LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Xango

Vragen of opmerkingen over mulit level marketing kan je hier kwijt.
guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Xango

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Xango opent 30 november 2007 de markt in Nederland.
Xango is gerekend vanaf de oprichting de snelst groeiende onderneming ter wereld, met inmiddels vele honderden miljoenen $ omzet.

Het product van Xango is......Xango, een sap gemaakt van de gehele mangosteen. Het bijzondere van deze mangosteen is dat er in de schil xanthonen zitten en die hebben heel veel goede effecten op onze gezondheid. Zelf ben ik distributeur geworden, omdat ik het gebruik voor mijn gezondheid en omdat ik verwacht er ook wat mee te kunnen verdienen.

Het zou leuk zijn, als via dit forum mensen hun eigen ervaringen met Xango (dus niet Multi Netwerk Marketing in het algemeen), zouden gaan uitwisselen. Het is niet mijn bedoeling dat dit een welles-nietus discussie gaat worden; ik ben gewoon benieuwd naar de persoonlijke ervaringen van mensen met Xango.

Om vast te beginnen: Mijn persoonlijke ervaring is, dat sinds ik Xango ben gaan gebruiken, ik minder insuline ben gaan spuiten. Of dit door Xango komt, of toeval is kan ik natuurlijk niet zeggen, maar het is voor mij voldoende reden om door te gaan met het drinken van Xango.

Op dit moment "verdien" ik nog niets met Xango, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een kwestie van tijd is; ik ben nog maar kort distributeur en er zijn al wel een paar mensen geïnteresseerd.

Meer weten over Xanthonen / Xango
Als u in google op internet zoekt op "Xanthonen", "Xango" of gewoon op "gezond sap", dan zijn er diverse websites met informatie.

Voor wetenschappelijke artikelen over de xanthonen en de mangosteen is onderstaande site met onderzoeken interessant:
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez
(Helaas wel vrij technische en in het Engels)
Laatst gewijzigd door guusvonscheven op 14 nov 2007 11:50, 2 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Xango

Ongelezen bericht door jor »

Dit is tegen de forumregels! Haal de reclamelinks weg anders zal de trosmoderator het zeker voor je doen.Je kunt zaken ook bespreken zonder website's en/of emailadresssen te plaatsen.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Ach, reclame... Je moet toch wat creatiefs verzinnen als je flesjes vruchtensap door het kiezen van mlm als distributiemethode €37,50 moeten gaan kosten?
Oh, dat vergat de topicstarter er even bij te vertellen? Nou, dan doe ik dat toch even. Geen enkele moeite hoor. Maar dan heb je daar wel veel xanthonen voor. Je weet wel, die zo goed zijn voor... eh... ja voor wat eigenlijk? Maar het valt niet te ontkennen dat sinds Xango op de markt is het gat in de ozonlaag weer is afgenomen, en ook het aantal verkeersdoden is gedaald.
Bovendien, er moeten genoeg mogelijkheden blijven om de gekken de gelegenheid te geven zich van hun geld te scheiden, en wat moet je dan als je al afwasmiddel van €17 hebt staan en je niet meer bij kleeneze terecht kunt voor opblaaspantoffels? En laten we vooral ook niet gaan rondbazuinen dat hoewel Xango de markt pas op 30 november opent, alle veilingsites nu al vol staan met wat door veel van de huidige eigenaren ervan blijkbaar als rommel wordt beschouwd die je zo snel mogelijk op de tweedehandsmarkt moet dumpen. Dat zou zo'n domper zijn op de toekomstverwachtingen van de nieuwe verkopers, nietwaar?

guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Re: Xango

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Heeft u zelf ervaringen met Xango, of baseert u uw mening op vooronderstellingen?

Xango kost in de losse verkoop inderdaad 37,50 per fles. Daarbij wens ik aan te tekenen, dat uit het drinken van slechts 1 fles weinig te concluderen valt; m.i. is daarvoor minstens 1 doos nodig. Voor mensen die 100% gezond zijn zal Xango uiteraard geen merkbare effecten hebben, maar daarvoor is Xango ook niet bedoelt.

Het is heel begrijpelijk dat mensen scepsis hebben bij zo'n duur product als Xango. Zelf was ik in het begin ook sceptisch en het eerste wat je denkt is: dat moet oplichting zijn! Maar je moet Xango dan ook niet vergelijken met een gewoon vruchtensap. Kijk eens naar de wetenschappelijke onderzoeken die gedaan zijn naar de xanthonen, leg deze voor aan een medicus en vraag dan of het inderdaad oplichting is.

