LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MLM Telexfree

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

easycoins schreef:kijk hier maar eens naar http://youtu.be/y01gn9o6VJg als TelexFree een scam of ponzi zou zijn, zouden zij niet op tv komen met hun reclame en/of een de sponsor zijn van het voetbal team, tjonge tjonge waar halen jullie info vandaan dan bij al die bloggers die van alles op hun sitte plaatsen om zoveel mogelijk traffic te genereren.... wake up
Meneer R. Schoenmaker, aka Easycoins, je snapt toch hopelijk wel dat de enige voorwaarde om je logo ergens geplaatst te krijgen het betalen van geld is? Je snapt dat bijvoorbeeld een voetbalclub niet eerst uitgebreid onderzoek gaat doen naar wat het bedrijf precies is, zolang er maar betaald wordt? Frauduleuze bedrijven hebben geld zat, bijvoorbeeld het geld dat ze krijgen van alle mensen die ze oplichten. TelexFree is echt niet het eerste frauduleuze bedrijf dat sponsor van een voetbalclub of groot evenement is.

Maar blijkbaar vind jij dat het betalen voor een sponsorcontract betekent dat een bedrijf helemaal te vertrouwen is, zelfs als dat bedrijf in Brazilië al veroordeeld is voor grootschalige fraude? Wake up.

Oja, en om nog even antwoord te geven op je vraag. De info haal ik bijvoorbeeld bij de overheid van Brazilië vandaan. Dat kan jij ook controleren. Speciaal voor jou, omdat jij iets trager lijkt te zijn, nogmaals een link naar wikipedia: http://en.wikipedia.org/wiki/Telexfree

Bewijs jezelf een gunst en lees die pagina eens door. En klik voor de grap eens wat bronnen van die pagina aan, mocht je willen gaan sputteren over of Wikipedia al dan niet betrouwbaar is.

En nu je hier toch bent, antwoord even op mijn vragen, wil je? Dat is, als dat niet te veel pijn in je bovenkamer doet. (Sorry, maar vriendelijk blijven bij zulke domme oplichters vind ik niet nodig.)

Krap
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2014 22:28

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Krap »

Wel bijzonder dat een bedrijf dat zoveel Brazilianen gedupeerd heeft én failliet is verklaard, nu shirt sponsor is van het Braziliaanse elftal. Dat is net alsof er DSB op de shirts van het Ned elftal komt te staan.

puma73
Berichten: 5876
Lid geworden op: 28 nov 2003 13:41

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door puma73 »

Uzelf beter informeren. Volledige onzin dit laatste bericht.

http://www.soccernews.nl/news/12991/Nik ... nse_elftal

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

Gebruiker Krap is inderdaad niet zo goed geïnformeerd. Telexfree is een van de sponsors van Botafogo, niet van het Braziliaanse elftal. Dat is dus net zoiets als DSB die sponsor is van AZ. Of Euphony die sponsor is van Racing Genk.

Verder is de hoofdsponsor van Botafogo, Guaraviton, niet echt gecharmeerd van de nieuwe sponsor vanwege alle negatieve publiciteit die om deze criminelen hangt.

Overigens gaat dit topic niet over hoe het mogelijk is dat al dan niet criminele organisaties sponsorcontracten verkrijgen bij sportclubs. Leuk dat de Telexfree fanboys proberen om de aandacht af te leiden naar zaken die er niet toe doen. Terug naar het onderwerp, Telexfee zelf.

Als je nog steeds niet gelooft dat Telexfree veroordeeld en exit is in Brazilië, doe dan eens het volgende. Ga naar de officiële site van Telexfree: http://www.telexfree.com/

Verander rechts bovenin de taal naar Portugees (dat is de taal die ze in Brazilië spreken). Je krijgt een enorme pop-up in beeld te zien, in het Portugees. Knip en plak dat in Google Translate zodat je de vertaling kan lezen. Tadaa. Telexfree is verboden in Brazilië, er wordt niet meer uitbetaald, de producten worden niet meer verkocht en op het werven van nieuwe leden staat een geldboete. En dat al sinds 13 juni 2013.

