LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
witte angora
Berichten: 30564
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door witte angora »

Klinkt goed... Ik heb net de koffie klaar, met de hand gezet.

Wat ik eigenlijk bedoel is dat ik vandaag een flink stuk gelopen heb: 23 kilometer. Ik had aan vocht mee: een kleine thermoskan koffie en 1 1/2 liter water. Dat was dus precies op toen ik in Woerden aankwam. Bij de plaatselijke appie een halve liter ijsthee gehaald. Op het station nog een halve liter vocht.

En eenmaal thuis was ik evengoed 6 ons lichter dan vanochtend.

Nu is dat allemaal niet zo erg.

Maar stel dat ik die 2 3/4 liter in de vorm van bier had gedronken. Dan was de weg geen 23 kilometer, maar gauw 1 1/2 keer zo lang. Met een navenante vochtbehoefte natuurlijk.

Gelukkig drink ik geen whiskey... en al helemaal geen zelfgestookte wodka...

Nijogeth
Berichten: 9920
Lid geworden op: 28 apr 2017 19:51

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Dus bier is goed voor de lijn? Geweldig nieuws!

witte angora
Berichten: 30564
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door witte angora »

Het zou, om in de lijn van dit topic te blijven, dat het nieuws voor de AvroTros van alle kanten komt, inderdaad een goed item zijn. Dat bier goed is voor de lijn omdat je er meer van gaat lopen. ;)

Jark
Berichten: 115
Lid geworden op: 03 okt 2018 01:56

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Jark »

Met de terugkeer van HK is er weer leven in de brouwerij :D :

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik was gister wegens de temperatuur juist tijdelijke geheelonthouder..... IJs zonder anti vries erin dus!

Verder vraag ik me nu echt af wat de vraag van de Topic starter was?

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Erthanax »

De vraag is/was:
hänschen klein schreef:
22 apr 2019 13:33
(...) Wat vinden de deelnemers van het idee om Radar en het Radar-forum eens als beste behartiger van consumentenbelangen in het zonnetje te gaan zetten (zonder op de man, TS, te gaan spelen)?
Ik vind dat helemaal niet nodig. De redactie van Radar is heel goed in staat zijn eigen publiciteit te verzorgen. Gisteravond waren er 1.346.000 kijkers.

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Zal wel door de aangekondigde kip- en hamburgers gekomen zijn.

witte angora
Berichten: 30564
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door witte angora »

Gelukkig zijn er geen 1.346.000 vaste bezoekers op dit forum. Oftewel: wat voor effect zou dat zonnetje hebben op de kijkcijfers? Zonder op de TS te spelen is het nut van dit soort topics mij nog steeds niet duidelijk, en snap ik nog steeds niet welke messiaanse rol de TS zichzelf toe denkt te dichten.

Overigens is de vraag van de TS volgens mij off-topic ten opzichte van de topictitel.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door hänschen klein »

@witte angora ...

De AvroTros heeft er inmiddels alles aan gedaan om verschillende werklagen met elkaar te verbinden en uit dit in de uitdrukking 'dat het nieuws van alle kanten komt'. Het 'Radar-forum is onderdeel van zo'n laag, net zoals de paneltest die ik wil(de) promoten. Het nieuws/de berichtgeving en onderzoeken komen dus óók via dit forum tot stand.

M.a.w. een goed forum met veel goede topics hebben uiteindelijk ook een positief effect op de berichtgeving en ik zie een verband tussen deze AvroTros-strategie en dit topic, wat uiteindelijk tot betere, bredere en actuelere berichtgeving kan leiden.

Het is verbluffend hoeveel deelnemers alles met het forum denken te hebben, maar niets met de omroep. Tijdens de behandeling na de moneyman-interventie bleek al, dat hier van het kleine groepje vaste forumdeelnemers niemand ook maar enig interesse toonde aan de deelname-motivatie van 'collega's'.

Vreemd ook, dat dit groepje qua motivatie eerder als los zand voornamelijk met eigen dingen bezig is en er meteen een geest uit de fles komt wanneer er over innovatie een vraag gepost wordt. Kwaiteit is het beste middels om zich van andere fora te kunnen onderscheiden ... maar ook daaraan (b)lijkt niemand uit het vaste groepje ook maar enig interesse te tonen. Hier is tenslotte gebleken dat er intensief wordt samengewerkt om iedere verandering te torpederen.

Het is 'jullie forum' en dat willen jullie mij en anderen die hiermee (ooit) actief bezig waren ... duidelijk laten merken!

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door gosewijn »

Misschien zie ik het niet zo scherp, was voor mijn doen erg vroeg op, wat was er nou met die drie dagen ? .

witte angora
Berichten: 30564
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door witte angora »

scontra schreef:
22 apr 2019 17:45
hänschen klein schreef:
22 apr 2019 16:17
Ik zal deze topic eens een tijdje zonder mijn commentaar en antwoorden op vragen verder laten 'werken' ...

