Enquête afstudeerstage over sappen

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Lotte-
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2020 17:21

Enquête afstudeerstage over sappen

Ongelezen bericht door Lotte- »

Beste meneer/mevrouw,

Voor mijn afstudeeronderzoek bij CoolBest heb ik een vragenlijst gemaakt. Ik zou het heel fijn vinden als u deze vragenlijst invult, daarmee helpt u mij om af te studeren. Daarnaast hebben uw antwoorden invloed op de introductie van een nieuw CoolBest sap. Het invullen duurt ongeveer 5-10 minuten. Via de link hieronder komt u bij de vragenlijst terecht. Alvast bedankt!

https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/ ... KyTQEpbRf8

kuklos
Berichten: 9771
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Enquête afstudeerstage over sappen

Ongelezen bericht door kuklos »

Ingevuld.
Maar bij de eerste vraag gaat het direct al mis. Alle claims van alle producenten die zogenaamd gezonde voeding produceren heb ik sterke twijfels bij. Te vaak is het geclaimde nogal dubieus. Alleen kan ik dit niet echt kwijt in de enquête.

Lotte-
Berichten: 9
Lid geworden op: 14 mar 2020 17:21

Re: Enquête afstudeerstage over sappen

Ongelezen bericht door Lotte- »

kuklos schreef:
18 dec 2022 14:10
Ingevuld.
Maar bij de eerste vraag gaat het direct al mis. Alle claims van alle producenten die zogenaamd gezonde voeding produceren heb ik sterke twijfels bij. Te vaak is het geclaimde nogal dubieus. Alleen kan ik dit niet echt kwijt in de enquête.
Bedankt voor het invullen! Ik zal de input meenemen in het vervolg van het onderzoek.

Erthanax
Berichten: 9680
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête afstudeerstage over sappen

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ingevuld.

Over de gezondheidsclaims heb ik zo mijn twijfels. Wie heeft er nu een tekort aan vitamine C of kalium? En los je dat dan op met een glas sap?

Dankzij de groentesappen zitten er misschien wat minder suikers in, maar niet heel veel minder energie: op de verpakking in de afbeelding staat 158 kJ/100 ml; gewoon sinaasappelsap zit rond de 172 kJ per ml. Ik vind dat geen spectaculaire verbetering.

Succes met afstuderen!

Plaats reactie