LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Jullie hebben allemaal gelijk.

Dit topic gaat over het meest rendabele MLM-bedrijf. Voor mij is dat Euphony en voor jullie bestaat er geen. Prima, ik neem aan dat jullie jezelf niet te hoeven overtuigen.

Allerlei invalshoeken over wel of geen piramides en de weerleggingen daarvan vind ik niet interessant. Prognoses over wiskundige modellen die verzadiging aangeven vind ik evenmin spannend. Net als niet iedereen miljonair wordt, word je dat ook niet met MLM. Iedereen die fabels gelooft over gouden bergen begrijpt de essentie niet. Als je dan toch door die gouden bergen bevangen wordt, ben je niets anders dan een schatzoeker, zonder skills.

Ik meende dat dit topic juist voor MLM-ers was, en niet voor mensen die bij voorbaat al niets in MLM zien, en dus alleen bezig zijn dit topic te vervuilen.

Fijne avond allemaal.

Liefs Jacky

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef: Dit topic gaat over het meest rendabele MLM-bedrijf. Voor mij is dat Euphony
Klassieke afleidingsmanoevre
Allerlei invalshoeken over wel of geen piramides en de weerleggingen daarvan vind ik niet interessant. Prognoses over wiskundige modellen die verzadiging aangeven vind ik evenmin spannend.
Nee want dan zou je eens moeten nadenken, scary! Jij gelooft liever "allerlei invalshoeken" en "prognoses" die je op zo'n hoera MLM meeting onder dekking van wat alcohol ingegoten worden zonder zelfs ook maar een flintertje bewijs.
Ik meende dat dit topic juist voor MLM-ers was, en niet voor mensen die bij voorbaat al niets in MLM zien, en dus alleen bezig zijn dit topic te vervuilen.
Vooralsnog ben jij zelf de vervuiler. Anderen hebben gemotiveerd aangegeven wat er mis is met MLM, specifieker met Euphony. Zij hebben daar tijd en moeite ingestoken en hebben de research gedaan - een beetje nagedacht. Het enige wat jij terug kunt doen is wat ongefundeerd geblaat, een warboel van platitudes en promotalk, maar helemaal niets waar ook maar enige achtergrond aan hangt.

Je wist waarschijnlijk niet eens wie de groot-aandeelhouder van Euphony is en dat het bedrijf in de laatste 8 jaar géén stap verder is gekomen en alleen maar marktaandeel verliest alsmede haar winsten ziet kelderen.

Let wel, dat is het bedrijf Euphony. De honderden "Jacky bedrijfjes" die er in al die jaren doorheen zijn gejaagd, bestaan géén van allen meer. Niemand van al die mensen die je ontmoet op die prachtige happenings, is na twee jaar nog bezig met Euphony op een miniem percentage na.

Zelfs als Euphony via de beurs nog wat geld binnen weet te frauderen à la WorldOnline is jouw "bedrijf" ten dode opgeschreven. Eénmaal de 100 mensen om je heen opgebrand, de vriendschappen voorgoed verkloot, familierelaties op het spel gezet, houdt het op.

Ik kan alleen maar hopen dat je niemand meesleept en dáár zijn wij hier voor bezig, om mensen bewust te maken van wat MLM echt is.

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Beste Newmickey,

Wat is er toch aan de hand met jou ? Waarom blijf je bezig mensen zielig te vinden die MLM verkeerd begrepen.

Voor jou is elk mlm bedrijf hetzelfde. Voor mij niet. Als een MLM-er over de kop gaat, ligt het niet aan de omgeving, maar aan de mlm-er. Het staion om overals de schuld te zoeken, behalve bij jezelf, ben ik reeds lang gepasseerd.

Als iemand zijn gezinsleven en zijn naaste relaties op het spel zet, doet die persoon dat helemaal zelf, hoef je geen leverancier de schuld van te geven. Als mens heb je het helemaal zelf verkl**t en durft daarvoor de gevolgen en verantwoording niet te dragen. Ook de afnemers zijn volwassen mensen die gewoon NEE kunnen zeggen als het ze niets lijkt. Ik krijg wel 10x nee, maar die ene JA, hoort er bij. Alles was ik doe is rekenen en vragen of mensen minder willen betalen voor hetzelfde. Geen enkele relatie van mij is daarop stuk gelopen. Ik denk dat het dus niet de dienst betreft, maar duidelijk de boodschapper.

