LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Julie4444 »

maartenvaneck schreef:
kuklos schreef:
maartenvaneck schreef:Overigens zijn er er ook wel nederlandse bedrijven die ONE accepteren.
Net als bij jouw leugen over het onderwijzen van mlm op universiteiten valt ook hier weer op dat jij wel roept, maar niets onderbouwt.
Is beantwoord...
Nou, ik ben bij 5 universiteiten binnengeweest en bij geen van die universiteiten is er een studie MLM.. of een vak over hoe je succesvol moet zijn met MLM. Jij geeft geen antwoord. Ergo: je liegt.
maartenvaneck schreef:
kuklos schreef:@maartenvaneck, we zullen het nog een keer zeggen. Als jij beweringen doet die je niet kan onderbouwen lieg je dus gewoon keihard, zoals bij jouw bewering over mlm dat gedoceerd zou worden aan universiteiten.
Als ik mijn mening of idee geef, betekent dat niet dat ik lieg, als ik iets onderbouw met bewijslast dan doe ik dit voor jou, niet voor mijzelf.

Nogmaals, er word wel degelijk onderwijs gegeven over netwerk marketing ... Het is weliswaar geen vak dat je kunt kiezen, maar dat betekend niet dat er geen les over gegeven word.
Komt de aap uit de mouw. Geen educatie dus. Wel opvallend dat je bljikbaar geen simpel Engels begrijpt. Je hebt dus zelf nooit gestudeerd aan een universiteit.
maartenvaneck schreef:O joepie. Laat ik nu net uren rijden van Arnhem wonen.
Bovendien wil ik bij de door mij vaak bezochte winkels kunnen betalen. (Albert Heyn, Bol.com, De Bijenkorf, de plaatselijke boekenwinkel, etc. ) En daar is Bitcoin nu net waardeloos.

Nee hoor, je kunt gewoon een wallet openen met een card zodat je overal waar visa card geaccepteerd worden je met je bitcoinwallets kunt betalen. (spectrocoin is er één van)

succes ermee.
Bitcoin is niet het zelfde als onecoin. Daarnaast kun je op heel veel plekken, zoals supermarkten daar helemaal niet mee betalen. Met onecoin kan je nergens betalen.. ook al beweer jij van wel.
maartenvaneck schreef:Als ik mijn mening of idee geef, betekent dat niet dat ik lieg, als ik iets onderbouw met bewijslast dan doe ik dit voor jou, niet voor mijzelf.
Jij geeft niet je mening, maar je roept hier dingen die feitelijk onjuist zijn. Vervolgens verzin je argumenten welke ook niet juist zijn om je onzin te "onderbouwen" en negeer je vragen om echte onderbouwing.

Doe je dat opzettelijk, of snap je het gewoon niet?

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door berndv »

maartenvaneck schreef:
kuklos schreef:Zucht, het liegen gaat door.
Joh, haal dat bord voor je kop weg. Mlm wordt NIET onderwezen aan universiteiten. Je komt met twee linkjes. Een ervan van een mlm site, en een ervan naar de professor zelf. De mlm site valt sowieso af qua geloofwaardigheid en die andere laat nergens zien dat mlm wordt onderwezen aan universiteiten.
Ik kan slechts twee conclusies trekken. Of jij bent niet slim genoeg om in te zien dat het niet onderwezen wordt, of je liegt gewoon.
De link is naar een officiële website van de universiteit van Illinois in Chicago, direct naar de CV van de professor die daar les geeft.... oa in network marketing op deze universiteit.... Ik heb gewoon je vraag beantwoord.

