Onecoin

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
Verwijderd

Re: Onecoin

Ongelezen bericht door Verwijderd » 29 mar 2017 23:31

Wiecksewitte schreef:
Mucha schreef:
[quote/]
Wiecksewitte schreef....Weet je wat, jullie zullen hier helemaal niets meer van TS vernemen.
Tot ziens kinders.
En toch duikt hij keer op keer weer op. :?
Zou u het ontopic willen houden...?
[/quote]

Een volledig ontopic vraag van mij: Noem eens één bedrijf in Nederland die OneCoin accepteert. Eentje maar.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 31 mar 2017 09:34

Offtopic bijdrages verwijderd door moderator.

breien

Ongelezen bericht door breien » 31 mar 2017 11:09

Was al eerder genoemd in dit topic. Bij Fresh Catering in Apeldoorn kunt u met Onecoin betalen.
[Hyperlink verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 31 mar 2017 13:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Hyperlink verwijderd

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 31 mar 2017 11:22

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey » 31 mar 2017 11:26

breien schreef:Was al eerder genoemd in dit topic. Bij Fresh Catering in Apeldoorn kunt u met Onecoin betalen.
Kon (niet "kan")u met Onecoin betalen, nu niet meer.

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 31 mar 2017 11:30

breien schreef:Was al eerder genoemd in dit topic. Bij Fresh Catering in Apeldoorn kunt u met Onecoin betalen.
http://www.freshcatering.nl/onecoin-als-betaalmiddel/
Zoals ook al eerder genoemd in dit topic kan je daar dus niet meer met Onecoins betalen. Op mails aangaande de uitleg daarover volgt geen reactie.

breien

Ongelezen bericht door breien » 31 mar 2017 11:31

Sorry. Ik keek alleen maar naar het websiteadres.

breien

Ongelezen bericht door breien » 31 mar 2017 13:05

Even ter verduidelijking: de OneCoin is in principe nog geen munt om mee te betalen. Deze is enkel nog in besloten kring beschikbaar en gaat in april 2018 openbaar naar de beurs. Dat is ook meteen de verklaring waarom deze nog niet inwisselbaar is in winkels. Zelfs de BitCoin (die al jaren bestaat) is nog beperkt te besteden, dus dat is niet zo gek. Er zijn echter al wel initiatieven (waaronder de DealShaker) waar mensen die én ondernemer zijn én actief zijn met de OneCoin producten kunnen verkopen. Dit zijn er inmiddels velen over de hele wereld. Voorwaarde is dan dat er minimaal 50% met OneCoins betaald kan worden en maximaal 50% in lokale valuta zoals de euro, dollar of Yen. Dit is een eerste stap naar het openbaar handel drijven. Ook zien we dat lokale bedrijven (zoals een opticiën in het Gelderse Doesburg) of een Entertainmentbureau in Doetinchem, (deel)
betalingen in OneCoins accepteert.

Bovenstaande was het antwoord wat ik van Onecoin kreeg op de vraag naar stenen winkels in Nederland

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 31 mar 2017 13:06

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey » 31 mar 2017 13:11

breien schreef:Even ter verduidelijking: de OneCoin is in principe nog geen munt om mee te betalen was het antwoord wat ik van Onecoin kreeg op de vraag naar stenen winkels in Nederland
En dat is dan dat, al het geklets over dat onecoin een cryptocurrency zou zijn definitief verwezen naar het rijk der fabelen. Er is dus géén product en daarmee is dit dus definitief een Ponzi nog wel via de woorden van de organisatie zèlf.

Kunnen we nu weer over tot de orde van de dag?

Verwijderd

Ongelezen bericht door Verwijderd » 01 apr 2017 23:02

[Hyperlink verwijderd door moderator]
En ik had ook al eerder genoemd dat deze zaak enkele maanden geleden gestopt is met OneCoin. Kortom: u kunt nu nergens in Nederland betalen met OneCoin.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 02 apr 2017 21:56

Je valt onnodig in herhaling John.

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey » 03 apr 2017 10:30

Had iemand deze nog opgepikt? https://cointelegraph.com/news/onecoin- ... g-ethereum met als headline "Onecoin To Be Listed On Coinmarketcap.com".

