LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
jochemacte
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2015 14:49

Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door jochemacte »

Beste forumleden.

Namens mijn opleiding commerciële economie aan de Avans hogeschool te 's-Hertogenbosch ben ik bezig met een afstudeeronderzoek omtrent het geven en krijgen van cadeaus. Doel hiervan is in het koopgedrag in kaart te brengen c.q. wat mensen belangrijk vinden bij het geven / krijgen van cadeaus, op basis van welke factoren zij cadeaus kopen, wat men gemiddeld uitgeeft etc.

Ik zou jullie dan ook vriendelijk willen verzoeken om mijn enquête in te vullen middels de volgende link:
http://www.thesistools.com/web/?id=462998. Ik ben hier uiteraard enorm mee geholpen.

De enquête kan door iedereen ouder dan 18 jaar worden ingevuld en kost ongeveer 5 minuten van uw tijd.

Tevens kunt u doormiddel van het invullen van de enquête kans maken om verrast te worden met een leuk cadeautje t.w.v. 50 euro!.

Alvast bedankt en nog een fijne dag toegewenst!

Eric.
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 nov 2010 19:08

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door Eric. »

Beste Jochem,

Ik heb je enquête ingevuld. Zou jij mijn enquête ook willen invullen? Ik ben nog hard op zoek naar respondenten uit de provincies Noord-Brabant en Limburg.

Dit is de link: https://survey.parantion.nl/?s=51bdb7fe ... 6bfab&a=lF

Alvast bedankt.

Groet Eric

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door Isabel1 »

ook ingevuld, ook nette enquete

gaat weer lekker hier op dit forum met die enquêtes, nu wil ik niet alleen koffie gaan drinken, maar ook nog gaan shoppen.....

witte angora
Berichten: 30760
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door witte angora »

Isabel1 schreef:ook ingevuld, ook nette enquete

gaat weer lekker hier op dit forum met die enquêtes, nu wil ik niet alleen koffie gaan drinken, maar ook nog gaan shoppen.....
Je kunt ook koffie drinken tussen het shoppen door, het is er mooi weer voor... :wink:

stofzuigertje

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Ik kreeg bij mijn auto matten van E69,- die verplicht waren... Action is goedkoper en de plastic schalen van Lidl gebruikt...
Die houden modder en sneeuw tegen en de originele matten dus bij verkoop 5 jaren later als nieuw erin gedaan.....

Ik heb liever een scherpe prijs dat goed bedoelde rotzooi die ik niet wil.
Vaak minder kwaliteit of verkeerde kleur.

Wat moet ik met gratis Tablet als ik er al 5 heb?

Veel goed bedoelde zooi blijft liggen en na dankjewel niet gebruikt als nog jaren later als huisvuil.
Wat moet ik met 100 sleutelhangers?

Ook de creditcard houders, ik heb bankpas en rijbewijs in sleutel etui en dus niet nodig...
Pennen, als je mijn handschrift zie, daarom mail ik liever..... schrijf zelden en het Ikea potlood is beter als een pen als je wel eens vette vingers hebt en het niet wil schrijven....

Daarom niet ingevuld... ik geef niets en ontvang ook het liefste alleen wat ik wil en niet jou goed bedoelde rotzooi....
Zelden goed, de bloempot van de makelaar, nu 8 jaren sluikreclame is het enige waar ik wel tevreden mee ben.....

Isabel1
Berichten: 1416
Lid geworden op: 19 dec 2011 15:19

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door Isabel1 »

@stofzuigertje, de enquete gaat over welke cadeaus jezelf geeft (of krijgt) van vrienden en familie, en dus niet over alle 'gratis zooi' die je vaak van winkels of instanties krijgt.

Isabel

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door tenormin »

Ingevuld, wil dat flesje parfum nu eindelijk wel weer eens hebben, maar moet nog 4 maanden wachten, jammer... :lol:

jochemacte
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2015 14:49

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door jochemacte »

Hartelijk dank voor het invullen Eric, Isabel en Tenormin (en anderen die het niet melden ook uiteraard ;)) Tevens heb ik jouw enquête ook ingevuld Eric, ik ben afkomstig uit Brabant.

@Stofzuigertje, zoals Isabel terecht opmerkt heb je de strekking van de vragenlijst inderdaad niet helemaal goed begrepen volgens mij..

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door moederslink »

ook ingevuld ( moet wel altijd grinniken om de antwoorden van @ stofzuigertje trouwens :wink: )

jochemacte
Berichten: 3
Lid geworden op: 15 apr 2015 14:49

Re: Afstudeeronderzoek omtrent het geven van cadeaus

Ongelezen bericht door jochemacte »

Hartelijk dank @ moederslink :)

Gesloten