LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bannersbroker

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
sandertje1
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mei 2013 12:23

bannersbroker

Ongelezen bericht door sandertje1 »

Beste,
Intussen ben ik al een poos bezig met het programma bannersbroker, een online advertentie netwerk voor opbrengsten. Het werkt met referrals, dan krijg je meer winst. Ik heb dus iemand aangesloten, en daar is ook nix mis mee. Nu zit ik met het volgende. Deze persoon die ik heb aangesloten heeft ook iemand aangesloten, die is ingestapt na een uitgebreide presentatie van een host en de plus en min punten. Deze persoon heeft op het zelfde moment 5 andere accounts aangemaakt en betaald van zijn rekening, waarschijnlijk heeft hij voorgeschoten. Voor het goede beeld, een opsomming Ik, Referral, referral 2, 5 referrals.

Ik heb referral 2 geholpen met de account opzetten en geassisteerd met het onderhouden, omdat hij mij dat heeft gevraagd. Hij hield dus zelf de andere accounts ook bij voor deze personen, maar geen van allen heeft hun inleg terug. Nu krijg ik een mail dat deze mensen, de 5 referrals aangifte willen doen voor verduistering en oplichting. Nu heb ik dus de vraag, moet ik me zorgen maken om dit verhaal of heb ik niks te vrezen.

Sorry voor het vage schrijven, maar weet niet hoe ik het anders moet doen.

Barman
Berichten: 1473
Lid geworden op: 05 aug 2012 22:56

Re: bannersbroker

Ongelezen bericht door Barman »

Jij maakt mensen lid van een verkapt piramidespel. Wat denk je nu zelf?

kokka
Berichten: 3579
Lid geworden op: 30 mei 2012 10:32

Re: bannersbroker

Ongelezen bericht door kokka »

ik zou me eigen zorgen maken als ik jouw was.
ik zou overigens ook meteen aangifte doen tegen de host die bij jullie de presentatie gegeven heeft.
dat zal wel degene zijn die hier de vruchten van plukt.

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: bannersbroker

Ongelezen bericht door bobcat »


Gesloten