Wil ik teamleden succesvol maken, dan zal ik ze moeten coachen om ook hun teamleden goed te coachen. Gladde verkoop is daarvan géén onderdeel in mijn visie. MLM is gebaseerd op dupliceerbaarheid en niet op mensen een product door de strot duwen of gouden bergen beloven.

Dus newmickey, doe eerst zelf wat mlm ervaring op, dan weet je waarover je het hebt.

Doei, Jacky

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef:Als een MLM-er over de kop gaat, ligt het niet aan de omgeving, maar aan de mlm-er. Het staion om overals de schuld te zoeken, behalve bij jezelf, ben ik reeds lang gepasseerd.
Niet jouw tekst, rechtstreeks uit de MLM scripts
Als iemand zijn gezinsleven en zijn naaste relaties op het spel zet, doet die persoon dat helemaal zelf, hoef je geen leverancier de schuld van te geven. Als mens heb je het helemaal zelf verkl**t en durft daarvoor de gevolgen en verantwoording niet te dragen. Ook de afnemers zijn volwassen mensen die gewoon NEE kunnen zeggen als het ze niets lijkt. Ik krijg wel 10x nee, maar die ene JA, hoort er bij. Alles was ik doe is rekenen en vragen of mensen minder willen betalen voor hetzelfde. Geen enkele relatie van mij is daarop stuk gelopen. Ik denk dat het dus niet de dienst betreft, maar duidelijk de boodschapper.
Gek toch hoe al jullie MLM'ers met verschillende opleidingen, achtergronden en ervaringen, allemaal exact maar dan ook letterlijk dezelfde teksten gebruiken als je een beetje inhet nauw gedreven wordt?
Wil ik teamleden succesvol maken, dan zal ik ze moeten coachen om ook hun teamleden goed te coachen. Gladde verkoop is daarvan géén onderdeel in mijn visie. MLM is gebaseerd op dupliceerbaarheid en niet op mensen een product door de strot duwen of gouden bergen beloven.
Dit hebben we HW007 ook al eens een paar keer letterlijk zien zeggen. Je leest weer voor uit andermans werk. "Dupliceerbaarheid", hoe verzin je het? Nou niet dus.
Dus newmickey, doe eerst zelf wat mlm ervaring op, dan weet je waarover je het hebt.
Nou nee, ik hou het bij mijn huidige baan als je het niet erg vindt. Ik heb een hele leuke upline die me af en toe opslag geeft om wat ik kan en wie ik ben en hoe ik mijn team en mezelf ontwikkel. Ook mijn downline zit goed in elkaar, een team van 10 man over héél Europa en CIS die géén van alle "dupliceerbaar" zijn - als team vullen ze elkaar (en mij) perfect aan en ze hebben eigen ideeen, zijn creatief en nemen risico's. Géén papagaaien die een scriptje kunnen overtikken - dàt kunnen ze niet en willen ze niet.

Met dupliceerbare mensen die allemaal precies hetzelfde doen, kan ik niets beginnen - géén enkel behoorlijk bedrijf eigenlijk.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door dhc »

@JackyJ:

op 29-9 stel je de vraag wat MLM eigenlijk is..
op 22-11 schrijf je dat het je na zaterdag (de 19e?) volledig duidelijk is...

In amper twee maanden ben jij de vleesgeworden MLM apostel inclusief kilo's kennis en ervaring?

Lariekoek, apekool, kolder, gebakken lucht enz. enz.

Je verkoopt luchtkastelen (waar gelukkig niemand intrapt)

Denk je dat we debiel zijn ofzo?

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ik wou reageren, maar newmikey heeft het al zo goed uitgelegd dat er niks meer aan toe te voegen valt.

magere janus
Berichten: 71
Lid geworden op: 09 sep 2011 19:22

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door magere janus »

Het zelfde commentaar die mensen zijn allemaal jaloers op je Jacky...lekker doorgaan en je eigen pad kiezen. Maar dat doe je al.... :wink:

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

Ja, dat zal het zijn. We zijn allemaal jaloers. Jaloers op iemand van wie we niets weten, anders dan wat posts alhier. Vreemde conclusie.

