Verrast door mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Nou as ik tut so een bekiekt woeden hier heik wat zpelvouten gemaakt nee.

Rechter
Berichten: 102
Lid geworden op: 08 aug 2003 19:51

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Rechter »

Wie kan mij uitleggen wat MLM is , ik begrijp er niet van.

Bedankt ,

Tante Lien uit Rotterdam.

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Nou ja, bij gebrek aan andere stemmers heeft PLUKKER zelf maar de eerste uitgebracht. Het laat zich raden welke...

PLUKKER - gaat er een weekendje tussenuit

rob

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door rob »

info ik vraag je wat maar je geeft totaal geen antwoord op mijn vraag
alleen met bekritiseren kom je niet verder.

ik respecteer iedere zijn of haar keuze.respecteer ook de keuze van de mensen die met veel plezier mlm hanteren.


rob

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

Firepower Pill
De Firepower Pill versnelt de verbranding van de brandstof. In normaal functionerende motoren wordt gemiddeld 60 - 65% van de brandstof volledig verbrand. De pil is een katalysator die de moleculaire structuur van brandstof verandert zodat het sneller verbrandt. Meer van de zwaardere elementen van de brandstof worden gebruikt en niet verspild, resulterend in efficiëntie van zelfs 90%.
Verbetering van brandstofeconomie en een drastische vermindering van schadelijke uitlaatgassen zijn een direct resultaat van een meer completere verbranding van de brandstof.
Octaan opvoerende prestaties.
Op het moment van oplossen, verhoogt de pill op een veilige wijze het brandstofoctaan. Afhankelijk van de rang van benzine, verhoogt de Firepower Pill het octaan met1 - 4. De pill werkt er ook snel om de octaaneetlust van uw voertuig met 2 - 8Ê te verminderen, dus u krijgt het dubbele effect van verhoogd octaan in uw brandstof en een verminderde octaaneetlust van uw voertuig. De pill vermindert beduidend de uitstoot van uitlaatgassen en de voortvloeiende schade aan het milieu. De grafiek in figuur 1 toont de gemiddelde resultaten van 30 motortests volgens US Highway Cycle Protocol uitgevoerd door de Technischer Uberwachungsverein (TUV). Deze resultaten tonen duidelijk de waarde van de Firepower Pill in het verminderen van het uitstoten van gevaarlijke uitlaatgassen.
Betere brandstofeconomie.
De testen door SAE International- The Engineering Society for Advanced Mobility Land Sea Air and Space - laten zien dat er met de pill een directe verbetering van de brandstofeconomie is. Zoals aangetoond in de grafiek van de brandstofeconomie in figuur 3, geeft de met Firepower Pill behandelde brandstof een verbetering van de afstand in mijlen aan van 23,1 naar 25,03. Dus een besparing van 8,4%. Dit vertegenwoordigt significante kostenbesparing.
De recessie van de waarde.
De terugtrekking van gelode brandstof op de markt verplichte de gebruikers te zoeken naar effectieve brandstof conditioners om de recessie waarde van oudere voertuigen tegen te gaan.
Zoals aangetoond in figuur 2, kan de Firepower Pill motorslijtage dramatisch verminderen. Dit is een uniek voordeel voor eigenaars van oudere voertuigen die hun waardevolle investering willen beschermen.
Hoe verschilt de Firepower Pill van andere producten op de markt?
De meeste merken behandelingsproducten voor motor en brandstof die vandaag aan de dag aangeboden worden, worden specifiek ontworpen om een probleem te behandelen. De nieuwe Firepower Pill, met zijn high tech formule voert meerdere taken uit, zodat de kosten van de behandeling veel minder is dan dat men 4 afzonderlijke producten zou kopen. De Firepower Pill voert elk van deze behandelingen volgens een zeer hoge norm uit.
Is het geschikt voor mijn voertuig?
De Firepower Pill kan gebruikt worden in elk type voertuig welke Diesel of LRP, ULP verbruikt. De Firepower Micropill wordt gemaakt van het zelfde materiaal als de grotere pil en heeft dezelfde eigenschappen. Het is ideaal geschikt voor buitenboordmotoren, motormaaimachines, kettingzagen, motorfietsen, motorscooters en andere kleine voertuigen. Generators en andere stationaire motortoepassingen profiteren ook door het gebruik van de Firepower Micropill.
Wat zijn de voordelen voor diesel?
De Firepower Pill kan het Cetaan van diesel met maximaal 6 verhogen, wat leidt tot aanzienlijk verbeterde prestaties. Bovendien maakt de Firepower Pill de verbrandingskamer schoon van koolstof en verhoogt de piek vlamtemperatuur welke ervoor zorgt dat zowel rook als schadelijke uitlaatgassen verminderd worden en het voertuig meer power krijgt. Het vermindert slijtage aan injectors wegens verhoogde smering van de bewegende delen in het volledige brandstofsysteem. Zuigers, kleppen en de verbrandingskamer blijven vrij van vervuiling omdat de slijtage duidelijk wordt verminderd.
Is het veilig om de Firepower Pill in mijn voertuig te gebruiken?
Omdat het koolwaterstof compatibel is, is het onmogelijk dat dit product zelfs aan de meest kostbare machines ter wereld schade aan kan richten. Ter geruststelling is er een verzekering afgesloten ter waarde van $ 10 miljoen.
Hoe gebruik ik het?
De Firepower Pill is zeer eenvoudig te gebruiken. Voeg eenvoudig een pil toe telkens als u uw tank tot het maximale vult. Een Firepower Pill behandelt 60 liter brandstof en een Firepower Micropill behandelt 10 liter.

