LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

@HW007, deze post verbaast me. In het topic over WIN verdedig je juist dat je daar moet inkopen om korting te krijgen en hier ineens stel je voor Euphony te kiezen omdat je je daar juist niet hoeft in te kopen en geen voorraden hoeft aan te leggen. Dat spreekt elkaar tegen.
Trouwens, ook hier de vraag aangaande de Quote500.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door antileugens »

je kunt niet stellen welk bedrijf het meest rendabel is omdat dit van teveel factoren afhankelijk is. Als een slager bijvoorbeeld een parfumshop begint is de kans dat dit voor hem rendabel is aanzienlijk lager dan voor iemand met grote affiniteit met parfum, ook als alle andere factoren identiek zijn.
In de wereld van MLM is het niet anders. Je kunt hooguit stellen dat sommige bedrijven niet of nauwelijks rendabel zijn maar ook daar is geen verschil met een normale bedrijfstak.

Niels2010
Berichten: 502
Lid geworden op: 09 jan 2010 16:15

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Niels2010 »

antileugens schreef:je kunt niet stellen welk bedrijf het meest rendabel is omdat dit van teveel factoren afhankelijk is. Als een slager bijvoorbeeld een parfumshop begint is de kans dat dit voor hem rendabel is aanzienlijk lager dan voor iemand met grote affiniteit met parfum, ook als alle andere factoren identiek zijn.
In de wereld van MLM is het niet anders. Je kunt hooguit stellen dat sommige bedrijven niet of nauwelijks rendabel zijn maar ook daar is geen verschil met een normale bedrijfstak.
Dat is zo. Anderzijds kan men wel discussiëren over de vraag wel MLM-bedrijf de beste structuur aanbiedt, waarin het over het algemeen het gemakkelijkst mogelijk zou moeten zijn hier een aardige boterham aan te verdienen. Je hebt zelf al een aantal maal aangegeven dat je WIN bijvoorbeeld geen goed bedrijf vindt, als gevolg van het feit dat je hoger in kunt kopen, etc. Ook ik deel die mening. Ik vind het daarnaast een enorme plus dat Euphony vanaf nu selectiemethoden lijkt te hanteren en de instapfee heeft afgeschaft. Daarnaast lijkt het mij makkelijker geld te verdienen in een MLM-systeem dat zich richt op diensten dan op producten, gezien het feit dat omzet niet voort kan komen uit inkoop in dergelijke systemen.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Euphony zorgt voor een gezonde portemonnai en WIN zorgt voor een gezond lichaam.
En nu ga je natuurlijk voor Euphony eindelijk eens bewijzen dat ze de goedkoopste zijn.
En voor WIN kom je nu natuurlijk met de wetenschappelijke onderzoeken die jouw bewering staven.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:19, 1 keer totaal gewijzigd.

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door trebelski »

HW007 schreef: Bewijzen is voor mensen zonder eigen inzicht en zonder empathie.



Voor Euphony weet iedereen inmiddels (21000+ lezers) hoe het werkt. Wat de WIN producten betreft zijn ze allemaal legaal, geregistreerd en gewild door een breed publiek. Deze producten zijn dus handels technisch bijzonder interessant, helemaal gezien de provisie van totaal 62% van de netto verkoopprijs.

Tijden veranderen, maar wat is makkelijker ....en wat is moeilijker ?
Getrouwd blijven met je job voor de rest van je leven ?
Een bijbaan nemen om de oppas te betalen om je eigen kinderen te zien opgroeien ?
of
Partime als student meer verdienen dan de leraar fulltime ?
3 weken werken en 4 weken betaald krijgen ?
2x per jaar 6 maanden op vakantie ?
De eerste opmerking is zo (zaken) wereldvreemd dat een dergelijk stelling slechts de lachlust opwekt en met de dagelijkse realiteit niets te maken heeft.

Is het echt zo moeilijk te begrijpen dat die 21000+ reacties geen 21000 verschillende lezers zijn, zelf heb ik de afgelopen dagen minimaal 30/40 maal op dit onderwerp geklikt en dat maakt dus geen 30/40 bezoekers maar 1. En dat geld voor iedereen Moeilijk hé.

Het laatste horen we hier al vanaf 2002, 2 x 6 maanden per jaar op vakantie, ja ja, je moet maar een rijke fantasie hebben.

Kortom, taalgebruik van een telefoonabbo-verkoper ( parttime ook nog) die denkt een multinational te zijn. Mag hoor als iemand zich daar goed bij voelt, heeft met de werkelijkheid niets te maken natuurlijk.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:20, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Bewijzen is voor mensen zonder eigen inzicht en zonder empathie.
Woorden die door elke kwakzalver die ooit op aarde heeft rondgelopen ook al eens zijn uitgesproken.
Ik hoop dat je je realiseert dat je met de door jou gekozen woorden WIN wel in een heel erg slecht daglicht stelt.