Voor jullie gemak knip en plak ik de tekst uit de pop-up even.
Por força de decisão judicial proferida em 13 de junho de 2013, pela Juíza de Direito Thais Queiroz B. de Oliveira Abou Khalil, nos autos de Ação Cautelar Preparatória nº 0005669-76.2013.8.01.0001, ajuizada pelo Ministério Público do Estado do Acre, em trâmite na 2ª Vara Cível da Comarca de Rio Branco-AC, estão proibidas novas adesões à rede Telexfree, na condição de partner ou divulgador; estão vedados os recebimentos, pela Telexfree, de Fundos de Caução Retornáveis e Custos de Reserva de Posição; estão proibidas as vendas de kits de contas VOIP 99Telexfree nas modalidades ADCentral e ADCentral Family; estão proibidos os pagamentos, aos partners e divulgadores, de comissões, bonificações e quaisquer vantagens oriundas da rede Telexfree (decorrentes de vendas de contas VOIP 99 Telexfree, de novos cadastramentos, de postagens de anúncios, de formação de binários diretos ou indiretos, de royalties, de Team Builder, dentre outras porventura devidas); que o descumprimento a qualquer das determinações acima enseja o pagamento de multa de R$100.000,00 (cem mil reais) por cada novo cadastramento ou recadastramento e por cada pagamento indevido.
Telexfree zelf zegt dus ook gewoon dat ze veroordeeld zijn. Er is echt geen enkel smoesje waarmee je kan komen om dat te ontkennen.

Vanaf nu wil ik niemand meer zien die durft te denken dat Telexfree niet verboden is in Brazilië, zullen we dat afspreken? Ik stel voor dat jullie (waarmee ik de mensen bedoel die -zogenaamd- nog niet wisten dat TelexFree illegaal is en mee doen met dit ponzischema) iedereen informeren over dit feit zodat iedereen stopt met Telexfree. Lijkt mij een nobel streven en een prima oplossing, niet?

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door dhc »

Dikke plus!!

Krap
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 jan 2014 22:28

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Krap »

Mijn dank voor de informatie.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door bokkel »

WAT?! Telexfree veroordeeld, nee toch? En nu dan? Al die perfect werkende producten ( alleen nog ff niet in Nederland, kniesoor die daarop let ) zijn toch juist hèt bewijs dat je er alleen maar rijker door kunt worden? Nah! Gelijk je hele familie lid maken, en heb je maar een kleine familie, trek dan eens door de buurt.. je maakt zoveel mensen blij! En iedereen wordt er rijker van. En gratis Tshirts! ( hadden ze over van dat ene elftal )
:mrgreen:
Pop-up vertaling schreef:belangrijke mededeling
Door rechterlijke beslissing die op 13 juni 2013 , de rechter in Thais Queiroz B. de Oliveira Abou Khalil , in de registers van de voorbereidende actie No 0005669-76.2013.8.01.0001 voorzieningenrechter , aangespannen door de aanklager van de staat Acre , hangend in de 2e burgerlijke rechtbank van Rio Branco - AC , is verboden voor nieuwe toetredingen tot netwerk Telexfree op voorwaarde partner of adviseur ; worden ontvangsten verzegeld door Telexfree , Statiegeld fondsen en de kosten van de reservepositie , zijn verboden saleskits 99Telexfree VoIP-accounts in ADCentral en ADCentral Familie modaliteiten ; betalingen worden verboden , aan partners en adviseurs , commissies , bonussen en alle voordelen die voortvloeien uit de Telexfree netwerk ( uit de verkoop van VOIP 99 Telexfree rekeningen van nieuwe registraties , ad postings , opleiding van directe of indirecte binaire , royalty, Team Builder , misschien te wijten onder anderen) , dat de schending van een van de bovenstaande bepalingen te motiveren de betaling van een boete van US $ 100.000,00 (honderdduizend euro) voor elke nieuwe registratie of herregistratie en elk teveel betaalde .

New
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 jan 2014 19:02

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door New »

TeleFREE veroordeeld ?!? tot voor kort zou mij dit niet verbazen. Echter TelexFREE is echt geen kleine jongen, in Brazilië kan het beste zijn dat ergens voor veroordeeld zijn maar welk andere groot bedrijf is dat niet, ieder groot bedrijf zit op de rand en soms er overheen. Negatieve informatie heeft mij er ook van weerhouden :( , tot voor kort, toen ik Clarence Seedorf op de Braziliaanse tv aankondigde dat hij trainer werd van Milaan. Heb ik de ondeugende schoenen aangetrokken en gelijk een dozijn Family pakketten, ik hen nu wel al enkele weken $ 1200,- :D , voor mij werkt het, en ik kan me wel voor de kop slaan dat ik me heb laten leiden door negatieve informatie. Wat is vandaag wel vertrouwd “BANKEN” dat geloof zelf ook niet meer. :oops: Af en toe moet wat aandurven of te wel: wie niet waagt wie niet wint. Als je het niet aandurft NIIIIIIIIEEEEEEEET DOEN!! :lol:
Laatst gewijzigd door Radar op 01 feb 2014 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door kuklos »

