LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Uw mening over plastic afval?

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
impof
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2012 21:36

Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door impof »

Hallo allemaal,

Even een korte introductie:
Wij als studenten van de opleiding Business Engineering, zijn bezig met het ontwikkelen van een nieuw product.  
Voor de voortgang van ons project is het belangrijk dat wij uw mening krijgen. 

Wij zouden het dus zeer op prijs stellen als u onze enquête invult.

Het invullen van de enquête duurt minder dan een minuut en is geheel anoniem.

Mocht je dit lezen en nog bij je ouders thuis wonen, dan stellen we het op prijs dat je dit samen met hun invult of geheel door hun laat invullen, bedankt.

"Hoe denkt u over plastic afval?"  

U bent uitgenodigd om deze korte enquête in te vullen.

Ga voor het invullen naar: 
http://goo.gl/ZXRsf  

Alvast bedankt voor uw minuut tijd!  
Met vriendelijke groet,

De leden van de projectgroep, 

Business Engineering Jaar 4 InHolland Haarlem

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Hoe vaak wordt uw plastic afval opgehaald door de afvaldienst? *

Niet van toepassing
1 keer per vier weken
1 keer per drie weken
1 keer per twee weken
1 keer per week
Hier is het 1 keer per maand.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door newmikey »

Weer zo'n stel "studenten"...wat moet je daar nu toch mee? Enquete met een diepgang van likmevestje, niet eens de moeite om er zelfs maar 10 seconden aan te besteden.

"-Stel dat er een apparaat bestaat dat het volume van uw plastic afval met 75% vermindert, zou u dit apparaat dan aanschaffen? *
-Wat zou u willen betalen voor dit product? *
-Wat zou voor u de voornaamste reden zijn om het product aan te schaffen: *
"

Dames, heren, ga iets leren!

impof
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2012 21:36

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door impof »

Chocomelk schreef:
Hoe vaak wordt uw plastic afval opgehaald door de afvaldienst? *

Niet van toepassing
1 keer per vier weken
1 keer per drie weken
1 keer per twee weken
1 keer per week
Hier is het 1 keer per maand.

Oke chocomelk dan komt eens in de 4 weken het dichts in de buurt

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door Chocomelk »

impof schreef: Oke chocomelk dan komt eens in de 4 weken het dichts in de buurt
Goh.... :shock:

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

Mijn mening over plastic afval?
Ik ben fan!

impof
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2012 21:36

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door impof »

newmikey schreef:Weer zo'n stel "studenten"...wat moet je daar nu toch mee? Enquete met een diepgang van likmevestje, niet eens de moeite om er zelfs maar 10 seconden aan te besteden.

"-Stel dat er een apparaat bestaat dat het volume van uw plastic afval met 75% vermindert, zou u dit apparaat dan aanschaffen? *
-Wat zou u willen betalen voor dit product? *
-Wat zou voor u de voornaamste reden zijn om het product aan te schaffen: *
"

Dames, heren, ga iets leren!
Ik snap niet wat het probleem is hoor newmikey.

De vraag is toch duidelijk lijkt me, je bent de eerste die deze opmerking maakt.

PS.
Dames, heren, ga iets leren!
In je eerste regel noem je ons studenten en vervolgens ga iets leren... volgensmij is dat schokkender dan de inhoud van je bericht

PS2.
Mensen die wel een minuutje hebben om 10 vragen te beantwoorden bij voorbaat dank voor de moeite ! :D

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door tenormin »

Chocomelk schreef:
Hoe vaak wordt uw plastic afval opgehaald door de afvaldienst? *

Niet van toepassing
1 keer per vier weken
1 keer per drie weken
1 keer per twee weken
1 keer per week
Hier is het 1 keer per maand.
Word hier niet opgehaald: zelf opsparen en naar de containers brengen. Geen probleem zolang men kan lopen/wel als je en niet kan lopen en er niemand is die dit voor je wil doen (en dat bestaat dus echt).

impof
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2012 21:36

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door impof »

Dankjewel voor je moeite. Heb je de enquete wel afgemaakt?

