Verrast door mlm

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Thea

Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Thea »

Op de vrijmarkt tijdens Koniginnedag dit jaar, heb ik bij een kraam een nieuw product gekocht voor mijn auto, een brandstofpil, om meer kilometers te kunnen rijden met de auto dan normaal. Zoiets koop je niet snel, de mensen klonken zeer overtuigend en omdat het product is gekeurd door de TUV durfde ik het wel te kopen. Spijt heb ik er niet van want het werkt geweldig, ik rij nu ca. 200 km. meer dan normaal op een volle tank. Omdat mijn kennissenkring ook graag die pil wilde, heb ik die mensen gebeld om een aantal kaartjes met pillen te kopen voor mijn kennissen. Zij vonden dit geweldig en vertelden dat ze mij voor deze reclame wilden belonen. Na een ontmoeting met hun hebben ze mij mlm uitgelegd, daarna ben ik akkoord gegaan en heb me laten registreren als klant en voor elk kaartje met pillen, die ik heb gekocht voor mijn kennissen heb ik 3% provisie ontvangen.

Ik begrijp al die negatieve verhalen niet over mlm, ik wou dat meer bedrijven hiermee gingen werken.
Alleen als ik bedenk hoeveel mensen ik naar diverse winkels heb gestuurd om daar hetzelfde product te kopen, waar ikzelf enthousiast over was, dan had ik heel wat leuke centjes bij kunnen verdienen, terwijl ik daarvoor niks heb gekregen.
En wat maakt het nou uit waar en hoe je producten koopt, we leven toch in een consumerende wereld en we worden toch geacht om zelf voor een inkomen te zorgen. Mij maakt het niet uit waar en hoe ik mijn producten koop, het belangrijkste is dat ik tevreden ben over de producten, want in een winkel of op de markt ben ik ook mijn geld kwijt.

Dus hou nou eens op met zeuren over mlm in het algemeen en kijk waar je waar/kwaliteit voor je geld krijgt en geen lucht! Probeer de producten uit waar anderen enthousiast over zijn en als het gecombineerd is met mlm, doe dan je voordeel ermee. Wees eens moedig, overtuig jezelf eens een keer en luister niet teveel naar de vele negatieve verhalen van een ander, want die weten het toch altijd beter. Luister wel wat ze zeggen, want alles wat ze zeggen, zegt iets over hunzelf en vraag of denk na waarom ze het zeggen!

Groetjes van Thea

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Hallo Thea,

Wat een geweldige resultaten, bedankt dat je dit hebt geschreven.
Ook wij stonden met de brandstofpillen op de vrijmarkt, en volgend weekeind staan we op het truckfestival in Assen op de T.T. Baan met een stand.
De resultaten zijn opmerkelijk, zo ook toen wij onlangs onze auto voor de A.P.K. wegbrachten.
Eenmaal weer terug om haar op te halen kwam de monteur direct op ons af, met in beide handen een bougie, een helemaal inktzwart, en de andere die van onze auto mooi egaal lichtbruin.
Op de vraag wat wij met de auto deden zeiden we enkel dat we bij iedere tankbeurd een brandstofpil toevoegen.
Ook onze auto is opmerkelijk zuiniger eerst 1 op 10 nu ruim 1 op 12.
Zo zie je maar zegt het voort, tenslotte hebben we aan het kyoto verdrag te voldoen binnen onafzienbare tijd, en dan is dit toch een perfect middel, vermindert gevaarlijke uitstoot ook nog eens.
Heb je al eens op de site gekeken, wat voor artikelen er nog meer in de on line winkel staan? stuk voor stuk van hoogwaardige kwaliteit.
Succes met de pil, en zegt het voort.

Vriendelijke groeten Ellen J.E.C.