Jozef2011
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 jun 2011 16:18

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door Jozef2011 »

Beste Jacky,

Laten we inderdaad terug komen bij de vraag welke MLM-organisatie het meest rendabel is. Jij hebt zelf ervaring met Euphony. Hoe rendabel is dat voor jou? Misschien is het goed eerst te definiëren wat we nu precies met rendabel bedoelen. Volgens mij is het de vraag wat je ermee verdiend gekoppeld aan de hoeveelheid tijd die je er in steekt. Dus aan jou de vraag: Hoe rendabel is jouw MLM business?

Hoor het graag!

JackyJansen
Berichten: 131
Lid geworden op: 29 sep 2011 15:21
Locatie: Utrecht

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door JackyJansen »

Newmickey en anderen.

Als jullie denken dat ik me in het nauw gedrven voel is dat denk ik een eigen zelf overschatting of eigen zelf verheerlijking van jullie. Jullie als mensen gelijk wetenschappers en logische nadenkers zouden beter moeten weten. Accepteer gewoon dat je MLM niet begrijpt en dat er meer systemen zijn dat jullie (helaas) kunnen bevatten. Jullie zijn zeker ook allemaal van dezelfde politiek partij.

Beste Jozef,

Mijn MLM business activiteiten zijn groeiende. Als je wilt begrijpen dat MLM werkt met mond op mond reclame, op dupliceerbaarheis en op volhouden dan kun je wellicht beseffen dat mijn maandelijks rendement groeiende is. Het is heeb snel rijk systeem maar voor mij een succesformule voor MIJN toekomst.

Als mensen MLM niet willen snappen en de dupliceerbaarheis niet snappen is mlm niets voor hun. Allemaal willen ze succes, alleen zijn velen niet bereid daarvoor de nodige moeite te doen.

Ik meet mijn eigen rendement niet als een vast salaris, maar als een resultaat van een 5 jarige planning met goede coaching en begeleiding. Aan één mobile dienst verdien ik eenmalig €40-€100 vermeerderd met €5 passief maandelijks. Daarnaast de promotie en prestatie bonussen. Ik werk daar aan en ik verdien er aan. Daarnaast geniet ik van tevreden klanten die ik daadwerkelijk help besparen op hun vaste lasten. De meeste mensen zijn blij met mijn berekeningen en hun eigen besparing. Dat is voor mij tastbaar en ik lees hier geen enkel bewijs dat anders doet vermoeden.

dhc

Wie jej bent weet ik niet. Ik lees alleen gegooi met modder. Kom eens met wat tastbaars, daar hebben de consumenten ook wat aan. Met mensen die er niet in trappen, bedoel je zeker deze kliek van anti-mlm-ers die nog steeds geen feiten op tafel leggen waarom een consument nu slecht af is met Euphony. Als je bij een slechte bakker brood koopt, zijn alle bakkers niet slecht. Als een Euphony consultant slechte service levert, blijft je gsm het heus wel doen voor die lage prijs. Dus waar is het risico voor de consument. Beste dhc er is geen risico voor de consument. Stap maar eens achter je pc vandaan en ga de wereld in. Vraag mensen wat ze nu betalen en houdt de Euphony tarieven er naast. De meeste mensen kunnen besparen met Euphony en daarom is Euphony voor mij het meest rendabele mlm bedrijf.

Hoi Magere Janus,

Of ze jaloers zijn weet ik niet. Ze poneren stellingen waarvoor ze geen enkel tastbaar bewijs hebben. Met veel ophef proberen ze hun zaakjes te beplijten. Mensen met eigen negatieve MLM ervaring lees ik niet. Allemaal "familie" en "kennissen" die wat overkomen is. Details, van hoe en waarom lees ik niet. Ik lees slechts gescheld, cijfers uit een ver verleden (als dat al zo is, en dan nog éénzijdig). Voor mij geeft Euphony rendement en de mensen zijn allemaal behulpzaam als ik wat wil weten. Met tradiitionele collega's heb ik niet die ervaring. Allemaal ellebogenwerk en loeren op de plek van de chef.

Het enige dat ze straks proberen mijn uit te lokken tot uitspraken en dan reclame of spam te melden. Met gewone logica kunnen ze niets, want ze begrijpen het niet.

