LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] waarom mlm niet werkt

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
SvB
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 jul 2008 13:15

waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door SvB »

Ik ben al jaren ondernemer en ben (nog) niet overtuigd van een juist bedrijf.

Ik sta open voor elk soort argumentatie. [email protected]

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Gewoon de rest van de post eens doorlezen.
Het zal niet werken als je niet bereid bent er tijd in te steken en als je nu al begint met te laten zien dat je dat niet doen wilt.....NIET AAN BEGINNEN.
En ook je titel van deze post 'waarom MLM niet werkt' laat zien dat je vanuit een negatief standpunt kijkt.
Dus nogmaals: NIET AAN BEGINNEN.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Ach gut, ons telecom vriendje die dat niet is en toch niet mlm-ed laat zich weer van zijn ware kant zien.
Dat mlm niet werkt is al vele malen aangetoond, middels hun aandeel in de wereldeconomie.
Is niet negatief, gewoon realistisch.

nettewerker
Berichten: 27
Lid geworden op: 07 jun 2008 21:01

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door nettewerker »

klopt helemaal, mlm werkt niet. Je moet zelf werken ;)

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

ochgut, ons maarschalkje is nog steeds in de waan dat ik mrtelecom ben. Of zou het gewoon een excuus zijn om niet inhoudelijk te reageren?!

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Maarschalk heeft gelijk, op wereldvlak stelt MLM niets voor, maar al meer dan 60 jaar beweren zij dat ze een waanzinnig succes hebben. Vandaar dat ze dagelijks uitgebreid in de media aan bod komen... :roll:

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Nou moet je niet met onzin verhalen aankomen. Je was zo goed bezig. Niemand beweert dat ze dagelijks in het nieuws komen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Je mist het punt. Ze komen niet in het nieuws. Om dat niemand ze kent. Omdat ze niets voorstellen...

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

onzin. En dat is op dit forum allang bewezen. Maar ja, we weten dat de tegenstanders vaak plotsklaps last van hun geheugen hebben.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ok, geef dan eens een lijst van media berichten over mlm.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee, die is je al gegeven en je bent oneerlijk als je pretendeert dat je neus bloed.

Ik ga ook ff niet meer op je reageren omdat je hebt laten zien dat je, in tegenstelling tot wat ik dacht, niet een van de weinige integere mensen bent op dit forum. Ik dacht ook dat ook dat Jor integer was maar ook hij is het pad van E en M opgegaan met alle vuile truucjes om de aandacht af te leiden en chatgedrag uit te lokken.


Waar o Waar zijn je feiten. JIJ doet de uitspraken en wie moet bewijzen dat ze niet kloppen? Juist, het standaar tegenstander truucje. Geen vande tegenstanders heeft in de afgelopen weken ook maar één van zijn/haar uitspraken onderbouwt met feiten; een gegegeven waar ze de voor (en vermeende voor) standers van beschuldigen.

Ik zou me schamen als ik jou was.

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

Kom op leugenmeneer, laat eens een lijst met berichten van mlm in de media zien. En dan wel graag recente berichten.
We hoeven ze niet dagelijks te zien, maar nooit is ook weer het andere uiterste.
Om de uitdaging groter te maken, niet een bericht van een mlm bedrijf dat een donatie doet, maar een bericht over de methode van werken.

En ter info, de mlm huisblaadjes beschouwen we hier niet als media.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Dit is te gemakkelijk, antileugens. Het is zelfs ronduit een leugen wat je schrijft. Je beweert wel dat op dit forum al aangetoond is dat mlm uitgebreid in de media aan bod komt. Dit is pertinent niet waar. Integendeel, op dit forum is het al meermaals aangetoond dat de weinige artikelen die over MLM geschreven worden, er negatief over zijn. Maar goed, als jij meent dat er artikelen uit de media zijn waarin mlm op een positieve manier beschreven worden, publiceer dan een lijstje.

|Mijn lijstje van media artikelen over MLM kan je vinden via http://mlmpage.blogspot.com/

Het meest recente artikel komt uit Forbes, is zeer kritisch over MLM en is te vinden via: http://www.forbes.com/entrepreneurs/for ... 1/050.html

Waar is jou lijstje van positieve media artikelen over MLM?

