LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

breien schreef:Was al eerder genoemd in dit topic. Bij Fresh Catering in Apeldoorn kunt u met Onecoin betalen.
http://www.freshcatering.nl/onecoin-als-betaalmiddel/
Zoals ook al eerder genoemd in dit topic kan je daar dus niet meer met Onecoins betalen. Op mails aangaande de uitleg daarover volgt geen reactie.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

breien schreef:Even ter verduidelijking: de OneCoin is in principe nog geen munt om mee te betalen was het antwoord wat ik van Onecoin kreeg op de vraag naar stenen winkels in Nederland
En dat is dan dat, al het geklets over dat onecoin een cryptocurrency zou zijn definitief verwezen naar het rijk der fabelen. Er is dus géén product en daarmee is dit dus definitief een Ponzi nog wel via de woorden van de organisatie zèlf.

Kunnen we nu weer over tot de orde van de dag?

Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd »

breien schreef:Was al eerder genoemd in dit topic. Bij Fresh Catering in Apeldoorn kunt u met Onecoin betalen.
[Hyperlink verwijderd door moderator]
En ik had ook al eerder genoemd dat deze zaak enkele maanden geleden gestopt is met OneCoin. Kortom: u kunt nu nergens in Nederland betalen met OneCoin.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je valt onnodig in herhaling John.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Had iemand deze nog opgepikt? https://cointelegraph.com/news/onecoin- ... g-ethereum met als headline "Onecoin To Be Listed On Coinmarketcap.com".

Het weggevertje was natuurlijk de ene link "decision of Manuel Lin Miranda, Federal Circuit Court judge" die verwees naar een joetjoepje waar deze Amerikaanse acteur, toneelschrijver, componist, rapper en schrijver een mooie performance neerzet.

De link naar OneCoin's beruchte "OneCoin creator, Dr. Ruja Ignatova " verwees naar een buitengewoon pikante plaat van Scarlet Johansson.

De laatste tip-off was natuurlijk de publicatiedatum van dit "nieuws" - ik hoop niet dat er hier OneCoin adepten zijn die het voor waar aannamen...

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Even een update aangaande het inlichten van de media (i.c. Geenstijl): ook van hen geen respons. Helaas.

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

Beste mensen ik lees hier en daar ervaringen van mensen met OneCoin.
Hierbij deel ik mijn ervaring:
- Wij hebben op 1 februari 2017 de eerste pakket aangeschaft, nu dus iets meer dan 2 maanden geleden.
- Inmiddels hebben wij aardig wat mensen die ook een pakket wilden aangemeld.
- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft. Bij andere bedrijven heb ik tig keren moeten bellen omdat ze hun beloftes niet nakomen. U zult vast ook dezelfde ervaringen hebben met enkele grote ondernemingen.
- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation.
- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar zoveel geld in zo een korte tijd heeft onze foundation nog nooit gehad en zijn hier dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
- Uiteraard zou ik minder positieve dingen ook aangeven.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 11:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame-uitingen en verwijzing naar ongerelateerd bedrijf verwijderd

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

@Mucha... Als we het aantal OneLife members in NL vergelijken met Tele2 enz. Dat dan is het een kleine appel vergelijken met een grote appel. En als we het totaal aantal member met Onecoin's vergelijken met aantal abonnee's van Tele2 enz. Dan vergelijk we "een grote groeiende peer en een grote peer".
Laatst gewijzigd door Sairam op 10 apr 2017 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Moneyman »

Sairam schreef:- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
Zou een stuk sterker zijn als je het zou onderbouwen met een link.
Sairam schreef:- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
Van "toegezegd gekregen" wordt ik nooit vrolijk. Met toezeggingen kan ik mijn hypotheek niet betalen.
Sairam schreef:- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation. - Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Mooie reclame!
Sairam schreef:- Uiteraard zou ik minder positieve dingen ook aangeven.
Uiteraard.

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

Moneyman schreef:
Sairam schreef:- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
Zou een stuk sterker zijn als je het zou onderbouwen met een link.
Als ik links vermeld wordt het bericht niet goedgekeurd. Maar op DealShaker kunt u ons ( Sairam Administratiekantoor ) en vele andere bedrijven vinden. Dagelijks melden zich honderden bedrijven. Langzaam wordt NL wakker inmiddels hebben ook enkele Nederlandse bedrijven aangemeld.
Sairam schreef:- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
Van "toegezegd gekregen" wordt ik nooit vrolijk. Met toezeggingen kan ik mijn hypotheek niet betalen.
We moeten toch een beetje geduld hebben en niet gelijk sceptisch zijn, zodra de donatie binnen is zal ik het hier aangeven.
Sairam schreef:- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation. - Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Mooie reclame!
Voor ons is het in eerste instantie informatie. Maar reclame voor een goededoelen organisatie die uitsluitend met vrijwilligers werkt, zodat 100% van wat ontvangen wordt naar de kinder projecten gaat, zodat kansarme kinderen niet in handen vallen van mensen-handelen en misbruikers , is niks mis mee toch?
Laatst gewijzigd door Sairam op 10 apr 2017 10:15, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