Thea

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Thea »

Hallo Ellen,

De site heb ik al meerdere malen beken, toen ik mijn klantnummer kreeg en heb toen besloten om een homeparty te nemen. Deze homeparty heeft vanavond plaatsgevonden en het was reuze gezellig. Ik had 20 mensen uitgenodigd en er zijn 25 gekomen. Ja en zo groot was mijn kamer ook niet en zijn we gezellig buiten gaan zitten. Ik had ook een aantal buren gevraagd en die waren niet in de gelegenheid om te komen, omdat ze zelf visite kregen. Wegens het rumoer van de vele mensen in de tuin en de gezellige sfeer, werd gevraagd door de buren of ze erbij mochten zijn inclusief de visite. Natuurlijk hoe meer zielen, hoe meer vreugde. We zaten met bijn 40 mensen in de tuin en het was een geweldige avond. Ik wordt nu zelf partner, want van mijn gasten worden er ongeveer 10 mensen partner en de anderen hebben allemaal wat gekocht. Dus ik heb mijn investering in 1 avond terug verdiend en ook nog een mooi zakcentje verdiend ook.
Ik ben heel erg blij dat ik altijd doe waar ikzelf zin in heb en me niks aantrek van een ander, van wat ie doet of wat ie zegt.
Ik zeg altijd: Wie succesvol is, is anders dan anderen!

Groetjes van Thea

Peter

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Peter »

Hallo Thea,

Ik wil graag die brandstofpil uitproberen en als die doet wat jullie zeggen, dan wil ik ze ook wel verkopen.

Stuur je mij even een email, zodat ik ze kan bestellen?

Email: [email protected]

Groetjes van Peter

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Oke, je gaat me toch niet zeggen dat je hier in gaat trappen, he ??? Whahahahahaha MLM my ass !!!

Ja, hoor Peter, ga jij maar lekker die pillen verpatsen aan je vrienden en kennissen....Zullen ze leuk vinden, vooral als je ze ook nog aanmeld om ook pillen te gaan slijten...en dan over 9 maanden verkoopt heel nederland die pillen aan elkaar....

TROS er wordt hier op een hele slechte, goedkope manier reclame gemaakt voor een schijt-product van een MLM bedrijf....laten jullie dit toe ??

Peter, geloof me nou, dit is echt bagger en je zal er alleen maar door getild worden....Echt waar...

Mvg.
Info

Peter
Berichten: 3
Lid geworden op: 03 aug 2003 13:23

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Peter »

Geplaatst op 02 Aug 2003 18:18 door Info


--------------------------------------------------------------------------------

Oke, je gaat me toch niet zeggen dat je hier in gaat trappen, he ??? Whahahahahaha MLM my ass !!!

Ja, hoor Peter, ga jij maar lekker die pillen verpatsen aan je vrienden en kennissen....Zullen ze leuk vinden, vooral als je ze ook nog aanmeld om ook pillen te gaan slijten...en dan over 9 maanden verkoopt heel nederland die pillen aan elkaar....

TROS er wordt hier op een hele slechte, goedkope manier reclame gemaakt voor een schijt-product van een MLM bedrijf....laten jullie dit toe ??

Peter, geloof me nou, dit is echt bagger en je zal er alleen maar door getild worden....Echt waar...

Mvg.
Info
Beste info,
Iedereen heeft hier in Nederland gelukkig recht op zijn eigen mening en het te uiten, ook al is het dan misschien wel direct een vooroordeel!

Reclame wordt dagelijks gemaakt via de media, het kost miljoenen, je wordt er mee overladen en wie zegt dat het product goed is waarvoor reclame wordt gemaakt, wat wel een feit is dat er geld mee wordt verdiend.
Mond-tot-mond reclame is volgens mij niks mis mee, het is goedkoop en het komt voort uit ervaringen van mensen die het product reeds hebben uitgeprobeerd. Of het product aan je eigen eisen voldoet, weet je pas als je het zelf hebt uitgeprobeerd en over smaak valt niet te twisten.

Jij zegt dat het een schijt product is! Is dit een vooroordeel, een mening, of heb je die brandstofpil al een keer uitgeprobeerd?

Mij maakt het niet uit! Ik koop het, want ik wil zelf weten of ik inderdaad brandstof kan besparen door deze pil in mijn tank te gooien en dan ook nog het milieu minder vervuilen, dan vang je 2 vliegen in èèn klap.

