Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Engracia
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 mei 2022 12:09

Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Engracia »

Zijn er meer mensen die last hebben van deze bezorger? Wij hebben namelijk erg veel last van zijn gedrag. Hij levert onze pakken niet of dumpt ze in de portiek zonder te melden. We hangen constant aan de telefoon of op het net. Maar er gebeurd niets?! Ik heb de afgelopen dagen al 2x een vermist pakket. De eerste zou geleverd zijn maar dat was niet zo. Ik kreeg de volgende dag van mijn buurman mijn pakket want die had hij bij die van hem in de lift gedumpt. Een dag later zou mijn andere pakket geleverd zijn maar heb tot op heden niets. Nu heb ik via de chat contact gemaakt met DHL en die zeggen mij dood leuk wacht het even af. Dit verhaal staat echt niet op zichzelf en het kost mensen geld. Hoe pak ik dit aan?!

Ik_weet_niet_alles
Berichten: 940
Lid geworden op: 18 sep 2020 14:49

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

Het probleem bij de webshop neerleggen, zij hebben DHL ingeschakeld, niet u.

J. Deltoer
Berichten: 3085
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

Beet uw bezorger in de stripheldenbuurt misschien Guust Flater?

Maaike27899
Berichten: 14
Lid geworden op: 26 apr 2022 17:49

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Maaike27899 »

Kiezen voor een bezorging bij een bezorging in de buurt is ook een optie.

PeterPeters1966
Berichten: 1545
Lid geworden op: 06 jan 2021 22:51

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

breien schreef:
06 mei 2022 14:44
De meest efficiente manier.
Kopen bij de plaatelijke winkels in plaats van online bestellen.
Bijkomend voordeel is dat het geld ook nog eens terecht komt bij een ondernemer die je het gunt en niet aan 1 of ander anoniem persoon of multimiljardair.

DeZevendeHenk
Berichten: 793
Lid geworden op: 13 apr 2020 17:32

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door DeZevendeHenk »

Als dit geen incident maar een structureel probleem is moet u keuzes maken zodat leveranciers geen DHL gebruiken. Natuurlijk is de leverancier verantwoordelijk maar wat schiet je op met gelijk hebben als je geen gelijk krijgt?

Ellen Laterveer
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 mar 2018 09:53

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Ellen Laterveer »

Ik,Ellen Laterveer,te Voorschoten heb heel veel problemen met DHL.ze zijn te bedonderd om met de lift naar de 5e etage van een seniorenflat te gaan en zeggen dan ijskoud,dat je niet thuis was.Ik ben eigenlijk altijd thuis,aangezien ik niet goed kan lopen.Ik bestel wat,betaal bezorgkosten en zou dan met een taxi mijn pakket op moeten gaan halen.Mochten ze toch naar boven komen,dan gaat de deurbel en dan ligt het pakje op de grond voor de deur.Ik vind DHL heel erg slecht in bezorgen en beleefdheid.Ze moeten maar eens duidelijk de bezorgers leren hoe ze met klanten om moeten gaan.Ik ga mijn pakje niet ophalen in een andere wijk,dan maar geen pakje,ik kijk wel ergens anders,waar ik online een pakje kan bestellen,wat door POST.NL bezorgd wordt.

NeoDutchio
Berichten: 12322
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Ellen Laterveer schreef:
08 mei 2022 13:23
Ik,Ellen Laterveer,te Voorschoten heb heel veel problemen met DHL.ze zijn te bedonderd om met de lift naar de 5e etage van een seniorenflat te gaan en zeggen dan ijskoud,dat je niet thuis was.Ik ben eigenlijk altijd thuis,aangezien ik niet goed kan lopen.Ik bestel wat,betaal bezorgkosten en zou dan met een taxi mijn pakket op moeten gaan halen.Mochten ze toch naar boven komen,dan gaat de deurbel en dan ligt het pakje op de grond voor de deur.Ik vind DHL heel erg slecht in bezorgen en beleefdheid.Ze moeten maar eens duidelijk de bezorgers leren hoe ze met klanten om moeten gaan.Ik ga mijn pakje niet ophalen in een andere wijk,dan maar geen pakje,ik kijk wel ergens anders,waar ik online een pakje kan bestellen,wat door POST.NL bezorgd wordt.
Bezorging tot de eerste deur, en dat hoeft niet de voordeur van uw flat te zijn. Dat DHL niet naar binnen gaat is ook wel te begrijpen, daar is simpelweg geen tijd voor.
U bent trouwens geen klant van DHL, u bent klant van diegene die DHL ingehuurd heeft. En die is weer klant van DHL.