Xango lijkt duur, maar is het niet. Als u bedenkt dat het hoofdbestanddeel van Xango de mangosteen is en deze mangosteen in Nederland voor 2,85 per 250 gram te koop is, dan is het zelf maken van mangosteensap duurder dan Xango. Bovendien: als iemand met gezondheidsklachten baat heeft bij een product, hoeveel mag dat dan kosten?

Dat het bij Xango overigens niet alleen om "geld verdienen" gaat, mag blijken uit het feit dat Xango veel uitgeeft aan goede doelen.

Het is overigens de bedoeling van dit onderwerp, dat mensen hun eigen ERVARINGEN hier kwijt kunnen. Uiteraard zijn ook wetenschappelijk onderbouwde bijdragen meer dan welkom. Het zou jammer zijn, als dit forum zou veranderen in een "wellus-niettes" discussie.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

en wat moet je dan als je al afwasmiddel van €17 hebt staan
Beetje domme vraag, maar laten we eens kijken.....:
€ 17,00 zeg je???
Hm..., klinkt vrij prijzig....!
Maar waarom heb je het dan gekocht, E???
Doe je er misschien 10x zo lang mee?
Dán is het geen slechte deal.....
Het is weliswaar óók 10x zo duur..., maar je hebt wél veel minder te sjouwen..... én het is veel beter voor het milieu...! Minder afval, hè??:wink:
Dus dat zal wel de reden zijn waarom je het hebt aangeschaft, toch??

Maar je hebt bij AH toch wel bedongen dat als je het zo'n 10 weken gebruikt.... en je bent er tóch niet tevreden over..., dat je dan het restant terug mag geven en je de door jou betaalde bedrag terug krijgt???
Let op hoor.....! Want buiten mlm zitten nog véél meer tillers dan binnen mlm..!!
Kleeneze voor opblaaspantoffels?
Dank je voor de tip, E...., ik ben daar eigenlijk al héél lang naar op zoek.....
Geef je even een link van een Klinisch distributeur waar ik ze kan bestellen? Bvd...

Oh, nu nog even over Xango, natuurlijk......

Ik WÁS een gebruiker..., Guus... en miin vrouw steeds minder..., maar die is er nog niet over uit..... of ze daar nou wel of niet tevreden" over is....
(erg "gelukkig" zal Xango haar niet maken...., maar wanneer ze er "tevreden" over is... heeft ze geen reden om naar zoiets verder te zoeken!!!
Dit ff tussendoor voor de mensen die geen verschil zien tussen "gelukkig" zijn en "tevreden" zijn...!:lol:)
Dat het bij Xango overigens niet alleen om "geld verdienen" gaat, mag blijken uit het feit dat Xango veel uitgeeft aan goede doelen.
Dat is mooi, Guus..., maar laat je linkerhand niet weten wat de rechterhand doet..., wanneer je "goed" doet....
Het zou jammer zijn, als dit forum zou veranderen in een "wellus-niettes" discussie.
Dank voor je waarschuwing, Guus..., maar veel nut zal het niet hebben.....
Wij, mlm-ers, vertellen wat we méé maken...., en ZIJ, geen mlm-ers, vertellen vervolgens dat dat niet kan.....:roll:
En dat gebaseerd op wereldwijd 3 ex-distributeurs die zeggen honderdduizenden euri verdiend te hebben met mlm..., maar ook voor honderduizenden euro's méér het schip in zijn gegaan....:(
Vraag me niet hoe dat kán..., want mij gaat dat ook boven mijn pet.....

Om nog ff terug te komen op het Xango-verhaal....
Ik vind wél dat het wat onprofessioneel wordt gebracht.
Ik heb niks tegen thuispresentaties of zaaltjes (zalen) van hotels of restaurants..., maar in de foyer van hotels bijvoorbeeld??
En dáár met 20 man bij elkaar zijn in zo'n openbare ruimte??
Nee, dat spreekt me toch niet aan.... :?

Wat zijn je eigen ervaringen daarmee?

So be it

Er is trouwens niks te vinden over "Xango" via de door jou gegeven link.
Wel genoeg over "Mango".......

guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Re: Xango

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Hartelijk dank voor uw bijdrage aan dit forum.

Jammer dat Xango voor u blijkbaar niet heeft gewerkt. Zou u ook willen aangeven hoeveel u heeft gebruikt en voor welke klachten?