Info-Info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info-Info »

Dit verhaal klopt van geen meter een pil bestaande uit H2O in combinatie met peroxide geeft een verbranding van meer dan 300% .

E=M of te wel het verhaal dat je meer kilometers kunt rijden, is juist uit het rapport van James Campbell, University of Oklahoma City, blijkt dat je meer miles bereikt met een volle benzinetank.

Maar de slijtage aan de motor is 500% dus wat is je voordeel. De motor van je auto is binnen een jaar naar de Filistijnen of te wel je denkt aan een besparing maar moet eerder je auto vervangen.

Info.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Eerst aan Spelfouten,

Dank dat je deze ene spelfout uit al mijn posts heb weten te halen. Knap van je ! Maar leg nu eens 1 van mijn posts naast die van Rob...Toch wel een verschil, he ?

Maar aan de stijl van de fouten te zien vermoed ik dat Rob een Engelse achtergrond heeft, dus zal ik mijn opmerking over het taalgebruik terugnemen. Was ook in dit geval zeker een low-blow. Mijn excuses.

Aan Rob,

De reden waarom ik hier de discussie aan ga over MLM heb ik al eerder in een post aangegeven. Als je die dus even terug had gelezen, had je niet de hele dag op een reply hoeven wachten.

Van wie je de MLM constructie hebt geleerd zal me een worst zijn. Of dat uit een boek is of van iemand uit de praktijk doet voor mij niks af aan het feit dat je werkzaam bent in een bedrijf dat ontzettend veel mensen geld uit handen klopt. Dan praat ik niet over de aanschafprijs van een product ( dat wel of niet kan werken) maar over de gegenereerde geldstroom bij het 'inlijven' van nieuwe verkopers.

Ik vind het vreemd dat in alle posts van pro-mlmers er nog geen één een steekhoudend argument heeft gegeven. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn ? Of wel......

Rob, er moet binnen jouw 'grote organisatie' toch wel iemand te vinden zijn die een argument kan bedenken ? Bel even rond, stel de telefoon-piramide (ha,ha) in werking. Iemand moet toch wel iets kunnen bedenken ?

En waarom zou ik mensen moeten respecteren die met 'veel plezier' MLM hanteren ? In mijn ogen zijn dit oplichters en als zij dit met veel plezier doen is dat alleen maar een verzwarende omstandigheid.

Mvg.
Info

PS. Info-Info ben ik niet. Alleen berichten gepost door Info zijn van mij afkomstig.

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

He info, vraag het eens na aan Dr. Roy Douglas, docent aan de Queens University in Belfast. Misschien heeft hij het wel verkeerd, maar hij denkt er toch anders over dan jij. Zijn e-mail adres is gewoon te vinden via een goeie zoek machine. Succes.

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Hannes »

De mijne ook via zoek zoef de haas bv te Dwingeloo.

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

Sorry info, mijn reactie was gericht aan info-info.

