LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Stichting Continuïteit - Chess, heeft iemand ook te maken gehad met dit 'piramidespel'?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Mennoh
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2020 11:57

Stichting Continuïteit - Chess, heeft iemand ook te maken gehad met dit 'piramidespel'?

Ongelezen bericht door Mennoh »

Goedemiddag,

Ik vroeg me af of er mensen zijn die bekend zijn met het zogenaamde behendigheidsspel Chess dat eind jaren 90 certificaten uitgaf van 5000 gulden per stuk. Mijn moeder is hier helaas ingestonken en ik vermoed dat dit een piramidespel was.
Heeft iemand hier mee te maken gehad of kennen jullie mensen die ik ook nog op hun geld wachten? Destijds waren ze gevestigd aan de Lange Haven te Schiedam.
Ben ook wel benieuwd of er mensen verenigd zijn of een advocaat hebben ingeschakeld om hun geld terug te krijgen?

Mvgr
Menno

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Stichting Continuïteit - Chess, heeft iemand ook te maken gehad met dit 'piramidespel'?

Ongelezen bericht door berndv »

Mennoh schreef:
19 nov 2020 12:56
Ben ook wel benieuwd of er mensen verenigd zijn of een advocaat hebben ingeschakeld om hun geld terug te krijgen?
ik kan uberhaupt niets (meer) vinden over hun

Mennoh
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 nov 2020 11:57

Re: Stichting Continuïteit - Chess, heeft iemand ook te maken gehad met dit 'piramidespel'?

Ongelezen bericht door Mennoh »

Dag Berndv, heb je hier ook mee te maken gehad of een familielid van je? Ze zijn inderdaad niet te vinden en de telefoon pakken ze ook niet meer op.

Gesloten