LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
NiBu23
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:14

MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door NiBu23 »

Beste bezoeker van het TROS Radar forum,

Ik zit in mijn afstudeerfase voor mijn MSc Marketing opleiding aan de VU in Amsterdam. Daarvoor doe ik een onafhankelijk en anoniem onderzoek door middel van een online enquete. Voor dit onderzoek zoek ik dringend respondenten!

De enquete gaat onder andere over je tevredenheid met jouw telecom provider en de manier hoe jij met deze eventuele tevredenheid omgaat. Het onderzoek is slechts enkel voor studie-doeleinden en de data zal dus niet worden verstrekt aan derden.

Kunnen jullie mij helpen door de enquete in te vullen? Het vergt max. 5 minuten van je tijd. Ik hoop dat jullie mij willen helpen met afstuderen!

De enquete is te bereiken door op de onderstaande link te klikken:
https://vueconomics.qualtrics.com/SE/?S ... DrisKVLsBm

Gr.

NiBu

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Hoi, ik wilde wel meedoen... Maar ik ga toch echt niemand vertellen wat ik verdien hoor. Bij die vraag moet nog een vakje 'wil niet zeggen', zoals bij andere vragenlijsten..

Ik heb afgebroken maar als je nou zorgt dat dat in orde komt doe ik mee...

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Miepje1 schreef:Hoi, ik wilde wel meedoen... Maar ik ga toch echt niemand vertellen wat ik verdien hoor. Bij die vraag moet nog een vakje 'wil niet zeggen', zoals bij andere vragenlijsten..

Ik heb afgebroken maar als je nou zorgt dat dat in orde komt doe ik mee...
Inderdaad, ben het ook met je eens, heb het ook afgebroken, gaat ze niets aan.

NiBu23
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:14

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door NiBu23 »

Bedankt voor de tip, deze zal ik meenemen.
de optie is toegevoegd

NiBu23
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:14

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door NiBu23 »

Chocomelk schreef:
Miepje1 schreef:Hoi, ik wilde wel meedoen... Maar ik ga toch echt niemand vertellen wat ik verdien hoor. Bij die vraag moet nog een vakje 'wil niet zeggen', zoals bij andere vragenlijsten..

Ik heb afgebroken maar als je nou zorgt dat dat in orde komt doe ik mee...
Inderdaad, ben het ook met je eens, heb het ook afgebroken, gaat ze niets aan.
Optie is toegevoegd, bedankt voor de tip.

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door kuklos »

Na de serie vragen over mijn persoonlijkheid ben ik afgehaakt. Waarom zitten die vragen erbij als ik iets moet beantwoorden over telecom.

NiBu23
Berichten: 4
Lid geworden op: 07 jun 2011 13:14

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door NiBu23 »

kuklos schreef:Na de serie vragen over mijn persoonlijkheid ben ik afgehaakt. Waarom zitten die vragen erbij als ik iets moet beantwoorden over telecom.
Het gaat om een Master thesis, en daar test je bepaalde mogelijke effecten op fenomenen als bijv. tevredenheid. In dit onderzoek is de opzet om te testen of bepaalde persoonlijke factoren invloed hebben op oa. deze tevredenheid. De vragen mbt. leeftijd, salaris, geslacht etc. zijn zogehete controlevariabelen in een dergelijk onderzoek.

Vandaar,

Hopelijk kan je de enquete alsnog invullen.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Zo, meegedaan en afgerond. Beetje saai hoor maar ja, je krijgt niet zomaar een Masters :wink: .

Dit vond ik echter wel erg: "Bedankt om jou te registreren voor het online onderzoekspanel!"

Nederlands is toch ook een belangrijk deel van die studie, hoop ik?

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door kuklos »

Sorry, maar ik weiger die vragen te beantwoorden en zal je enquete dus niet invullen.

ronald g
Berichten: 2388
Lid geworden op: 28 apr 2005 22:41

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door ronald g »

Ik ga het ook niet invullen, het is van TS een vorm van luiheid en makkelijk afstuderen. Informatie verzamelen is niet een topic openen met een enquête maar daadwerkelijk de straat op gaan.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: MSc afstudeeronderzoek - tevredenheid telecom providers

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Neem van mij aan dat een enquete schrijven, respondenten zoeken, antwoorden verzamelen & interpreteren niet 'lui' is hoor. Via forums respondenten zoeken is een goed idee, want dan krijg je automatisch een dwarsdoorsnede van de bevolking. Beter dan op één plaats respondenten zoeken.
Wat lui is, is een paar jeugdigen de straat op sturen om mensen lastig te gaan vallen.
Kijk, je hoeft toch niet mee te doen??? Ik heb het uiteindelijk wel gedaan. Best interessant.

Gesloten