LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Student12
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2018 10:39

Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Student12 »

Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject. Voor mijn onderzoek heb ik ongeveer 400 respondenten nodig. Het onderzoek gaat over het zoek- en aankoopproces van een (elektrische) fiets. De enquête neemt ongeveer 10 minuten tijd in beslag.

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mijn enquête zouden kunnen invullen:

https://goo.gl/forms/TPaReQZhUr80rbhJ3

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Levi
Laatst gewijzigd door Student12 op 05 apr 2018 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Doe bij titel gelijk Ebike in bovenste regel.... afstudeer onderzoek kan van alles zijn en dan reageren ze minder.
Zonder duidelijk onderwerp zullen er minder E bikers reageren!

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door piet987654 »

De reden waar ik mijn keuze op baseer staat hier helaas niet bij. Voor mij MOET er een terugtraprem op zitten. De rest is bijzaak.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door scontra »

Enquête ingevuld , maar er ontbreken voor mij essentieel zaken die (voor mij) van belang zijn bij de aankoop van een e.bike.
Een dergelijke fiets koop je niet uit een folder of via internet, maar daar ga je een uitgebreide proefrit op de openbare weg mee maken om te voelen hoe de fiets op je persoonlijke fietsgedrag reageert.