ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Hier vind je enquêtes van derden, bijvoorbeeld van studenten.
Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Radar »

Wil je de forumleden bevragen of wil je graag aan een onderzoek deelnemen, dat kan hier. Dit gedeelte van het forum is uitsluitend bedoeld voor het plaatsen van links naar enquêtes, bijvoorbeeld door studenten die met een (afstudeer)onderzoek bezig zijn.

In dit subforum verzamelen we ook de enquêtes die op het forum in een verkeerd topic geplaatst werden en daar de nodige irritatie opriepen. Elke forumgebruiker kan hier zelf af en toe een kijkje nemen en besluiten om aan een lopend onderzoek mee te werken.

Regels
Uiteraard zijn ook op dit subforum de gedragsregels van toepassing, en kan misbruik op dezelfde manier gemeld worden als elders op het forum.

NIET toegestaan zijn:
  • - Links naar onderzoeken met een commerciële insteek
    - Links naar onderzoeken die niks met consumentenzaken te maken hebben
Plaatsen van een oproep
  • - Geef je oproep een titel die duidelijk is en die lading van je onderzoek dekt.
    - Zet in de begeleidende tekst waar het onderzoek voor is (welke school / studie, welk project en dergelijke).

Kristi_kookie
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2021 09:57

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Kristi_kookie »

Hallo iedereen
Ik ben een leerling en in mijn school moet ik een opdracht maken voor tegen het einde van het jaar, namelijk mijn GIP.

Ik heb zelf een onderzoeksvraag moeten kiezen "het effect op het mentale welzijn van een antidepressiva". Ik zou het heel erg appreciëren als jullie mij hiermee willen helpen. Ik heb namelijk een enquête gemaakt voor mensen die antidepressiva gebruiken of hebben gebruikt om mij verder te helpen bij deze interview. U bent altijd welkom om deze in te vullen. U blijft anoniem!

Alvast heel erg bedankt!

Dit is de link naar mijn enquête
https://docs.google.com/forms/d/10XEemB ... U0fh8/edit

Erthanax
Berichten: 9589
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Erthanax »

Het ziet ernaar uit dat er een stukje van de link is weggevallen.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Moneyman »


gijs.wijnmaalen
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 feb 2021 10:09

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door gijs.wijnmaalen »

Enquête klantverwachting Makelaardij

Goedendag!
Ik ben heel benieuwd naar uw mening over de makelaardij. Wat verwacht u van een makelaar? Welke service ervaart u als prettig? En hoe komt u bij een makelaar terecht?

Mijn naam is Gijs Wijnmaalen en ik ben op dit moment bezig met een afstudeeropdracht voor de studie Commerciële Economie.
Ik zou het enorm waarderen als uw de tijd zou willen nemen voor het invullen van deze vragenlijst. Het invullen van de vragen zal een paar minuten van uw tijd in beslag nemen.

De enquête is volledig anoniem en kan ook ingevuld worden door mensen die nog nooit met een makelaar te maken hebben gehad.

U komt bij de enquête via de volgende link:
https://www.survio.com/survey/d/enquetemakelaardij

shakaya
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2021 16:35

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door shakaya »

Enquête over vliegreizen

Dagelijks hebben mensen met vertragingen op de luchthavens. Om dit proces voor de reizigers makkelijker te maken, ben ik bezig met een onderzoek over vertragingen en annuleringen op de luchthavens. Iedereen die ooit heeft gevlogen, met of zonder vertraging, zou ik dan ook graag willen vragen om mijn enquête in te vullen.

https://claimrebels.typeform.com/to/YtUmPaHS

Ik dank jullie alvast voor het invullen. Door jullie, gaan wij aan de slag om het reisproces voor de reizigers makkelijker te maken.

kuklos
Berichten: 9720
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door kuklos »

shakaya schreef:
24 feb 2021 14:45
.......gaan wij aan de slag om het reisproces voor de reizigers makkelijker te maken.
De exact zelfde tekst is geplaatst op het Allesamerika forum. En daar was ook de vraag die hier gesteld wordt: wie is die "wij" waarover gesproken wordt.

dmv
Berichten: 73
Lid geworden op: 05 sep 2016 19:42

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door dmv »

kuklos schreef:
24 feb 2021 15:09
shakaya schreef:
24 feb 2021 14:45
.......gaan wij aan de slag om het reisproces voor de reizigers makkelijker te maken.
De exact zelfde tekst is geplaatst op het Allesamerika forum. En daar was ook de vraag die hier gesteld wordt: wie is die "wij" waarover gesproken wordt.
Claim Rebels is de organisatie. Die staat ook in de link vermeld.

JesseH456
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 feb 2021 16:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door JesseH456 »

Hallo allemaal,

Voor de opleiding Communicatie van NHL Stenden voeren wij een klanttevredenheidsonderzoek over de luchtvaartmaatschappij Transavia uit.

Heeft u zelf of kent u iemand die voor de periode tussen maart 2020 en februari 2021 een vlucht heeft geboekt bij Transavia?
Dan zouden we het erg waarderen als u onze korte enquête wil invullen en dit bericht wilt delen.

https://forms.gle/g2ADvnc3i8WLBJW89 (Link naar de enquête)


Alvast bedankt!

Isabel, Jesse en Marije

AJCH98
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 mei 2021 16:19

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door AJCH98 »

E-bike fietsbel enquête voor mijn master thesis

Hallo allemaal,

Voor mijn afstudeeropdracht ga ik een fietsbel ontwerpen speciaal voor e-bikes. Ik ben benieuwd naar hoe u uw huidige fietsbel gebruikt en hoe deze verbeterd kan worden.