Hannes
Berichten: 120
Lid geworden op: 25 jul 2003 16:56

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Hannes »

Hier met Info-Info over

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Real-Info,

Nog één keer dan. Ik zit niet te wachten op e-mail adressen en nutteloze links. Ik wil dat IEMAND HIER beargumenteert waarom MLM goed zou zijn. Is dat nou zo moeilijk dat je er één of andere hoogleraar, waar ik echt in mijn hele leven nog nooit van gehoord hebt, bij moet slepen ?

Mvg.
Info

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

Hi baby wil je met mij de MLM dansen.

Ientje Consumientje

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ientje Consumientje »

De nieuwe Firepower Pill, met zijn high tech formule voert meerdere taken uit
Ook Docter Snuggles was zeer positief over de pillen. Hij vliegt ermee naar de regenboog en is al tijden niet meer op aarde gesignaleerd!!!!!!!!!

Trouwens, uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat deze highty tighty technic formula op mysterieuze wijze een rol speelt in de razende nieuwe Dash 3in1 formule.

Daarom begrijp ik niet dat organisaties van naam en faam, zoals de Consumentenbond, ANWB, Bovag, nog niet aan het lobbyen zijn om de pillen voor alle Nederlanders vanaf 6 jaar verplicht te stellen.
Zou de LPF er niet iets aan kunnen doen?

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

[quote]Sorry info, mijn reactie was gericht aan info-info.

Hey info, wel ff opletten hoor.

rob1

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door rob1 »

Dag info
Jij zegt dat mlm bedrijven (vertegenwoordigers) mensen geld afhandig maken. (Goed erzijn vejrtegenwoordigers die er niet altijd netjes mee omgaan,maar dat komt in alle branches voor.)

Ten eerste wil ik vermelden wanneer iemand begint met mlm is dat nog altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Ten tweede wij verdienen er geen rooie cent aan wanneer er iemand begint(hoofdkantoor)..... tot die produktie draait ,dan wel.
Wat wil een mlm bedrijf en de vertegenwoordiger?
hun omzetten vergroten met de produkten/diensten. (lange termijn)
Dus als er geen produkten /verdiensten worden verkocht dan verdienen de vertegenwoordigers o.o!!!!!
Dus als een mlm bedrijf alleen vertegenwoordigers binnen krijgen
zonder produktie dan groeit de bedrijf o.o!

Sterker nog wanneer iemand bij in de organisatie begint onder mijn begeleiding en doet niet de zaken hoe MLM moet. dan adviseer ik de persoon om te stoppen en het geld terug te vragen (14 dagen)

Maar ik kan niemand ontslaan en in de meeste gevallen gaan ze op hun eigenwijs manier verder en komen naar 2 maanden terug dat mlm niet werkt en vragen kun je me helpen.


Dus ik ben alleen geinteresseerd in iemand die de visie op lange termijn ziet en teachable is om mee samen te werken om hoge produktie te maken. anders verdien je geen geld met mlm.

goed info dat is een grote misverstand in mlm.
ja als je het gaat vergelijken met de criminelen die van mlm misbruik hebben gemaakt dan heb je gelijk.

Ga voor de juiste bedrijven naar de branche organisatie
www.directeverkoop.nl nog meer uitleg over mlm

rob

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai Rob,
Ten eerste wil ik vermelden wanneer iemand begint met mlm is dat nog altijd je eigen verantwoordelijkheid.
Ten tweede wij verdienen er geen rooie cent aan wanneer er iemand begint(hoofdkantoor)..... tot die produktie draait ,dan wel.
Wat wil een mlm bedrijf en de vertegenwoordiger?
hun omzetten vergroten met de produkten/diensten. (lange termijn)
Dus als er geen produkten /verdiensten worden verkocht dan verdienen de vertegenwoordigers o.o!!!!!
Dus als een mlm bedrijf alleen vertegenwoordigers binnen krijgen
zonder produktie dan groeit de bedrijf o.o!
Als iemand 'instapt' in een MLM organisatie is er toch meteen de afname van een 'starterspakket' (oid)? Daar verdient het hoofdkantoor toch meteen aan ? De nieuwe vertegenwoordiger heeft nog geen cent omzet gedraaid en het hoofdkantoor steekt al de hoofdprijs in de zak.

Zoals ik al eerder heb gezegd gaat het (in de meeste) MLM organisaties niet om de verkoop van het product. Niet voor de vertegenwoordigers iig. Hiervoor zijn de winstmarges voor hen op het product te klein. Die worden pas groter al zij meerde vertegenwoordigers onder zich hebben die ook producten verkopen.