Het is niet erg als je gewoon zegt 'ok, bedankt'
Je bedoelt een link naar een professor bij een volledig legitieme universiteit waar hij zelf mede-oprichter van was in 1994? De enige in de hele wereld die zijn eigen studieprogramma "network marketing" geeft, die professor bedoel je?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

berndv schreef:Je bedoelt een link naar een professor bij een volledig legitieme universiteit waar hij zelf mede-oprichter van was in 1994? De enige in de hele wereld die zijn eigen studieprogramma "network marketing" geeft, die professor bedoel je?
Dit is niet correct. Die universiteit bestond al veel langer, Charles King startte een mlm seminar. Zie deze link, derde alinea.
Voor bewijs aangaande het langer bestaan van de universiteit, zie de Wikipedia pagina.
Wat ontbreekt bij de eerste link is het bewijs dat de universiteit het seminar ge-cosponsord heeft.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door berndv »

mijn fout, inderdaad niet goed gelezen. Hij heeft inderdaad het onderwijsprogramma MLM opgezet. En daarin is hij nog steeds uniek. Zelfs na 23 jaar is er geen andere universiteit die dit voorbeeld hebben gevolgd.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

berndv schreef:mijn fout, inderdaad niet goed gelezen. Hij heeft inderdaad het onderwijsprogramma MLM opgezet. En daarin is hij nog steeds uniek. Zelfs na 23 jaar is er geen andere universiteit die dit voorbeeld hebben gevolgd.
Er is zelfs geen onderwijsprogramma in mlm aan die universiteit. De man heeft een aantal seminars gegeven. Op het terrein van de universiteit. En daar ontleent de hele mlm wereld de legitimiteit aan. Mlm maakt geen onderdeel uit van het curriculum.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kweenie »

Wat een non-discussie. Alsof er een verband zou zijn tussen het aanbieden van een onderwerp in het curriculum en de vraag of dat onderwerp 'werkt'. Ik neem aan dat er bijvoorbeeld op veel universiteiten ook gedoceerd wordt over communisme, fascisme etc.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

kweenie schreef:Wat een non-discussie. Alsof er een verband zou zijn tussen het aanbieden van een onderwerp in het curriculum en de vraag of dat onderwerp 'werkt'. Ik neem aan dat er bijvoorbeeld op veel universiteiten ook gedoceerd wordt over communisme, fascisme etc.
Het maakt wel degelijk uit. Middels het valselijk vermelden dat mlm aan universiteiten wordt onderwezen proberen mlm-ers een legitimiteit aan de methodiek te geven en onwetende mensen over te halen. Daarom worden ook meestal Harvard en Stanford genoemd, en niet een of andere party universiteit.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

Waar moet ik je voor bedanken? Dat je blijft liegen? Mlm wordt niet onderwezen aan universiteiten, niet eens aan 1 universiteit en ook niet aan de University of Illinois at Chicago. Of snap je het Engels niet dat er staat?
https://www.mlmwatch.org/01General/mlmlies.html[/quote]

Interessante link... mijn link die met mlm te maken heeft word per definitie gezien als onzin en ik moet elke link door jullie van sites zoals behindmlm als bewijslast zien. Beste kuzi, ik bied mijn verontschuldigen aan dat ik je niet een lijst met universiteiten doe toekomen. Ik kon mij in ieder geval één universiteit herinneren, deze heb ik gedeeld. Een CV zoals gevraagd, een officiele site van een universiteit en meer moeite besteed ik er niet aan. dr. Charles King is professor en geeft les aan de universiteit Illinois Chicago, onder andere over netwerk marketing, lees je op zijn pagina.

Ik stop met mijzelf te herhalen. Ik probeer je namelijk niet te overtuigen, ik help je je mening te vormen.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

absent
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 okt 2016 18:30

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door absent »

Mag ik opmerken dat ik me blijf verbazen over het niveau van de mlm-ers? En allemaal komt het op hetzelfde neer: " wacht maar, ik word heel erg rijk en dan ga ik jullie allemaal ongelijk geven. Maar eerst volgend jaar afwachten..." En dan gaat de deurbel en staat Moneyman voor de deur. Of ik, maar dan is er pas echt "stront aan de knikker"...

