LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wings Network. Wat denken jullie?

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
semson
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2014 23:02

Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door semson »

De scam Telexfree is nog maar net ingestort, maar het lijkt er al op dat de toppromotors nu al iets nieuws hebben om zieltjes (en geld) binnen te halen. Hun "business" is immers niets meer waard, dus hebben ze ook even wat minder inkomsten nu. Snel leden binnenhalen dus.

Het gaat hierbij om "Wings Network".

Hier vind je een review: http://behindmlm.com/companies/wings-ne ... om-reboot/

Wat denken jullie hiervan? En hoelang zal dit blijven bestaan? Ik gok op 1,5 tot 2 jaartjes voordat het klapt.

encore
Berichten: 1100
Lid geworden op: 16 mar 2014 10:23

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door encore »

Nou ja, dat dacht ik van FlexDom ook, maar dat gaat ook nog steeds door. Verschrikkelijk dat er mensen zijn die er tòch aan meedoen.

bobcat
Berichten: 38
Lid geworden op: 07 dec 2009 22:29

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door bobcat »

Een van de toppromotors is Robert Klink(enberg), typisch iemand die alleen maar geld wil verdienen zonder er veel voor te willen doen. Houdt zich telkens weer bezig met Ponzischemas. Hetzelfde kliekje als Telexfree Optionalert etc gaat ook hier weer slachtoffers maken.
Wees gewaarschuwd.

Bob

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door Maypole »

Dit lijkt inderdaad het nieuwe geniale unieke geweldige concept waar de ex-telexfree promotors naar toe rennen met hun centjes.
Overeenkomst met Telexfree is dat het beide Portugese roots heeft. Zodoende zullen veel mensen die echt in de top van Telexfree zaten waarschijnlijk ook met Wings bezig zijn.

Verschil met Telexfree is dat Telexfree een ponzischema was en dat Wings Network een piramidespel is. Je moet mensen rekruteren om betaald te blijven krijgen. Bij Telexfree was dat niet zo, daar betaalde je en plaatste je zogenaamd advertenties waardoor je geld kreeg. Dat maakt Wings iets moeilijk om daadwerkelijk geld aan over te houden. De levensduur van Wings is daarmee naar mijn idee ook korter. Een piramidespel gaat meestal veel korter mee dan een ponzischema.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 okt 2014 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht aangepast. Reden: persoonsgegevens verwijderd.

semson
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 jan 2014 23:02

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door semson »

Inderdaad ja.

Eerst was het Global One, toen dat klapte was ineens TAN Marketing de opportunity of a lifetime, vervolgens bleek dat ook niets te zijn, en werd het Telex Free.

Maar aangezien we allemaal weten hoe het met Telex Free is afgelopen, is ze vervolgens "opportunity of a lifetime" Wings tegengekomen.

Wat zal de volgende zijn, en hoeveel mensen zullen er weer ingeluisd worden???
Laatst gewijzigd door Radar op 09 okt 2014 13:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Reactie op eerder verwijderd bericht weggehaald

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door kuklos »

semson schreef:Wat zal de volgende zijn, en hoeveel mensen zullen er weer ingeluisd worden???
Hoho, je bedoelt, hoeveel mensen zullen zich erin laten luizen. Tot nu toe zien we dat steeds weer mensen willens en wetens blind zijn en dus instappen. Sommige zijn zelfs zo achterlijk dom dat ze hier nog even komen verkondigen dat wij het niet snappen.

Maypole
Berichten: 92
Lid geworden op: 08 mar 2011 12:32

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door Maypole »

Achterlijk dom zou ik ze niet willen noemen. Sommigen, oa de twee mensen die hier reeds genoemd zijn, weten dondersgoed hoe het werkt. Zij weten echt wel dat waar zij mee bezig zijn geen zuivere koffie is. Feit is nou eenmaal dat zij steeds genoeg mensen weten te strikken en dus doodleuk winst maken met dit soort programma's. Dat ze elke drie maanden weer opnieuw beginnen met een nieuw schema deert ze niet.

De grote meute die steeds geld verliest of op zijn best een paar meijer per jaar er aan over houden die zijn naar mijn idee niet willens en wetens blind of dom. Ze zijn gewoon nooit goed voorgelicht door hun ouders, leraren en/of omgeving. Ze denken gewoon dat het zo hoort. Op de middelbare school zou verplichte voorlichting op het gebied van mlm en andere fraude gegeven moeten worden. Maar dat is een ander onderwerp denk ik.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Wings Network. Wat denken jullie?

Ongelezen bericht door kuklos »

Maypole schreef:Achterlijk dom zou ik ze niet willen noemen. Sommigen, oa de twee mensen die hier reeds genoemd zijn, weten dondersgoed hoe het werkt.
Inderdaad, my bad. Dan wijzig ik mijn stelling. Een deel is gewoon verrot en doet het willens en wetens en een deel is achterlijk dom.
Maypole schreef:De grote meute die steeds geld verliest of op zijn best een paar meijer per jaar er aan over houden die zijn naar mijn idee niet willens en wetens blind of dom. Ze zijn gewoon nooit goed voorgelicht door hun ouders, leraren en/of omgeving. Ze denken gewoon dat het zo hoort. Op de middelbare school zou verplichte voorlichting op het gebied van mlm en andere fraude gegeven moeten worden. Maar dat is een ander onderwerp denk ik.
Deze ben ik niet met je eens. Ik vind het wel degelijk domheid. Ik ben behoorlijk wat succesvolle mensen tegengekomen die qua opleiding niet veel hebben gehad, en het toch ver geschopt hebben. Vanwege maar 2 dingen: gezond verstand en gezonde achterdocht.

Gesloten