Het zou een goed idee zijn als meerdere mensen dit zouden doen!

Het maakt volgens mij niet uit waar je producten koopt, of het nou bij een postorderbedrijf, een winkel, het internet of een mlm organisatie is!
Dit is gewoon consumeren en we doen toch niks anders? Als mlm inderdaad illegaal is, dan was het er niet, want dan wordt iedereen wettelijk vervolgd, die op deze manier zijn geld verdient!

OP NAAR EEN NIEUWE TOEKOMST!!!!!

Mvg
Peter

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai Peter,

Natuurlijk heb je recht op je eigen mening en ik ook. Ik wil je echt alleen waarschuwen voor deze praktijken. Ookal lijkt het product fantastisch ( 'het verkoopt zichzelf'....) stink er niet in.

Er is een groot verschil tussen mod-tot-mond reclame en rotzooi verpatsen aan je vrienden/kenissen. Kijk eerst eens goed naar wat je eerste investering is en wie daarvan het grootste deel in de zak steekt. Dat is niet degene waarbij jij het product koopt, maar degene bovenaan de pyramide (het gevreesde woord, ik heb het durven zeggen) die deze pillen 120x over de kop gooien. Hoe vaak kan jij de prijs over de kop gooien om er winst op te maken na inkoop ? Dat zal ik je vertellen...GEEN 1 KEER....jij moet mensen werven die ook pillen kopen en misschien ga jij dan eindelijk wat verdienen...

De producten die op deze manier in de verkoop gaan zijn altijd 'wondermiddelen' om af te vallen, een mooie huid te krijgen of om je brandstif verbruik te verbeteren. De productieprijs is altijd nihil en de inkoop voor de doorverkopers enorm....

Maarr als ji jeraan wil beginnen, mijn zegen heb je, maar denk er nog eesn goed over na en wees kritisch op de hier geposte 'goed-nieuws' verhalen....het zijn verkooppraatjes en daar prik je hopelijk toch wel doorheen ??

Mvg.
Info

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Beste info,

Op de eerste plaats vind ik het jammer dat jij je op deze manier profileert, durf je bekent te maken, niemand zal je daarop beoordelen.
Op de tweede plaats zou ik je willen vragen geen uitspraken te doen waar je geen verstand van hebt.
Het produkt is een goed produkt, wij hebben de testrapporten in huis van verscheidene regeringen die het produkt reeds 13 jaar gebruiken, waaronder buitenlandse spoorwegbedrijven.
Ook onze regering heeft waarschijnlijk baat bij het produkt, daarmee zijn we nog in onderhandeling, evenals defensie.
Ik zou eerder willen zeggen 1 pil zegt meer als 1000 woorden, probeer het en je zult overtuigt zijn.
Wat is er mis met MLM, wij doen al zaken in 13 landen dus het blijft niet beperkt tot nederland.
Ik heb het gevoel dat ik met een heel ontevreden persoon te doen heb, die bovendien de angst heeft om iets aan zijn eigen omstandigheden te veranderen.
De enige belofte die ik jou kan doen is de volgende, onze regering vertelt wel wat wij hebben te doen of te laten, laat jij je vertellen en loop je mee met de massa omdat er toch niets aan te doen is?
Dan is de kans die mango jou biedt een mogelijkheid, ik zou zeggen doe er je voordeel mee, en oordeel niet voordat je weet waar je het over hebt.

Vriendelijke groeten

Ellen

real info

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door real info »

By Carly Rathmell

The D&B Racing Team will re-launch this weekend under the new banner of Firepower Ducati. Dean Ellison, who has had to sit out the last two British Superbike rounds, at Rockingham Motor Speedway and Mondello Park, will be back in style this weekend.


Gaining a World Superbike wildcard ride at the ninth round of the championships - at the Kent circuit of Brands Hatch - seemed to be the ideal place to for Dean and the team to make a spectacular come back.

After hours of talks and discussions, the new sponsor, Firepower, has crossed the ‘Ts’ and dotted the ‘Is’, and it is all systems go for Brands Hatch and the remainder of the British Superbike season.