Vreemd dat die mensen het maar niet zien.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

maartenvaneck schreef:Interessante link... mijn link die met mlm te maken heeft word per definitie gezien als onzin en ik moet elke link door jullie van sites zoals behindmlm als bewijslast zien.
De mlm link roept weer zaken, maar bewijst niets. Daarom is die link onzin. Het artikel op de site mlmwatch is geschreven door een mlm expert en zelfs die mlm expert zegt dat mlm niet wordt onderwezen aan universiteiten.
maartenvaneck schreef:Beste kuzi, ik bied mijn verontschuldigen aan dat ik je niet een lijst met universiteiten doe toekomen. Ik kon mij in ieder geval één universiteit herinneren, deze heb ik gedeeld. Een CV zoals gevraagd, een officiele site van een universiteit en meer moeite besteed ik er niet aan. dr. Charles King is professor en geeft les aan de universiteit Illinois Chicago, onder andere over netwerk marketing, lees je op zijn pagina.
Jij bent niet in staat het Engels te begrijpen van de pagina die je aanhaalt, jij bent niet in staat aan te tonen dat mlm wordt onderwezen aan universiteiten, kortom, jij begrijpt de materie niet. En dat is nog simpele materie. Daardoor wordt de materie die wat lastiger is, namelijk Onecoin en de zeer sterke verdenking dat het een Ponzi scheme is, ook materie waarin jouw claims op zijn best twijfelachtig zijn.
maartenvaneck schreef:Ik stop met mijzelf te herhalen. Ik probeer je namelijk niet te overtuigen, ik help je je mening te vormen.
Je vormt een mening door feiten, feiten de onderbouwd kunnen worden. En juist die onderbouwde feiten ontbreken steeds bij jou. Elke keer weer.

De Econometrist
Berichten: 302
Lid geworden op: 24 dec 2011 14:31

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door De Econometrist »

Allememachies!!
Dat die onecoin scam nog stééds leeft, nadat al lang de laatste der mohikanen, die cateraar die er zelf tot aan zijn nek in betrokken was, als laatste winkeltje in Nederland waar met dit ding betaald kon worden het bijltje er bij neergelegd heeft. En de mlm-bingokaart loopt ook lekker vol; de enige die ik nog mis is dat Bill Gates (of was het nu Warren Buffet?) bij Oprah Winfrey (of was het bij Jay Leno?) vertelde dat als hij helemaal opnieuw moest beginnen dat hij het dan via mlm zou doen.

Maar als ik het goed begrijp is de stand van zaken nu dat er deze digitale munt is, die je kan aankopen maar waarmee je niets kan afrekenen, die door een snel groeiende groep van op dit moment 3 miljoen mensen wordt gehanteerd, en die de problemen van het betalingsverkeer internationaal gaat oplossen, en waar Maarten met zijn 'team' succesvol mee zijn door er aan elkaar mee te verdienen van mensen die er zélf ook weer mee verdienen, hoewel er nog steeds niets met onecoins kan worden betaald. En dat allemaal zonder er de universitaire mlm-opleiding voor te hebben gevolgd, dus blijkbaar is mlm zo effectief dat je de opleiding die ervoor staat niet hoeft te volgen om er succesvol in te zijn. H'm, je zou je kunnen afvragen hoe succesvol de mensen dan wel niet zullen zijn die wél de mlm-universiteit hebben doorlopen...

Bovendien gaat de organisatie die deze onecoins uitgeeft volgend jaar naar de beurs, maar wat moeten we ons daar bij voorstellen? De Nederlandsche Bank is toch ook niet aan de beurs genoteerd? Wat moet je met die aandelen, wat gebeurt er dan met de belegde middelen, wordt daar dan provisie over uitgekeerd, en kan je die aandelen dan ook met onecoins betalen of toch alleen met ouderwetse euro's?