Ik ben het met je eens dat mijn mening misschien gebaseerd is op een aantal beunhazen die op deze manier werken en dat er ook goede bedrijven actief zijn. Aan de gedragsregels van de vereniging te zien zijn dit iig niet de bedrijven waar ik het over heb. Ik vraag me alleen af in welke mate deze regels tot de letter worden nageleefd. Ook het aantal aangesloten bedrijven ( een stuk of 6 of 8 ?) verbaaste mij. er zijn er toch veel meer actief (Zoals de hier genoemde Mango/ Firepower) ?

Bij je eerste punt ( eigen verantwoordelijkheid bij instappen) ben ik het zeker niet met je eens. Dit ' instappen' gebeurt vaak op 'brainwash' bijeenkomsten waarbij mensen holle argumenten en gegoochel met cijfers voorgeschoteld krijgen. Kritische vragenstellers worden met persoonlijke aanvallen de mond gesnoerd, net zoals hier op het forum getracht is. Mensen die vatbaar zijn voor gladde verkooppraatjes moeten hiervoor beschermd worden.
Dus als er geen produkten /verdiensten worden verkocht dan verdienen de vertegenwoordigers o.o!!!!!
Dus als een mlm bedrijf alleen vertegenwoordigers binnen krijgen
zonder produktie dan groeit de bedrijf o.o!
Dit is dus niet helemaal waar. Er hoeft niks aan producten of diensten door klanten afgenomen te worden om het hoofdkantoor winst te laten maken. De grote winst zit namelijk in de startpakketten voor nieuwe vertegenwoordigers, zoals ik al eerder zei. Het bedrijf groeit dus wel degelijk en maakt ook een lekkere winst, alleen maken de tussenpersonen dat helemaal niet.

Mvg.
Info

rob1

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door rob1 »

daarom adviseer ik iedereen een bedrijf te kiezen die wel
lid is van www.directeverkoop.nl want zei hanteren een goede gedragregels.

dat er bedrijven zijn die leven van startersgeld kan zijn. maar deze bedrijfjes zijn meestal op korte termijn verdwenen omdat de organisatie
niet groeit omdat de vertegenwoordigers geen geld verdienen.
dus ze werven dan ook niet meer. Dit zijn de rotte appels en worden op lange termijn wel uitgesorteerd. eerlijkheid doet het langst.

Maar als ik een bedrijf begint met een franchiseformule(gigantische investeringen ,,de interieur is al vaak duurder dan je het rechtstreeks afneemt van de interieurbouwer .Maar dat kan niet want je gaat een overeenkomst aan met de franchisegever)
Zal de franchise bedrijf medelijden hebben dat de bedrijf een goede landelijk omzet maakt maar jij niet.?????????
In dit geval blijft jij een kleine ondermer en de franchisebedrijf de grote winnaar. Franchise bedrijven openen graag nieuwe filialen.
(dus die doen ook aan leverage)

Wij als mlm doen dat zelf ook dan in het klein. Iedereen begint op de zelfde niveau. Wie de grootste organisatie maakt is het meest waard voor het bedrijf en zal dat in geld zien


JIj zegt dat mensen gehersenspoeld worden. oke als de rotte appels weer neemt wel. Maar evenementen marketing wordt steeds
belangrijker dat zelf leveranciers detaillisten uitnodigen(en personeel)
voor een gigantische party met alles erop en aan'.

Wie wordt hier beter van? Een negatieveling zal zeggen het bedrijf!!
een positieveling zal zeggen het bedrijf en de detaillist!!!!!!!!!!!!!!

Maar goed ik heb nooit negatieve reclame,verkopers ets over hun eigen bedrijf gezien. Als het maar op feiten en waarheden blijft.

De waarheden en feiten zijn bij alle bedrijven wel eens ver te zoeken
en niet alleen bij mlm bedrijven.
In ieder geval wij doen dit juist niet (hoort ook niet) en de andere reden is om negatieve denkwijze over mlm de kop in te drukken.'

Maar er blijven altijd negatieve mensen over in welk branche dan ook.
Als men gevoel heeft dat hij of zij er niet ingelooft dan heeft de persoon
altijd de tijd om zich terug trekken,dat adviseer ik ook.
(binnen 14 dagen).