Liefs Jacky

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

JackyJansen schreef:...een eigen zelf overschatting of eigen zelf verheerlijking van jullie.
Eigenlijk zou je schrijfster moeten worden. Je hebt een zeer eigen stijl en taalgebruik. Wat voor taal het is weet ik niet maar het is wel bijzonder...
mond op mond reclame
Prachtig!
Als je wilt begrijpen dat MLM werkt met A, B en C, dan kun je wellicht beseffen dat mijn maandelijks rendement groeiende is.
Het causaal verband ontgaat me volkomen hier.
Allemaal willen ze succes, alleen zijn velen niet bereid daarvoor de nodige moeite te doen.
Ooit wel eens bedacht dat de meeste mensen hier gewoon succesvol zijn in hun carriere, hun gekozen beroep en daarvoor de nodige jaartjes opleiding en werkervaring hebben geinvesteerd? En dan komt een dom, mislukt gansje als jij hier vertellen wat succes is? Kom nou toch, je moet ook weer niet te veel overdrijven.
Ik meet mijn eigen rendement niet als een vast salaris, maar als een resultaat van een 5 jarige planning met goede coaching en begeleiding.
Dit is weer rechtstreeks uit het MLM script, je eigen taalgebruik is volkomen anders.
Aan één mobile dienst verdien ik eenmalig €40-€100 vermeerderd met €5 passief maandelijks.
Wel eens een rekenmachientje gebruikt? Een vakkenvuller bij AH verdient al meer dan dat!

Stel dat je in een jaar 1000 mensen contacteert, waarvan er 1 op de 10 happen dan heb je een bruto jaarinkomen van tussen de 100X€40+12X100X€5 en 100X€100+12X100X€5 ofwel tussen de €10000 en €16000 - het minimumloon in Nederland is per 1 juli 2011 vastgesteld op €17222,40 (23 jaar en ouder).

Nog positiever, stel dat je deze aanwas de jaren erna (van je 5-jarenplan) volhoudt èn dat je maar de helft van je klanten door natuurlijk verloop kwijtraakt (de werkelijkheid is dat na 2 jaar maar 10% van de klanten blijft hangen), dan verdien je aan het eind van het 5e jaar nog maar net boven het minimumloon met zo'n €20000.

Wat bij de meesten gebeurt is dat na het tweede jaar 90% van de klanten voor een andere provider kiest en in dat geval hou je van al je harde werk nauwelijks de helft van het minimumloon over na 5 jaar!

Dàt zijn gewoon rekensommetjes die je zelf ook kunt maken en dàt is ook precies de reden waarom MLM nog nooit heeft gewerkt en ook bij jou niet zal werken.

Omdat de nadruk ligt op het werven en het verdienmodel dáár op afgestemd is, verlies je uit het oog dat het aantal mensen dat je kunt bereiken eindig is en dat de bonussen en aanbrengpremies snel opdrogen. Daarna ben je aangewezen op die €5 per klant per maand en om daar een minimumloon uit te halen moet je honderden klanten hebben èn vasthouden - dat wil tegelijk zeggen dat je letterlijk duizenden mensen benaderd moet hebben.
Daarnaast geniet ik van tevreden klanten die ik daadwerkelijk help besparen op hun vaste lasten.
Dat sprookje is al eerder om zeep geholpen hier, ga ik niet nog eens doen. Euphony is niet de goedkoopste en al helemaal niet de beste serviceverlener.
..ik lees hier geen enkel bewijs dat anders doet vermoeden.
Je leest het wel maar je kan het niet bevatten. Je hebt immers géén ervaring met boekhouden en dus kan je er niet over oordelen (analoog aan je eigen verwijt aan ons).
Kom eens met wat tastbaars, daar hebben de consumenten ook wat aan. Met mensen die er niet in trappen, bedoel je zeker deze kliek van anti-mlm-ers die nog steeds geen feiten op tafel leggen waarom een consument nu slecht af is met Euphony.
Dit (en anderen) hele topic staat vol van feiten. De enigen die helemaal nooit met feiten komen zijn de MLM'ers zelf. Niks over werkelijke inkomsten, géén namen van mensen die het helemaal gemaakt hebben met MLM, géén enkel succesvol MLM bedrijf genoemd, géén bewijzen over de z.g. "voordelige" diensten die MLM'ers leveren, niks, nada, noppes.
Als je bij een slechte bakker brood koopt, zijn alle bakkers niet slecht. Als een Euphony consultant slechte service levert, blijft je gsm het heus wel doen voor die lage prijs. Dus waar is het risico voor de consument.
Dus zolang het produkt maar identiek is, maakt het niets uit waar je het koopt? Of ik nu die Samsung TV, dat kinderfietsje of die inkcassette bij een betrouwbare leverancier koop of bij de aller- allergoedkoopste webwinkel maakt niets uit zolang het maar dezelfde TV, hetzelfde fietsje of inktcassette is? We weten natuurlijk allemaal dat dat je reinste kolder is!

