Verrast door mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Siti

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Siti »

MLM is pure oplichterij. Wordt alleen verdedigd door de mensen die er aan verdienen (willen).

:!:

right

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door right »

jouw probleem.

Siti

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Siti »

En ze zijn ook nog gewetenloos (zie vorige bericht)!

:!:

right

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door right »

dat je het niet beter weet!

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zal het nog duidelijker zeggen dan:

allemaal oplichterij

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Is niet waar wij verkopen al jaren lucht middels MLM

Sjaak en Nel

Bob

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Bob »

Ik heb nog een vraag!? Want hier wordt allemaal wel over een concept gepraat, maar echt helemaal niet over het product of de consument.

Ik nl. ook nog weleens gestudeerd en heb daar toch wel het een en ander van geleerd. Nou zou je in eerste instantie zeggen dat, zoals Internet en direct marketing een middel is om iets aan de man te brengen.

Direct marketing en Internet zijn inderdaad redelijk populair omdat het goedkopere distributiekanalen oplevert en dus lagere kosten die weer niet hoeven worden doorberekend aan de consument.

Wat me hier echter opvalt is dat alleen dit element, het middel, wordt gebruikt om geld te verdienen, want hoe verdien je hier geld door meer mensen deze dingen te laten verkopen. Meestal in het normale bedrijfsleven, wordt dit gebruikt om de consument makkelijker te bereiken en niet met als doe zoveel mogelijk tussenpersonen te creeeren. In principe kun je zo nl. altijd blijven doorgaan en zal er altijd wel iemand wat verdienen. Als jij maar stront kan doorverkopen aan vaste afnemers, interesseert het jou niet wat de afnemer ermee doet. Zo is het dus dat er met zo'n slecht product nooit echt een uiteindelijke afnemer cq gebruiker is en er dus altijd mensen buiten de boot gaan vallen en dik verliezen.

Is het daarom wellicht dat Rob en Thea en anderen die hierover positief praten, niet constructief en beargumenteerd praten over het product (behalve de shopping channel argumenten), maar vooral over het concept. het lijkt zo dat niemand de uiteindelijke leverancier aan de daadwerkelijk consument wil zijn, omdat het product aan die groep niet te verkopen is, maar alleen aan mensen die de zoveelste tussenpersoon willen zijn om het door te geven aan een andere distributeur en zo geld binnen te halen. Tsja en het op deze manier doorverkopen van een ondeugdelijk product of lucht is toch wel het kenmerk van een pyramidespel en niet van franchising of direct marketing (dit is juist een soort product/service dat goed verkoopbaar blijkt aan vele consumenten en niet aan vele distributeurs, met als extra voordeel dat je ook nog een bekende naam mag dragen om nog eens extra te verkopen aand welteverstaan een consument) als een middel om een echt product te verkopen dat toegevoegde waarde heeft voor een consument.

Ik denk dus dat het middel goed is, als het product deugdelijk is, maar om een concept op deze manier aan te prijzen, wordt het een pyramidespel met de bekende verliezers en vindt ik inderdaad een waarschuwing eerder op zijn plaats hier.

Groetjes,
Bob

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Vooruit dan maar, nog eentje dan....

Hai Bob,

Dank voor je constructieve bijdrage, helaas heb ik de argumenten die jij geeft ookal een keer eerder gegeven en er is door niemand inhoudelijk op ingegaan, met een kleine uitzondering van Rob1. Rob1 kon het alleen helaas ook niet laten om toch uiteindelijk terug te vallen op persoonlijke inuendo en goedkope verkooppraatjes. Erg jammer.

En aan Gast/Gast die mij zo veelvuldig citeerde, doch geen samenhangend verhaal kan houden,

Ga hulp zoeken. Echt. Je hebt het nodig. Denk aan je famillie.

Ik laat het hierbij. Ik heb slechts willen waarschuwen en een inhoudelijke discussie willen voeren. Dit is gedaan, ik wens u allen veel sucses en wijsheid in de keuzes die u maakt.