ieksploortje
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 mei 2022 15:00

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door ieksploortje »

Ik heb geen last van deze bezorger, wel van een bezorger DHL in Heerlen die het normaal lijkt te vinden een briefje in de bus te deponeren met: Pakketje ligt in de blauwe container
Niets ontvangen dus...staat wel op de site dat het pakketje geleverd is
:oops:

Hawk-Eye
Berichten: 1640
Lid geworden op: 08 jun 2005 19:46

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

probleem is natuurlijk niet leuk maar als u voortaan pakketje zelf ophaalt bij ophaalpunt bent u een hoop ergenis kwijt!
mensen, in het algemeen, bestellen en willen niet de moeite doen terwijl ze vaak weten dat men niet thuis is, ook hier weer, althans, uit uw verhaal blijkt dat dit meerdere malen al gebeurt is!

Consumentt
Berichten: 754
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Consumentt »

DHL hoor ik bij familie, vrienden de meeste klachten over.
Zelf bijvoorbeeld al 2x meegemaakt dat er op het goede huisnummer maar in de verkeerde straat bezorgd was.
Of via je telefoon de melding krijgen dat bestelling is afgeleverd terwijl er niemand aangebeld heeft maar je vervolgens het pakje voor de deur vind.
En over in de winkel kopen: als de keuze en het gemak net zo groot waren en de prijs niet hoger dan zou ik best naar een fysieke winkel gaan, maar helaas winnen de webshops op alle punten.

zonfornet
Berichten: 62
Lid geworden op: 20 mar 2020 22:38

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door zonfornet »

Situatie: Portiek flat 1ste etage, ik zit. Oor het raam....zie jonge man met andere lichaamskleur in gewone kleding uit witte bestel auto stappen. Niks kenmerken van DHL !
En naar onze trappenhuis voordeur lopen met gelig kaartje in z'n hand en komt terug stapt in z'n auto. Ik ga 9 treden naar beneden naar de hal waar m’n brievenbox is...... En ja hoor .....kaartje “ we hebben u gemist van DHL

EN OP TWITTER REGENT HET VAN DIT SOORT MELDINGEN;

Standaard antwoord: “ wat is het nummer van uw bestelling dan kijk ik ff mee en proberen het op te lossen” van mij vele klachten maar het gaat gewoon door deze praktijken

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

“Een jonge man met een andere lichaamskleur”? Was hij geel? Had hij misschien geelzucht. :mrgreen:

Erthanax
Berichten: 9681
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Erthanax »

Of was hij blauw en met een witte muts? Dan was het de bezorgsmurf.

Lady1234
Berichten: 27119
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Of groen, dus de Hulk.

ZeerPrivé
Berichten: 5449
Lid geworden op: 27 feb 2017 14:50

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door ZeerPrivé »

zie jonge man met andere lichaamskleur in gewone kleding
Andere lichaamskleur? Liep hij in z'n blootje dan? Andere kleur dan wat? Wit, zwart, paars, rood?

Jablan
Berichten: 6184
Lid geworden op: 24 jan 2005 20:49
Contacteer:

Re: Bezorger DHL stripheldenbuurt in Almere buiten

Ongelezen bericht door Jablan »

zonfornet schreef:
10 mei 2022 09:54
zie jonge man met andere lichaamskleur in gewone kleding
Wat is je eigen lichaamskleur?

Het verband tussen de bezorgdienst, de huidskleur van de bezorger en het correct afleveren van een pakje ontgaat mij compleet.

Ik zal eens checken hoe de bezorgers van DHL, DPD, PostNL, GLS worden betaald. Als het vaak gebeurt, dat je niet-thuis-bericht krijgt, terwijl je wel thuis was, dan gok ik zelf op een zzp'er, die veel te lange dagen maakt en nog steeds te weinig verdient.

Plaats reactie