LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquete over zuivel

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
iiivvo
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 okt 2018 11:47

Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door iiivvo »

Beste lezer,

Vanuit drie verschillende opleidingen aan de HAS Hogeschool in 's-Hertogenbosch doe wij onderzoek naar de mening van verschillende type consumenten over de duurzaamheid in de zuivelverwerking. Het doel van de enquete is om te kijken welke doelgroep past bij een duurzaam en transparant product.

Het invullen van deze enquete zal ongeveer 5 minuten in beslag nemen, en is volledig anoniem. De door u ingevulde gegevens zullen enkel gebruikt worden voor dit onderzoek en hier wordt vertrouwelijk mee omgegaan.

link naar de enquete: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

Graag willen wij u bedanken voor het invullen van deze enquete!
Laatst gewijzigd door Radar op 03 okt 2018 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht verplaatst van categorie 'voeding' naar 'onderzoek' door moderator

kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door kweenie »

Beetje vreemde enquête. Bij de vraag welke zuivelproducten je zoal gebruikt kun je maar 1 keuze maken. En de vraag hoeveel meer je zou willen betalen is het niet duidelijk om welke eenheid het gaat. Ik kan mij voorstellen dat je bij een kilo kaas van 10 euro veel meer extra zou willen betalen dan bij een liter melk van een euro.

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door scontra »

iiivvo schreef:
03 okt 2018 12:05
Beste lezer,

Vanuit drie verschillende opleidingen aan de HAS Hogeschool in 's-Hertogenbosch doe wij onderzoek naar de mening van verschillende type consumenten over de duurzaamheid in de zuivelverwerking. Het doel van de enquete is om te kijken welke doelgroep past bij een duurzaam en transparant product.



De enquête even doorgekeken, echter zonder deze in te vullen.
Gelijk als in het topic staat de enquête vol met kreten als "doelgroep", "duurzaam", duurzaamheid", "transparantie", "meer betalen voor een 'transparant' product", maar verder geen omschrijving wat er nu precies met deze 'wollige' termen wordt bedoeld.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door moederslink »

Eens ! En dan tot 2 x aan toe een kapitale schrijffout maken :" bent u bereidt ....." ;
past n.m.m niet echt bij een Hogeschoolstudent :shock:

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door witte angora »

Zover kwam ik niet eens... In de eerste twee vragen wordt al foutief gebruik gemaakt van 'u' waar het 'uw' moet zijn, maar ik ben afgehaakt bij de vraag over het inkomen. Kennelijk verdiend iedere alleenstaande, iedere tweeverdiener, etcetera, evenveel.

Daar ga ik geen tijd aan verspillen.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door marnix »

verdienT

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door moederslink »

witte angora schreef:
03 okt 2018 16:10
Zover kwam ik niet eens... In de eerste twee vragen wordt al foutief gebruik gemaakt van 'u' waar het 'uw' moet zijn, maar ik ben afgehaakt bij de vraag over het inkomen. Kennelijk verdiend iedere alleenstaande, iedere tweeverdiener, etcetera, evenveel.

Daar ga ik geen tijd aan verspillen.
marnix schreef:
03 okt 2018 16:13
verdienT
Beetje flauw , want je ziet iedere dag hier dezelfde soort fouten , dan kun je wel aan de gang blijven :

Iets in de tt , tegenwoordige tijd , wordt zo vaak met een d geschreven i.p.v met een t.

-hij verteld
-hij betaald
-hij besteld
-hij bepaald
-hij vermeld
-hij bediend
-hij beschouwd
-hij tekend
-het betekend
Etc etc etc .

Maar :" bent u bereidt......" heb ik zelf nog nooit ergens gelezen en dat voor een Hogeschool student :(

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Er is nog een verschil tussen het tikken van een reactie op een topic, en als je, als studenten, een enquete opzet. Dan mag je toch verwachten dat de taal en grammatica fouten er uit gehaald worden.

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door marnix »

moederslink schreef:
03 okt 2018 22:13
witte angora schreef:
03 okt 2018 16:10
Zover kwam ik niet eens... In de eerste twee vragen wordt al foutief gebruik gemaakt van 'u' waar het 'uw' moet zijn, maar ik ben afgehaakt bij de vraag over het inkomen. Kennelijk verdiend iedere alleenstaande, iedere tweeverdiener, etcetera, evenveel.