Sairam schreef:- Inmiddels hebben wij aardig wat mensen die ook een pakket wilden aangemeld.
Bij Ponzi schemes melden zich meestal veel mensen aan.
Sairam schreef:- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft. Bij Tele2 en enkele andere bedrijven heb ik tig keren moeten bellen omdat ze hun beloftes niet nakomen. U zult vast ook dezelfde ervaringen hebben met enkele grote ondernemingen.
Wil je nu zeggen dat ze betrouwbaar zijn omdat ze hun helpdesk goed bemannen?
Sairam schreef:- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
Een administratiekantoor dat zaken doet met een Ponzi scheme zou ik zeeeeeer ver vandaan blijven.
Sairam schreef:- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
Staat het geld al op de bankrekening?
Sairam schreef:- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation. - Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Staat het geld al op de bankrekening?
Sairam schreef:- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar zoveel geld in zo een korte tijd heeft onze foundation nog nooit gehad en zijn hier dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
Nee, jullie hebben geen geld. Jullie hebben toezeggingen. Geld heb je pas als het op de bankrekening staat.
Sairam schreef:- Uiteraard zou ik minder positieve dingen ook aangeven.
Doe maar.

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kweenie »

Dat een stichting niet bij het cbf is aangesloten maakt het nog niet onbetrouwbaar. De meeste stichtingen en (sport-) verenigingen bij mij in de buurt zijn daar ook niet bij aangesloten en doen vaak zeer goed werk.

Maar een zogenaamde valuta die bonussen uitkeert en sponsortoezeggingen doet...? Daar zou ik mij van distantiëren. Zou je dnb of ecb betrouwbaarder of onbetrouwbaarder vinden als ze aan bepaalde groepen gratis geld zouden gaan uitdelen?

kuklos
Berichten: 9768
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kuklos »

kweenie schreef:Dat een stichting niet bij het cbf is aangesloten maakt het nog niet onbetrouwbaar. De meeste stichtingen en (sport-) verenigingen bij mij in de buurt zijn daar ook niet bij aangesloten en doen vaak zeer goed werk.
Je slaat de plank mis. CBF is een keurmerk voor goede doelen die fondsen werven. Een sportvereniging heeft daar niets mee te maken.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door newmikey »

Sairam schreef: - Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
Even nagelezen op dat platform maar het wordt me niet duidelijk wat u daar precies aanbiedt - laat me het anders stellen: ik zie dat u het als reclameplatform gebruikt (net als dit forum trouwens) om uw AV op te spuien zonder verdere details wat "klanten" dan voor die luchtfietserij terug mogen verwachten. Een "webshop" van u ben ik daar niet tegengekomen trouwens.

Nee, als zelfs boekhoudkantoortjes zich met scams bezig gaan houden, heeft u geen negatieve reclame meer nodig.

kampie121
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mar 2017 23:55

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door kampie121 »

ach het is nu toch iedereen (sommige niet) wel duidelijk dat ook de aanbiedingen van de dealshaker meer in euro's kosten dan gewoon, en dan nog een paar onecoins erbij. Dus je moet nog gewoon in euries betalen! (en nog teveel ook) maar we hebben nog tijd zat, want volgen jaar maart gaan ze alweer naar de beurs. Maar bij onecoin weten ze helemaal niet wat cryptocurrency inhoud, alleen de bitcoin heeft dat. Ik hoop voor de mensen die erin gestapt zijn, dat ze in de toekomst erom kunnen lachen. Ik heb trouwens ook nooit meer iets gehoord van mijn aanbieder om in te stappen omdat je (zoals elk piramidespel) naar zo'n meeting moet in een heel duur hotel, waar ze dan aankomen in gehuurde auto's en geleende pakken.

Sairam
Berichten: 7
Lid geworden op: 08 apr 2017 23:56

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Sairam »

Beste mensen ik lees hier en daar ervaringen van mensen met OneCoin. Hierbij deel ik mijn ervaring:
- Wij hebben op 1 februari 2017 de eerste pakket aangeschaft.
- Inmiddels hebben meer mensen die ook een pakket wilden aangemeld via ons.
- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft.
- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen. Er melden dadelijk bedrijven aan waar er ook met onecoins betaald kan worden.
- Onze Goededoelen organisatie SairamFoundation, heeft inmiddels 3000 euro donatie ontvangen van de goededoelen-tak van OneLife voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
- Ook doneren de cash bonussen (echte/harde euros's) uit 2 van onze account aan onze foundation, inmiddels is dit meer dan 5.000 euro
- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar meer dan 8000 euros in minder dan 3 maanden heeft onze foundation nog nooit ontvangen en daar zijn wij heel dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
- Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.

Mucha

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Gesloten