Een dooddoener van jewelste temeer daar de "consultant" helemaal geen service biedt, je sluit het contractje en daarmee af. De MLM consultant is vergelijkbaar met de studenten die gratis kranten weggeven buiten de supermarkt in de hoop een abonnementje te kunnen sluiten en daar een premie voor op te strijken. De student weet niets van de krant, gaat niet over de inhoud, de bezorging of de prijzen.
De meeste mensen kunnen besparen met Euphony en daarom is Euphony voor mij het meest rendabele mlm bedrijf.
De logica van deze conclusie moet iedereen toch wel vreemd in de oren klinken. Dus omdat een bedrijf producten/diensten goedkoper zou leveren, wordt het rendabeler? Wat een aperte onzin als het uberhaupt al waar zou zijn dat Euphony goedkoper was en dat sprookje hebben we al uit de wereld geholpen!
Met gewone logica kunnen ze niets, want ze begrijpen het niet.
De "gewone" logica, mijn beste Jacky, is die logica die wordt gehanteerd door 99,99% van de informatie die beschikbaar is over MLM en 100% van de mensen die er teleurgesteld mee gestopt zijn. De "gewone" logica is het rekenmachientje. De "gewone" logica is die van het aantal succesvolle MLM bedrijven, let wel: succesvol voor de consultants èn het moederbedrijf. De "gewone" logica is die die zegt dat je géén duizenden mensen kent, laat staan ze kunt overtuigen van een product wat je niet begrijpt en waar je géén kennis over bezit.

PS: en op de valreep komt de al eerder verbannen kneus Hans ook weer om de hoek kijken :lol:

trebelski
Berichten: 962
Lid geworden op: 27 aug 2010 20:32
Locatie: Amsterdam Centaal Station Perron1

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door trebelski »

HW007 schreef: Ga zo door, maar besteed er niet te veel aandacht aan. Ze vervallen steeds in herhalingen.
Succes !
Net als de Mlmer's die zich met Euphony bezig houden en dat al een jaar of acht op dit forum.Het was niks en het zal niks worden met een te verwaarlozen marktaandeel ( ten opzichte van de grote spelers op dit gebied). Leuren in de marge en veel grootspraak.Jacky die volgens eigen zeggen een paar maanden geleden nog op dit forum vroeg hoe MLM werkte en twee maanden later er ineens alles van weet en zelfs pretendeert meer te besteden dan de meeste bezoekers hier, grootspraak waar de voorbeelden al jaren op o.a. dit forum te vinden zijn.

Ps. HW007 en Jacky zullen (waarschijnlijk? ) wel een ander IP-nummer hebben maar het was de meeste vaste bezoekers vanaf het eerste moment duidelijk hoe 1 en ander in elkaar steekt. :mrgreen:

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:17, 1 keer totaal gewijzigd.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Aan jouw rekenwerk mist het een en ander
Vul de berekening dan aan. Wat mist er precies? Vermeld die gegevens en maak de berekening af.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door newmikey »

kuklos schreef:
HW007 schreef:Aan jouw rekenwerk mist het een en ander
Vul de berekening dan aan. Wat mist er precies? Vermeld die gegevens en maak de berekening af.
+1

Laten we daar nu eens op wachten. Hans, aan jou de eer...