“What is Firepower?” I hear you cry... The Firepower fuel pill is a revolutionary fuel conditioner with multiple benefits for all types of vehicles, regardless of whether they are petrol or diesel. All the Firepower products can increase performance, driveability and fuel economy, while preventing engine knock, pinging and valve recession in their respective engines. There are currently Bike Pills and Car Pills on the market, and products for Trucks and Lorries will be available in a few weeks time.

Although Dean is unable to use the Firepower Bike Pill in his race bike ,due to the fact that it enhances the performance of his motorcycle, it’s been tried and tested in his car and motocrosser. Dean has said, “I’ve tested the different pills in my car and the crosser I use for training, and it’s feels like I’m driving a new model in both instances. I’m getting more miles to the gallon, increased power delivery and it’s saving me a fortune on fuel costs. I can’t believe what a difference a small pill in the tank can achieve. I’d thoroughly recommend it. Most of the team have tested it too, and we’ve all experienced similar results.”

Dean is full of confidence ahead of this weekend, keen to jump back on his bike with one mission in mind: to prove that he can mix it with the best and get the results he so thoroughly deserves.

Commenting, Dean said “It’s a riders worst nightmare having to sit back while the others race, and it’s a very hard thing mentally to deal with. I’ve been doing some commentary with Fred Clarke, but it’s just not the same. Nothing brings you the same adrenaline rush as sitting on the grid waiting for that green light. It’s made me super keen to get back out there and race again.

“We’ve done 160 miles of testing on the bike since bolting in the new engines from Italy, and so far everything is going according to plan. It’s great to get a company like Firepower on board and the whole team are motivated to get out there and prove a point.”

With an expected crowd attendance of 135,000 - where better to show off the impressive new set up of the all-new Firepower Ducati Racing Team? Dean will be riding this weekend with the number 89, so be sure you keep your eyes peeled for the awesome new look of the Silver and Black Firepower Ducati, which is also supported by Alcatel.

Racing amongst the regular World-Class riders such as Neil Hodgson, James Toseland, Rubén Xaus, Frankie Chili, Troy Corser and Chris Walker - as well as regular British Superbike stars, Shane Byrne, John Reynolds, Yukio Kagayama, Michael Rutter and Sean Emmett - Dean will be sparring with the best the world has to offer this weekend.

A challenge Dean is confident of taking on and will be looking for a couple of worthy results on Sunday.

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

http://www.sportnetwork.net/main/s180.htm

Niet om reclame te maken, wel om iemand die zich info noemt erop te wijzen dat het beter is om eerst achter de feiten aan te gaan, dan zijn oordeel klaar te hebben en daardoor andere mensen ontmoedigd om zelf een mening te vormen en keuzes te maken. Your Welcome.

bo39
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 jul 2003 16:14

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door bo39 »

ik wil ook een pil :?:
mijn auto loopt een op acht het is een diesel
anderhalf jaar oud
wat bespaar ik?
het is een 4wheele drive.
hij weegt1748kg
mvg bo39

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Hallo bo39,

De besparingen zijn verschillend en is ook afhankelijk van vele factoren.
Veel resultaten liggen boven de 10%. Aangezien dit geen reclame bord is verzoek ik je een mail te sturen naar info@mangouniverse, dan zal ik je verder van dienst kunnen zijn.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Beste Ellen en anderen,

Ten eerste : Hoe ik mij hier ' profileer' is geheel mijn eigen keuze. Of ik dit onder een 'nick' doe of onder mijn eigen voornaam, de anonimiteit is precies hetzelfde. Tevens is het op internet forums gebruikelijk om te posten onder een nick die je zelf mag kiezen. Dat jij hier blijkbaar een negatieve connotatie bij hebt is dan ook jammer, maar helemaal jouw probleem.

