LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
marit21_38
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:35

Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door marit21_38 »

Ik ben woest, werkelijk woest. Op marktplaats en speurders gekeken naar bijverdiensten en op enkele advertenties gereageerd.

En dan vandaag? Krijg ik ineens een email dat ik lid ben van DHS club. Lid gemaakt door iemand. Terwijl ik nog zo aangaf dat ik eerst geïnformeerd wilde worden.

Mag ik de naam van die persoon hier noemen? Wat een eikel zeg. Waar haalt hij het recht vandaan. En dan nog doodleuk beweren dat ik het zelf wilde omdat ik heb gereageerd op de advertentie.

Ik heb gelijk naar DHC club gemaild, maar of dat helpt weet ik niet.

Ben ik de enige? Of gebeurt dit vaker?

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door antileugens »

Voor zover ik weet zal DHS hem onmiddelijk royeren. Overigens is er niet echt iets waar je je druk over hoeft te maken aangezien het lidmaatschap op zich gratis is (tenzij je wilt verdienen) maar het is inderdaad een onfatsoenlijk staaltje van heb ik jou daar.

Overigens beweert DHS geen MLM te zijn maar MOM wat volgens mij de grootste kolder is. Ikzelf zie het als een zwakke vorm van affiliatemarketing met een vleugje MLM dat vrijwel geen kip geld oplevert.

Ik snap dat je woest bent. Ikzelf zou het vroeger ook zijn geweest, maar nu relativeer ik alles meer en ben tot het besef gekomen dat kwaadheid een emotie is waar je zelf voor kiest (hoe vreemd dat ook mag klinken) en waar je alleen je eigen leven mee verzuurt.

marit21_38
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2009 20:35

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door marit21_38 »

Ik kreeg zojuist een mailtje van DHS dat ze mij uitschrijven als lid en tegen deze persoon actie zullen ondernemen.

Maar toch maak ik me hier wel zorgen om. Ik wil niet lid gemaakt kunnen worden. Ik wil daar eerst een vraag toe krijgen en dan me pas aanmelden. Niet eerst aanmelden en dan weer kunnen afmelden.
Dit soort praktijken hoort bij de nieuwe energie bedrijven.

asitwas
Berichten: 104
Lid geworden op: 14 mei 2009 00:31

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door asitwas »

Maar toch maak ik me hier wel zorgen om. Ik wil niet lid gemaakt kunnen worden
Dikke vette pech dan....
Ik heb u zojuist ingeschreven bij Z.U.E.R en Co en heet u van harte welkom.
U staat nu nog bovenaan, of onderaan, een kwestie van hoe u er tegenaan kijkt, maar dat is een kwestie van tijd.

We zullen binnenkort kontakt opnemen voor uw NAW gegevens en uw bankrekeningnummer, zodat we eind Juli de eerste € 30-duizend euro kunnen storten. Vermeld u hier even uw pincode?

Hoogachtend, en nogmaals welkom bij onze mlmklup,
AIW

kuklos
Berichten: 9766
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door kuklos »

@marit21_38, ik heb zo'n vermoeden dat de persoon in kwestie zich zal verdedigen door zijn eigen enthousiasme aan te halen. Hij zal vermoedelijk zeggen dat hij zo enthousiast is dat hij dit met iedereen wil delen. Dit excuus wordt helaas vaker aangehaald, maar is geen enkel excuus en geeft niemand het recht om een ander ongevraagd ergens lid van te maken.
Hopelijk krijgt antileugens gelijk en royeert de DHS club hem. Werkelijk schofterig wat hij heeft gedaan.

Cyntia51
Berichten: 75
Lid geworden op: 18 sep 2007 18:51

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Cyntia51 »

Uw reactie heeft absoluut niets met de vraag te maken en er straalt een zekere agressie vanuit waarmee u hoe dan ook MLM manieren probeert te verdedigen. De reactie toont ook een gebrek aan minimale beschaving hoe op berichten door normale mensen wordt gereageerd.

Met vriendelijke groet,

Madeleine

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door antileugens »

Wow, en dat na jouw reacties?!
Lees aub ff na wat je zelf hebt gezegd over een balk. Ik denk dat die uitspraak uitermate toepasselijk is op degene die hem plaatste.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Radar »

Sarcastische reacties horen niet thuis op dit forum. Indien deze discussie wordt voortgezet, dient dat op een respectvolle manier en on topic te gebeuren.

Dat geldt voor alle deelnemers.

Figaroa
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2009 00:19

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Figaroa »

Bij vele sites staat onderin als je akoord gaat met hun, verleen je hun je gegevens te verlenen aan derden, dat betekend dat je veel mails zal ontvangen van sites waar je niks van af weet en dus mooi aangemeld staat in hun bestand.
En helaas hebben velen sites geen afmeld linkje waardoor je dus moeilijk er van af komt.
Dat gebeurt vaker bij mensen die hun eigen sites opzetten en dat er niet bij zetten kunnen ze je spammen!!

Jan1957
Berichten: 13
Lid geworden op: 15 jul 2012 19:48

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Jan1957 »

Ik zie het nu ook pas mijn laptop deed raar en werd sloom en opeens verstuurde die berichten ook naar me facebookmensen die ook online was!

excusses voor dit rare gebeuren

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Niels2010 »

Jan1957 schreef:Ik zie het nu ook pas mijn laptop deed raar en werd sloom en opeens verstuurde die berichten ook naar me facebookmensen die ook online was!

excusses voor dit rare gebeuren
Excuses aanvaard.

Tip 1: probeer ze anders eens te verwijderen.. :idea:

Het bericht in dit topic kunt u niet verwijderen aangezien er al op gereageerd is; in de andere topics kunt u uw bericht verwijderen door op het kruisje te klikken of op bewerken te klikken en dan het vakje 'verwijder bericht:' aan te vinken.

Tip 2: nu u er toch bent: er staan nog wat vragen aan u open in het WIN-topic.

Toolboy
Berichten: 16
Lid geworden op: 30 jul 2012 17:10

Re: Tegen mijn wil in lid gemaakt van DHS club

Ongelezen bericht door Toolboy »

Zal lastig worden voor jan om deze vragen te beantwoorden
aangezien het topic helaas is gesloten Niels.

Gesloten