Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Erthanax

Re: Bij de AvroTros "komt het nieuws van alle kanten!"

Ongelezen bericht door Erthanax » 23 apr 2019 11:11

hänschen klein schreef:
23 apr 2019 10:09
(...) ik zie een verband tussen deze AvroTros-strategie en dit topic, wat uiteindelijk tot betere, bredere en actuelere berichtgeving kan leiden.
Begrijp ik het goed dat u de strategie van AvroTros aan het uitvoeren bent?

Ik val even in herhaling:
Erthanax schreef:
23 apr 2019 09:22
De vraag is/was:
hänschen klein schreef:
22 apr 2019 13:33
(...) Wat vinden de deelnemers van het idee om Radar en het Radar-forum eens als beste behartiger van consumentenbelangen in het zonnetje te gaan zetten (zonder op de man, TS, te gaan spelen)?
Ik vind dat helemaal niet nodig. De redactie van Radar is heel goed in staat zijn eigen publiciteit te verzorgen. Gisteravond waren er 1.346.000 kijkers.
Wat verwacht u nu concreet van de forumleden? Hoe moeten zij het programma en het forum "in het zonnetje zetten"? Bloggen? Een Youtube-kanaal beginnen? Op andere forums/fora verwijzingen naar dit forum plaatsen? Ingezonden brieven in de courant?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 23 apr 2019 11:22

Wat HK verwacht? Dat hij op het schild gehesen wordt als de redder van het Radar forum.

Gaat hem niet worden. Jammer voor hem,

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner » 23 apr 2019 11:34

Lady1234 schreef:
23 apr 2019 11:22
Wat HK verwacht? Dat hij op het schild gehesen wordt als de redder van het Radar forum.

Gaat hem niet worden. Jammer voor hem,
Blijkbaar ziet HK zich inderdaad als de Messias van dit forum. Helaas voor hem heeft niemand hem gevraagd dit forum te " redden). Waarom hij nu meent dit toch echt te moeten snap ik niet helemaal

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 23 apr 2019 11:38

Dit topic gaat op slot en straks offline.

Hoe goed de bedoelingen van dit topic ook mogen zijn, promotie van Radar, de website en onderdelen daarvan kunnen wij prima zelf.

Verder is dit forum bedoeld voor discussie over consumentenkwesties en niet voor discussies over het forum zelf. De ervaring leert dat dit soort topics vaker wel dan niet volledig ontsporen.

Om toch enige ruimte voor feedback en reflectie op het forum te bieden, bestaat reeds het feedbacktopic en dat lijkt ons vooralsnog voldoende.

Het bovenstaande hebben wij TS ook per PB medegedeeld en plaatsen wij ter info ook nog in het genoemde feedbacktopic.

Gesloten