Dit gaat u nog geen uur, laat staan bijv. drie x 24 uren volhouden !!

Maar ben heel benieuwd of u uw toezegging ook daadwerkelijk gestand zult/kunt doen.
Zullen we drie volle dagen afspreken, dat kan een man van "Een man een man, een woord een woord" toch makkelijk opbrengen.
Tot donderdag dan !!
Deze bedoel je, gosewijn?

gosewijn
Berichten: 2890
Lid geworden op: 10 apr 2014 18:00

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door gosewijn »

Ja ,kon het niet vinden , misschien toevallig aangepast.

Moneyman
Berichten: 29873
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Moneyman »

hänschen klein schreef:
23 apr 2019 10:09
Het is verbluffend hoeveel deelnemers alles met het forum denken te hebben, maar niets met de omroep.
En waarom is dat precies verbluffend? Als ik interesse in consumentenproblemen heb, hoef ik toch niet ook gelijk interesse in of binding met een omroep te hebben? Rare logica hanteer je.
hänschen klein schreef:
23 apr 2019 10:09
Tijdens de behandeling na de moneyman-interventie bleek al, dat hier van het kleine groepje vaste forumdeelnemers niemand ook maar enig interesse toonde aan de deelname-motivatie van 'collega's'.
Inderdaad. Iedereen zit hier op persoonlijke titel, en waarom ik hier zit gaat jou of anderen helemaal niets aan.
hänschen klein schreef:
23 apr 2019 10:09
Hier is tenslotte gebleken dat er intensief wordt samengewerkt om iedere verandering te torpederen.
Herstel: er wordt (net als in ieder ander topic) intensief gereageerd en waar nodig gecorrigeerd. Nét ff anders...
hänschen klein schreef:
22 apr 2019 16:17
Ik zal deze topic eens een tijdje zonder mijn commentaar en antwoorden op vragen verder laten 'werken' ...
Geloofwaardigheid? Nihil.

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Erthanax »

hänschen klein schreef:
23 apr 2019 10:09
(...) ik zie een verband tussen deze AvroTros-strategie en dit topic, wat uiteindelijk tot betere, bredere en actuelere berichtgeving kan leiden.
Begrijp ik het goed dat u de strategie van AvroTros aan het uitvoeren bent?

Ik val even in herhaling:
Erthanax schreef:
23 apr 2019 09:22
De vraag is/was:
hänschen klein schreef:
22 apr 2019 13:33
(...) Wat vinden de deelnemers van het idee om Radar en het Radar-forum eens als beste behartiger van consumentenbelangen in het zonnetje te gaan zetten (zonder op de man, TS, te gaan spelen)?
Ik vind dat helemaal niet nodig. De redactie van Radar is heel goed in staat zijn eigen publiciteit te verzorgen. Gisteravond waren er 1.346.000 kijkers.
Wat verwacht u nu concreet van de forumleden? Hoe moeten zij het programma en het forum "in het zonnetje zetten"? Bloggen? Een Youtube-kanaal beginnen? Op andere forums/fora verwijzingen naar dit forum plaatsen? Ingezonden brieven in de courant?

Lady1234
Berichten: 26924
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wat HK verwacht? Dat hij op het schild gehesen wordt als de redder van het Radar forum.

Gaat hem niet worden. Jammer voor hem,

juliomariner
Berichten: 4782
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door juliomariner »

Lady1234 schreef:
23 apr 2019 11:22
Wat HK verwacht? Dat hij op het schild gehesen wordt als de redder van het Radar forum.

Gaat hem niet worden. Jammer voor hem,
Blijkbaar ziet HK zich inderdaad als de Messias van dit forum. Helaas voor hem heeft niemand hem gevraagd dit forum te " redden). Waarom hij nu meent dit toch echt te moeten snap ik niet helemaal

Radar
Site Admin
Berichten: 5506
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Radar »

Dit topic gaat op slot en straks offline.

Hoe goed de bedoelingen van dit topic ook mogen zijn, promotie van Radar, de website en onderdelen daarvan kunnen wij prima zelf.

Verder is dit forum bedoeld voor discussie over consumentenkwesties en niet voor discussies over het forum zelf. De ervaring leert dat dit soort topics vaker wel dan niet volledig ontsporen.

Om toch enige ruimte voor feedback en reflectie op het forum te bieden, bestaat reeds het feedbacktopic en dat lijkt ons vooralsnog voldoende.

Het bovenstaande hebben wij TS ook per PB medegedeeld en plaatsen wij ter info ook nog in het genoemde feedbacktopic.

Gesloten