Mvg.
Info

Sander

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Sander »

Wat me hier echter opvalt is dat alleen dit element, het middel, wordt gebruikt om geld te verdienen, want hoe verdien je hier geld door meer mensen deze dingen te laten verkopen.

simpel. stel je voor, ik vind 5 personen die distributeur worden, dat houdt in.. iemand is een maandelijkse inkoper van 100 euro. Die persoon zaal als netwerker ook opzoek gaan naar 5 distributeurs. wanneer we dit even doorbereken. 5 maal 5 is 25 keer 5 is 125 dat doen we nog eens 5 maal 625 distributeur!! Deze berekening geld voor drie lagen, verder dan drie valt er niets qua percentages te halen. Nu gaat er veel geld terug naar de organisatie, de bonussen worden namelijk niet uitgekeerd. Waarom? om in aanmerking te komen voor de bonussen zul je met je team een bepaalde omzet moeten maken. Het trieste geval is? De meeste MLM (relatiemarketing noem ik het) hebben een slecht managend team. ze hebben geen idee hoe de groep het doet. daarom vallen veel teams uit. De target is niet gehaald en een MLM bedrijf is weer blij. Maar let wel! organiseer je goed, zul je daar flink van profiteren. leer je de mensen het vak zullen zij de bonussen ook halen. Je snap dat al het negatieve gebeuren uit de hoe van de onwetende mensen komt, slechte voorbereiding. Mensen moeten het niet als een tupper ware party zien, maar een eigen onderneming, doe je dat niet zul je falen. Zo simpel is het

Wat me hier echter opvalt is dat alleen dit element, het middel, wordt gebruikt om geld te verdienen, want hoe verdien je hier geld door meer mensen deze dingen te laten verkopen. Meestal in het normale bedrijfsleven, wordt dit gebruikt om de consument makkelijker te bereiken en niet met als doe zoveel mogelijk tussenpersonen te creëren. In principe kun je zo nl. altijd blijven doorgaan en zal er altijd wel iemand wat verdienen. Als jij maar stront kan doorverkopen aan vaste afnemers, interesseert het jou niet wat de afnemer ermee doet. Zo is het dus dat er met zo'n slecht product nooit echt een uiteindelijke afnemer c.q gebruiker is en er dus altijd mensen buiten de boot gaan vallen en dik verliezen

Dit betoog wil zeggen dat alle mensen die baad hebben bij een product van een MLM bedrijf eigenlijk domme mensen zijn. Ik vind het knap dat je stront kan verkopen! Het is de grootste lariekoek dar ik hoor, natuurlijk zul je met een gedegen product op de markt moeten komen. We kunnen moeilijk een spelletje houden van het product is niet goed, wellus nietus.. tja velen vinden van wel. Zo hebben we allemaal onze voorkeur, de ene gaat naar de lidel omdat ze daar juist het product hebben waar ze happy mee zijn, de ander zal het bij Super de boer willen halen, toch? Ook is het naïef om te denken dat er geen product gebruikers zijn, let wel!! 95 % van een relatiemarketing zijn product gebruikers.


Laatste. We doen met z’n allen maar een ding. De producten op de markt brengen. Doe je het volgens de regels en de targets zul je oogsten. Ben je niet instaat om hard te werken moet je er niet aan beginnen

Einde bericht Sander










:lol:

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Nou mooi gezegd heb dit een jaar gedaan transparant voor nog geen halve kilometer. Ik werkte me te pletter jaalde mijn targets 1 lanterfanter er tussen en ik had een jaar voor nop gewerkt.

Sander

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Sander »

ik zal dan iets meer moeten weten hoe jou netwerksysteem werkt, los van de bonissen heb je toch een inkomen? Wanneer je een jaar aan de slag bent zul je moeten verdienen, anders heb je iets niet goed gedaan... Hoe groot was jou eerste groep?

groet

sander

meneer

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door meneer »

domme mensen doen mee aan een piramidespel
domme mensen denken dat networkmarketing een piramide spel is.Losers doen mee met een piramidespel. losers die beginnen met networkmarketing gaan het toegeven dat ze in het verleden een loser waren.

overigens zijn losers in elk tak een loser.