Daar ga ik geen tijd aan verspillen.
marnix schreef:
03 okt 2018 16:13
verdienT
Beetje flauw , want je ziet iedere dag hier dezelfde soort fouten , dan kun je wel aan de gang blijven :

Iets in de tt , tegenwoordige tijd , wordt zo vaak met een d geschreven i.p.v met een t.

-hij verteld
-hij betaald
-hij besteld
-hij bepaald
-hij vermeld
-hij bediend
-hij beschouwd
-hij tekend
-het betekend
Etc etc etc .

Maar :" bent u bereidt......" heb ik zelf nog nooit ergens gelezen en dat voor een Hogeschool student :(

Ik zou niet gezeurd hebben als Angora niet zelf begonnen was,
zolang de boodschap duidelijk is, hoor je mij echt niet.
Overigens maakt u zelf bijna nooit fouten, dacht ik te zien.
Een uitzondering hier op het forum.
En dat meen ik serieus.
Uw taalles is helaas niet compleet, uw voorbeelden gaan niet op als het werkwoord een verleden deelwoord is.
"Wat heeft hij betaald?"
Laatst gewijzigd door marnix op 04 okt 2018 07:48, 2 keer totaal gewijzigd.

witte angora
Berichten: 30753
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door witte angora »

En er is toch ook een verschil tussen een foutief d of t gebruik of een foutief u of uw. Bij het eerste hoor je geen verschil, bij het tweede toch duidelijk als je het uitspreekt...

marnix
Berichten: 814
Lid geworden op: 02 nov 2005 11:30

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door marnix »

Hij wilT altijd gelijk hebben.

renewouters
Berichten: 3493
Lid geworden op: 27 jul 2015 12:20

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door renewouters »

witte angora schreef:
04 okt 2018 07:46
En er is toch ook een verschil tussen een foutief d of t gebruik of een foutief u of uw. Bij het eerste hoor je geen verschil, bij het tweede toch duidelijk als je het uitspreekt...
We horen hier sowieso niets. Het is immers allemaal geschreven tekst. En dan is het toch wel handig om de taal correct te gebruiken om misverstanden te voorkomen.

"Gratis geld voor iedereen" is toch heel wat anders dan "Gratis geldt voor iedereen".

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door sjohie »

Op de vraag "Welke zuivelproducten consumeert u?", dus meervoud, kan ik maar 1 antwoord geven, dat werkt niet echt vind ik.

Annemieke01
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jan 2020 14:17

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door Annemieke01 »

ik heb de enquete bekeken en ik weet niet zo goed hoe ik hem het beste in kan vullen. Ik loop vast op vragen zoals welke zuivelproducten ik consumeer.. Waarom kan ik hier maar één antwoord invullen en niet meerdere? Ik ben zelf niet geheel onervaren met het invullen van enquetes en ik doe het graag voor je. ik heb een tijd lang op meedoenaanonderzoek.nl enquetes ingevuld (voor wat geld). Het was vrij last maar ik heb de enquete voor je ingevuld en ik hoop dat je er iets aan hebt!

groetjes !
Annemieke

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door berndv »

Annemieke01 schreef:
22 jan 2020 14:22
Het was vrij last maar ik heb de enquete voor je ingevuld en ik hoop dat je er iets aan hebt!
ik hoop het ook, maar ik denk van niet. Als ze nu nog geen raportage hebben gemaakt aan de hand van dit onderzoek, zal het er ook niet meer komen.

kuklos
Berichten: 9770
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door kuklos »

Annemieke01 schreef:
22 jan 2020 14:22
ik heb de enquete bekeken en ik weet niet zo goed hoe ik hem het beste in kan vullen.
Het topic is geplaatst op 3 oktober 2018.

sjohie
Berichten: 11237
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door sjohie »

Oh help, pas na het doorworstelen van die enquete, zie ik dat het een oud topic is. Waarom is dit oude topic weer aangetrapt?

Lady1234
Berichten: 27097
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Enquete over zuivel

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Misschien omdat Annemieke01 zelf een vraag stelde over het verdienen met enquetes?

Gesloten