LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête profielwerkstuk

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
LuukSmedts
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2019 14:36

Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door LuukSmedts »

Hallo,
Mijn naam is Luuk Smedts, ik zit op dit moment in havo 5 en moet dit jaar daarom een profielwerkstuk maken. Het onderwerp dat ik heb gekozen is duurzame voeding, met als onderzoeksvraag; 'Wat zijn de economische kansen op succes van duurzame voeding?'. Om deze deelvraag te kunnen beantwoorden heb ik een enquête opgesteld. Ik zou het erg op prijs stellen als jullie deze zouden willen invullen, de enquête is annoniem en duurt ongeveer 2 minuten. Feedback is natuurlijk altijd welkom!

De link naar de enquête is;
https://forms.office.com/Pages/Response ... lPMlgxQy4u \
Bij voorbaat bedankt.

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door moederslink »

Ingevuld !
Misschien is het handig om even van te voren wat toelichting te geven over wat duurzame voeding eigenlijk precies inhoudt. Niet iedereen weet dat , denk ik.

LuukSmedts
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 okt 2019 14:36

Re: Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door LuukSmedts »

moederslink schreef:
16 okt 2019 15:16
Ingevuld !
Misschien is het handig om even van te voren wat toelichting te geven over wat duurzame voeding eigenlijk precies inhoudt. Niet iedereen weet dat , denk ik.
Bedankt voor het invullen en de handige tip, ik zal een korte uitleg van duurzame voeding aan het begin toevoegen.

Revoked
Berichten: 1704
Lid geworden op: 28 nov 2017 00:45

Re: Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door Revoked »

"Duurzame voeding" bestaat niet.
Het is gewoon voedsel, en dat eindigt in het riool. Niks duurzaams aan. Tenzij je een zeer trage spijsvertering hebt.

Erthanax
Berichten: 9659
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door Erthanax »

Ingevuld; prima enquête, duidelijk en lekker kort.
Succes met je profielwerkstuk en met je eindexamen!

moederslink
Berichten: 12013
Lid geworden op: 11 jul 2014 21:30

Re: Enquête profielwerkstuk

Ongelezen bericht door moederslink »

Revoked schreef:
16 okt 2019 17:46
"Duurzame voeding" bestaat niet.
Het is gewoon voedsel, en dat eindigt in het riool. Niks duurzaams aan. Tenzij je een zeer trage spijsvertering hebt.
:lol:
Ik denk dat het ook niet gaat over het ' opeten ' , maar meer over het proces van voedsel verbouwen tot het moment dat het voedsel op je bord ligt.
-productie
-transport
-eerlijke handel
-dierenwelzijn

Gesloten