ROB

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai Rob,

Ik denk dat wij toch van twee verschillende kanten tegen MLM aankijken. Ik begrijp je stelling en ben het met je eens dat er 'rotte appels' tussen zitten die de rest een slechte naam bezorgen. In mijn optiek ligt het probleem echter dieper omdat er in deze bedrijfsvorm van gewone burgers wordt verwacht als ondernemer te functioneren en dit kan maar in zeer beperkte gevallen goed gaan. Ook is naar mijn mening de nederlandse markt te beperkt voor een groot MLM bedrijf (zie mijn eerdere berekening).

De vergelijking met een franchisenemer gaat niet helemaal (of helemaal niet) op, omdat ook daar de winst op het product wordt gemaakt en de afname van de franchise formule het bedrijf van een meerwaarde voorziet. ( McDonalds heeft een grotere naamsbekendheid dan Snackbar Het Hoekje). De meerwaarde van de naam van een MLM bedrijf is nihil en (soms) zelfs negatief.

Om deze discussie toch af te ronden ( het heeft weing zin dezelfde argumenten te herkauwen) wil ik je het volgende verzoek doen.
Wees voorzichtig en eerlijk bij wie je MLM verkoopt. Maak geen misbruik van mensen die het niet begrijpen. Ik begrijp uit je post dat je intentie goed is en ik hoop dat je ook meent wat je zegt. Zo ja, dan wens ik je goede zaken. Zo nee.......tja.....dan hoop ik dat je krijgt wat je verdient.

Mvg.
Info

Gast

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Gast »

ten laatste wil ik zeggen dat je het niet kunt berekenen
want dat zijn wiskundige berekeningen en mlm is niet alleen beperkt tot Nederland .Hoe groot de naam is of niet je betaalt altijd bij franchise of mlm voor de aktiviteiten wat de hoofdkantoor voor jouw zorgt.
en de licentieprijs is een schijntje vergeleken met franchise bedrijven.
(zie investeren ook voor jou.)

het gaat er om wat je er voor krijgt (visie)

berekeningen? Ik zal zeggen begin nooit een bedrijf want zo meteen begint er iedereen aan.,,,,theorie Ten tweede je moet goed weten
dat mlm een compensatieschema heeft. Deze compensatieschema moet je weten anders kun je het niet bereken. '

mlm bedrijven schakelen de conventionele marketing kosten en alle schakels naar de consument uit. Zou dan een produkt goedkoper uit kunnen zijn?? dat is hun sterkte. Wij hebben direct contact met de klant en nog belangrijker wij hebben vertrouwen naar de de klant. (geen folder of telemarketing kan hier tegenop).


Ik zal zeggen mensen ,met een goed mlm bedrijf kun je gauw met een
klein groep serieuze mensen je inkomen hoger maken dat iemand met 2 modaal inkomen . Denkt niet zo bekrompen ...wereld is groot!

u heeft hier met een buitenlandse mlm-er te maken ik vond het een leuke uitdaging om eens hierop te reageren. Het is niet de juiste site,want op deze website gaat het over de criminele jongens die pyramide spelen hanteren. En deze mensen maken veel kapot voor de
mlm bedrijven. geloof en eerlijkheid zal toch winnen en MLM bestaat al 50 jaar en is op dit moment het snelst groeiende industrie ter wereld.
(economen).Dat hard op weg is naar een bedrijfstak zoals franchise
nu is.

mijn mlm bedrijf die al heel wat jaren degelijk bestaat en omzet realiseert van 1miljard dollar (kvk)heeft mij de positie gegeven dat ik mijn eigen conventionele bedrijf kon verkopen en nu dagelijks van mijn vrijheid geniet en steeds meer mensen helpt om naar de zelfde positie te brengen als mij. (zeer dankbaar werk)

Het is niet makkelijk wel simpel.Maar goed geen enkele groot succes is makkelijk anders had iedereen succes.Maar je kunt het leren als je maar een groot doel hebt. En het grootste gevaar van succes is DE MENING VAN EEN ANDER DIE NIET HET VAK BEHEERST.(niet alleen voor MLM maar in alles wat je wilt bereiken. Geeft nooit op!)

En als je tevreden bent wat je hebt. zal ik zeker afraden om voor jezelf te beginnen.


Wie meer wilt weten over mlm of ook graag begeleidt wilt worden
geeft dan even een reactie.

nogmaals de juiste bedrijven mlm bedrijven zijn onder de website
www.directeverkoop.nl te vinden. Waaronder die van mij.

Veel succes met uw keuze en mening.

Rob

Gesloten