LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête: aankoopgedrag van de online consument

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
marlievandongen
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 apr 2018 16:27

Enquête: aankoopgedrag van de online consument

Ongelezen bericht door marlievandongen »

Hallo,

In het kader van mijn studie Commerciële Economie aan Avans Hogeschool in Breda ben ik momenteel aan het afstuderen. Ik doe onderzoek naar het verhogen van conversies op een webshop gericht op blenders.

Om mijn onderzoek af te kunnen ronden, heb ik een aantal respondenten nodig. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld. De enquête kost ongeveer 5 minuten van je tijd en de resultaten worden geheel anoniem verwerkt. De link naar de enquête: https://goo.gl/forms/DchF288Ren6TGic53

Ik zou het heel erg waarderen als u wilt helpen door mijn enquête in te vullen.

Alvast bedankt!

Groet,
Marlie van Dongen
Laatst gewijzigd door marlievandongen op 19 apr 2018 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Erthanax
Berichten: 9674
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête: aankoopgedrag van de online consument

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ik heb mijn blender gekregen, maar dat kan ik niet aangeven. En dan om de haverklap vijf vakjes moeten kiezen? Ik ben dus afgehaakt, ofwel geen conversie.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquête: aankoopgedrag van de online consument

Ongelezen bericht door witte angora »

marlievandongen schreef:de invloed van conversie optimalisatie op het verhogen van conversie op een webshop gericht op blenders.
Wablief?

Ik begin er al niet eens aan, sorry.

Brahms
Berichten: 3158
Lid geworden op: 15 okt 2015 23:09

Re: Enquête: aankoopgedrag van de online consument

Ongelezen bericht door Brahms »

Ze wil gewoon het conversieratio van een webshop omhoog laten gaan, in goed Hollands, er moet veel meer gekocht worden want Phillips stikt in de voorraad blenders en doe moeten nu echt weg!

Gesloten