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

JackyJansen schreef:Newmickey en anderen.
Of nemikey er zelf problemen mee heeft weet ik niet, maar blijkbaar is het jou te veel gevraagd iemand bij de echte naam te noemen.
JackyJansen schreef: Accepteer gewoon dat je MLM niet begrijpt en dat er meer systemen zijn dat jullie (helaas) kunnen bevatten. Jullie zijn zeker ook allemaal van dezelfde politiek partij.
Een aanname zonder basis, die laatste zin.
De eerste zin geeft steeds meer het beeld dat in jouw ogen enkel iemand die laaiend enthousiast is iets van mlm snapt.
JackyJansen schreef:Als mensen MLM niet willen snappen en de dupliceerbaarheis niet snappen is mlm niets voor hun. Allemaal willen ze succes, alleen zijn velen niet bereid daarvoor de nodige moeite te doen.
Dan komen we weer terug op het eerdere punt, in jouw ogen zijn dus enkel mensen die staan te juichen over mlm mensen die er iets van snappen. Dat er mensen bestaan die mlm snappen, kunnen rekenen, en dan nog steeds geen trek erin hebben gaat er bij jou dus niet.
JackyJansen schreef:Aan één mobile dienst verdien ik eenmalig €40-€100 vermeerderd met €5 passief maandelijks.
newmikey rekende al, ga ik ook even doen. Stel ik wil €1.500 netto per maand binnenhalen met mlm. Dat komt neer op €18.000 per jaar. Ik zal voor jouw gemak rekenen met €100 per eenmalig.
1 klant per week binnenhalen levert dan op: 52 x 100 = €5.200; daar komt bij
12 * 5 x 52 = €3.120. Totaal dus €8.320. Hmm, met 1 klant per week red je het dus niet. En dan heb ik gerekend voor je maandbedrag met de aanname dat je vanaf de eerste maand alle klanten al binnen hebt, wat niet zal gelden. Tevens valt je eenmalige bedrag weg, na het eerste jaar voor je bestaande klanten.
En dan gaan we eruit dat je 1 klant per week redt. Wat ik best veel vind. Hoeveel tijd kost het je per klant om ze binnen te halen?
JackyJansen schreef:Wie jej bent weet ik niet. Ik lees alleen gegooi met modder.
Als je op je eigen posts doelt wel ja. Het kritiekpunt van dhc was en is terecht. Twee maanden geleden vroeg je nog wat mlm was en nu ineens ben jij de persoon die alles weet, en onze kennis kan beoordelen? Dat komt vreemd over.
JackyJansen schreef:bedoel je zeker deze kliek van anti-mlm-ers die nog steeds geen feiten op tafel leggen waarom een consument nu slecht af is met Euphony.
Er is in dit topic allang een onderzoek gedaan naar de aanbieding van Euphony en ze kwamen niet als de goedkoopste uit de bus.
JackyJansen schreef:Ze poneren stellingen waarvoor ze geen enkel tastbaar bewijs hebben. Met veel ophef proberen ze hun zaakjes te beplijten. Mensen met eigen negatieve MLM ervaring lees ik niet. Allemaal "familie" en "kennissen" die wat overkomen is. Details, van hoe en waarom lees ik niet. Ik lees slechts gescheld, cijfers uit een ver verleden (als dat al zo is, en dan nog éénzijdig).
Kuch ja. Weer een algemeenheid over "de ander" die niet op de inhoud in zou gaan. Heb je trouwens de cijfers die newmikey vond gemist? Betrof zeer recente omzetcijfers van Euphony.
JackyJansen schreef:Het enige dat ze straks proberen mijn uit te lokken tot uitspraken en dan reclame of spam te melden. Met gewone logica kunnen ze niets, want ze begrijpen het niet.
Een beschuldiging en daarna een belediging. En beiden nog onwaar ook.

kuklos
Berichten: 9761
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door kuklos »

HW007 schreef:Leuk jullie offtopic gerelateerde wijsheden wederom te kunnen lezen.
Offtopic? Is de rentabiliteit van mlm nu ineens offtopic?
HW007 schreef:Jullie hebben je eigen familie en vriendekring het netwerken onmogelijk gemaakt. Waar wij gewoon verschillen per klant uitrekenen, belasteren jullie je eigen vrienden en familiekring met valse voorlichting over MLM, om ook de producten maar mee te slepen in jullie dwang naar gelijk krijgen.
Dit is wel een hele vuige beschuldiging. Eentje die ik maar ga aanmelden denk ik. Discussie prima, maar ongefundeerd mensen beschuldigen? Nee.

HW007
Berichten: 898
Lid geworden op: 07 sep 2011 09:48

Re: Welk Mlm bedrijf is het meest rendabel?

Ongelezen bericht door HW007 »

verwijderd
Laatst gewijzigd door HW007 op 29 nov 2011 19:18, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten