Eigenlijk geen klachten over de klantenservices, maar wel over het bandje als je belt: blablabla ... op onze site kunt u dit of dat zelf regelen .... en dan denk ik: WTF, waarom zou ik bellen, denk je?
Ja, dat zou je zeggen he... maar iedereen met ervaring in de callcenterwereld kan je vertellen dat een heleboel van de telefoontjes onnodig zijn en dat een juiste doorverwijzing heel veel telefoonverkeer overbodig maakt.
Je maakt nu de denkfout dat iedereen zich zo goed heeft voorbereid en de logische stappen heeft gevolgd als jij zou doen, en dat is helaas een onjuiste aanname.
Bereikbaarheid Klantenservice MEDIAMARKT: tja wat kun je nog doen als je telefonisch verneemt dat je bestelling 30 km van je vandaan wordt afgeleverd en even later een pakket met de bestelling van betrokkene bij mij wordt afgeleverd??!! Bij MEDIAMARKT plakt men dus al gekruist maar een verzendadres op een pakket; waarschijnlijk lopen de internetverkopen beter dan de gewoonlijke winkelverkoop? Personeel nu al overwerkt? Heel MEDIAMARKT staat geheel op slot. Telefonisch wordt op elk telefoonnummer verwezen naar de website: één grote doolhof, waar uiteindelijk alleen nog via een contactmail een melding mogelijk is. Er wordt zelfs aangeraden voor ruilingen het maar een poosje bij je te houden! Te gek voor woorden. MEDIAMARKT, u weet wel dat bedrijf die zijn deur tot 22:00 uur openhoudt!!! ☺☺☺Ze hebben te weinig te doen in de winkel en kunnen daarom nu de telefoon niet bedienen??!! Kan een bedrijf als MEDIAMARKT die zich nu sterk maakt voor internetverkopen nu niet eens de verantwoordelijkheid nemen om de personele bakens te verzetten? Enfin, uren ergernis en voor onbekende tijd weken of misschien wel maanden blijven wachten op mijn bestelling is ook geen optie. Dus de auto maar gepakt en zelf maar een pakketwissel gemaakt. En natuurlijk nu in afwachting van een schadeclaim bij MEDIAMARKT. De tijd zal het leren!
Bereikbaarheid Klantenservice MEDIAMARKT: tja wat kun je nog doen als je telefonisch verneemt dat je bestelling 30 km van je vandaan wordt afgeleverd en even later een pakket met de bestelling van betrokkene bij mij wordt afgeleverd??!!
Waarom zou u iets moeten doen? Het is niet uw probleem, maar dat van MediaMarkt. Zij hadden dat dus moeten oplossen.
Bij MEDIAMARKT plakt men dus al gekruist maar een verzendadres op een pakket; waarschijnlijk lopen de internetverkopen beter dan de gewoonlijke winkelverkoop?
Te gek voor woorden. MEDIAMARKT, u weet wel dat bedrijf die zijn deur tot 22:00 uur openhoudt!!! ☺☺☺Ze hebben te weinig te doen in de winkel en kunnen daarom nu de telefoon niet bedienen??!! Kan een bedrijf als MEDIAMARKT die zich nu sterk maakt voor internetverkopen nu niet eens de verantwoordelijkheid nemen om de personele bakens te verzetten?
De winkels zijn van franchisers en niet van MediaMarkt zelf. En omdat het dus verschillende bedrijven zijn kan je niet even personeel vanuit de winkels naar het hoofdkantoor sturen.
Enfin, uren ergernis en voor onbekende tijd weken of misschien wel maanden blijven wachten op mijn bestelling is ook geen optie. Dus de auto maar gepakt en zelf maar een pakketwissel gemaakt. En natuurlijk nu in afwachting van een schadeclaim bij MEDIAMARKT. De tijd zal het leren!
Allemaal aannames van u en de schade die u wenst te claimen hebt u uzelf opgelegd.