Ten tweede: Hoe weet jij dat mijn mening ongefundeerd is ? Je hebt je oordeel al snel klaar over een negatieve mening over het door jou zo geliefde product. Dat ik mensen kan 'ontmoedigen' om zelf keuzes te maken en meningen te hebben lijkt mij ernstig overtrokken. Ik denk dat je de beinvloedingsfaktor van een forum ernstig overschat. Maar natuurlijk hoop jij op een hoge beinvloeding want je probeert je pilletjes hier te slijten.

Je argumenten zijn trouwens net zo hol als je verkoop technieken. Dat een bedrijf al lang bestaat of internationaal actief is zegt maar bar weinig over de kwaliteit. De maffia is ook al heel oud en zeer internationaal actief. En het argument 'maar als het niet mocht dan zou het wel verboden zijn....' tja, das natuurlijk het allergrootste non-argument. Dat een bedrijfsvoering legaal is zegt namelijk ook helemaal niets over de kwaliteit van dat bedrijf (AHOLD, anyone ?) en al helemaal niks over de kwaliteit van een product en toch zijn dit de enige argumenten die ik van je hoor.

Want hoe zit het met de in- en verkoopprijzen ? Dat verhaal laat je maar even buiten beschouwing. (Wat krijg jij per verkocht pilletje, 3%? Ga eens naar een bank met een investeringsplan waarbij je verteld dat je slechts 3% op het product verdient.....)Het gaat mij namelijk ook helemaal niet om de mogelijke kwaliteit van dit product en ook niet om hoeveel mensen dit bedrijf al heeft weten te tillen zodat ze groot uit konden breiden. Het gaat mij om de manier waarop goed-gelovige burgers worden opgelicht met sluwe verkooptechnieken en slappe argumentatie. Er zijn namelijk mensen die wel heel beinvloedbaar zijn en aan die mensen denk ik als ik hier een post neerzet.

Daarom nog eenmaal: Mensen trap niet in MLM rotzooi. Net zoals het anderen vrijstaat om hier 'positieve' verkooppraatjes te houden, staat het mij vrij mensen te waarschuwen.

Kom maar terug als je argumenten hebt, Ellen.

Mvg.
Info

Klaas

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Klaas »

Ik heb ook weleens wat gedaan in MLM en uit ervaring geef ik Info groot gelijk het is over het algemeen geen fijne business hoe meer geld je zelf betaalt, des te hoger je komt in de organisatie etc.

Het is een pyramide tactiek. Sorry Ellen maar deze ervaringen heb ik met MLM.

Klaas

Luc
Berichten: 565
Lid geworden op: 02 jul 2003 20:15

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Luc »

Lijkt mij ook geen frisse tent...

Thea

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Thea »

Hallo allemaal,

Waar zijn we hier toch mee bezig, van al deze verhalen word ik diep treurig.
Ik heb mijn verhaal geschreven, omdat ik gewoon enthousiast ben over het product en hierdoor op een positieve manier te maken kreeg met networkmarketing.
Het verhaal was ook helemaal niet bedoeld om producten te verkopen. Het was bedoeld om de mensen op de hoogte te brengen van een top product en als iemand het wil kopen, dan gaat ie op zoek en zal ie het zeker vinden!
Als het een schijt-product was geweest, dan had ik inderdaad een verkoop verhaaltje hier op kunnen zetten om het als nog te kunnen slijten via dit Forum en omdat het hier om een top product gaat en ik de testrapporten kan overleggen, kan ik het promoten en verkopen via de normale kanalen.

En info, je hebt gelijk, ik ben heel erg blij dat je zo over mlm-networkmarketing denkt, want het is een andere manier van werken en dat kan niet iedereen. Het lijkt me ook niet bevordelijk voor de economie als iedereen zou beginnen met mlm, omdat het noodzakelijk is dat de bestaande functies blijven behouden, anders zou de rest toch stil komen te liggen? En dat is niet de bedoeling.
Voor mensen die geen passende baan kunnen vinden, zou dit misschien wel een uitdaging kunnen zijn.