New schreef:TeleFREE veroordeeld ?!? tot voor kort zou mij dit niet verbazen. Echter TelexFREE is echt geen kleine jongen, in Brazilië kan het beste zijn dat ergens voor veroordeeld zijn maar welk andere groot bedrijf is dat niet, ieder groot bedrijf zit op de rand en soms er overheen.
Dus jij vindt een veroordeling van TelexFREE voor financiële fraude (net als Madoff) niet erg, want jij er zijn vast ook wel eens andere grote bedrijven tegen een rechtszaak aangelopen die ze verloren hebben, ongeacht dat zoiets een compleet andere zaak betrof? Laten we die redenatie eens doortrekken en dan kunnen we concluderen dat jij dus ook zaken zou doen met Madoff, want ja, er zijn meer beleggingsinstellingen e.d. wel eens tegen een rechtszaak aangelopen die ze verloren hebben.
New schreef:Clarence Seedorf op de Braziliaanse tv aankondigde dat hij trainer werd van Milaan. Je kan deze uitzending nog steeds zien op website commerciële spamlink van poster new die is weggehaald Heb ik de ondeugende schoenen aangetrokken en gelijk een dozijn Family pakketten
Dus als jij een voetballer ziet aankondigen dat hij stopt met voetballen en trainer wordt ga jij in zee met een organisatie die veroordeeld wegens financiële fraude? Dát is jouw trigger en maatstaf? Wat ga jij dan doen als bijvoorbeeld Robin van Persie ergens trainer zou gaan worden? Of Arjen Robben?
New schreef:, ik hen nu wel al enkele weken $ 1200,- :D , voor mij werkt het, en ik kan me wel voor de kop slaan dat ik me heb laten leiden door negatieve informatie.
Ik ga maar even voorbij aan de taalfouten. Maar jij hebt nu al enkele weken $1.200 dollar? Jouw eerste spaargeld ooit of zo dat je dit zo trots hier aankondigt? Ik weet niet hoor, maar met werken heb ik wel meer verdiend dan de twaalfhonderd dollar waarmee jij hier zo trots paradeert.
New schreef: Wat is vandaag wel vertrouwd “BANKEN” dat geloof zelf ook niet meer. :oops: Af en toe moet wat aandurven of te wel: wie niet waagt wie niet wint. Als je het niet aandurft NIIIIIIIIEEEEEEEET DOEN!! :lol:
Eens even kijken of ik het goed begrijp. Een bank vertrouw je niet, maar een bedrijf dat is veroordeeld wegens financiële fraude vertrouw je wel? Weer even de analogie van eerder oppakken, doe geen zaken met ABN Amo/ING/Rabo, maar wel met Madoff?
Laatst gewijzigd door kuklos op 01 feb 2014 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door bokkel »

Maar, moet die New nu al enkele weken met 1200 US-dollar rondkomen? Daar kan ik niet eens mee betalen bij de AH hoor. Weer een mooi bewijs dat de "deelnemers" geen heldere lichten zijn..Angstvallig over succes blijven communiceren, dan lijkt je leven zoveel rijker :shock:

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

Als er slimme mensen zijn, moeten er automatisch ook domme mensen zijn.

Echter vind ik het moeilijk om te geloven dat er mensen zo dom zijn als gebruiker New. In dit topic is meermaals te lezen dat Telexfree veroordeeld is voor grootschalige financiele fraude, te weten het zijn van een ponzischema. Telexfree heeft dat ook groot op zijn eigen site neergezet. Brazilië heeft nog nooit zo'n grote fraudezaak gehad.

Maar gebruiker New negeert dat allemaal want hij heeft een of andere voetballer zien poseren voor een bord met het logo van Telexfree er op, dus alles is helemaal OK!?