Als u een drankje weet die iedereen gelukkig maakt, dan wordt dat een nog groter succes dan Xango! Met tevreden gebruikers ben ik tevreden.

Over de onprofessionele presentaties: Ik heb slechts twee ervaringen met presentaties.

In Duitsland ben ik bij een presentatie in Frankfurt geweest; daar zaten ca 1200 man in een zaal. (De kaartjes kosten 15 euro) Die presentatie was echt professioneel, maar kwam op mij ergl commercieel over.

Ons team houdt iedere tweede zaterdag een presentatie in Woudenberg en daar wordt zeker dezelfde hoeveelheid informatie gegeven, maar dan minder massaal en zeker gemoedelijker / gezelliger.

MLM is natuurlijk een kwestie van gewone mensen. Sommige personen werken goed samen in een team, anderen doen liever alles in hun eentje, en blijkbaar doet ook iemand zijn presentatie in de foyer.

Waar de presentatie gegeven wordt, maakt mij niet uit, het is meer hoe de presentatie gegeven wordt en vooral wat er beweerd wordt. Het is natuurlijk nooit de bedoeling dat Xango als vervanger voor een medicijn wordt voorgeschreven, dat er claims gedaan worden die niet bewezen zijn, of dat er beweerd wordt dat iedereen gegarandeerd rijk wordt.

30 november is overigens de eerste, officiële Xango presentatie in het Evoluon te Eindhoven en die zal ongetwijfeld wel professioneel zijn.

Via de link http://www.ncbi.nlm.nih.gov/sites/entrez van mij zijn alleen de onderzoeken naar xanthonen en garcinia mangostana (=mangosteen) te vinden. Xango bestaat uit de mangosteen en bevat de xanthonen, maar Xango is een merk en dat is naar mijn weten niet specifiek onderzocht.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Daarbij wens ik aan te tekenen, dat uit het drinken van slechts 1 fles weinig te concluderen valt; m.i. is daarvoor minstens 1 doos nodig.
Dat begrijp ik. Als ik zelf dealer was zou ik aanraden pas conclusies te trekken na het afnemen van een hele zeecontainer, maar daar gaat het even niet om. Uitspraken waar ik persoonlijk misselijk van word is deze:
Bovendien: als iemand met gezondheidsklachten baat heeft bij een product, hoeveel mag dat dan kosten?
Wat probeer je hier nou duidelijk te maken? Dat als mensen hopeloos sukkelen met hun kwalen en maar ziek genoeg zijn dat je dan kan vragen wat je wilt omdat deze mensen het toch wel zullen proberen? Mlm is zelf al een concept dat vooral gevoed wordt door de zwakkeren in de samenleving, maar dan vormt een dergelijk ranzig misbruik van zieke mensen nog wel de overtreffende trap.

De mangosteen mag dan wel hier in de supermarkt een consumentenprijs van 11.40 per kilo hebben, waarmee je nog steeds behoorlijk wat 3/4 literflessen vult voor 37.50, maar lokaal oogst en bottel je die dingen voor nog geen 40 cent per stuk. Als dat moeite kost om te begrijpen informeer dan maar even bij de Aldi hoe zij dat met sinasappels doen, en daarmee inclusief het verschepen nog winst maken ook.

Ik ga me niet vermoeien met een discussie over de geneeskrachtige werking van dit wondermiddel bij loopneuzen en hamertenen. Die hebben we al genoeg gehad bij alle gelijksoortige ongefundeerde claims op dat gebied bij andere drankjes, magneetjes, smeerseltjes en wat voor vage rommel er nog meer via mlm aan de man wordt gebracht.

Maar laat ik geen mensen voeding geven aan het idee dat ik negatief zou zijn, en jou succes wensen met de verkoop die volgende week pas begint maar waar nu al volop van gedumpt wordt op de diverse veilingsites. Net als met de afslankdiëten en produkten ligt de geschiedenis bezaaid met identieke voorbeelden van al lang vergeten produkten waar desalniettemin enkele mensen in een korte tijd godsgruwelijk rijk op zijn binnen gelopen. Maar ik help je hopen dat het nu juist met DIT sapje anders is en dat het wel het wondermedicijn zal blijken te zijn waarvan geclaimd wordt dat het dat is.
En zoniet, dan lopen er toch wel genoeg goedgelovige sukkels rond die zich graag van hun geld laten scheiden waardoor het dan toch in ieder geval een goede inkomstenbron zal zijn.