Door het beantwoorden van deze vragenlijst helpt u mij om inzicht te geven in het gebruik van een fietsbel en deze informatie neem ik mee bij het ontwerpen van de fietsbel.

Het zou heel fijn zijn als u 5 à 10 minuten de tijd zou nemen om de enquête te maken. Alle resultaten zijn anoniem en worden niet verspreid.

De link naar de enquête: https://forms.gle/HwKq7JnARYTftHKs8

Ik wil u alvast bedanken voor het invullen van deze vragenlijst.

Albert Jan

Cin_namon
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mei 2021 20:55

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Cin_namon »

Hallo allemaal!

Als student doe ik een klein onderzoekje naar toekomstige recycle mogelijkheden voor (plastic) speelgoed en het recycle gedrag van mensen in het algemeen. U kunt mij heel erg helpen door de volgende vragenlijst in te vullen: https://forms.gle/NvNsqfR4tVMZyB7h9

Dit duurt ongeveer 3-5 minuutjes en bestaat volledig uit multiple choice vragen!

Wees niet bang om kritisch te zijn! Daar heb ik het meeste aan ;)

Alvast super bedankt💚

Vivian040
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2021 19:04

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Vivian040 »

Enquête: Wensen en behoeften online Jumbo klant

Momenteel loop ik stage op de E-commerce afdeling bij Jumbo en ben ik bezig met een onderzoek over online verse vis verkoop. En hiervoor doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van de online Jumbo klant. Ik ben dus ook opzoek naar mensen die online boodschappen bestellen bij Jumbo en mij graag willen helpen.

Het invullen van de enquête duurt slechts 5 minuten! Door op onderstaande link te klikken kunnen jullie mij helpen om mijn stage met een mooi punt af te ronden.

Ik hoop dat jullie 5 minuten tijd kunnen missen om mij te helpen. Elke respondent telt!
Deelnemen kan tot en met 13 juni 2021.

Vereiste voor deelname: Jumbo onlineklant

Link naar de enquête: https://fontysfhmm.eu.qualtrics.com/jfe ... bbZmZ8ThUa

scontra
Berichten: 3963
Lid geworden op: 27 mar 2014 17:34

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door scontra »

Helaas, de link van Vivian040 werkt niet, bij mij althans. :wink:

J. Deltoer
Berichten: 3032
Lid geworden op: 30 aug 2020 12:29

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

scontra schreef:
08 jun 2021 12:47
Helaas, de link van Vivian040 werkt niet, bij mij althans. :wink:
Bij mij ook niet. Krijg ik nu de boodschappen gratis ( een van de zekerheden )

atticusedwards
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jul 2021 04:53

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door atticusedwards »

Meningen over makelaars, diensten en onroerend goed

Hallo!
Ik ben benieuwd naar uw mening over de makelaar. Wat verwacht je van een makelaar? Van welke dienst heb je genoten? En hoe kom je bij een makelaar?
Mijn naam is Atticus en ik ben momenteel bezig met mijn graduaat Commerciële Economie.
Ik waardeer al je gedachten enorm.

Moneyman
Berichten: 29801
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Moneyman »

atticusedwards schreef:
05 jul 2021 09:13
Ik ben benieuwd naar uw mening over de makelaar.
Heb je ook een link naar een enquete ofzo? Of wil je alles in dit topic?

Radar
Site Admin
Berichten: 5504
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door Radar »

Je kunt ook, als je niet constructiefs hebt toe te voegen, gewoon níét reageren. De moderatie heeft de vraag, dat als afzonderlijk forumtopic werd aangeboden, naar dit subforum verplaatst, aangezien hier vragen/bevragingen van studenten worden verzameld. Negativiteit rond het ontbreken van een enquêtelink is dus niet terecht. De nonsens wordt verwijderd om ruimte te geven aan wie de student wel wil helpen.

MoonL
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 jul 2021 23:25

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door MoonL »

Wetenschappelijk onderzoek naar gesproken reclames

Hey allemaal,

Voor mijn master Communicatie en Beïnvloeding aan de Radboud Universiteit doe ik een onderzoek naar gesproken reclames.
Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer vijf minuten en je zou mij er erg mee helpen. Deelname is volledig anoniem!
https://radboudletteren.eu.qualtrics.co ... vPZ3Q5Fnka

M.Volwater
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 sep 2021 12:13

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door M.Volwater »

Voor mijn opleiding Creative Business doe ik onderzoek naar een businessmodel dat mogelijk zou passen bij een horecabedrijf. Dit horecabedrijf levert op dit moment voornamelijk kookworkshops. Ik wil door middel van deze enquete onderzoeken of ik meer waarde kan creëeren voor de kookworkshops door middel van mijn businessmodel.

Ik zou het erg waarderen als jullie de enquete in willen vullen.

Alvast dank!

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

tobiasoliverr
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2021 20:37

Re: ENQUÊTES: delen of eraan deelnemen, hier kan het

Ongelezen bericht door tobiasoliverr »

Hallo,

Voor school moeten wij een enquête uitzetten voor ons onderzoek. Het onderzoek gaat over bezoekersgedrag op festivals en de bekendheid van festivals.
Wij zouden er enorm mee geholpen zijn als mensen de vragenlijst zouden willen invullen.

https://www.thesistoolspro.com/survey/k ... 33f5f21339

Plaats reactie