LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Student12
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 apr 2018 10:39

Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Student12 »

Hallo allemaal,

Ik studeer Commerciële Economie en momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject. Voor mijn onderzoek heb ik ongeveer 400 respondenten nodig. Het onderzoek gaat over het zoek- en aankoopproces van een (elektrische) fiets. De enquête neemt ongeveer 10 minuten tijd in beslag.

Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie mijn enquête zouden kunnen invullen:

https://goo.gl/forms/TPaReQZhUr80rbhJ3

Bij voorbaat dank!

Met vriendelijke groet,

Levi
Laatst gewijzigd door Student12 op 05 apr 2018 12:30, 2 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Doe bij titel gelijk Ebike in bovenste regel.... afstudeer onderzoek kan van alles zijn en dan reageren ze minder.
Zonder duidelijk onderwerp zullen er minder E bikers reageren!

piet987654
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 dec 2017 17:16

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door piet987654 »

De reden waar ik mijn keuze op baseer staat hier helaas niet bij. Voor mij MOET er een terugtraprem op zitten. De rest is bijzaak.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door scontra »

Enquête ingevuld , maar er ontbreken voor mij essentieel zaken die (voor mij) van belang zijn bij de aankoop van een e.bike.
Een dergelijke fiets koop je niet uit een folder of via internet, maar daar ga je een uitgebreide proefrit op de openbare weg mee maken om te voelen hoe de fiets op je persoonlijke fietsgedrag reageert.
Mate en mogelijkheden van de ondersteuning en versnellingen, stabiliteit van het frame, zit positie, remmen en rem gedrag zijn van belang.
Zelf meerdere merken en type fietsen uitgeprobeerd d.m.v. een uitgebreide testrit , om vervolgens de fiets te kopen die mij het meeste fietsplezier kan bieden, onder alle soorten van omstandigheden. Ook keuze van het zadel is belangrijk, persoonlijk zweer ik bij een zadel van SQlab en met name de 600 active.
Momenteel rij ik een Sparta Ion Gls. van 6 jr. oud. en tot volle tevredenheid.

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een regel, wat ontbrak in dit onderzoek en wilt U toevoegen als laatste zou wel handig zijn.....

Soms is het niet meer aan te passen maar zie je ontwikkelingen die je niet verwachte.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ingevuld. Ik kon er wel wat mee. Mijn favoriete merk is vrij onbekend, helaas.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door renewouters »

piet987654 schreef:De reden waar ik mijn keuze op baseer staat hier helaas niet bij. Voor mij MOET er een terugtraprem op zitten. De rest is bijzaak.
Typisch, dat je per se de slechts mogelijk rem op een fiets wilt hebben.

Moneyman
Berichten: 30081
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Moneyman »

renewouters schreef:
piet987654 schreef:De reden waar ik mijn keuze op baseer staat hier helaas niet bij. Voor mij MOET er een terugtraprem op zitten. De rest is bijzaak.
Typisch, dat je per se de slechts mogelijk rem op een fiets wilt hebben.
Als dat de enige rem is die je fatsoenlijk kunt bedienen, is het nog steeds de beste rem.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Revoked »

Door antwoord te geven op deze vraag meld u zich niet aan om informatie te ontvangen
...meldt u ...

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Afstudeeronderzoek (elektrische) fiets

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ingevuld.

Gesloten