd.
Een beetje hutspot dus.
Commerciële links (met als doel er geld aan te verdienen) worden verwijderd. Informatieve links niet.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

We zijn alweer bijna een maand verder.

Inmiddels zijn de directeuren gearresteerd of voortvluchting. In sommige gevallen is zelfs hun directe familie is gearresteerd omdat ze de VS probeerden te ontsnappen.

Alle activiteiten van Telexfree, wereldwijd, zijn geschorst, zegt ook de website van telexfree:
Important Information for TelexFREE Customers and Independent Sales Associates

On April 13, 2014, TelexFree, Inc., TelexFree, LLC and TelexFree Financial, Inc. filed for protection under chapter 11 of the United States Code. Those cases currently are pending in the Bankruptcy Court for the District of Massachusetts under Case Nos. 14-40987, 14-40988 and 14-40989. Information can be found on the Bankruptcy Court’s docket at https://ecf.mab.uscourts.gov/ or at the Kurtzman Carson website at http://www.kccllc.net/TelexFree.

TelexFREE has suspended all business activity while we address certain issues in the Bankruptcy Court and address pending proceedings by the SEC and other government agencies. Since we are not currently in a position to support our network, it is likely Customers will experience either interruption or discontinuation of service. Independent Associates and Promoters should not be representing TelexFree on a going forward basis absent approval of a new compensation plan by the Bankruptcy Court.

We continue to believe strongly in the TelexFREE VoIP product and the direct selling model. At this point, however, we do not know when or if we will be able to persuade the Bankruptcy Court and other legal bodies of the value of our VoIP service and the potential new TelexFREE products, and the viability of the TelexFree business. We continue to be hopeful that we will obtain approval from the Bankruptcy Court to restart day-to-day operations and restructure TelexFree’s VoIP business.

To our Customers and our Independent Associates, we thank you for your loyalty. While the issues we are facing are unfortunate, we remain dedicated to continuing the TelexFree VoIP and related telecommunications services.

Until then, you have our sincerest regard,
De voortgang is te volgen op deze site: http://behindmlm.com/category/companies/telexfree/

Al met al een schoolvoorbeeld van hoe fout het kan gaan met ponzischema's. Ik hoop dat dit een leermoment is voor velen die geloven in dit soort sprookjes.

semson
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2014 23:02

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door semson »

Ach, onze MLM scammers hebben nog genoeg "oppertunities" over ben ik bang.

Al zullen die vanzelf ook wel omvallen. Bonofa / Cube7 is geloof ik al een langzame stille dood gestorven, evenals Option Alert. En de Ponzi's zoals PlanB4you zullen vanzelf ook wel neer gaan wanneer of er geen nieuwe leden meer worden aangebracht, of wanneer de instanties actie gaan ondernemen.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door encore »

Ik verwacht eigenlijk nog een reaktie als in : "allemaal leugens, en het werkt wel in Nederland want ik ben nu miljonair en ik heb mijn hele familie al wat aangesmeerd en jullie zijn allemaal veel te negatief dus daarom leg ik jullie niks uit "...

Gesloten