Maarschalk
Berichten: 2899
Lid geworden op: 14 aug 2004 17:03

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door Maarschalk »

En nu blijft onze mlm vriend ineens stil.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Een overzichtelijker lijstje van artikelen over MLM kan je vinden via: http://www.angelfire.com/planet/mlmpage/mlmmedia.html

Als je nog artikelen weet, stuur ze me op, dan plaats ik ze. Let wel, artikelen uit nieuwsbrieven, websites of blogs van MLM bedrijven zelf neem ik niet op. Dus alleen artikelen uit onafhankelijke media.

En nog steeds kijken we met spanning uit naar het lijstje van antileugens.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

En maar doen of hun neus bloed. Waar is het artikel van de KVK dat hier al meerdere malen is geplaatst? Waar zijn de artikelen die mrtelecom heeft geplaatst? Waar is het rapport van Vemma? Waar is het rapport van TNO (jaja, want in amerika werkt dat bedrijf met MLM)?

En natuurlijk komt hier weer een berg commentaar op om deze reactie te verbergen net zoals jullie de vragen die IK gesteld hebben hebben bedolven onder een berg reacties die als enig doel hebben te voorkomen dat bezoekers hier doorhebben dat jullie geen bewijzen hebben.

Och, en die flauwekul opmerking van onze voetsoldaat over Econometrist: waarom vraag je hem niet om hier te posten? Of waarom check je het niet bij de moderator? Of durf je niet omdat jezelf al de laatste waarschuwing hebt gekregen?

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Welk artikel van de KvK?

Over welke artikelen van mrtelecom heb je het?

Vemma is een MLM, geen onfhankelijk partij.

@ antileugens, commentaar is niet nodig, ik herhaal mijn vraag: je beweerde dat er in de MEDIA artikelen verschijnen over MLM. Waar zijn ze? En zijn er positieve bij? Want ik vind er alleen kritische.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Nee, ze staan allemaal al op dit forum en je hebt ze allemaal allang gezien. En dat is mijn laatste reactie op dit onderwerp.

Het is overduidelijk dat zodra ik ze wel plaats je ze toch niet op je site zet en jij en je kornuiten onmiddelijk deze topic weer ondersneeuwen.

mlmangel
Berichten: 1820
Lid geworden op: 19 dec 2005 21:05
Contacteer:

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door mlmangel »

Ha, lekker volwassen, eerst roepen dat er in de media wel positieve artikelen over MLM verschijnen, maar als er dan gevraagd wordt een lijstje te plaatsen, loopt ie hard weg.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: waarom mlm niet werkt

Ongelezen bericht door antileugens »

Geen verder commentaar; iedere bezoeker die hier regelmatig komt weet dat die artikelen hier allang geplaatst zijn en dat de tegenstanders, inclusief angel, hier uitgebreid op gereageerd hebben, zij het niet inhoudelijk.

Hoe weet je overigens dat het Vemma artikel van Vemma is?!

En nog leuker is dat ze nog steeds NIET inhoudelijk op MIJN vragen reageren. Ik stel voor dat de moderator dit topic eens goed doorneemt (ik weet het, door het ondersneeuwen van dit topic is dat een hele taak) zodat de moderator weet wie er verbannen moeten worden van deze topic wegens chatgedrag met als enig doel een inhoudelijke discussie te vermijden. Als er op dit forum een drietal mensen wordt verwijdert (waarvan ik sterk het vermoeden heb dat het er maar 2 zijn, want er zijn er 2 van de drie die heel regelmatig op zeer ongebruikelijke tijden posten en hun zinsopbouw en manier van reageren heeft zeer veel overeenkomsten) zal dat er voor zorgen dat dit forum een kans heeft een eerlijk en nuttig forum te worden.
Zoals het er nu voor staat is dit een forum waar een zeer klein groepje personen iedere inhoudelijke discussie de kop indrukt en dat komt zowel de voor- als de tegenstanders niet ten goede.

Gesloten