Nee, bij mij gaat het er niet in dat er zulke oerdomme mensen zijn. Gebruiker New is niets meer dan een vuile oplichter, met zijn site geldduurzaamverdienen.nl. Hoezo duurzaam? Als er iets ontworpen is om juist niet duurzaam te zijn, dan is het wel een ponzischema. Die zijn ontworpen om in elkaar te donderen. Het enige motief van geldduurzaamverdienen.nl is het oplichten van mensen.

easyearned
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 feb 2014 11:35

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door easyearned »

Ik ben nu sinds afgelopen voorjaar 2013 bezig met TelexFree en voor mij telt er maar 1 ding en dat is dat ze uitbetalen en dat doen ze dan ook trouw. In euro's omgerekend cash ik € 2200 per maand en dat zonder ooit iemand benaderd te hebben om te vragen om zich ook aan te melden. Ik wil dus graag dom genoemd worden omdat ik met al mijn dommigheid meer geld binnenkrijg dan de slimmeriken onder ons die niet meedoen.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door dhc »

2200 euro met niets doen?
Tja...verkeerd pilletje genomen, je slaat wartaal uit.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door Maypole »

easyearned schreef:voor mij telt er maar 1 ding en dat is dat ze uitbetalen
Natuurlijk gaat het je alleen om het geld. Of dat legaal of illegaal gebeurd dat maakt je blijkbaar niet uit. Je zou ook kunnen inbreken of weerloze mensen kunnen beroven. Net zo verboden en net zo zielig om te doen, maar hey, het levert geld op.
In euro's omgerekend
Waarin betalen ze uit dan? Bananenschillen?
Ik wil dus graag dom genoemd worden omdat ik met al mijn dommigheid meer geld binnenkrijg dan de slimmeriken onder ons die niet meedoen.
Je bent inderdaad dom. Juist omdat ze uitbetalen (of jij in elk geval in de waan ben dat dat gebeurd cq. ons vertelt dat dat zo is) ga jij meer inzetten en zullen andere mensen wellicht ook geld gaan inzetten bij Telexfree. Op gegeven moment klapt de boel -zo werkten ponzi schema's nou eenmaal- en dan is iedereen zijn geld kwijt.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door kuklos »

easyearned schreef:In euro's omgerekend cash ik € 2200 per maand
Nul bewijs. Uiteraard.

En waarin wordt je dan betaald? Staat het geld al cash op jouw rekening?

haantjedevoorste
Berichten: 26
Lid geworden op: 15 jan 2014 15:46

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door haantjedevoorste »

Easyearned: laat even een printscreen zien. Als je zegt dat je €2200 per maand verdient laat een bewijs van uitbetaling zien.

MLM-er
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2014 20:34

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door MLM-er »

Ik zit er nu ook 2 maanden in en ben zeker tevreden. Ze hebben een heel mooi concept bedacht waarbij iedereen gegarandeerd wekelijks betaald krijgt ook als je de online software niet verkoopt en geen zin heb om te netwerken. Individueel kun je dan via de website advertentie's laten genereren door hun die jij vervolgens valideerd in je backoffice waardoor je de software kan verkopen. En daarnaast heb je de gelegenheid om te gaan netwerken met een systeem waarbij je downline niet verliest, kan verdienen aan je upline en ook meer verdienen dan je upline. Daar zitten verschillende bonussen in eenmalige en terugkerende. Hier een goed filmpje die ik heb gevonden over het hele concept http://www.youtube.com/watch?v=kxZaVZI1qDs


En om terug te komen op de Ponzischeme verhalen die zich rondspelen in Brazilie:

Brazilië doet heel moeilijk met MLM dat is bekend, Amway is daar ook verboden, het zegt totaal niets als daar in dat land een verbod op ligt. Amway is op dit moment actief in de volgende landen en
gebieden: Amerikaanse Maagdeneilanden, Amerikaans
Samoa, Anguilla, Antigua, Argentinië, Australië, Oostenrijk,
Azoren, Bahamas, Barbados, Barbuda, België, Bermuda,
Botswana, Brazilië, Britse Maagdeneilanden, Brunei,
Canada, Canarische Eilanden, Cayman Eilanden, Chili,
*China, Colombië, Costa Rica, Denemarken, Dominica,
Dominicaanse Republiek, Duitsland, El Salvador,
Estland, Finland, Frankrijk, Franse Antillen, (Martinique,
Guadeloupe), Frans Guyana, Grenada, Griekenland, GrootBrittannië,

