LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bereikbaarheid klantenservice

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Misco
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 feb 2007 14:50

Re: Bereikbaarheid klantenservice

Ongelezen bericht door Misco »

Bereikbaarheid Klantenservice MEDIAMARKT: tja wat kun je nog doen als je telefonisch verneemt dat je bestelling 30 km van je vandaan wordt afgeleverd en even later een pakket met de bestelling van betrokkene bij mij wordt afgeleverd??!! Bij MEDIAMARKT plakt men dus al gekruist maar een verzendadres op een pakket; waarschijnlijk lopen de internetverkopen beter dan de gewoonlijke winkelverkoop? Personeel nu al overwerkt? Heel MEDIAMARKT staat geheel op slot. Telefonisch wordt op elk telefoonnummer verwezen naar de website: één grote doolhof, waar uiteindelijk alleen nog via een contactmail een melding mogelijk is. Er wordt zelfs aangeraden voor ruilingen het maar een poosje bij je te houden! Te gek voor woorden. MEDIAMARKT, u weet wel dat bedrijf die zijn deur tot 22:00 uur openhoudt!!! ☺☺☺Ze hebben te weinig te doen in de winkel en kunnen daarom nu de telefoon niet bedienen??!! Kan een bedrijf als MEDIAMARKT die zich nu sterk maakt voor internetverkopen nu niet eens de verantwoordelijkheid nemen om de personele bakens te verzetten? Enfin, uren ergernis en voor onbekende tijd weken of misschien wel maanden blijven wachten op mijn bestelling is ook geen optie. Dus de auto maar gepakt en zelf maar een pakketwissel gemaakt. En natuurlijk nu in afwachting van een schadeclaim bij MEDIAMARKT. De tijd zal het leren!

NeoDutchio
Berichten: 12260
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bereikbaarheid klantenservice

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Misco schreef:
11 jan 2021 20:34
Bereikbaarheid Klantenservice MEDIAMARKT: tja wat kun je nog doen als je telefonisch verneemt dat je bestelling 30 km van je vandaan wordt afgeleverd en even later een pakket met de bestelling van betrokkene bij mij wordt afgeleverd??!!

Waarom zou u iets moeten doen? Het is niet uw probleem, maar dat van MediaMarkt. Zij hadden dat dus moeten oplossen.

Misco schreef:
11 jan 2021 20:34
Bij MEDIAMARKT plakt men dus al gekruist maar een verzendadres op een pakket; waarschijnlijk lopen de internetverkopen beter dan de gewoonlijke winkelverkoop?

Nu zeker, de winkels verkopen niets.

Misco schreef:
11 jan 2021 20:34
Te gek voor woorden. MEDIAMARKT, u weet wel dat bedrijf die zijn deur tot 22:00 uur openhoudt!!! ☺☺☺Ze hebben te weinig te doen in de winkel en kunnen daarom nu de telefoon niet bedienen??!! Kan een bedrijf als MEDIAMARKT die zich nu sterk maakt voor internetverkopen nu niet eens de verantwoordelijkheid nemen om de personele bakens te verzetten?

De winkels zijn van franchisers en niet van MediaMarkt zelf. En omdat het dus verschillende bedrijven zijn kan je niet even personeel vanuit de winkels naar het hoofdkantoor sturen.

Misco schreef:
11 jan 2021 20:34
Enfin, uren ergernis en voor onbekende tijd weken of misschien wel maanden blijven wachten op mijn bestelling is ook geen optie. Dus de auto maar gepakt en zelf maar een pakketwissel gemaakt. En natuurlijk nu in afwachting van een schadeclaim bij MEDIAMARKT. De tijd zal het leren!
Allemaal aannames van u en de schade die u wenst te claimen hebt u uzelf opgelegd.

Lady1234
Berichten: 26852
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bereikbaarheid klantenservice

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Eenhuisarts zonder telefoonnummer en zonder bezoekadres. Ik weet niet over welk land uhet hebt, maar zeker niet over Nederland.

Wat een onzinnig gejammer.

Gesloten