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Dat is mooi, Guus..., maar laat je linkerhand niet weten wat de rechterhand doet..., wanneer je "goed" doet....
En dat uitgerekend van de man die al wel 40 keer het propagandafilmpje van de namens Unicef dank uitsprekende James Bond uit de oude doos heeft gehaald.

avivito
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2007 15:18

Re: Xango

Ongelezen bericht door avivito »

Nutrient content and antioxidant strength

Mangosteen is typically advertised and marketed as part of an emerging category of novel functional foods sometimes called "superfruits" [5] [6] [7] presumed to have a combination of 1) appealing subjective characteristics, such as taste, fragrance and visual qualities, 2) nutrient richness, 3) antioxidant strength and 4) potential impact for lowering risk against human diseases.

When analyzed specifically for its edible aril, mangosteen meets only the first criterion above, as its overall nutrient profile is absent of important content[8], it contains no pigmentation (correspondingly, no antioxidant phytochemicals in significant concentration) and there is no scientific evidence of aril constituents having any health properties.[9]

Should purée or juice from the arils be infused with exocarp phenolic extracts, mangosteen juice adopts the purple color and astringency of its exocarp pigments. It is usually balanced for taste with sweeteners possibly requiring juices from other fruits.

Bron: wikipedia

Vr. groet.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Nou..., dát was weer lachen.......!!:lol:
En dat uitgerekend van de man die al wel 40 keer het propagandafilmpje van de namens Unicef dank uitsprekende James Bond uit de oude doos heeft gehaald.
Tja..., E, het is voor jou ook niet makkelijk te begrijpen dat het in "ons" geval....(hè, wat gezellig hè???) daar helemaal niet om ging, jongen.....
Dat is alleen om je duidelijk te maken dat BELANGRIJKE mensen géén aversie hebben tegen mlm.... Alleen jongetjes die in de lopendeband werksfeer zitten voelen zich gauw angstig en gaan dan schoppen en slaan naar mensen die het eigenlijk goed met hen voor hebben.....
Dat Roger érg dankbaar is voor onze miljoenen bijdrage... (was maar een heel klein stukje van mij, hoor!!:wink:) laat hij wel blijken ,ja....
Dat begrijp ik. Als ik zelf dealer was zou ik aanraden pas conclusies te trekken na het afnemen van een hele zeecontainer
Maar dat wéten we ook wel, E, wat jij zou doen wanneer je een "machtspositie" zou bekleden....! Je mentaliteit is ons inmiddels wel duidelijk...:oops:
Mlm is zelf al een concept dat vooral gevoed wordt door de zwakkeren in de samenleving,
Ah, zo..., daar heb je uitgebreid onderzoek naar gedaan, knul???
waarschijnlijker is dat je dit weer aangrijpt om je ware aard ten toon te spreiden.
Ik ga me niet vermoeien met een discussie over de geneeskrachtige werking van dit wondermiddel bij loopneuzen en hamertenen.
Zou ik ook niet doen, want ik kan me niet voorstellen dat je daar wél iets van weet......

Verder vergeet je in je vurige betoog tegen mlm, dat goede mlmbedrijven een garantie geven die klinkt als een klok.
Maar dat maakt jou toch niks uit..... Lekker drammen, schelden en proberen te vernederen....

Fijne dag verder.....

Tegen het eind van de middag gaan we ons een paar uurtjes verpozen op de luxury lifestyle fair, waar we voor uitgenodigd zijn, omdat mijn vrouw altijd de ramen lapt bij een van de standhouders en ik fungeer daar als bordenwassser....!

So be it
Heb nét, tussen 12 en 2..., na het dweilen van de vloer..., nog even een rondje gelopen over de LL-fair... en Energetix en WIN staan daar ook......
Denk dat de winnaars op zoek zijn naar randfigurenmetcenten om 40.000 euri te investeren aan pilletjes.... :?

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

rondje gelopen over de LL-fair... en Energetix en WIN staan daar ook......
Denk dat de winnaars op zoek zijn naar randfigurenmetcenten om 40.000 euri te investeren aan pilletjes....
Ach ja, zo werkt dat nou eenmaal. Op zo'n beurs komen de rich & wealthy natuurlijk niet, tenzij ze worden ingehuurd om die te openen, of om het enigzins cachet te geven wil vanessa of een soapsterretje zich nog wel eens lenen. Deze echt rijkere mensen hebben zo hun eigen kanalen om hun, ongetwijfeld kostbare, artikelen aan te schaffen.
Wie er wél zijn op zo'n beurs? Tja, de mensen die graag deze zaken zouden willen kopen en daar full-time over dagdromen. Over het algemeen de ramenlappers en bordenwassers die 24/7 met het idee in hun hoofd zitten dat áls..... óóit....
En laten dát nou de mensen zijn die langs de stand van win of energetix komend en de verkoper aanhorend zullen denken: "hé, een kans waarvoor zelfs IK in aanmerking kom...".

