LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DHL-pakket niet bezorgd, wel krabbel op track and trace-site

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Floyd Drenth
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2018 21:45

DHL-pakket niet bezorgd, wel krabbel op track and trace-site

Ongelezen bericht door Floyd Drenth »

Vandaag 27-03-2018 zou er volgens de track and trace site een pakket bezorgd zijn omstreeks 12:25, de gegevens duiden er op dat Drenth het pakket heeft aangenomen tevens is er een plaatje waarop er een getekend krabbeltje is te zien.
Heb de brievenbus, container die ook aan de weg stond en alles nagelopen maar geen pakket gevonden, nadien bij de buren gevraagd of het misschien daar bezorgd was, maar helaas niets
Dit betreffende pakket is uit Duitsland afkomstig verzonden door een op Amazon.de actieve marketplace verkoper en heb na veel moeite direct contact met hen opgenomen nadat zowel DHL en Amazon zeer star en steriel mij afwimpelden.
De betreffende verkoper zij mij dat ze direct met een onderzoek gingen starten...
Ik heb voorts aangeboden aangifte te doen wegens identiteitsfraude.

yan
Berichten: 681
Lid geworden op: 24 okt 2017 11:54

Re: DHL-pakket niet bezorgd, wel krabbel op track and trace-site

Ongelezen bericht door yan »

Dergelijke zaken zijn al veelvuldig besproken op deze pagina.
Het antwoord is dan ook wederom hetzelfde.

Voor DHL bent u geen partij, zij hebben een overeenkomst met de verzender, niet met de ontvanger.

U dient zich dus te wenden tot de verzender, deze is verantwoordelijk om het pakket bij u af te leveren (op enkele uitzonderingen na).
Verkoper dient dus te zorgen dat u het alsnog bezorgd krijgt (nogmaals opsturen) of uw geld terug te geven.

Miepje1
Berichten: 1742
Lid geworden op: 22 feb 2005 15:12

Re: DHL-pakket niet bezorgd, wel krabbel op track and trace-site

Ongelezen bericht door Miepje1 »

Ik heb ook uitstekende ervaringen met Amazon. Bestel vooral tweedehands boeken. Gaat het eens fout, dan krijg ik altijd heel snel geld terug.

Gesloten