Ik zal je opmerking over invaliditeit meenemen!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door tenormin »

impof schreef:Dankjewel voor je moeite. Heb je de enquete wel afgemaakt?

Ik zal je opmerking over invaliditeit meenemen!
Jazeker, ik nam je wel serieus hoor, heb zelfs nog de extra vraag ingevuld. Laat je niet ontmoedigen door wat negativiteit, die ontmoet je immers overal. Succes!

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

impof schreef:Dankjewel voor je moeite. Heb je de enquete wel afgemaakt?

Ik zal je opmerking over invaliditeit meenemen!
Nieuw leermoment: invaliditeit is een woord dat eigelijk al jaren niet meer gebruikt woord.
Kijk maar eens op de pagina van je gemeente hoe een parkeerkaart voor mensen met een beperking heet. :wink:
'Beperkingen' is hier beter op zijn plaats.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door tenormin »

VioletPrue schreef:
impof schreef:Dankjewel voor je moeite. Heb je de enquete wel afgemaakt?

Ik zal je opmerking over invaliditeit meenemen!
Nieuw leermoment: invaliditeit is een woord dat eigelijk al jaren niet meer gebruikt woord.
Kijk maar eens op de pagina van je gemeente hoe een parkeerkaart voor mensen met een beperking heet. :wink:
'Beperkingen' is hier beter op zijn plaats.
Je zult helemaal gelijk hebben, maar men zegt over het algemeen nog steeds die mevrouw/meneer is invalide en niet die....heeft een beperking. Is een totaal geaccepteerde vorm van spreken. Valide/invalide, gewoon Nederlands.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door newmikey »

Ach, zogenaamde "onderzoeken" naar apparaten die al lang bestaan zien we hier wel vaker voorbijkomen.

Voorbeelden (zonder de bijbehorende website links van de fabrikanten om reclame te voorkomen):

"Een ander ook minder bekend systeem is een afval ‘COMPACTOR’. Dit is een krachtig elektronisch apparaat dat in de keuken onder het werkblad kan ingebouwd worden, en dat de volledige inhoud van een afvalzak samenperst tot één blok met nog slechts een volume van circa 30cm. Een compactor heeft een zeer krachtige motor en drukt de volledige inhoud van de afvalbak langzaam samen tot een luchtledige, compacte blok. Bij het gebruik van dergelijk toestel is men echter wel aangewezen op speciaal hiervoor ontworpen afvalzakken, en deze zijn niet echt goedkoop. Een afval compacter is reeds verkrijgbaar bij verschikkende fabrikanten en merken en wordt in de industrie reeds veelvuldig gebruikt. "

"De compactor reduceert het volume van je normale afval met wel 75 tot 90 procent. Hij is uitermate geschikt om je afval samen te persen en hierdoor ruimte te besparen. Dit maakt de compactor niet alleen geschikt voor gezinnen maar ook voor winkeliers, scholen, tandartspraktijken, cateringbedrijven etc.
Deze krachtige ( >2500KG perskracht) compactor reduceert het afval dat een doorsnee gezin van 4 personen in een week produceert, tot een compacte en gemakkelijk te dragen zak.

De XXXMODEL EN MERKXXX compactor leent zich uitstekend voor het persen van o.a
• Papierproducten
• Kartonverpakkingen
• Frisdrankblikjes en lege frisdrankflessen (PET)
• Conservenblikken
• Plastics
• Overig keukenafval

De XXXMODEL EN MERKXXX compactor heeft een breedte van slechts 30 cm en is zodanig ontworpen dat hij gemakkelijk onder een standaard aanrechtblad kan worden geplaatst. Het frontpaneel kan gemakkelijk worden vervangen/aangepast zodat de compactor keurig kan worden voorzien van eenzelfde paneel als de rest van de inbouwapparatuur."

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door VioletPrue »

tenormin schreef:
VioletPrue schreef:
impof schreef:Dankjewel voor je moeite. Heb je de enquete wel afgemaakt?