Ach ja, het waren gezellige tijden destijds met Alex. Ik denk nog wel eens wat er van hem geworden zal zijn. Eerlijk maar onnozel, wilde ons consequent aan de voltooid deelwoorden met een 't' gespeld krijgen omdat zijn zus lerares was, en zwaaide trots als een aap met zeven lullen met de ads in de duitse glossy's als zijnde wat de 'pers' over de magneetjes schreef.
Maar helaas, zijn eu site is al helemaal ter ziele en zijn nl site gaat nu over beauty & welness. Toch produkten waar je minder lol mee kan hebben hier op het forum dan de magneetjes die het geheugen van de rode bloedlichaampjes bij de pols inprenten wat ze dieper in het lichaam voor mooi werk kunnen doen. Ik ben bang dat het niet voor niks is dat hij hier niet meer komt om verslag te doen van zijn welvaren in deze handel.
We hadden zijn vrouw natuurlijk al gehoord bij die teleconferentie bij de start van nova lusus. Het valt te hopen dat ze daar niet voor al te veel geld het schip in zijn gegaan. Maar enigzins zorgelijk is het wel, want het blijven natuurlijk wel types voor zeven sloten tegelijk.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Ach ja, zo werkt dat nou eenmaal. Op zo'n beurs komen de rich & wealthy natuurlijk niet, tenzij ze worden ingehuurd om die te openen, of om het enigzins cachet te geven wil vanessa of een soapsterretje zich nog wel eens lenen. Deze echt rijkere mensen hebben zo hun eigen kanalen om hun, ongetwijfeld kostbare, artikelen aan te schaffen.
Wie er wél zijn op zo'n beurs?
Mensen zoals jij in elk geval niet, E...:lol:

Wat zijn ondernemers toch domme mensen hè??
Zet zo'n dombo van een Porsche-dealer daar zomaar 4 autootjes neer voor armoedzaaiers...!:lol:
Heb je wel énig idee wat een ondernemer voor zo'n plekkie betaalt, knul...?
dat zo nou nooit naar jou luisteren E...!:roll:
ik snap niet dat onze economie nog draait, zonder dat jij een dikke vinger in de pap hebt...!
Maar helaas, zijn eu site is al helemaal ter ziele en zijn nl site gaat nu over beauty & welness. Toch produkten waar je minder lol mee kan hebben hier op het forum dan de magneetjes die het geheugen van de rode bloedlichaampjes bij de pols inprenten wat ze dieper in het lichaam voor mooi werk kunnen doen. Ik ben bang dat het niet voor niks is dat hij hier niet meer komt om verslag te doen van zijn welvaren in deze handel.
Heb je hem gesproken dan... of trek je liever je eigen conclusie..., sorry, maak je liever je eigen "verhaal"....?
We hadden zijn vrouw natuurlijk al gehoord bij die teleconferentie bij de start van nova lusus. Het valt te hopen dat ze daar niet voor al te veel geld het schip in zijn gegaan. Maar enigzins zorgelijk is het wel, want het blijven natuurlijk wel types voor zeven sloten tegelijk.
Je bent goed op hoogte, E.... Is zij je schoonzus soms??? Dan kan ik me wel voorstellen dat het met zo iemand bergafwaarts gaat.....
Maar over welke "Alex" gaat het eigenlijk??

Vr. gr., So be it

Econometrist
Berichten: 809
Lid geworden op: 09 jan 2005 04:03

Re: Xango

Ongelezen bericht door Econometrist »

Zet zo'n dombo van een Porsche-dealer daar zomaar 4 autootjes neer voor armoedzaaiers...!
Ach ja, de Porsche. Typisch de auto waar de patjepeër 15 jaar voor spaart om die te kunnen kopen. Wat voor kleur heb je besteld?
Maar over welke "Alex" gaat het eigenlijk??
Je hoeft niet te doen alsof je hem niet kent hoor. Hij was er ook nog in je SBI tijd.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Wat voor kleur heb je besteld?

Met MIJN bordewassersinkomen???
Nog ff wachten dan......

