LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
StudentHU
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2016 09:32

Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

Ongelezen bericht door StudentHU »

Beste mensen,

Ik ben een student. Voor mijn afstudeerstage ben ik opzoek naar potentiële private lease gebruikers. In het kader hiervan heb ik een vragenlijst ontwikkeld die ten behoeve van dit onderzoek afgenomen dient te worden. De enquête is anoniem en er wordt vertrouwelijk met uw antwoorden omgegaan.

Het invullen van de enquête duurt slechts een paar minuten. Door middel van het invullen van de enquête maakt u kans op een Bol.com cadeaubon ter waarde van €25,-!

Heeft u interesse in Private lease of weleens van gehoord, dan kunt u mij helpen!

Link naar enquête: http://bit.ly/2rLZcVJ

*Nieuwe topic. Link is namelijk veranderd.

StudentHU
Berichten: 12
Lid geworden op: 14 mar 2016 09:32

Re: Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

Ongelezen bericht door StudentHU »

breien schreef:Door steeds uw topic te verplaatsen komt het mij enigszins drammerig over.
Begrijp ik, is niet mijn bedoeling. Excuses hiervoor. Het leek mij verstandig om de link te wijzigen en een totaal nieuwe topic te openen. Helaas kan ik mijn vorige topic niet verwijderen.

NeoDutchio
Berichten: 12302
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Afstudeeronderzoek – Private lease – Maak kans op waardebon

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

StudentHU schreef:
breien schreef:Door steeds uw topic te verplaatsen komt het mij enigszins drammerig over.
Begrijp ik, is niet mijn bedoeling. Excuses hiervoor. Het leek mij verstandig om de link te wijzigen en een totaal nieuwe topic te openen. Helaas kan ik mijn vorige topic niet verwijderen.