Het weggevertje was natuurlijk de ene link "decision of Manuel Lin Miranda, Federal Circuit Court judge" die verwees naar een joetjoepje waar deze Amerikaanse acteur, toneelschrijver, componist, rapper en schrijver een mooie performance neerzet.

De link naar OneCoin's beruchte "OneCoin creator, Dr. Ruja Ignatova " verwees naar een buitengewoon pikante plaat van Scarlet Johansson.

De laatste tip-off was natuurlijk de publicatiedatum van dit "nieuws" - ik hoop niet dat er hier OneCoin adepten zijn die het voor waar aannamen...

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 03 apr 2017 10:59

kuklos

Ongelezen bericht door kuklos » 03 apr 2017 21:54

Even een update aangaande het inlichten van de media (i.c. Geenstijl): ook van hen geen respons. Helaas.

Sairam

Ongelezen bericht door Sairam » 09 apr 2017 18:52

Beste mensen ik lees hier en daar ervaringen van mensen met OneCoin.
Hierbij deel ik mijn ervaring:
- Wij hebben op 1 februari 2017 de eerste pakket aangeschaft, nu dus iets meer dan 2 maanden geleden.
- Inmiddels hebben wij aardig wat mensen die ook een pakket wilden aangemeld.
- Als wij vragen hebben aan de OneLife organisatie , wordt het vrij snel beantwoord ondanks dat het grote organisatie is die supersnel groeit en wereldwijd members heeft. Bij andere bedrijven heb ik tig keren moeten bellen omdat ze hun beloftes niet nakomen. U zult vast ook dezelfde ervaringen hebben met enkele grote ondernemingen.
- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation.
- Wij kunnen niet in de toekomst kijken, maar zoveel geld in zo een korte tijd heeft onze foundation nog nooit gehad en zijn hier dankbaar voor. Het "gebedel" om een donatie of om een kind te sponsoren zodat die ook naar school kan is niet meer nodig.
- Uiteraard zou ik minder positieve dingen ook aangeven.
Laatst gewijzigd door Radar op 11 apr 2017 11:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reclame-uitingen en verwijzing naar ongerelateerd bedrijf verwijderd

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha » 10 apr 2017 00:41

Sairam

Ongelezen bericht door Sairam » 10 apr 2017 08:11

@Mucha... Als we het aantal OneLife members in NL vergelijken met Tele2 enz. Dat dan is het een kleine appel vergelijken met een grote appel. En als we het totaal aantal member met Onecoin's vergelijken met aantal abonnee's van Tele2 enz. Dan vergelijk we "een grote groeiende peer en een grote peer".
Laatst gewijzigd door Sairam op 10 apr 2017 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman » 10 apr 2017 08:53

Sairam schreef:- Onze Administratie kantoor en onze webshop hebben wij gratis aangemeld bij DealShaker (De gratis online marktplaats van OneLife) u kunt dus bij ons ook met Onecoins betalen.
Zou een stuk sterker zijn als je het zou onderbouwen met een link.
Sairam schreef:- Onze Goededoelen organisatie, heeft na een verzoek 3000 euro donatie toegezegd gekregen, voor onze onderwijsprojecten in Nepal en India )
Van "toegezegd gekregen" wordt ik nooit vrolijk. Met toezeggingen kan ik mijn hypotheek niet betalen.
Sairam schreef:- De ontvangen cash bonussen ( inmiddels al meer dan 3500 euro) uit 2 van onze OneCoin pakken wordt gedoneerd aan de sairamfoundation. - Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.
Mooie reclame!
Sairam schreef:- Uiteraard zou ik minder positieve dingen ook aangeven.
Uiteraard.

breien

Ongelezen bericht door breien » 10 apr 2017 09:08

Gciteerd van Sairam: Wil u meer weten neem gerust vrijblijvend contact met ons op of kom langs bij ons op kantoor in Den Haag.

Uw post is slechts bedoeld als reclame voor uw bedrijf. Voordeel is dat men er gratis kan parkeren.

Plaats reactie