pilletje

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pilletje »

meer info over de firepower pillen kun je krijgen bij garage procon in winschoten, deze garage werkt hier mee en heeft goede resultaten.
Of het nu in de winkel wordt verkocht of via een mlm systeem, het gaat er toch om dat het werkt en dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is?
mlm of pyramide, dat staat toch niet ter discussie hier? kijk eens naar bericht 1 van thea! Als je toch wilt kletsen over dergelijke onderwerpen, kun je net zo goed verder gaan over Ahold en z'n nieuwe topman of klets lekker over harry potter die te veel verdiend en op onze kosten zijn broodje gaat eten met een top mlm-ér als bush. Koppie erbij, wie wil nu niet gemiddeld 20% zuiniger rijden met z'n auto. Als ik iedereen geloof die hier zijn gal spuwt, zou ik het niet hebben uitgeprobeerd, gelukkig ben ik eigenwijs en bespaar elke tankbeurt netto ruim 15 euro uit. Zo en nu jullie weer. P.S. Ik wilde ff mijn menig kwijt en heb geen zin in die discussie's van jullie allen met elkaar, aangezien bijna niemand nog respect heeft op dit forum. Gegroet.

fred

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door fred »

Ik dacht dat ik al rare dingen had gelezen, maar dit slaat echt alles: een brandstofpil. En er zijn nog gekken die dit geloven. Stomzinniger kan het toch niet. :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

pilletje

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pilletje »

Beste fred

Mij werd eens een keer verteld dat ongeloof een gedragstoornis is.

Die brandstofpill is er inderdaad en de werking is zeer verbluffend. Normaal rijd ik 600 km met 48 liter euro 98. Na toevoeging van de b-pill, tank ik nu 48 liter euro 95 en rijd 894 km.

Het interessert me weinig hoe andere mensen denken over mlm en al het andere wat erbij hoort, want ik vind belangrijk hoe ik het meeste geld kan besparen omdat de euro niet erg veel goeds heeft gebracht. Ik bestel die dingen gewoon per 10, met korting via internet en wie daar nu wel of niet aan verdient maakt mij niet uit omdat ikzelf voordeel heb. Voor elke blister die ikzelf doorverkoop heb ik wel zoveel winst dat ikzelf de pillen gratis heb.

Dus ik zou zeggen ga lekker verder hier op het forum waar jullie nu mee bezig zijn en reken dan eens uit wat je in een maand hiermee hebt verdiend!

Succes!!!!!

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Die brandstofpill is er inderdaad en de werking is zeer verbluffend. Normaal rijd ik 600 km met 48 liter euro 98. Na toevoeging van de b-pill, tank ik nu 48 liter euro 95 en rijd 894 km.
Ach, wat leuk, de brandstof pil.....

Nu heb ik laatst toevallig iemand gesproken van de TU Delft, die voor een onderzoek van de Cbond betrokken was bij het testen van deze pil...Wat zit erin ? Voornamelijk veel ijzer. En nog wat andere troep. Blijkbaar de pest voor je carborateur...Ook hebben ze met 2 dezelfde (gehuurde) auto's eenzelfde afstand gereden en wat blijkt ? De auto MET pil had zelfs SIGNIFICANT MEER benzine verbruikt dan de auto zonder pil.......

Ik hoop dus niet dat je een carborateur in je wagen hebt, want die kan je dus binnenkort gaan vervangen....

Mvg.
Info

pilletje

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pilletje »

Beste info

Natuurlijk wil je hier een reactie op en bij deze dan.

Alles wat je zegt, zegt iets over jezelf.

Mensen doen dingen om 2 redenen:

uit liefde
of
uit angst

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

ik hou van benzine

neus

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door neus »

ik hou van piramides

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Beste info

Natuurlijk wil je hier een reactie op en bij deze dan.

Alles wat je zegt, zegt iets over jezelf.

Mensen doen dingen om 2 redenen:

uit liefde
of
uit angst
Ja, ik wil inderdaad een reactie....Een INHOUDELIJKE reactie !!! Moet ik dan werkelijk SMEKEN om argumenten ? Maar bedankt voor deze fantastische filosofische stelling...echt.....bedankt......

Mvg.
Info

Gesloten