Groetjes van Thea

pil

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door pil »

IK heb ook De pil nu kunnen we zeven nachten per week de hele maand door zonder af en toe te stoppen

Ellen

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Ellen »

Beste Info,

Ook ik kijk door jouw schrijven heen. Geeft niet dat je je zo voelt, alleen hoef je je nog niet op zo'n manier te uiten. Ik betwijfel of je iets weet van het bedrijf Firepower noch van het bedrijf dat het in de markt zet.
Hou de Forums goed in de gaten en laat je verrassen.

Info
Berichten: 100
Lid geworden op: 22 jul 2003 12:19

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Info »

Hai Ellen,

wederom hoor ik geen enkel argument van je, alleen goedkoop op-de-man spelen. Hoe ik me voel over MLM mag duidelijk zijn door mijn posts, maar is geen argument waarom MLM goed zou zijn. Blijkbaar voel jij je nogal aangevallen, maar dat is echt jou probleem.


Ter aanvulling:

Ik vermoed door het grote gebrek aan argumenten en de hoeveelheid aanvallen van het ' Als jij bij ons produkt/werkwijze kritische vragen stelt heb jij geen toekomstperspectief/laat je je de wet voorschrijven/zit je vast in oude patronen/ben je lui'-niveau dat dit ook de manier is waarop mensen tijdens een van uw 'bijeenkomsten' de mond worden gesnoeid. Erg flauw. Ik sta geheel open voor nieuwe vormen van marketing en goede producten, maar dan wil ik wel een goede beargumentering horen en die heeft u zo te horen niet gekregen van degene boven u in de 'pyramide', waardoor het akelig stil blijft.

En overigens:
'Het is niet de bedoeling dat heel nederland op deze manier werkt'
........Eenvoudig rekenen: Als iedereen 6 personen aan moet leveren om een beetje inkomsten te genereren zijn na 10 'lagen' in de pyramide al dik 12 miljoen mensen deze pillen aan het slijten, veel meer dan de beroepsbevolking. En in welke laag stapt u in ?

Oh, dat 'schitterende' artikel overigens wat een aantal posts geleden geplaatst is....Lees dat nu nog 1 keer goed door. Wat blijkt, de 'citaten' van hoe goed het product wel niet is zijn alleen afkomstig van de sponsor en de gesponserde.....niet echt een onafhankelijk oordeel dus.

Mvg.
Info
Laatst gewijzigd door Info op 06 aug 2003 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.

Kyote-verdrag

Re: Verrast door mlm

Ongelezen bericht door Kyote-verdrag »

Hallo Thea,

Wat een geweldige resultaten, bedankt dat je dit hebt geschreven.
Tuurlijk bedank je haar. Jij verkoopt die rotzooi!
Eenmaal weer terug om haar op te halen kwam de monteur direct op ons af, met in beide handen een bougie, een helemaal inktzwart, en de andere die van onze auto mooi egaal lichtbruin.
Op de vraag wat wij met de auto deden zeiden we enkel dat we bij iedere tankbeurd een brandstofpil toevoegen.
Kwam Mike uit Amazing Discoveries ook nog op bezoek?
Ook onze auto is opmerkelijk zuiniger eerst 1 op 10 nu ruim 1 op 12.
Zo zie je maar zegt het voort, tenslotte hebben we aan het kyoto verdrag te voldoen binnen onafzienbare tijd, en dan is dit toch een perfect middel, vermindert gevaarlijke uitstoot ook nog eens.
****, je hebt gelijk. Ik maakte me ook al zorgen over het Kyote verdrag toen ik mijn auto kocht. De verkoper zei dat 'ie 1 op 10 rijd, en toen heb ik 'm niet gekocht, want straks haalt Nederland de Kypte-norm niet.

Heb je al eens op de site gekeken, wat voor artikelen er nog meer in de on line winkel staan?
Nee, en ik raad het ook iedereen af, want bovenstaand verhaal is bedoeld als 'reclame' maar is zo lachwekkend dat ik me afvraag welke sukkels zich hiermee inlaten. En tot slot ook nog eens misbruik maken van werklozen door ze te lokken met dit soort ****! Ellen en Thea, ga je familie pesten! *****

Gesloten