LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
lenny.kabalt
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2020 10:27

Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door lenny.kabalt »

Ik heb een durato dweilemmer besteld dit zou geweldig zijn ivm artrose. Ik heb lang moeten wachten op de emmer . Eenmaal binnen blijkt het een heel klein emmertje te zijn anders dan op de foto. Daarbij heeft het kennelijk klem gezeten want er zitten allemaal drukplekken in het plastic. Ik heb hiervoor bijna 50 euro betaald. De site is niet meer te vinden. Nu wel op FB heel veel klachten.
Ik krijg geen antwoord op mails wat is hier nog aan te doen?
Het is totaal niet wat je ervan mag verwachten naar aanleiding van de advertentie.
Vr. Gr. Lenny Kabalt

sake1987

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door sake1987 »

Als u deze emmer via een advertentie op FB hebt besteld, bent u hoogst waarschijnlijk met een dropshipper in zee gegaan. Is deze verkoper niet meer te traceren, is het 50 euro leergeld.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Volgende keer maar zelf op Aliexpress bestellen. Je wacht net zo lang maar betaald niet meer dan het waard is.
Het verschil steekt de dropshipper in zijn zak. Het enigste wat hij doet is jouw adres opgeven. Je hebt nog geluk gehad dat er geen douane kosten bij zijn gekomen.
Kijk op Facebook : Ali versus de rest.
Dan leer je wat dropshipping is.

€ 5,42 30%OFF | Konco Magic Cleaning Mops Met Emmer Vloeren Squeeze Platte Mop Met Water Thuis Keuken Floor Cleaner House Cleaning Tools
https://s.click.aliexpress.com/e/_BUswxT

Erthanax
Berichten: 9675
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door Erthanax »

Die Konco Magic Cleaning Mops Met Emmer Vloeren Squeeze Platte Mop Met Water Thuis Keuken Floor Cleaner House Cleaning Tools lijkt me handiger in het gebruik dan het onthouden van de naam.

tttlocke
Berichten: 4051
Lid geworden op: 30 okt 2016 21:35

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door tttlocke »

Voor mij verduidelijkt het toch veel, die naam. In de vlugheid heb ik tot nu toe aangenomen dat het om één of andere medische voorziening of apparaat ging.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Heel veel namen om via zoekmachines gevonden te worden.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door berndv »

Arizonakid schreef:
18 mar 2020 22:08
Verdikkeme, dat zal toch je grootste probleem zijn vandaag!
ik vind het wel fijn om weer een "gewoon" topic voorbij te zien komen, zonder corona. :D

witte angora
Berichten: 30757
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door witte angora »

Inderdaad, even de Coronazorgen opzij, en 'business as usual'. Enne... een ts 'afbranden' mag niet. ;)

Vervelend, want je denkt iets goeds besteld te hebben, krijg je iets heel anders. Hier zal inderdaad weinig aan te doen zijn. Ik denk dat je volgende keer weer gewoon naar de Blokker of de Hema gaat? Dan weet je wat je krijgt.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

De douane kijkt naar de Chinese prijs, niet wat je bij de Drop Winkel betaalde.....

Dan zie je iets van $6,- staan en je hebt €50,- betaald.
Komt vaker voor bij die Drop winkels .... en regelmatig een nieuw account aanmaken zodat niet deze eigenaar maar wij worden lastig gevallen met niet meer bestaande bedrijven.

Theotrucker
Berichten: 5005
Lid geworden op: 21 jan 2018 19:42
Locatie: Landgraaf

Re: Durato dweilemmer komt niet overeen met foto

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Maar die Chinese prijs staat niet op jou rekening. Er zijn al slachtoffers van dropshippers geweest die op verzoek van de douane hun rekening hebben geupload. De gevolgen hoge douane rekening en een zeer boze klant. Sommigen zijn vergoed geworden door de dropshippers, maar de meesten zijn oostindisch doof en onbereikbaar.

Gesloten