LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Master Thesis Marketing - Online Aankopen en Tevredenheid

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Coenz123
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2011 20:33

Master Thesis Marketing - Online Aankopen en Tevredenheid

Ongelezen bericht door Coenz123 »

Beste Lezer,

Ik ben op het moment aan het afstuderen van mijn opleiding Marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam. Om mijn thesis af te ronden heb ik een online enquête opgesteld waarvoor ik jullie hulp ontzettend goed zou kunnen gebruiken.

Het onderwerp van mijn scriptie is de mate van tevredenheid die mensen ervaren bij een online koop proces en de invloed van het aantal keuze mogelijkheden hierin.

Ik heb flink wat respondenten nodig en daarom wil ik jullie heel erg graag vragen om mij hierbij te helpen!? Zouden jullie aub enkele minuten vrij willen maken voor het invullen van mijn enquête? De gehele enquête is volledig anoniem en er wordt op geen enkele wijze naar vertrouwelijke/persoonlijke informatie gevraagd. Uit eerdere ervaringen is gebleken dat invullen ongeveer 5 a 6 minuten duurt! Ik zou er ontzettend blij mee zijn in ieder geval!

De enquete is te bereiken door op de onderstaande link te klikken:

https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?S ... NMSf1RqGxe

Mocht je vragen hebben over mijn onderzoek dan kan je natuurlijk contact met mij opnemen via het radarforum!

Alvast bedankt,

Coenz123

p.s. Laat je niet afschrikken door de eerste vraag! Hier wordt een omschrijving van een ervaring gevraagd. Zoadra je deze beantwoord hebt zijn er alleen enkele korte invul vragen die slecht 1 a 2 minuten duren....
Laatst gewijzigd door Coenz123 op 17 jun 2011 13:01, 2 keer totaal gewijzigd.

stofzuigertje

Re: Master Thesis Marketing - Online Aankopen en Tevredenheid

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Beste Coen,

Helaas je kunt je vraag ook beter in het Engels zetten want ik vermoed dat je mijn Russische antwoorden ook niet zult begrijpen.

En de resultaten zijn sterk afhankelijke welke webwinkel.
Ik weet als eigenaar van enkele winkels hoe groot de verschillen zijn.

Voorbeeld; SGP en CU zijn groter als CDA in Urk maar dat mag je landelijk niet doortrekken..
Net als PVV in Volendam, maar elders in Noord Holland totaal ander plaatje.
Succes met dit niet zo betrouwbare onderzoek.

Coenz123
Berichten: 2
Lid geworden op: 15 jun 2011 20:33

Re: Master Thesis Marketing - Online Aankopen en Tevredenheid

Ongelezen bericht door Coenz123 »

stofzuigertje schreef:Beste Coen,

Helaas je kunt je vraag ook beter in het Engels zetten want ik vermoed dat je mijn Russische antwoorden ook niet zult begrijpen.

En de resultaten zijn sterk afhankelijke welke webwinkel.
Ik weet als eigenaar van enkele winkels hoe groot de verschillen zijn.

Voorbeeld; SGP en CU zijn groter als CDA in Urk maar dat mag je landelijk niet doortrekken..
Net als PVV in Volendam, maar elders in Noord Holland totaal ander plaatje.
Succes met dit niet zo betrouwbare onderzoek.
Bedankt voor je reactie! Ik zal mijn russische woordenboek erbij nemen en proberen of ik iets kan ontcijferen.

Gesloten