Guam, Guatemala, Haïti, Honduras, Hong
Kong, Hongarije, Ierse Republiek, India, Indonesië, Italië,
Japan, Kanaaleilanden (Guernsey, Jersey) Korea, Kroatië,
La Reunion, Letland, Litouwen, Macao, Madeira, Maleisië,
Mexico, Montserrat, Namibië, Nederland, Nederlandse
Antillen, (Aruba, Bonaire, Curaçao, St. Maarten, Saba,
St.-Eustatius), Nieuw Zeeland, Noorwegen, Oekraïne,
Palau Eilanden, Panama, Filippijnen, Polen, Portugal,
Puerto Rico, Roemenië, Rusland, Singapore, Slowaakse
Republiek, Slovenië, Spanje, St. Kitts and Nevis,
St. Lucia, St. Vincent, Taiwan (Chinese Republiek),
Thailand, Trinidad en Tobago, Trust gebieden in de
Pacific, (Marianen, Marshall Eilanden, en Caroline
Eilanden), Tsjechische Republiek, Turkije, Turkse- en
Caicos-eilanden, Uruguay, Verenigde Staten van Amerika,
Venezuela, Vietnam, Wake eilanden, Zweden, Zuid-Afrika,
Zwitserland. en dit geld ook voor TelexFree ook MLM... En daarbij is TelexFree niet veroordeeld voor oplichterij er is enkel een verbod gelegd over het MLM.. TelexFree is nog steeds als bedrijf daar gevestigd en doet ook nog steeds zaken met internet kabel t.v. en telefonie Voip.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door newmikey »

MLM-er schreef:Ze hebben een heel mooi concept bedacht waarbij iedereen gegarandeerd wekelijks betaald krijgt ook als je de online software niet verkoopt en geen zin heb om te netwerken. Individueel kun je dan via de website advertentie's laten genereren door hun die jij vervolgens valideerd in je backoffice waardoor je de software kan verkopen. En daarnaast heb je de gelegenheid om te gaan netwerken met een systeem waarbij je downline niet verliest, kan verdienen aan je upline en ook meer verdienen dan je upline.
[vertaling]iedereen krijgt betaald voor het niet verkopen door advertenties te genereren waardoor je wèl kan verkopen.[/vertaling]

Make that the cat wise. Flieber toch een end op, we hebben types als jij al duizend keer gezien hier - dolenthousiast met een eerste post binnenkomen, volstrekte onzin spuien, tijdje rotzooi trappen en dan nooit meer wat van horen.

bokkel
Berichten: 424
Lid geworden op: 29 dec 2013 20:14

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door bokkel »

MLM-er schreef:Ik zit er nu ook 2 maanden in... wekelijks betaald krijgt ook als je de online software niet verkoopt en geen zin heb om te netwerken. ...ook meer verdienen dan je upline. Daar zitten verschillende bonussen in eenmalige en terugkerende. Hier een goed filmpje die ik heb gevonden http://youtu.be/lPnY2NjSjrg


En om terug te komen op de Ponzischeme verhalen die zich rondspelen in Brazilie:

Brazilië doet heel moeilijk met MLM dat is bekend, Amway is daar ook verboden, het zegt totaal niets als daar in dat land een verbod op ligt. ....

tsss...en je bent ook al miljonair natuurlijk èn je hebt de hele flat gekocht...en met cash betaald. Jammer dat je geen cursus nederlands hebt gevolgd. Maar goed, je werkt ook niet...

MLM-er
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2014 20:34

Re: MLM Telexfree

Ongelezen bericht door MLM-er »

Oh ja jij bent natuurlijk geweeeeeeelldiggggg! Heb je mij ooit horen zeggen dat ik een miljonair ben of een flat heb gekocht? uhhmmmm neee..... Een cursus Nederlands is misschien wel handig ik wist niet dat je er zo een probleem van zou maken. Maar ja je hoeft geen telexfree te doen van mij ,verplicht je niks wou alleen maar me verhaal vertellen. De reacties is aan jullie ik weet dat telexfree werkt en verdien al geld vanaf het begin, wanneer ik de producten niet verkoop kan ik ze terug verkopen aan het bedrijf mits je elke dag je advertenties plaatst. En dat is individueel, als je dan nog gaat netwerken blijft je passief inkomen groeien met de zekerheid dat je downline niet zult verliezen. 98 % gaat ermee door ! Dus ik weet niet wat jij allemaal al verdiend op het internet bokkeltjee. Ik heb verschillende sites in de lucht waar ik wat aan verdien + pas begonnen aan telexfree met als resultaat gelijk geld verdienen zo als iedereen !! Heb je wel de presentatie bekeken, het bedrijf nagekeken om extra informatie op te doen voor dat je gaat klagen ?

Gesloten