Ik heb diverse bordewasopties en ik ben die om aan het zetten in een multi L Marketingstructuur..., net als mijn glasewassersbedrijf!!!

Dan ben ik "straks" nét zo rijk als jij, E..... :wink:

Alex van de magneten, Energetix? Er was toch nóg een Alex hier?? Was dat een NIKKEN magneten-man???
Ben dan wel benieuwd hoe het met hem gaat.....

Maar ff serieus, E, want scrupules heb je tóch niet..., is dat WIN gebeuren niks voor jou, man??
Moet voor jou toch "like taking candy from a baby" zijn om mensen erin te kletsen??
Zie ik je op de beurs??? Bij de WIN-stand??
SBI

mrtelecom

Re: Xango

Ongelezen bericht door mrtelecom »

SBI, we laten ons weer vrolijk meesleuren in het gemekker van E die geen spatje aan fatsoensnormen heeft. Het enige wat hij doet is schelden en beledigen en we weten allebei dat dat komt doordat hij zelf niet goed in zijn vel zit. Zullen we misschien een lieve haaibaai voor hem zoeken, dan kalmeert hij vanzelf.

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Hi E....,

We zijn elkaar misgelopen, denk ik, op de Luxury lifestyle fair??????:(

Ik weet wel hoe dat komt hoor.....
Er waren twéé stands van WIN!!!!
En JIJ hebt natuurlijk bij de verkeerde staan te wachten!!!
Je had bij de éne moeten zijn... en jij ging natuurlijk bij de ándere wachten!!!
Eigenwijs dat je bent!!! 8)
Maar dáár, bij die ándere dus...., hingen zeker de mooiste plaatjes van grote boten en auto's hè???
Of was het die jonge dame met die mooie longen, die je aandacht zo trok???:wink:

Was best wel een leuke beurs toch, E??
We hebben niet veel gekocht hoor.....
Buiten 2 Bentley's en 3 Porsches, 3 Spabaden en voor 75.000 euri aan kunst....hebben we óók nog zo'n mist-vijvertje gekocht...! (En dát is echt waar!!:lol:)
Mooi ornament, erg sfeervol...., met gewoon wit licht. Niet veel centjes.., maar 99 eurootjes, Erootje....

Maarreh..., wat dacht je van morgen??
Morgen zo tussen 17.00 en 22.00 uur zullen we er wel weer zijn en zondag waarschijnlijk óók.
Zullen we nóg eens afspreken, E????
Maar deze keer wél bij die éne WIN, hè?? Niet bij die ándere WIN... anders lopen we elkaar wéér mis!!!!

Fijne avond verder E, en collegaforummurders.......!

So be it

guusvonscheven
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 mei 2006 00:56

Re: Xango

Ongelezen bericht door guusvonscheven »

Waar gaat dit toppic over?

Over de Luxury lifestyle fair?
Over Porsche?
Over bordenwassers?
Over MLM?
Over elkaar beledigen?

Het was toch echt de bedoeling, dat dit onderwerp over Xango zou gaan, wat gebruikers ervaren, hoe distributeurs het doen enz. Op websites van distributeurs zijn natuurlijk altijd alleen de positieve geluiden te lezen, maar pakt e.e.a in het echt ook zo positief uit?

De kritiek die ik op dit forum proef valt denk ik als volgt samen te vatten:

1: Het Multi Leval Marketing (MLM) concept deugt niet
2: Het product is te duur
3: Het product zal niet werken.

Laat ik mijn mening eens over bovenstaande drie stellingen geven:

1: Het MLM concept deugt niet:
Het nadeel van dit concept is dat sommige mensen puur en alleen met dollars in hun ogen besluiten om distributeur te worden en van alles en nog wat beloven, als je maar iets koopt. Dit soort verkopers geven MLM een slechte naam, want hun klanten zijn teleurgesteld als hun ongeneeslijke ziekte niet geneest, of als ze na een maand niet rijk zijn geworden.

Uiteraard is dat niet de manier zoals MLM moet werken. Het idee van MLM is het volgende:

Als je zelf het product gebruikt en je bent daar tevreden over, dan wordt je vanzelf enthousiast. Reclame maken gaat dan eigenlijk vanzelf. Net zoals het leuk is om een warme douche uit te delen voor goede service, is het ook leuk om een product aan te prijzen waar je enthousiast voor bent. Dat daar dan een geldelijke beloning tegenover staat is alleen maar meegenomen. En ja, hoe meer je aan het begin van een MLM product staat, hoe groter de kans is, dat je wat meer gaat verdienen.