Is het de bedoeling dat die onecoin organisatie winst gaat maken, zodat je investering rendement oplevert? Maar hoe dan? Door onecoins duurder te verkopen dan in te kopen? Wordt de waarde van een onecoin dan niet gelijk aan één onecoin? Waaruit bestaat de winst die de onecoin organisatie behaalt om het dividend te kunnen financieren? En wordt het dividend in onecoins of in euro's uitgekeerd?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Mucha schreef:Wel goed dat zijn partij op de hoogte is gesteld.
De lokale afdeling van zijn partij reageert niet. dus de nationale partij ingelicht.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

harkja
Berichten: 376
Lid geworden op: 14 jul 2015 01:18
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door harkja »

Je kunt je geld beter op een spaarrekening zetten dat kost je ook geld in de toekomst.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

maartenvaneck
Berichten: 16
Lid geworden op: 20 mar 2017 20:22

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door maartenvaneck »

Het is wat vervelend om op puur cynisme in te gaan, begrijp dat het voor sommige niet een product is waar je warm voor loopt. Ik heb dat wel.
Om nogmaals te zeggen, je kunt onecoins wel degelijk uitgeven. Het heeft waarde en kunt er talloze producten mee aanschaffen bij meer dan 20.000 winkels nu... voor de derde keer... Link is inmiddels gedeeld.

Of je het eens bent met de marketing methode of niet, het werkt nou eenmaal zo. Het is kortzichtig om een bedrijf met een product een ponzi te noemen. Er zijn inmiddels in verschillende EU landen onderzoeken geweest of dit het geval is en is niet gebleken. Een piramide of ponzi is verboden en doe ik niet aan mee. Onecoin houd zich verre van illigale zaken en is de enige cryptocurrency in de wereld die een KYC (know your customer) procedure uitvoert op elke wallet. Dit betekend dat je identiteit word vastgesteld en gaat zelfs zover dat dit recorded word op de blockchain in elke transactie. Dit word tevens uitgelegd in deze neutrale link.

https://www.crypto-news.net/bitcoin-con ... esident-2/

Verder hierbij een link naar een aantal verzamelde documenten met neutrale onderzoeken door wettelijk erkende instanties in europa met telkens de conclusie dat onecoin een legale werkwijze heeft en dus GEEN ponzi of piramidespel is.

https://www.dropbox.com/sh/zp611qwa5o9x ... X9uWa?dl=0

Netwerk marketing heeft goede en minder goede kanten, zoals in elke business. Niet iedereen is even succesvol, net zoals in elke andere business.
Het is geen snel geld verdienen methode, het is een hard werken en elkaar proberen verder te helpen... Iedereen met gelijke kansen. Ook al sta ik in de structuur onder een andere persoon met een organisatie, mijn commissies kunnen hoger zijn dan mijn sponsor of daarboven. Het ligt simpelweg aan de omzet die je draait. Zo hoort het ook.
Het is een bijzonder grote industrie, groter dan vele andere industrieën waar we wel allemaal trots op zijn.

Hier vind je de officiële cijfers : http://www.dsa.org/benefits/research/factsheets
en hier : http://networkingtimes.com/blog/2016/07 ... l-economy/

Niet alleen mensen vanuit de industrie vinden dit, ook anderen zoals bijvoorbeeld Donald Tump , sir Richard Branson , Tony Robbins.
Afgezien wat we van hun vinden, is gebleken dat dit op zakelijk gebied verstandige mensen zijn.
Hierbij de link van Trump : https://www.youtube.com/watch?v=WVPvxu98xRs
Hierbij de link van Branson : https://www.youtube.com/watch?v=brvaq5kHq58
Hierbij de link van Tony Robbins : https://www.youtube.com/watch?v=ieDzwb4DwnI

Dit was mijn laatste bericht, mijn naam is bekend, ik reageer verder natuurlijk nog wel op persoonlijke vragen.
Wees kritisch en sta open voor kansen die zich voordoen.

Thx voor je tijd en aandacht!

Maarten

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

sanne-sunethra.damayanthi
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2017 02:22
Contacteer:

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door sanne-sunethra.damayanthi »

Geachte mensen van het forum,

Ik ben het volledig eens met Maarten van eck!
Succes Maarten! Met dit geweldig concept.

Mvg s.haak

Gesloten