En je hebt gelijk dit topic gaat inderdaad over welk mlm bedrijf het meest rendabel is. Nu jij dit schijnbaar zo belangrijk acht, waarom ga je daar dan niet op in, in plaats van weer een enorme hoop nietszeggende tekst te plaatsen?

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

De informatie voor echt belangstellenden heb ik hier achtergelaten, die mij een PB kunnen sturen als er serieuze belangstelling is.

Voor de anderen die niets bijdragen aan zinvolle info heb ik geen tijd meer.

Succes allemaal.

antileugens
Berichten: 2854
Lid geworden op: 18 jun 2008 02:08

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door antileugens »

Grappig, ik heb ook al meerdere PM's ontvangen van mensen die meer wilden weten over het MLM bedrijf waar ik actief mee ben. Helaas voor hen, ik ben niet actief in MLM. Maar het laat wel zien dat een aantal mensen dwars door de rookgordijnen heen kijkt en zelf wil bepalen of het wat voor hen is ipv zich een mening opgedrongen krijgen.

lexxie43
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 sep 2011 07:33

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door lexxie43 »

Alle mlm bedrijven hebben maar met 1 ding te maken,

Het is een numbers game, dus de meer mensen je aanspreekt de meer kans (misschien ) je hebt.

Na heel wat vragen en speuren op het internet ben ik voor mezelf tot de conclusie gekomen dat Herbalife nog 1 van de betere is, je betaalt er wel wat voor maar je krijgt er ook wat voor.

Ik ben zelf geen Herbalife lid of welk ander mlm "bedrijf" dan ook.

en ik hoop dat iedereen goed kijkt alvorens men instapt in dit soort dingen.

Nog een paar punten.

Waarom altijd in een hotel of een openbare ruimte
Waarom kun je niet zomaar binnenkomen en moet je uitgenodigd zijn.
Als je er bent is het altijd in de vorm van;

Schrijf je nu in en zorg dat je bij de eerste bent die deze verstandige beslissing maken om lid te worden van XXXX

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

@HW007, aangezien het hier om het meest rendabele mlm bedrijf gaat, beweer je nu dat Euphony het meest rendabele mlm bedrijf is? Je noemt het immers zo vaak in je bericht dat ik bijna zou denken dat dit het Euphony topic is.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

@ Kuklos

Rendement zie ik als omzet minus kosten tegen een bepaalde tijdslijn.

Met Euphony zie ik dat je vanaf dag 1 kan verdienen, zonder dat er kosten zijn.
Dus voor starters is in mijn optiek Euphony het meest rendabel.

Ervaren MLM-ers kunnen wellicht via wereldwijde verkoop van de wellness producten beter rendement halen, maar daarmee heb ikzelf geen ervaring.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Hier in de wijk (misschien in het hele dorp? ) een flyertje: Bent u op zoek naar een beter leven?
Hierop wat teksten zoals op de website waarnaar verwezen wordt:
http://www.opzoeknaareenbeterleven.nl/

Ik meld me aan met enkele gegevens, vermeld geen geboortedatum, werkgever en motivatie. In plaats daarvan schrijf ik dat de site weinig gegevens vermeld, wil graag naam van het bedrijf + de aard van de werkzaamheden.
In het mailtje terug wordt gesteld dat de site nog niet optimaal werkt en dat niet alle gegevens doorkomen. Dus vraagt men nogmaals mijn leeftijd, huidige werkgever en of ik een part- of fulltime inkomen zoek.
Ik mail terug geen verdere persoonlijke gegevens te mailen als ik niet bekend ben met de naam van het bedrijf + de werkzaamheden.
Dan krijg ik een uitgebreider antwoord.
"Het betreft een groep éénmanszaken die zich bezig houden met het verkopen van Herbalife. Volgens een uitgedokterd stappenplan zijn er fulltime mensen die wel €10.000 per maand verdienen.
Omdat veel mensen een verkeerd beeld hebben van Herbalife wordt niet direct met die naam gestrooid. Tijdens een bedrijfspresentatie zal alles duidelijk worden uitgelegd."
Mijn beeld wordt door deze manier van distributeurs verven niet veel beter.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jolijn »

Als iemand mij ergens voor uitnodigt, wil ik graag weten waarvoor.
Nu ik dat weet, heb ik geen interesse ( niet zozeer in Herbalife, maar in het concept MLM).

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Zo moeilijk is mlm niet. Daar heb je geen sponsor of upline voor nodig.

Gesloten