Een ander niet te onderschatten voordeel van MLM is dat het voor de fabrikant heel wat minder investering vergt dan de traditionele manier van verkoop. Of je bent dan nl. als fabrikant overgeleverd aan machtige inkooplobby's, of je houdt alles in eigen hand, maar moet dan veel geld stoppen in reclame e.d.

2 Het produkt is te duur:
Het product lijkt op het eerste gezicht heel duur, zeker als u hoort dat er in totaal 50% van de verkoopprijs aan distributeurs wordt uitgekeerd!

Toch is dat niet zo. Hoeveel denkt u dat er op gewone producten verdiend wordt? Onlangs nog in Radar: Amerikaanse merkartikelen kosten hier soms meer dan het dubbele van de prijs die in Amerika geldt.

Hoeveel betaald u voor de koffie en hoeveel krijgen de koffieboeren?

Kortom, alle produkten die wij in de winkel kopen, zijn als je alleen naar de grondstoffen kijkt, veel te duur. Dat komt omdat er veel schakels tussen de consument en de producent zitten, die allemaal wat willen verdienen.

Als we uitgaan van de basis, de boer; wat komen er dan voor kosten bij:

- Fabrikant
- invoerheffingen & transportkosten
- De importeur
- opslagruimte van de importeur
- De groothandel
- opslagruimte van de groothandel
- De winkelier
- kosten van het schap in de supermarkt
- Het reclamebureau

Wat zijn de kosten bij MLM?

- Fabrikant
- invoerheffingen & transportkosten
- opslagruimte van de transporteur
- De distributeurs
- (Aanzienlijk minder) reclamekosten

Bij MLM is veel minder duur onroerend goed nodig, zijn geen directeuren die miljoenen verdienen, hoeft veel minder reclame gemaakt te worden enz. Het geld wordt verdeeld over alle distributeurs, waarbij de ene inderdaad meer kan verdienen dan de ander.

3 Het product zal niet werken.
Terecht dat mensen sceptisch zijn over het product. Helaas komt het maar al te vaak voor, dat mensen worden voorgelogen over de werking van producten. Vaak wordt ook geschermd met medici, die gewoon behanger blijken te zijn in een doktersjas.. Goede ervaringen van mensen, zijn dan verzonnen door de maker van de folder.

Mijn eerste reactie toen ik over Xango hoorde was precies eender: dat zal vast oplichting zijn, een sapje dat zo duur is kan gewoon niets anders zijn. Maar het is toch wel vreemd, dat er in zo'n oplichterssapje nu al bijna 1 miljard dollar omgezet wordt. Zou het misschien toch werken?

Websites met positieve reacties geven op zich natuurlijk niet zoveel informatie; immers deze zijn bijna allemaal van distributeurs die mogelijk alleen maar denken aan het geld.

Dus hecht ik belang aan sites die geen commercieel belang hebben bij de verkoop van het product:

Site van het voedingscentrum:
Antioxidanten beschermen het lichaam tegen zogenaamde 'vrije radicalen' en andere schadelijke stoffen die in het lichaam vrijkomen als gevolg van allerlei oxidatiereacties. Zogenaamde oxidatieve deeltjes komen vrij bij het vrijmaken van energie uit voedingsstoffen, maar zijn ook aanwezig in sigarettenrook en vervuilde lucht. Ook bij bepaalde ziekteprocessen, zoals ontstekingsreacties, kunnen veel vrije radicalen worden gevormd. Als ze niet tijdig worden uitgeschakeld, kunnen vrije radicalen schade aanbrengen aan lichaamscellen. Op die manier spelen ze mogelijk een belangrijke rol in het verouderingsproces en bij het ontstaan van diverse welvaartsziekten.
Hier staat dus duidelijk dat antioxidanten bij sommige ziektes mogelijk een positieve rol kunnen vervullen.

Site van National Center of Biotechnology Information (NCBI)-PubMed
(PubMed: Medische onderzoeken, verzameld door de Amerikaanse overheid)
Treatment of hepatocellular carcinomas (HCCs) with chemotherapy has generally been disappointing and it is most desirable to have more effective new drugs. We extracted and purified 6 xanthone compounds from the rinds (peel) of the fruits of Garcinia mangostana L., using partitioned chromatography and then tested the cytotoxic effects of these compounds on a panel of 14 different human cancer cell lines including 6 hepatoma cell lines, based on the MTT method. Several commonly used chemotherapeutic agents were included in the assay to determine the relative potency of the potential new drugs. Our results have shown that one of the xanthone derivatives which could be identified as garcinone E has potent cytotoxic effect on all HCC cell lines as well as on the other gastric and lung cancer cell lines included in the screen. We suggest that garcinone E may be potentially useful for the treatment of certain types of cancer.

