Enquete over straat intimidatie

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Enquete over straat intimidatie

Ongelezen bericht door sjohie »

De zoon van een vriend moet voor school een groepsopdracht doen, en als onderdeel daarbinnen een enquête houden. Zij hebben gekozen voor het onderwerp straat intimidatie, en zoeken nog wat respondenten. Zouden jullie deze enquête in willen vullen?

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquete over straat intimidatie

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld! Enquête vind ik wel wat summier, magertjes.

PGros
Berichten: 1116
Lid geworden op: 01 feb 2021 11:33

Re: Enquete over straat intimidatie

Ongelezen bericht door PGros »

Alleen even gekeken.
Vraag 7 wat vind u vallen onder het begrip straatintimidatie?
Voor een enquête over straatintimidatie moet je volgens mij eerst omschrijven wat het is en dan vragen stellen. Hoe kun je anders vraag 3 invullen.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquete over straat intimidatie

Ongelezen bericht door sjohie »

Ik zal de feedback even teruggeven aan de personen in kwestie, dank voor het invullen!

Erthanax
Berichten: 9617
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquete over straat intimidatie

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ach, van een "groepsopdracht voor school" verwacht ik iets anders dan van een onderzoek voor een masterscriptie.

Zo vind ik het ook niet zo erg dat er vooraf geen definitie wordt gegeven van wat er wel of niet onder valt. Het gaat er om wat de respondent als intimidatie ervaart. Zo doet het CBS ook regelmatig onderzoek naar het veiligheidsgevoel én naar de feitelijke veiligheid.

Provocatie is overigens iets anders dan intimidatie. Provocatie is per definitie actief, uitdagend, en kan intimiderend zijn. Een onduidelijk rondhangend groepje kan intimiderend zijn, ook zonder dat ze verder iets bijzonders doen of roepen, dus zonder te provoceren.

Gesloten