LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
EllenA
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2020 16:40

Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door EllenA »

Hallo,

Voor mijn masterproef (master sociologie) rond reclame en de effecten ervan op mensen hun attitudes, ben ik op zoek naar respondenten voor onderstaande enquête. Zouden jullie deze willen invullen, aub?

https://kuleuven.eu.qualtrics.com/jfe/f ... 03F3Oh9AY5

Het zou ongeveer 5 minuten duren. Alle resultaten worden anoniem verwerkt en er worden, op enkele vragen in verband met achtergrond informatie zoals leeftijd en geslacht, geen persoonlijke gegevens gevraagd.

Mocht je vragen of opmerkingen hebben, laat me hieronder iets weten.

Alvast bedankt!

Fijne dag nog.

kuklos
Berichten: 9764
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door kuklos »

Frappant dat het geboortejaar tot 2049 loopt. En ook frappant dat je vraagt wat iemands geboortejaar is en vervolgens dient de specifieke geboortedatum ingevuld te worden.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Ik mag vreemd gaan, Homo of Hetero antwoorden geven en dan tot slot een product wat ik absoluut niet wilde.....

Geen idee wat het resultaat van onderzoek zal zijn.
Maar zie dat de kleine Augurkjes als minderjarige ook deze vragen mogen beantwoorden.....

NeoDutchio
Berichten: 12313
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Waarom moet ik bij mijn geboortejaar dag en maand ook invullen? En sinds wanneer zit er geen opleiding tussen secundair en bachelor? Of mogen alleen lager of hoger geschoolde mensen meedoen?
Verder vind ik het maar rare vragen en heb geen idee waar het heen gaat. U begint over reclame en de effecten hiervan en dan komen er vragen over geaardheid, bedpartners en wie de baas zou zijn. Ben maar afgehaakt. Geen duidelijk doel en ontfatsoenlijke vragen in mijn ogen.

Erthanax
Berichten: 9673
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door Erthanax »

Aan het eind komt een commercial met daarover wat vragen.
Die eerdere vragen zijn bedoeld om te bepalen "hoe je in het leven staat" (persoonlijkheid/karakter/overtuigingen) en dat te koppelen aan het oordeel over de commercial.
Dat er heel persoonlijke vragen gesteld gaan worden, is al duidelijk met de akkoordverklaring aan het begin.

De enquête heb ik overigens niet ingevuld.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Boeiend onderwerp!
Ingevuld. Prima enquête.
Succes met de masterproef.

Lady1234
Berichten: 27090
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Wonderlijke vragen, dus maar niet ingevuld.

juliomariner
Berichten: 4807
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Enquête voor masterproef ivm reclame en attitudes

Ongelezen bericht door juliomariner »

Vragen slaan echt helemaal nergens op.
hoe je in het leven staat heeft dus te maken of je veel bedpartners hebt en of je hetero of homo bent (bi en trans horen er blijkbaar ook niet bij).
Is dit omdat u denkt dat de hetero's deze reclame nichterig gaan vinden? of omdat alleen homo's dit soort verzorgingsproducten gebruiken.
Vind de hele toon van deze enquete gewoon niet kunnen.
Zie nu trouwens dat het voor de uni Leuven is. Misschien denken Belgen toch anders dan Nederlanders.

Gesloten