PMID: 12451486 [PubMed - indexed for MEDLINE]
Volgens mij staat hier kort samengevat, dat een bepaald xanthoon (garcinone E ) van de mangosteen (Garcinia Mangostana) misschien wel geschikt zou kunnen zijn voor de behandeling van bepaalde type van kanker en dat dit daarom nader onderzocht moet worden.

Zelf ben ik geen medicus en ik kan de onderzoeken op die site moeilijk ontcijferen, maar ik zie wel dat er heel veel onderzoeken zijn gedaan naar de xanthonen. Bovenstaand onderzoek is slechts zomaar een voorbeeld, dat ik redelijk kon vertalen.

Xango vermeldt op haar site slechts een paar gunstige werkingen (waaronder niets over kanker). Ik geloof, dat daar op zijn minst een kern van waarheid in die beweringen zit. Of is dat naief en kan ik beter uitgaan van de eerste de beste negatieve reactie op dit forum?

avivito
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 nov 2007 15:18

Re: Xango

Ongelezen bericht door avivito »

Toch is dat niet zo. Hoeveel denkt u dat er op gewone producten verdiend wordt? Onlangs nog in Radar: Amerikaanse merkartikelen kosten hier soms meer dan het dubbele van de prijs die in Amerika geldt.
Ja, logisch he met die lage dollar :wink:
Mijn eerste reactie toen ik over Xango hoorde was precies eender: dat zal vast oplichting zijn, een sapje dat zo duur is kan gewoon niets anders zijn. Maar het is toch wel vreemd, dat er in zo'n oplichterssapje nu al bijna 1 miljard dollar omgezet wordt. Zou het misschien toch werken?
Er zijn altijd hele volkstammen geweest die ergens in geloven, en omdat ze erin geloven werkt het ook!
Xango vermeldt op haar site slechts een paar gunstige werkingen (waaronder niets over kanker). Ik geloof, dat daar op zijn minst een kern van waarheid in die beweringen zit. Of is dat naief en kan ik beter uitgaan van de eerste de beste negatieve reactie op dit forum?
Nutrient content and antioxidant strength

Mangosteen is typically advertised and marketed as part of an emerging category of novel functional foods sometimes called "superfruits" [5] [6] [7] presumed to have a combination of 1) appealing subjective characteristics, such as taste, fragrance and visual qualities, 2) nutrient richness, 3) antioxidant strength and 4) potential impact for lowering risk against human diseases.

When analyzed specifically for its edible aril, mangosteen meets only the first criterion above, as its overall nutrient profile is absent of important content[8], it contains no pigmentation (correspondingly, no antioxidant phytochemicals in significant concentration) and there is no scientific evidence of aril constituents having any health properties.[9]

Should purée or juice from the arils be infused with exocarp phenolic extracts, mangosteen juice adopts the purple color and astringency of its exocarp pigments. It is usually balanced for taste with sweeteners possibly requiring juices from other fruits.

Bron: wikipedia

Vr. groet!

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Wikipodia als "bron"...?
Dáár zou ik mee niet te veel aan ophangen, Avi.......
Misschien heeft E wel wat "toegevoegd"!:lol:
(Hun doel heiligt de middelen....)

En Guus,
En ja, hoe meer je aan het begin van een MLM product staat, hoe groter de kans is, dat je wat meer gaat verdienen.
Zolang je zoiets durft te beweren... deugt óf Xango niet...., óf JIJ begrijpt niet hoe mlm in elkaar steekt.....
Dus iedereen ónder jou... heeft minder kans???
Lekkere zaak!!!
Het product lijkt op het eerste gezicht heel duur, zeker als u hoort dat er in totaal 50% van de verkoopprijs aan distributeurs wordt uitgekeerd!
50% Maar???? Is niet erg veel, in mlmland...., Guus

So be it
Op de beurs lagen de tafels vól met flyers van een of meerdere Xango distr......... :?

So be it
Berichten: 3861
Lid geworden op: 04 mar 2006 12:07

Re: Xango

Ongelezen bericht door So be it »

Waar gaat dit toppic over?
Over de Luxury lifestyle fair?
Ook.

Over MLM?
tuurlijk. Niet wég te denken.

SBI

Gesloten