Ik zal je opmerking over invaliditeit meenemen!
Nieuw leermoment: invaliditeit is een woord dat eigelijk al jaren niet meer gebruikt woord.
Kijk maar eens op de pagina van je gemeente hoe een parkeerkaart voor mensen met een beperking heet. :wink:
'Beperkingen' is hier beter op zijn plaats.
Je zult helemaal gelijk hebben, maar men zegt over het algemeen nog steeds die mevrouw/meneer is invalide en niet die....heeft een beperking. Is een totaal geaccepteerde vorm van spreken. Valide/invalide, gewoon Nederlands.
Ja, er zijn wel meer woorden puur Nederlands die wij (gelukkig) niet meer of steeds minder gebruiken.
Negerzoen mag al niet meer.
Laat staan het nog kwetsender woord voor neger dat niet meer gebruikt wordt, da's een heel Nederlands woord!
Gehandicapte is nu gelukkig veel gangbaarder dat invalide en zelfs gehandicapte wordt al langzaamaan verdrongen door man/vrouw met een beperking.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door tenormin »

Nou Violet, nog ff dan, negerzoenen liggen nog steeds, met die naam, in de super hier. Gehandicapt, invalide, wat je wilt.

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door bianca82 »

gemaakt..

ik verzamel ook plastic afval.. scheelt weer met de gewone vuilnisbak naar de kant van de weg zetten
die hoef ik tegenwoordig niet elke 2 weken meer neer te zetten maar 1x in de maand..

snepke
Berichten: 3581
Lid geworden op: 10 nov 2007 21:18
Locatie: thuis

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door snepke »

bianca82 schreef:gemaakt..

ik verzamel ook plastic afval.. scheelt weer met de gewone vuilnisbak naar de kant van de weg zetten
die hoef ik tegenwoordig niet elke 2 weken meer neer te zetten maar 1x in de maand..
Hier idem.
Maar komt bij,dat wij per leging moeten bijbetalen.
(5,50) per leging,dus dan hou je het wel apart(gewone container)

impof
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2012 21:36

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door impof »

@ violetPrue: weer wat geleerd... voortaan noem ik het mensen met een beperking :)

@newmikey: te zien aan je reactie heb je geen idee wat de achtergrond van het product is en trek je veel te snel een conclusie. Voor de duidelijkheid: dit product bestaat nog niet.

Iedereen bedankt die de enquete heeft ingevult en de mensen die dit nog gaan doen natuurlijk ook! :D

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door newmikey »

impof schreef: @newmikey: te zien aan je reactie heb je geen idee wat de achtergrond van het product is en trek je veel te snel een conclusie. Voor de duidelijkheid: dit product bestaat nog niet.
Sjongejonge wat wordt het me makkelijk gemaakt! Je geeft dus nu toe dat de enquete eigenlijk niet "Uw mening over plastic afval?" had moeten heten maar "Gaat u ons nieuwe produkt kopen?". Het interesseert je géén barst wat mensen van plastic afval vinden - dàt bedoel ik.

Als je iets zou moeten leren op die opleiding is hoe je een produkt in de markt zet zonder misleiding en zonder je potentiele klantenkring te belazeren maar dàt behoort kennelijk niet tot het vakkenpakket...

bianca82
Berichten: 771
Lid geworden op: 24 nov 2010 15:36
Locatie: nederland

Re: Uw mening over plastic afval?

Ongelezen bericht door bianca82 »

snepke schreef:
bianca82 schreef:gemaakt..

ik verzamel ook plastic afval.. scheelt weer met de gewone vuilnisbak naar de kant van de weg zetten
die hoef ik tegenwoordig niet elke 2 weken meer neer te zetten maar 1x in de maand..
Hier idem.
Maar komt bij,dat wij per leging moeten bijbetalen.
(5,50) per leging,dus dan hou je het wel apart(gewone container)
oef dat hebben wij gelukkig niet.. alhoewel gelukkig.. zou ons eventueel geld schelen omdat we alles reyeclen.. en dus amper een bak vol hebben

Gesloten